Jump to content

Stop pe spate aburit !


Aries
 Share

Postare recomandată

Am aceeasi problema la o Cordoba cumparata in dec. 2006. Chiar de cand am ridicat masina de la dealer am observat ca in faruri se formase condens. Intre timp s-a format condens si in stopuri. Explicatia celor de la service Seat a fost ca la toate masinile VW se formeaza condens (destul de fals - nu am vazut inca un Audi nou orice model sau un VW passat cu farurile sau stopurile aburite). Solutia data de cei de la service a fost mersul cu farurile aprinse.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De vreo 7 luni de cand am masina s-au mai aburit pe ici pe colo cate unu dar nu a mai durat asa mult ca la inceput. CONCLUZIA : daca nu le acorzi prea multa atentie dispar repede, iar dc le studiezi in fiecare zi... parca nu se mai termina. :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am luat masina de o luna si cateva zile si dupa nici o saptamana de mers cu ea ,am avut surpriza sa gasesc farurile aburite.Am fost la dealerul de la care am luat masina sa le prezint si lor cum sta situatia cu ele.Cei de la garantii mi-au raspuns sec si pe un ton indiferent ca e ceva normal.Sa nu mai spun si de stopuri........daca las masina undeva la soare se aburesc si stopurile ;).As vrea sa stiu si eu cat de rau se aburesc la voi farurile,pentru ca eu mai am putin si bag pestisorul de aur in far si-mi fac un acvariude nota zece

post-10080-1168979819_thumb.jpg

post-10080-1168980761_thumb.jpg

Modificat de p.i.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine farurile nu s-au aburit niciodata, doar stopurile, si asta din cauza spalatului la spalatorie.

e o problema des intalnita la seat, nu doar la ibiza, ci si la leon. asa ca ... ei zic ca e ceva normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine se aburesc foarte des stopurile.Farurile nu se aburesc,asta probabil ptr ca merg cu ele aprinse mereu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cand am luat masina, am avut farurile aburite. La stopuri nu m-am uitat. Tot asa, dealer-ul mi-a spus ca e ceva normal. Dupa cateva zile, nu mai erau aburite. Acum 3 zile am observat ca aveam stopurile f putin aburite la colturi(cu o seara inainte spalasem masina).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu ma impacat cu raspunsul asta "este ceva normal".De ce nu au zis de la inceput de cand au facut actele ca se aburesc farurile.Ma duceam si dadeam banii pe alta masina si stateam linistit ca nu gasesc farurile aburite.Nu-mi convine sa dau 12 000 pe o masina si sa ma trezesc cu faruri aburite.Daca e normal de ce nu se aburesc farurile si la alte marci de masini?

Dupa un taraboi facut pe la ei pe acolo se pare ca pana la urma imi vor schimba farurile in garantie.Astept acum sa vad cand o sa ma cheme sa le schimbe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca schimbi farurile nu rezolvi problema. e din ciclul asa face toate :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adevarul e ca nici mie nu mi s-au aburit niciodata farurile doar unul din stopuri, mai ales cand am luat-o de la dealer si a durat vreo saptamana si ceva, dupa care sa mai aburit doar cate un pic si pt timp scurt acelasi stop. Totusi am si eu o nelamurire: farurile mai ales, dar si stopurile,in general, nu ar trebui sa fie inchise ermetic? Vaporii aia care se tot formeaza si cu condensul ce se depune, nu afecteaza becurile(ledurile sau cum s-or numi) din faruri? Intr-una din pozele postate in acest topic am vazut condens serios.

Numai bine si fara "abureala". :)

Modificat de Aries
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca schimbi farurile nu rezolvi problema. e din ciclul asa face toate :)

O sa vad ce se intampla dupa ce le schimb.Deocamdata nu am auzit pe nimeni sa le fi schimbat pana acum si sa i se abureasca iarasi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O singura data mi-a aparut ceva condens intr-un far - insa a disparut repede si nu a mai aparut de atunci; in schimb, dupa fiecare spalare a masinii mi se abureste stopul stanga spate. Si nu apuca sa se dezabureasca de tot intre spalari. Neplacut, insa nu prea am timp/chef de service, probabil o sa le spun de asta cand o sa fac prima revizie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am o Cordoba de 2 luni si am ~4000 km cu ea, asa ca nu prea are timp de stat in spalatorie sau la coafor, dar stopurile pe spate le-am gasit si eu aburite.Nu si farurile, e adevarat ca merg mult cu ele aprinse.Nu stiu care e problema cu masina, am dat 14900 euro pe ea, cred ca am sa incerc sa schimb stopurile la revizie.Deci, toate bune si......RESPEKT!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o Cordoba cumparata de 4 luni si nici vorba de stopuri/faruri aburite. La cat sunt de atent cu ea as fi observat. Nici chiar dupa ce o duc in spalatorie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

mda m-am lamurit cu SEATUL .....impresia generala ...ESTE UN GUNOI ORDINAR DE MASINA ..... climatronicul functioneaza cum vrea el.....farurile si stopurile se aburesc......suspensia foarte rigida........dupa 4000km a inceput sa troncane....materialele ieftine isi spun cuvantul.

5 zile de stat la munte cu vreme schimbatoare ...ploaie, zapada, frig...cald....farurile se aburisera asha de tare incat scazuse raza de luminare la jumatate,,,asociata cu mizeria de pe shosea.....

Ce sa zic inca odata MASINA ASTA ESTE UN GUNOI...aruncat pe piatza prostilor de romani.

Eram foarte incantat de ia la inceput....dar gata ...regret ca am aghizitionat aceasta marca si ma gandesc daca pe viitor voi mai cumpara ceva din VAG.

O fi el neamtu neamt dar a cam luato la la***** cu masinile.

Regret ca nu am luat Hyundai sau Ford sau OPEL.

Pacat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

panzer..masina este foarte buna... tu de la ce masina ai trecut la seat? ...eu am facut-o ....sa zicem de la o masina noua din 2005 din clasa golfului..si iti spun sincer...este mult peste... farurile nu sunt o problema...si a mea a facut la fel..acum nu mai am probleme, este o masina rigida...este o masina cu inclinatii sportive dar sta pe sosea extraordinar si are un zgomot foarte placut la gropi si denivelari...un zgomot curat... este o masina fiabila, cu o mecanica buna, scartaielile si troncanelile daca ai fi atent le-ai putea rezolva... cauciucul chederelor si anumite plastice fac aceste zgomote pe care le inlaturi cu w40 ;) ...

sa-ti povestesc de fosta mea masina... ? o masina care apare in toata ziua la tv... super laudata...dar la care in 20000 km aveam probleme la directie, coloana de directie super prost facuta, preturi si servicii de service enorme... zgomote de 10 ori mai mari in masina...bagam pumnul intre bord si parbriz, materialele scaunelor infecte... vopselele de pe usi(manere) se cojeau instantaneu ... imi intrau muste in stopuri... troncanea metal pe metal la gropile luate cu ambele roti... la 30000 km m-am saturat de ea... pana acum ibiza este cea mai buna masina pe care am avut-o... vw face masini bune te asigur ...tu esti dezamagit de lucruri minore.

Modificat de Toma Aurelian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu ii inteleg intr-o anumita masura supararea lui panzer, dar totusi suntem mai multi cu ibiza, si nu cred ca suntem nici pe departe atat de nemultumiti ca el.

la mine climatronicul functioneaza normal, farurile nu se aburesc, doar stopurile cand o spal, si nici atunci de fiecare data, iar suspensia dura e exact cum vreau sa fie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Panzer, acum te-ai linistit? Gaseste un cumparator si vinde-o. Nu o sa mai ai Seat niciodata si o sa fii fericit. Avantajul mare e ca si noi o sa fim fericiti.....!!!!

Bafta!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai Panzer dar ti s-a casunat rau pe masinuta!

Eu as fi facut mai muult mai rau daca aveam problemele tale la masina.

Si mie mi s-a aburit un far (cel de pe dreapta) si m-am dus in service cu o valiza de nervi si bineinteles ca am deschis toata valiza acolo....

S-au uitat la faruri si m-au chemat si m-au intrebat daca am umblat la ele.... bineinteles ca umblasem schimbasem becurile; pusesem osram silverstar cu lumina alba....

Au bagat o masina de drive-test in service si mi-au desfacut un far .... era vidat. Mi-au zis ca becurile trebuie schimbate intr-un spatiu inchis cu o temperatura normala ca sa nu intre praf sau impuritati sau sa faca condens in far... ba mai mult noile becuri trebuie reglate sa nu bata aiurea.

M-am simtit ca ultimul idiot cu valiza din service-ul seat....

Alta intamplare: Ma duc cu un leon 1,9 TDI 110 CP 2003 ( e al prietenului meu cel mai bun) sa-i fac revizie si sa vedem ce are.... climatronicul ca mai face pe desteptul.

Pun baietii Vas-ul la computer-ul masinii sa o scaneze si surpriza nu pot sa se conecteze la calcul masinii! F ciudat zic eu de ce? Pai e simplu zic ei, masina nu are cd-player-ul lui original din fabrica (Aura) si are un HU Blaupunkt. M-a pufnit rasul!!!! L-au scos din lacasul lui si au scos firele din spate; pe urma totul a mers brici (s-a conectat la calc) si s-au sters toate erorile si nu a mai avut probleme de atunci.

Si uite asa am ajuns la plastice: de vreo 2 saptamani tot merg la drive-teste (vreau o masina mai mare ca ma insor si poate mai fac si un copil soon). Trebuie sa recunosc ca din cauza la forum si a masinii din semnatura am devenit un client f greu de multumit si cu valiza mare :angry:. Am zis sa merg la drive test si la alte masini din afara VAG sa vedem ce au vecinii sa nu fac o alegere cu inima ci sa fie una practica. Cine ma stie poate sa zica ca sunt foarte 'pricinos' asadar pe unde am fost am cerut preturi la service si componente. Singurii care m-au dat pe spate au fost cei de la Citroen unde mi-au scos un material complet cu cati bani voi baga in masina in urmatorii 5 ani. Costurile din service erau ridicol de mici: prima revizie la 20.000 de km si costa 98 de euro. Ba mai mult in manual la citroen scrie ca se face la 30.000 dar francezul recomanda pt Romania sa se faca la 20.000 km. Hai sa facem drive-test zic eu. dupa drive-test planuisem alt drive test cu citroen de 1,5 ani al unui amic cu aceiasi motorizare sa vad daca e vreo diferenta in timp fata de cum se comporta masina.

M-am urcat in masina si am inceput sa pipai plasticile :)))), am f dezamgit, tot iti lasa impresia de ieftin. Mi-am zis in gand ca daca mai aud pe unul comentand la plasticile pe leon il aduc in masina asta sa-i treaca. Personal nu prea ma intereseaza plasticul din masina, dar s-a facut atata tevatura peste tot cu aceste ' materiale ' incat am devenit atent si la acest aspect. Buun hai sa conducem ( C4 1,6 110CP VTR). Am avut dificultati sa gasesc 1-a cutia de viteze este un pic imprecisa si cu o cursa f lunga. Te poti obisnui repede cu o cutie de viteze dar te gandesti ca tu o sa mergi zilnic cu masina respectiva, o folosesti la munca si o sa stai minim 2-3 ore in trafic. Nu m-am vazut schimband viteze in C4 pt urmatorii 3-4 ani... Am plecat un pic suparat, citroen-ul se incadra perfect in bugetul meu si ca pret de achizitie si costuri de service, unde mai pui ca e si frumusica.

Ieri am fost la PBN sa ma dau cu Golf V. Trec repede peste faptul ca m-au ignorat complet cat timp am fost in showroom si povestesc de prima impresie pe care am avut-o cand m-am urcat in golf:

Mirosea la fel ca intr-un seat nou :angry: :angry: Plasticul din echiparea trendline este la fel de neinteresant precum cel din leon cu mica exceptie, cel de pe usi era moale..... total neinteresant.

Mi-am zis ca probabil e ca din cauza ca m-am urcat eu in cea mai ieftina echipare. M-am urcat in passat-ul de langa: ce frumooos cata atentie la detaliu etc etc am fost impresionat. Apas pe plasticul de pe consola si bineinteles ca a scos un zgomot, pt ca nu era fix, pe bune puteai sa-l impingi. Daca mai citesti pe aria passat pe forumul ai sa vezi ca nu-s singurul.

Am mai fost la toyota si la skoda, urmeaza opel.

Concluzie (ca m-am lungit prea mult): exista o tendinta la toti producatorii de masini sa le scoata din productie cu costuri cat mai mici ceea ce se vede peste tot in plastice ( si nu numai) dar si la pretul de achizitie al masinii. Revenind la ibiza: eu si viitoare sotie avem amandoi ibiza si mai e cineva din familie tot cu ibiza. Eu mi-am cumparat-o primul. Daca nu eram multumit de ibiza crezi ca mai dadeam bani pe o 2-a sau a 3-a? Am stat indecis 6 luni de zile pana cand m-am hotarat sa cumpar prima ibiza.

Masina mea are cel putin 400 w reali cu subwoofer cu tot, boxele sunt schimbate si am un Hu Pioneer de f buna caliatate. Ibiza mea face 3 ani pe 15 iunie anul asta. Cu tot 'zgomtul' care il am in masina nu face zgomot plasticul din ea. Multi sunt surprinsi cum dumnezeu tine plasticul ala... iar altii se mira ca nu mi-a sarit luneta deja! Plasticul din masina face zgomote cand trec peste denivelari nesimtite, atunci trosneste din toate incheieturile. Asa am facut prima oara topicul auziti zgomote de plastic in ibiza sau cordoba....

Ehh, la servici am condus Audi S8 si BMW seria 3 cabriolet. Amandoua faceau acelasi zgomot cand treceam peste denivelarile respective, cei drept nu asa tare dar faceau. Daca exista aceste zgomote la o masina care a costat aproape 100.000 de $ atunci chiar nu mai am pretentii asa de mari la ibiza mea, ba mai mult sunt ferm convins ca am facut o alegere excelenta cand am cumparat-o si ca Seat Ibiza face exact cat am platit pe ea 11.000 de euro. Este pretul ei corect pentru tot ceea ce stie ea sa faca!

Acum ne intoarcem la tine, sincer simpatizez cu problema ta si sunt convins ca in spatele ei se afla o explicatie ridicola pe care trebuie sa o descoperim. Da-mi un PM cu nr tau de tel si ma ocup eu de ea, iti fac o programare intr-un service care are niste baieti care stiu masina asta piulita cu piulita si iti pot da o constatare si rezolvi pe garantie. Masina ta nu are voie sa faca ce scrii tu aici. Farurile daca sunt asa dezastruase se pot schimba cu valiza care trebuie :))) Anyways nu sta suparat si hai sa facem ceva!

Dan

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Panzere, si eu mai gasesc cate o chichita, dar tu esti taaare furios, frate!Ia lucrurile usor si rezolva-le! Apoi te vei putea bucura de masinuta ta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am avut si eu problema din topic, cu stopul de pe dreapta pe capacul portbagajului,dar astazi s-a rezolvat prin inlocuirea stopului in garantie, dupa mai multe discutii,constatari incercari de uscare la service.

Stopul avea o mica imperfectiune din fabricatie prin care intra apa,mai ales cand o spalam.

Am vazut ca e putin aburit inca de cand am luat masina dar am crezut ca o sa se usuce singur insa s-a aburit mai tare,am reclamat problema si la prima revizie l-au dat jos si au incercat sa il usuce,n-a functionat schema si s-a comandat pentru inlocuire in garantie.

Sper ca asta nou sa nu se mai abureasca.

Am sa vad la prima spalare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!