Jump to content

Alt Golf Plus


mehigh

Postare recomandată

Timpul s-a scurs, sanatos am fost si impreuna cu nevasta am avut bani pt a

lua o masina. Nu am strans 20+ de mii E cat a facut masina + CASCO pe un an,

inca mai am de platit o carca dar din fericire platesc la rude.

De cateva saptamani sunt posesorul unui Golf Plus si pentru ca sunt

nu sunt multi pe forum care au acest model, majoritatea preferand Golf V,

va stau la dispozitie cu informatii despre masina.

Pentru inceput o sa scriu ce optionale am ales cand am comandat masina si

impresia despre masina. Am dat destul de mult pe optionale si precis ca

vor fi care vor spune: mai bine iti luai aia in loc de aia.

Asadar am comandat: Cotiera, Climatronic. Sunt putini care nu comanda

acestea doua, am mers si cu un Gf. 5 care nu avea climatronic si nu pot

spune ca daca nu pui climatronic, vai ... nu mai e buna masina. Oricum,

cand sunt mai multi in masina e bine sa vina aer racoros si celor din

spate.

Mai departe, am decis sa pun alarma din fabrica. Nu trebuie sa spargi geamul

ca sa urle, e suficient sa lasi un geam deschis, sa armezi alarma si

daca bagi nasul in masina ca se declanseaza. Nu urla prea tare.

Am mai pus: computer de bord plus, radio rcd 300 plus ca sa am 4 incinte acustice.

Pentru pretentiile mele audio, 80W e cu mult prea suficient.

Pentru a nu avea surprize pe drumurile de la tara si de ce nu si pe cele din

capitala, am dat banii si pe scutul intarit si pe suspensia pt drumuri romanesti.

Desi multa vreme am avut impresia ca suspensia va fi mai moaale avand acest pachet,

de fapt lucrurile stau tocmai invers, suspensia este mai dura.

Am luat si pachetul lumini si vizibilitate pentru a avea oglinda retrovizoare

cu efect antiorbire automat. Chiar merita acest pachet.

Functiile coming home / leaving home nu mi-au fost utile pana acuma, cred ca o sa le

dau disable din computerul de bord.

Am luat teapa cu un pachet numit depozitare. Am masina plina de sertare si nici ca am

ce pune in ele. Plasa pt prinderea bagajelor este de fapt o plasa care se prinde

de raftul legat de hayon prin doua atze si nu poti baga acolo mare lucru (poate niste ziare...).

Aveam impresia ca voi avea si o plasa mare care are un fermoar pe mijloc si care sa acopere

intreg portbagajul dar din pacate asta se poate lua doar aftermarket cu 1.8mil la Poro.

Am citit pe forum ca se gaseste o plasa similara cu 50mii in Metro sau Praktiker.

In concluzie, nu recomand acest pachet. Eu nu l-as mai lua. Te cam faci pe ele de

sertare mici si inguste, am 4 pe plafon... Asta e, nici nu ma incomodeaza

dar pt moment nici nu ma ajuta.

Imi doream foarte mult sa am duzele incalzite (pe timp de iarna iti poti spala parbrizul

fara sa inghete apa pe el) si am luat singurul pachet in care puteam avea aceasta

facilitate la pret minim si anume : scaune fata incalzite.

E inca vara si e canicula afara, nu am testat cum se incalzeste scaunul de sub sofer,

sotia mea a incercat pe scaunul pasagerului si e super multumita. Era si cazul, la cat costa...

Cu acest pachet beneficiez si de duze pt spalarea farurilor. Pe langa faptul ca aceste

duze nu stau expuse ca la O1 sau Bmw x5 ci stau in bara de protectie, scrie in manual ca

spalarea farurilor se face daca sunt aprinse farurile si se spala parbrizul de 5 ori.

Nu stiam acest lucru inainte sa iau masina, asa o fi.

Inchei cu ultimele optionale: pachet partial piele (volan, schimbator viteza) si vopsea

metalizata argintie.

Consider ca riscul de a face o pana de cauciuc este redus, motiv pt care nu am comandat roata

de rezerva de dimensiuni normale (ca si celelalte 4) si am roata de rezerva de urgenta care

e mai mica si evident ca nu poti merge prea repede cu ea.

Un efect lateral al acestei optiuni este ca sub podeaua variabila si detasabila este

un spatiu suplimentar de vreo 10 cm inaltime avand aria portbagajului.

Daca luam roata de dim. normale atunci situatia ar fi fost cu totul alta,

podeaua variabila ar fi fost ceva mai jos decat e la mine acuma insa, sub ea era roata si

in colturi niste suporturi mici detasabile (practic nu sunt prinse de ceva, sunt si ele

aruncate acolo in portbagaj)

Pe viitor poate atasez niste poze.

Pentru alte optiuni nu am avut bani. Oricum, sunt mai mult decat multumit cu cat am.

___

Asadar am motor 1.6MPI 8v 102CP, consumul mediu pana acum este 10.2l/100km avand vreo 800km la

bord, facuti in proportie de 90% in oras. Consumul in oras e discutabil, depinde de trafic,

sunt zile in care am 9%, altele in care am 13%. In medie fac 25km pe zi in oras.

Cu masina am ajuns pana la 140km/h, si avea 4100 rpm, motorul se auzea destul de zgomotos,

e clar ca nu e facut pt a rula constant la acea viteza/turatie. E un motor pt oras.

Merge super pana la 120km/h. E opinia mea.

Nu am cautat sa iau un motor diesel pt ca:

1. Costa cu mult peste 1.6mpi. Cat am dat eu pe masina cu optiuni, costa un CL 1.9TDI fara nimic suplimentar!

2. Intr-un an estimez ca nu fac mai mult de 12 - 14 mii.

3. Voi merge in general cu masina la servici si inapoi acasa iar in traficul din Buc. diferenta

de consum dintre benzinar si dieselache nu mai e atat de mare.

Dealer: Poro, alimentez de la OMV - 95 fara plumb.

Cum ziceam, pentru alte detalii va stau la dispozitie.

Link către comentariu
  • Administrator

bun venit pe forum. Si eu am un GOLF PLUS 2.0TDI .

La pachetul depozitare mie mi-au dat plasa mare cu fermoar pe mijloc ce acopera tot portbagajul. Poate ne vedem pe la intalnirile de joia seara la polivalenta si le tragem una langa alta sa comparam si noi diverse.. chiar mi-ar face placere sa nu mai fiu eu singurul GOLF PLUS de acolo :blink: (ps saptamana viitoare nu sunt in Buc dar din saptamana 2 august voi fi)

Link către comentariu

salut

si eu am golf plus de circa 2 luni dar pana acum nu pot sa spun prea multe despre comportamentul acestei masini pt ca circul foarte putin cu ea. am si un 407 din decembrie 2004. giurgiu este un oras mic, am 3 km dus si 3 intors casa- serviciu-casa.

nu mi-am luat cotiera si cred ca am gresit pt ca ma asez cam greu pe scaun, m-am obisnuit de pa 407 sa ma sprijin pe cotierea cand ma pozitionez la volan.

sunt benzinar pe viata.

Link către comentariu

MEHIGH felicitari pt achizitie si pt ca ai avut chef si timp sa ne povestesti atatea!

nu orcine se incumeta la un GOLF PLUS

astept cu nerabdare pozele

sper sa fi multumit de investitie !

iti doresc numai bine!

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Multumesc pt urari, sotia a insistat sa fie spatiu si am facut ca ea. Big mistake. asta e. Ori de cate ori vedem pe strada un Golf + imi zice: uite, inca unul pe care l-a convins nevasta sa-si ia Golf Plus.

Acum postez niste poze cu masina. Se poate observa suspensia inaltata, scutul care "acopera tot", spatiul dintre roata si raftul pe care se pun bagajele, sertare peste sertare si bord computeru plus.

Link către comentariu

D-le felicitari pentru masina si s-o stapanesti sanatos. Si eu m-am gandit la un moment dat sa optez pentru golf +, dar a castigat golful normal; la mine nevasta a vrut asa. Ce voiam sa intreb: pare curios sirul ala lung de sertare insirat pe plafon; fa, daca poti, o fotografie din alt unghi, sa se vada mai bine cum arata. In rest numai de bine, si cu mult folos. Salut. ;)

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!