Jump to content

o sa-mi cumpar un mk3


B0GD4N
 Share

Postare recomandată

salutari,

ma intereseaza: ce motor recomandati, pe care se poate pune gpl. ma intereseaza ceva peste 120cp, dar deh, trebuie sa optez pt gpl - deci ma rezum la motoare fara turbo.

si evident, e bun orice sfat referitor la mk3 - ce sa evit(anumite serii, motoare, sisteme de ecu, io stiu). stiu ca e cam general dar vreau sa fac o alagere buna, si din ce-am citit chiar si vw mai are probleme, asa ca rog detaliati

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt 120+ cp sunt f putine variante, ramane doar GTI cu 16 valve sau VR6.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... sau GTI 2.0 8v plus chip-tuning. VR-ul este intr-adevar un "pocket-rocket", dar este destul de gurmand. N-ai cum sa ceri performante mari cu consum putin. :censur:

Daca as fi pus sa aleg acum, m-as orienta spre 2.0 16v

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intrebare destul de lame: care nu e turbo din motoarele astea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici unul nu-i turbo. Toate-s aspirate. Mk3 turbo este numai diesel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai GTi stiam ca inseamna gas turbo injection (or smth) :censur:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nope. GTI este creatia celor din Wolfsburg, si este eticheta unei masini cu pretentii sportive.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesant link... O sa va rog totusi sa reveniti la topic :censur:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai cu topicul, m-am lamurit. multam mult, sa vad daca nu-s probleme cu instalarea de gpl...si intr-o sapt doua o sa fiu proud member :censur:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hmm intrebare: cat de agila e masina pe langa golf mk2? adica pe la concursuri gen indemanare nu prea gad golfuri 3-4 in schimb e plin de golfuri 1-2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La motorizari echivalente, 3-ul este mai lenes. Ce-i drept, fata de MK2 masina este mai mari si mai grea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adevarat ca s-au produs mk3 si-n afara motherland-ului, si erau groaznic de proaste? de ce sa ma feresc?

(eu am aflat informatia la mana a 7ea, dar era de rau - de la plasticele din bord pana la motor, cica totul pica)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-ai cum sa prinzi asa ceva in Romania. Cred ca vorbesti despre masinile facute in Brazilia. Ei fac o versiune a Golf-ului ce se cheama VW Gol. Dar nu cred ca se aduc in Europa, ar iesi prea scumpe din cauza taxelor si a transportului. MK3-urile de la noi is "Made in Germany" din fericire. Eu in ca n-am vazut MK3 in Romania care sa nu fie facut in Vaterland :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut eu unul american! Fainut, GTI 2.0 16V. Nu stiu cat cerea pe el ca nu am mai intrebat. Ma gandesc ca anumite piese se gaseau mai greu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

revin:)

sa zicem ca iau un second de prin 95, cu ceva probleme la bucse/motor. in mare cam cat ma costa sa fac motorul, cat sa pun la punct articulatiile?

[facut motor = segmentare, poate distributie, schimbat vreun senzor, chestii care apar la vw mai vechiute]

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bucse fata + spate in jur de 2 M

kit ambreiaj in jur de 5-6 M

...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am eu un priten care vinde un MK3 GTI 8v din 95,115 cai,2xairbag,geamuri el, trapa ,magazie cd , are 150k km , scaune Recaro , jante 15' Power TEch , masina e in stare perfecta , consuma 10% (a schimbat la ea piese de peste 1000 E , stiu sigur: amortizoare gaz super sport KW , bucse , discuri de frana , arcuri sport , placute , toate curelele etc...) ..vrea 6800 E dar eu zic ca mai negociezi putin. Daca vrei pun si o poza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

La VW nu e foarte important anul,o data ce nu il vrei pentru revinzare,ci cit e de bun ca tehnic,cit a fost de impaturit(lovit) si ce motor are.Potzi sa il cumperi si cu 4000(dar aia nu e masina) si cu 7000(daca e de ultima serie,motorina).Nu are nevoie de peste 100cp ca sa fie agila,dar trebuie rezolvata suspensia si trebuie puse bare intre telescoape ca sa poti face comedii.Marele avantaj fata de alte masini:o data pusa la punct,cu piese bune,REZISTA.Desigur,una buna nu vezi pe 2 lei,politica romaneasca cu "mai ieftin" deobicei o simti ulterior,pe buzunarul propiu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci. de frica targului o sa aduc ceva din germania

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai acte?Vezi ca e cam imputzita treaba cu recarosarile,mai nou.Si risti sa ajungi la aceeasi bani,dar cu mult mai mult timp pierdut si NERVI!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!