Jump to content

Porsche Bucuresti Vest 1


BogdanC-
 Share

Postare recomandată

Salutare tuturor.
Incepand cu acest an, va sta la dispozitie noul showroom Skoda de la Porsche Bucuresti Vest 1, localizat pe Sos. de Centura nr.41, Chiajna, Ilfov.
Mai precis, se poate ajunge la el in felul urmator: iesire pe autostrada A1 spre Pitesti, intrarea pe Sos de Centura (imediat dupa intrarea Carrefour), pe centura virare stanga, spre Nord, sau mai precis spre comuna Chiajna. La 4-500m pe stanga, veti vedea cele 2 showroom-uri noi, Skoda si VW.
Eu si colegii mei va asteptam pentru oferte, test drive si alte informatii despre automobilele Skoda intre orele 9:00 AM si 19:00 PM.
Pagina de internet: http://www.pbv1.ro

Modificat de WVWZZZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ati venit cu aceeasi mentalitate ca fratii vostrii PBN sau PUTEM COMUNICA de pe un picior de egalitate? Tine cineva cont si de parerea noastra? Tineti cont ca cel mai mare feedback de aici il aveti.... Dar stiu, nu va intereseaza asta. Ce functie ocupati dvs in Cadrul PBV1? Vad ca nu existati in echipa de pe site.

Modificat de godoroja
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mentalitatea PBN, personal, eu nu o cunosc atat de mult, avand in vedere ca sunt nou venit in echipa de vanzari Skoda ca reprezentant(motiv pentru care inca nu sunt trecut pe site in echipa), dar imi pot imagina, avand in vedere atitudinea mai mult decat bizara a majoritatii consilierilor sau reprezentantilor de vanzari auto fata de client/potential client.

Telul meu personal este de a comunica cu clientii sau potentialii clienti Skoda despre orice problema pe acest forum. Recunosc importanta acestor genuri de comunitati, care in afara granitelro tarii noastre reprezinta cea mai importanta sursa de feedback.

Sunt prezent pe aceasta comunitate din propria initiativa si nu la sugestia conducerii, dar voi incerca sa ajut cum pot. Suntem o echipa tanara si foarte receptiva la nevoile clientilor, va asigur de asta.

Un singur lucru as vrea sa adaug: as dori ca cei care interactioneaza cu noi sa faca distinctia clara intre asistenta la vanzare sau livrare oferita de noi si problemele neasteptate care pot aparea si care tin pur si simplu de eroarea umana a celor din sistem, probleme care pot ingreuna procesul de vanzare/asistenta. Putini oameni pot face aceata distinctie intre rea-vointa si eroare si sa se gandeasca la faptul ca a gresi e omeneste.

istef edit: Te rog nu mai folosi quote la mesajul anterior. Citeste regulamentul aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da dar de cateva ori se intampla e ok dar cand de zeci de mii de ori apare aceeasi problema iti pui semne de intrebare. PBN - du-te imbracat simplu si zi-le ca vrei un polo 1,2 in leasing. Mai ca te scuipa in ochi.... Ei sunt sus, tu esti jos ca si client.

Daca vrei sa faci ceva benefic pentru toti, fa si tu sa afle conducerea si sa aiba om care sa primeasca feedback-ul de la noi, si sprijiniti oficial aceasta comunitate care incet incet va deveni cum sunt cele de afara. Deja vad alta atitudine si cand am vazut ca faci asta din proprie initiativa mi-am zis ca si asta e bine dar vreau sa ajung la ziua in care Porsche oricare ar fi el sa recunoasca in vwforum comunitatea de care are nevoie. Asta nu se face tratand clientii de sus.... Peugeot de ex i-a recunoscut ca si forum oficial pe cei de acolo si au si discounturi la service si piese.... Genul asta de implicare si de apropiere ne trebuie. Stiu ca toate se vor sparge in capul tau ca reprezentant porsche dar poate reusesti sa faci ceva. Barbato si Ardei_iute de la Avia au incercat asta dar tot ce nu era bine la ei ajungea si ei erau trasi de urechi desi nu erau ei de vina, mai mult decat atat, au ajutat toti membrii care au avut probleme si au fost pe la ei.

Prezenta in service ar fi iar un punct forte unde putem interactiona. Cand va fi ceva de genul Sambata membrii vwforum pot face servisarea stand langa masini. Sau intre orele cutare si cutare 1 data sau de 2 ori pe luna.....

Sunt multe lucruri, multe idei, sa stii ca eu sunt printre primii anti-porsche de aici, am fost sunat de directori si intrebat daca pot sustine in instanta cele declarate pe forum, au incercat sa ma cheme la o cafea sa-mi arate ca s-a schimbat treaba. Insa cu ei nu e asa, nu s-a schimbat nimic. Astept insa din partea voastra ALTCEVA. Eu si toti de pe acest forum. ATENTIE, TE INHAMI LA CEVA EXTRAORDINAR DE GREU.

Si nu ma uita cu test drive-ul la o2 RS TDI......... :lol:

Rog moderatorii sa creeze un nou topic la dealeri si service-uri numit PBV1 unde sa putem continua discutiile.

Modificat de godoroja
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper ca prezenta domnului Bogdan, de la PBV, va fi benefica pentru membrii acestui forum. Inclin sa cred ca fiind un service nou, va apleca putin urechea si la cei de jos, care vin cu masinile in service. Cred ca ar fi o experienta utila pentru Bogdan si, de ce nu, un punct in plus pentru PBV (asta pt ca deja, imaginea PBN, si a altor dealeri VAG nu este prea .... roz )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca am inteles eu bine e vorba despre un nou show room si nu un service.

Daca n-am inteles bine ... imi cer scuze :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@alex: PBV1 este showroom Skoda + VW dar are si service, presupun ca pentru toate masinile VAG.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la deschiderea PBV 2 (care va fi in curand) serviseaza orice marca VAG. Dupa acest moment, vor servisa doar Skoda si VW. Cei de la PBV 2 vor prelua Audi si Seat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Momentan, avem 2 birouri destinate marcii Audi si un birou pentru marca Seat, insa, in curand, se va deschide si PBV2. Service-ul nostru este disponibil pentru interventii la toate cele 4 marci.

D-le gordoroja, ce-mi cereti dvs. este, deocamdata, mult peste puterile mele sau influenta mea. Nu doresc sa comentez pozitia conducerii Porsche Romania fata de acest forum, intrucat nu sunt in masura sa fac asa ceva. Deocamdata, voi sta la dispozitie cu orice fel de sfat sau informatie in masura in care le pot oferi.

Daca veti deschide un topic special cu PBV1, va voi tine la curent cu toate noutatile, ofertele sau facilitatile de care dispunem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se muta aici discutia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In ceea ce ma priveste pot spune ca am vazut schimbari majore atat la PBN cat si la PBV din punctul de vedere al amabilitatii oamenilor de la service si vanzari. Iar aici vorbesc de VW si nu de Skoda.

Intr-adevar, la PBA m-am dus sa iau doua Skode Octavia in tinuta de casa, pantaloni scurti si tricou, deoarece plecasem pana la piata. Am stat si nu m-a bagat nimeni in seama, discutrau despre vreme, filme si alte chestii. M-am enervat si am plecat la PBN la VW si acolo in aceeasi tinuta fiind a venit la mine un tip f amabil cu care am putut sta de vorba si care m-a servit ireprosabil pana in momentul vanzarii. Ca atare am cumparat doua VW Passat in loc sa iau doua Octavii.

Cred ca problema principala sunt oamenii si nu firma in sine, oameni amabili poti sa gasesti oriunde

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laudabila initiativa D-lui BogdanC.De la mine are un 10 si o bila alba.

Sunt de acord cu ce spune colegul Godoroja si nu numai si sper ca sa exista o initiativa de recunoastere si de acceptare a forumului nostru din partea conducerii PBN,PBV,PBA,etc..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ bogdan PBV1:

Te rog citeste postul meu legat de service-ul PBV 1 !

Atentie, acolo nu este vorba de echipa de vanzari...ci de consilierii service, dar inclin sa cred (si iarasi vorbesc din experiente personale, similare cu cele ale Tzeposului... ) ca daca de maine echipa voastra de vanzari ar trebui sa vanda Daihatsu sau Lada... sau mai stiu eu ce alceva ; ati inchide pravalia in maxim trei luni prin declararea falimentului.

Aveti un mare noroc, pentru ca 99% dintre masinile VW se vand singure...voi nu trebuie sa convingeti pe nimeni sa cumpere, cine vrea sa-si cumpere VW vine singur...treaba voastra este doar sa nu-i goniti...insa nu reusiti de fiecare data acest lucru...

Este o parere pur personala si nu se leaga de o anume persoana in particular (desi as putea si asta...) ci in general de politica voastra de vanzari...(PBN sau PBV, cred ca este tot una'); de fapt de mentalitatea pe care o aveti in abordarea unui potential client de mica anvergura...Chiar in acest moment (cred, nu sunt f sigur ca nu s-a terminat) aveti o promotie la Skoda (de altfel ridicola, dar nu asta este ideea...) care nu se adreseaza eventualilor clienti de Skoda Fabia Junior !! (...si inca ceva...nu mai stiu exact cum se numeste, dar este tot un model ieftin...) Da' de ce? este primul lucru care-ti vine in minte...al doilea ...nu pot sa-l scriu pt ca de-abia m-am inscris pe forum si nu vreau sa-mi iau avertismente ; dar cred ca-l deduci (daca nu, pune-te in postura unuia care stringe ban pe ban si vine sa-si cumpere o masina "adevarata"...dar constata ca nu este bagat in seama de nimeni si tratat ca un cersetor amarat...imediat iti vin la gura cuvinte neortodoxe...)

Si asta bineinteles ca se reflecta imediat si in modul cum persoana/agentul/consilierul de vanzari trateaza acel client: pai daca companiei la care lucrez nu-i pasa de tine, amaratule care n-ai bani decat de-o Fabia chelioasa; mie , marele si tarele consilier (eventual cu "c" mare), de ce mi-ar pasa...nu vezi ca am treaba, astept sa vina cineva care sa vrea sa cumpere 37 de Skoda Elegance full option...si chiar daca nu vine...cu tine oricum pierd timpul...

Repet asata este parerea mea, si ea reflecta modul in care am fost eu tratat de Porsche in general (de service-ul Porsche in special si intr-o oarecare masura de unul-doi papitoi care credeau ca ma vor da pe spate cu ifosele lor de mari vanzatori de masini luxoase)

Si iar repet, pe mine personal nu cred ca ma mai poate convinge ceva sau cineva sa mai cotizez cu un singur leut in pusculita porsche (service... ca de leasing n-am cum sa scap o buna bucata de vreme) ...iar masini nu mai cumpar de mult de la voi direct... desi am fost un client fidel, candva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Politica PBN (inclusiv si a PBV pentru ca fac parte din acelasi grup) este de a avansa oameni din interior si apoi de a angaja altii.Cu parere de rau am aflat ca fosti mecanici (care fac o facultate de drept sau te miri ce alta minune)lucreaza acum la receptie si asa mai departe.

Eu sincer o schimbare de mentalitate o vad abia dupa ce ne vom interga in UE si Porsche Buc nu va mai avea monopolul asupra marcii VW(sa dea al da sus sa fie asa).Atunci sa vezi concurenta.

Un exemplu foarte bun mi se pare Metrotehnica, care usor dar sigur incepe sa castige din ce in ce mai multi clienti Seat, dar din nefericire este tot un "pion" de al lui Porsche Buc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu costumele alea din IDM si cu ceasul Pateu Filip fals (nu Patek Phillipe) chiar ca se cred vanzatori de Lamborghini. Asta e, se intampla si la case mai mari. Si eu sunt inscris de putin timp pe forum si am si eu o "amarata" de Skoda (probabil ca in viziunea astora ar trebui sa merg pe burta ca nu am voie sa ridic clontul". Am aceeasi parere despre marii dealeri PBX, y, z, care chiar au senzatia ca sunt grozavi si nu fac decat sa fie aroganti. Faza e ca se urca seara in masinile de serviciu si se plimba ca mari cuceritori. Nici eu nu mai bag niciun ban in ei, sper sa ajunga sa imi cerseasca la semafor.

Faza e ca de-aia nu gasesc clientii masini de drive-test, pentru ca dragilor sunt plecati angajatii cu masinile de "servicic" prin concediu. Mai bine da-i fraierului de client un pliant tras la xerox ca masina o ia oricum, nu? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca problema principala sunt oamenii si nu firma in sine, oameni amabili poti sa gasesti oriunde

Cred ca cu aceasta fraza ai spus TOTUL !

Subscriu deci 100% la parerea exprimata...si adaug ca IMAGINEA FIRMEI & COMUNICAREA CU CLIENTUL iti aduc recunoastere si respect, mai putin marca sau pretul. Caci in prezent ponderea vanzarilor cedeaza procente servisarii. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Detectez critici de o severitate ridicata, si totusi nu prea ma mira si nici nu am nimic de contraargumentat, pentru ca eu am fost de 2 ori clientul Porsche si imi imaginez usor de unde vine aceasta frustrare.

Insa, ce va rog eu pe dvs, pe toti fosti/actuali/viitori clienti Porsche...vedeti dvs, cum a mai spus cineva inainte, sunt oameni si oameni. Daca ati avut experiente neplacute cu unii consilieri/reprezentanti vanzari, totusi nu mi se pare just ca toti angajatii din vanzari Porsche sa fie bagati in aceeasi oala.

Prin posibilitatile mele limitate, voi incerca sa schimb prejudecatile deja bine impamantenite, acesta fiind si unul din motivele pentru care m-am inscris pe forum. Va asigur, inca o data, si de amabilitatea si atentia fata de client a colegilor mei.

Cu service-ul a fost si va fii intotdeauna o problema delicata. Insa, sa stiti ca in majoritatea cazurilor problemele nu sunt legate de competenta sau profesionalismul oamenilor, ci, culmea, din cauza anumitor clienti. Cum asa? Pai, cam ce credeti dvs ca ar trebui sa faca colegul meu de la programari service cand vine un client si bate cu pumnul in masa ca il cunoaste pe X sau a fost trimis de Y de la Porsche Romania, eventual o persoana de conducere, ca sa i se rezolve masina urgent, neacceptand sub nici o forma o amanare sau o programare tarzie? Nu vreau sa iau apararea colegilor mei, nu despre asta e vorba, insa asemenea probleme exista si pot da peste cap intregul program de service. In plus de asta, iarasi aduc aminte de eroarea umana si de efectele ei asupra logisticii. Orice companie are probleme de logistica si, credeti-ma, ca nici noua nu ne convine cand trebuie sa asteptam mai mult decat trebuie pentru niste piese de schimb cu riscul de a deteriora relatia cu clientul.

Dupa momentul integrarii, va asigur ca multe se vor schimba. Se va usura si munca logisticii, se vor micsora termenele de livrare, mai mult ca sigur preturile vor fi mai avantajoase si optiuni de genul prelungirea garantiei mai numeroase. Pana atunci, nu avem ce face, trebuie sa fim rabdatori, si unii, si altii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aham deci tot vina clientilor este cand de sus se trimite clientul cu fraza :" Sa le zici ca-l cunosti pe .....". Hai sa fim seriosi , fiecare client isi doreste ce e mai bun pentru el( e si normal nu?). In alte locuri trebuie sa recunoastem ca la fel sta treaba dar se lucreaza f bine, inseamna ca la PB sunt mai multe pile decat in alte locuri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ma intelegeti gresit, va rog, nu am zis ca vina principala e a clientilor, ci ca una din cauzele intarzierilor este dorinta unora de a "sari peste rand". Intr-o tara civilizata cu adevarat, nu se propune asa ceva in nici un domeniu, daramite sa se mai si accepte. Bineinteles, cauza principala se regaseste in erorile de logistica, dar sa nu ignoram nici obiceiul romanesc mai sus mentionat, cu influente negative in programari chiar mai mari decat ar crede cineva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-o tara civilizata cu adevarat, nu se propune asa ceva in nici un domeniu, daramite sa se mai si accepte.

Asa este, insa eu as pune un accent critic pe "daramite sa se mai si accepte" , si ma bazez pe zicala: nu-i prost cine cere, mai prost e cine da.

Iar civilizarea unei natiuni/tari nu cred ca sta in eventuala aderare la nu stiu ce bazaconie...asadar a sta cu bratele incrucisate si a ridica neputincios din umeri: stiti, nu suntem in UE, de aia luam spaga si ni se rupe de programari sau garantii (din cate stiu eu au prioritate...sau ma rog, ar trebui sa aiba, macar la constatarea defectiunii) mi se pare exact in ton cu ceeace spuneam mai devreme : o politica falimentara, care nu se bazeaza decat pe monopolizarea pietei, deci pe lipsa de alternativa.

Am ajuns sa cred ca una din primele reguli care este asimilata in momentul aderarii la vre-una din echipele Porsche (service, vanzari, PBx, y ...sa) este :ni se rupe, oricum nu aveti ce face...tot la noi veniti...

Si culmea e ca tine !...cat o mai tine...

De curiozitate, ai avut timp sa citesti cu atentie vre-un contract de leasing cu Porsche Rom? Este de neacceptat, de nesemnat un astfel de contract...insa cine nu-l semneaza nu are masina (te rog nu-mi spune de alte firme de leasing, bla, bla...). Si cu toate astea multa lume il semneaza (prea multa as spune...), inclusiv eu...de ce? pt ca vrem VW (ma rog...Seat, Skoda, etc) si asta e cea mai simpla posibilitate...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e oriunde in romania, bagatul in fatza e sport national, si la mine in firma e la fel, oriunde e la fel, PCR'ul sa traiasca (pile cunostinte relatii). Daca a zis shefu vezi ca Xulescu are prioritate, ce poti sa zici, decat da shefu, am priceput. Ai aprecierea mea pt ca ai avut curajul si caracterul sa recunosti ca si la voi e la fel, si de aia stau unii de prosti si sunt plimbati cu zaharelul, ceea ce toti stiu, dar nimeni nu recunoaste

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Personal apreciez initiativa lui Bogdan.Haideti sa nu transformam topicul intr-unul de reclamatii. Sunt de acord cu el ca nu poti pune in aceeasi oala tot personalul PB. Eu am luat masina de la PBA, si am "nimerit" o agenta foarte amabila, chiar daca stia ca oricum luam de la ei si ea nu prea castiga nimic, datorita discountului mare. Sa lasam topicul pentru cei care chiar au nevoie de informatii de la Bogdan, si de ce nu, sa-i acordam o sansa, ok? :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK...eu sunt total de acord: sa-l scoatem din "oala" pe BogdanC, dar peste toti ceilalti putem sa punem capacul sa-i fierbem la foc mocnit?...E?...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Noutati:

Promotia "Un TV cadou pentru orice model Skoda cumparat" a luat sfarsit. Speram sa revenim cu o oferta buna pe viitor.

Ramane valabila oferta "1 an CASCO gratuit" pentru orice model Octavia 2 achizitionat cash sau prin Porsche Leasing.

Important: avem Octavia RS 2.0 TFSI disponibila pentru drive-test pana saptamana viitoare, pentru oricine interesat de acest model.

Si noi, ca de altfel toti dealerii, suferim de lipsa oricarui model Octavia Tour sau Fabia in stoc, astfel ca, din momentul comenzii si pana la livrare dureaza intre 3 si 4 luni. Neplacut, dar incercam sa facem orice omeneste posibil sa rezolvam acest inconvenient. Doar Fabia Avantaj 1.2 55cp putem livra ceva mai devreme, in cel putin 2 luni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Important: Promotia cu TV se reia si luna aceasta, pentru orice Skoda achizitionata (exceptie Fabia Junior). De data asta, TV-urile sunt Samsung.

Alte noutati:

Fabia Junior se mentine la pretul special de 6230 E CIP / 7478 E DDP si in afara programului REMAT, in limita stocului disponibil (~300), pentru a veni in sprijinul clientilor care nu au mai putut beneficia de una prin programul de innoire (numarul alocat Skoda s-a epuizat rapid).

Avem in showroom o Fabia Tour de France. Merita vazuta, are un pret bun si dotari standard speciale: scaune sport, jante aluminiu 14", schimbator viteze cu insertie aluminiu, covorase textile "Tour de France", proiectoare de ceata, pachet sumar piele (volan, schimbator, frana de mana).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!