Jump to content

Faruri Bixenon Adaptive (OEM)


justi
 Share

Postare recomandată

Am nevoie de un far 3C0941752G si am gasit 3C0941752K. Se potrivesc, e acelasi lucru? Pot sa pun calculatoarele de pe cel vechi pe acesta cu K? Farurile arata identic, nu imi dau seama care e diferenta. Am inteles ca cele cu K la sfarsit sunt puse dupa 2007, modelul meu e din 2006.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

esti sigur ca asta 3C0941752G e de pe masina ta?

ca in etka figureaza ca fiind pe un Magotan, pentru pioata din China. Oricum, succesorul liui este 3C0941754G.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

esti sigur ca asta 3C0941752G e de pe masina ta?

ca in etka figureaza ca fiind pe un Magotan, pentru pioata din China. Oricum, succesorul liui este 3C0941754G.

 

Sigur, e facut de Valeo. E cel care l-am dat jos la tine acum 2 saptamani, lovit pe dreapta.

post-97368-0-50896900-1380193560_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e cel original care a fost pe masina. Cel care l-am pus acum ceva timp cu tine e cel care e spart acum, nu m-am uitat la codul lui..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut, 

 Azi mi-am ridicat masina de la sevice unde a fost reparata in urma unui accident . Am avut si un far spart(am bi-xenon din fabrica) pe care l-au schimbat.Problema e ca exista o diferenta intre cel nou si cel vechi si anume lupa la cel nou este transpareta iar la cel vechi este mata (albicioasa). Diferenta de lumina este destul de deranjanta.

 Intrebarea mea este: cum e la voi?

 Exista mai multe tipuri de faruri?

 Sa ma intorc la sevice sa cer sa-l schimbe? 

  

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate nu au pus OEM. La care e mai buna lumina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La cel nou parca e o idee mai puternica dar cred ca din cauza ca sticla farului e noua.Problema este ca e o diferenta mare de culoare din cauza lupei.Farul nou este tot Valeo si din cate stiu eu doar ei il produc.Deci cum e normal?Cum e la voi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil cel vechi este matuit. Incearca sa il polishezi.

Sent from my ApfelPhone

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am intalnit suficiente cazuri la un lot de faruri de Touareg de 2003-2004 si Audi Q 7 dupa 2007.
S-a depus un strat ca o ceata pe interiorul lupei ( ceva de genul , pe interiorul parbrizului la masini de fumatori ) si curatarea este foarte dificila.
Din teste pe diverse faruri cu lupa , avariate, desfacandu-le am constatat doar strat pe partea din interior a lupei.
La cele care este si in interiorul farului e grav, in majoritate cazurile au fost de neglijenta, aparatori contaaripi rupte, socluri defecte si desigur cel mai frecvent : furtunele de pe sistemele de ventilatie a farurilor sarite.
Dupa 2005 , s-au inlocuit acele ventile de pe far cu furtunase la 90 grade sau chiar cu proeminente de plastic cu forme specifice in locuri in care proiectantul a zis ca nu intra apa.
Foarte multe furtunase " zboara" la spalare motor neglijenta . (130-150 bari de la 5 cm?!).

Lupa in majoritatea cazurilor are suruburi de acces pe spate care se pot desface cu scule si indemanare , dar din pacate in etapa tehnologica au fost montate prin fata, suruburi prin spate si lipit capac pe fata, astfel facand imposibila scoaterea lupei.
La majoritatea farurilor articulatiile de la autoleveling sau cornering nu sunt cu elemente detasabile, asta incurcand si mai mult.
Procedura:
Am pus farul in plan vertical , aprox la inaltime medie 1.60-1.70 , am improvizat niste ustensile de plastic ( adaptat pensete de plastic) si am inceput sa testam tot felul de lichide si materiale de sters ( lichide banale de spalat geamuri pana la solutii de ochelari antireflex si de la hartie igienica , microfibre , ....)
Am testat pe faruri de la asigurari, defecte, cea mai buna solutie a fost: rondele de demachiat ( nu stiu brand sau altceva , le-am sustras pe ascuns, iar ca solutie de curatat, pentru  ochelari antistatic si antireflex, de top , cel putin dupa pret!?
Atentie mare la ventilatie !!! Daca sunteti grabiti NU DATI AER DIN COMPRESOR !! DOAR DACA AVETI USCATOR Si FILTRE DE TOP, PRECUM SI REGULATOR!!
Nici nu va imaginati ce puteti sa antrenati cu aerul, farul facandu-va si alte probleme, avand picaturi de condens sau altceva care vor aparea in fata farului ,...., va faceti cadou farul, iar clientului unul nou! ( cunosc senzatia, nu din pct de vedere al clientului! )
Lasati ventilatie naturala sau cu uscatorul profesional dati aer cald in regim mai " sters".
Pensete de plastic de la magazine online de accesorii pentru electronisti.
Succes!!

Modificat de Mecatronic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam greu sa polishezi lupa ... :))

Evident ca vorbeam de exterior.

Se vede o diferenta intre faruri si cu ele stinse?

Diferenta de culoare poate fi data de bec. A fost inlocuit cu farul? Incearca sa schimbi becurile intre ele.

Sent from my ApfelPhone

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cu luminile stinse o lupa este transparenta si una mata.Intensitatea lumini mi se pare la fel doar culoarea este diferita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este de la mizeria depusa, asa cum ti-a zis si Mecatronic. Se depune pe lupa, partea dinspre bec.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci pentu raspuns. Ce se poate face in cazul asta? Se poate curata cumva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi postul lui Mecatronic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Buna.

 

 

Am din fabrica genu acesta de faruri .

 

Functioneaza senzorii,se regleaza la pornire,curbe...etc...dar lumina pe care o fac este foarte slaba .Oare sunt dereglate sau trebuie sa schimb becuriile?.

 

Buton sa le reglez nu am gasit pe bord .Banuiesc ca numa de la suruburiile din motor se pot regla..

 

 

Mersi Mult.

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De reglat se regleaza cu un soft de diagnoza si cu un aparat de reglat faruri. Nu ai cum sa ai buton de reglaj. probabil becurile necesita schimbare, mai ales daca sunt cele originale

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Cand obosesc devin mov.Ambele becuri au aceeasi culoare?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi pentru raspunsuri.

 

Au aceeasi culoare .Dar nu am obsrvat nuanta de mov.( e prima mea masina cu Xenon )

 

Ce e drept la faza lunga  bate cam tare in ochii pilotiilor de la Tarom.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine,cand au obosit becurile au inceput s-o dea spre mov,bineanteles ca nu mai bateau decat cativa metri.Cu luminile dupa avioane,nu au legatura becurile,e din reglaj...e prea sus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna.

 

 

Am din fabrica genu acesta de faruri .

 

Functioneaza senzorii,se regleaza la pornire,curbe...etc...dar lumina pe care o fac este foarte slaba .Oare sunt dereglate sau trebuie sa schimb becuriile?.

 

Buton sa le reglez nu am gasit pe bord .Banuiesc ca numa de la suruburiile din motor se pot regla..

 

 

Mersi Mult.

 

farurile bixenon OEM, nu au buton de reglaj electric, deoarece masina are autoleveling.

 

in rest, pentru reglarea pozitiei 0, mergi la un atelier sa le regleze pe reglofar, dupa care iti face o setare de baza - ca sa o memoreze calculatorul de leveling.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara !. 

Am incercat sa caut si eu rezolvare la problema mea pe forum. Nu prea am gasit. Cred ca nu s-a mai discutat subiectul. Am un passat 3C din 2005 cu bixenon. Dupa un mic accident cu o "caprioara" s-a spart farul stang si am cumpatat unul folosit dupa acelasi cod. Am pus computerele de la cel vechi dar am o mica problema. Cand pornesc masina se regleaza automat: 1. Jos  2. Stanga-Dreapta apoi la 3. urca putin dar nu pana sus si acum farurile nu mai lumineaza decat cativa metri in fata. In bord imi apare eroarea : AFS ohne funktion si clipeste martorul de la becuri. In diagnoza imi da ceva de genul : 

 

Address 55: Xenon Range        Labels: 5M0-907-357.lbl
   Part No SW: 5M0 907 357     HW: 5M0 907 357 
   Component: AFS-Steuergeraet    X016  
   Revision:   H09       Serial number:               
   Coding: 0000001
   Shop #: WSC 05311 000 00000
   VCID: F1E2579AD7F38C94
 
   Part No: 7L6 941 329 
   Component: AFS-Lst.-Modul l    X017  
   Coding: 00000035
 
   Part No: 7L6 941 330 
   Component: AFS-Lst.-Modul r    X017  
   Coding: 00000035
 
1 Fault Found 
02629 - Sensor for Swivel Module Position; Left 
            014 - Defective - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00101110
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 4
                    Reset counter: 28
                    Mileage: 187714 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2013.10.08
                    Time: 21:39:12
Aveti idee ce ar putea fi ? Trebuie sa fac vreo adaptare sau e ceva stricat ?
Va multumesc !
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Farul stang este defect. Nu se poate repara acel senzor din el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!