Jump to content

Porsche Bucuresti Vest 1


bluehunt
 Share

Postare recomandată

Saracu BogdanC-PBV1 a cam luat shuturi pt toata echipa PBV la un loc si sunt de acord ca nu corect. Eu in general nu sunt nemultumit de firma Porsche Romania sau de diferitele reprezentante ale ei...e o problema cu seriozitatea si respectul in toata tzara asta - atat din partea dealerilor cat si a clientilor.Pe mine superficialitatea asta romaneasca cu care se trateaza orice lucru ma imbolnaveste de nervi (mai ales ca vorbim acum de stiinte exacte )si faptul ca odata ajunsa in service masina exista multe sanse sa nu mai iasa ca la inceput si sa te cam sictiresti desi ai platit o mica avere pe ea. Asa ca de fapt se pare ca in ceea ce priveste PBV1 cu cei care fac treaba propriu zis - mecanicii am avut eu neajunsuri.

P.S. Cunosc pe cineva la VW la PBV1 si stiu cam cat de stresanta paote sa fie o zi de lucru :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apropo de informatii, poti pune aici o lista de asiguratori cu care PBV1 are decontare directa? Am o usoara lovitura stanga, si daca lucrati direct cu al meu, as testa calitatea service-ului Skoda al PBV1..:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca urmare...azi am fost sa imi fac revizia pt ca o sa plec la drum lung si m-am gandit ca este bine.

La PBV1...

Bogdan, pe cuvant daca io mai pun piciorul la PBV1 vreodata in viata mea ... de la 8:00 dimineata am ajuns la servici la 13 si ...si nici macar nu am rezolvat tot. Am vrut o revizie de 15000 si un update de soft.

Am facut revizia...dar update-ul nu.

De ce? Pentru ca angajatii aia pe care voi ii puneti in service sa lucreze, o freaca toata ziua :) ... Si nici nu sunt convins k sunt in stare sa faca update-ul. Daca trebuie spaga puneti va rog un tarif si eu platesc. Dar vreau sa stiu k niste profesionisti se ocupa de masina mea.

Consilierul de servici a fost f dragut...poate doar ar trebui sa isi dea seama ca acel clientcare se uita de o ora la masina lui care zace ...nu e intotdeauna un dobitoc si nu poate fi mintit in fata ...

In Romania este ca la Microsoft! :) nu stiu ce are windozele ...baga-i un restart... Cum puii mei sa spui ca "nu stiu ce are masina" (se aprinde becul de buji incadescente) "noi doar resetam erorile. Scrie si in manual ca se reseteaza erorile...daca apar din nou se mai reseteaza odata...)".

Si pe fisa de constatare ...mentiune..."a se tine sub observatie becul avarie motor".

Eu ii specific, cum adik sub oservatie... stii io plec afara...de aia am venit sa fac revizie la 9300km...daca pe autostrada la 200km/ora se aprinde becul si imi ia puterea? ce ma fac? :) ".

"Aaaaa...noi am crezut ca..asta era daca va plimbati asa prin Bucuresti sa va uitati cu atentie la bec... :) ". Luati-va oameni masini si nu cumva sa iesiti din oras... tre sa tineti voi sub observatie un bec...cica sub observatie cand ala face ca toti dracii...k ei sunt doar service ...nu stu ce are masina..."

Dupa care ...boom..ia sa-i luam si bani in plus..."stiti update-ul...nu ma lasa cei de la garantie...cica nu apare nici o eroare...daca vreti trebuie sa platiti...cand pe logul de la diagnoza apare o ditamai eroarea la Diesel- Direct Fuel Injection. Pana la urma s-a putut pe garantie...doar k ..mai dureaza..da, sigur, a inceput lucrul la ea...desi masina era sub ochii mei si nu se uita nimeni la ea...aaaaa..ba da...venea cate unu', mai istet cred, k era chelios... se uita pe foi...le arunca in masina si pleca...

Asa k am concluzionat k pb nu se pricep la asa ceva si decat sa pateasca masina ceva...mai bine imi iau campii si ma duc in alta parte...asta este...

Aaaaa..si faza celebra la Porsche...ne doare undeva daca ne dati in judecata... ne-au mai dat si altii...si degeaba... va spun io ca sunt din bransa... nici o sansa. Bai ..... daca erai din bransa nu erai un amarat de angajat intr-un service varza. Sau poate k ai avut si procese in instanta..de alea cu a sarit gaina la mine in curte si te dau in judecata k mi-a mancat iarba!

Ma scuzati ca sunt nervos, dar nu se poate astfel. Imi cer scuze pentru cei pe care nu i-am crezut ca PBV1 e varza.

DECI DACA NU AVETI UN MOTIV BUN (adik pb o pila ceva) NU VA DUCETI LA PBV1!!!!!!!

Si daca patiti k mine si nu va place...nu mai mergeti. Multumesc.

Aaa...am uitat...Bogdan..te-am cautat pe acolo da' nu am reusit sa imi dau seama cine esti.

Imi pare rau. Data viitoare, daca cumva te muti la alt service. :P Sau poate iti faci tu unu' model, sa venim toti la tine.

Sa plecam si noi de la service ca smile-ul asta dragut :)

mariusc: cenzurat...suparat, suparat, dar atentie la expimare.. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eram rau suparat... si mai sunt...scuze daca am intrecut masura, dar nu se poate asa ceva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi pare rau ca ati avut neplaceri. Singura scuza pe care o pot gasi acum e ca service-ul este nou, echipa la fel, si mai este ceva timp pana sa se rodeze si sa capete experienta.

Dar, credeti-ma, ca orice marca de masina ati avea si la orice service din Romania ati apela, tot de astfel de probleme va veti ciocni in majoritatea cazurilor. Asta pentru ca seriozitatea, pregatirea si dorinta de munca a romanului in general lasa mult de dorit. Chiar daca au aparut destule neplaceri, va rog sa ma credeti ca nimeni de aici nu are nici un interes sa-si bata joc de client.

Eu nu lucrez la service, sunt la vanzari Skoda, acolo trebuia sa ma cautati. Deja m-au cunoscut unii dintre colegii forumisti: alexrosiu, ice_2k, mariusc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unii ajung la disperare, daca echipa e noua invechiti-i mai repede, bagati cursuri in fundul lor..... ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Imi pare rau ca ati avut neplaceri. Singura scuza pe care o pot gasi acum e ca service-ul este nou, echipa la fel, si mai este ceva timp pana sa se rodeze si sa capete experienta.

Dar, credeti-ma, ca orice marca de masina ati avea si la orice service din Romania ati apela, tot de astfel de probleme va veti ciocni in majoritatea cazurilor. Asta pentru ca seriozitatea, pregatirea si dorinta de munca a romanului in general lasa mult de dorit. Chiar daca au aparut destule neplaceri, va rog sa ma credeti ca nimeni de aici nu are nici un interes sa-si bata joc de client.

Nu pot sa nu completez "asta este tare de tot" :)

Nu vreau sa crezi ca sunt rau Bogdan (sper ca nu te superi ca iti spun asa direct pe nume chiar daca nu ne cunostem personal) dar te intreb si eu te platesc astia sa dai asemenea raspunsuri aici pe forum?

Pai daca am inteles eu si masina erea noua, de ce nu i-ati spus sa vina cand se mai invecheste :D .

Normal ca nu vor sa isi bata joc de cliet, doar se amuza pe seama lui ;)

Stii cu e asta, cand am luat eu masina m-am dus la ei am vazut masina, care erea spalata si o stergea un pusitiulica, am intrat sa vedem actele si inainte de semnatura de luare in primire am iesit sa vedem iar masina mai in amanunt si pustiulica erea tot acolo si freca de mama focului (de ziceam ca o matuieste :P ) si cat ce-am uitat noi la masina ala tot freca si la un moment dat i-am zis "las-o asa ca iei metaul din vopsea, semnez actele si te :P dar acum gata", erea foarte fericit si a stat langa masina pana am iesit si i-am dat .... (actiunea guvernului "nu da spaga" nu erea pe vremea aia), chiar ma gandeam ca cea mai buna alarma erea pustiulica ala. Nu rad de cei care muncesc, eu chiar sunt impresionat de acestia. Si faza a doua, am intrebat si eu daca masina nu are o trusa de chei (deh obisnuinta), iar domnul "respectiv" mi-a intins cartea de vizita si mi-a spus ca asta este tot ce imi trebuie :lol: . Ce bine daca ar fi asa simplu, in realitate :D

Modificat de angel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar nu ma plateste nimeni sa dau astfel de raspunsuri, ci ofer raspunsurile in care cred in mare masura. Poate ca si dvs. ati sari in apararea firmei la care lucrati, daca va place unde lucrati, nu? E ceva firesc si omenesc.

In alta ordine de idei, din motive independente de mine, nu mai pot fi activ pe acest topic. Astfel ca voi citi in continuare posturile dvs., dar nu voi mai da reply-uri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica nu ti se mai da voie? nu-i bai...

Acum 2 sapt cand am fost la serviceul dvs si am vrut sa cumpar 1l ulei a trebuit sa astept fix dar FIX 12 minute pentru ca nenea de la piese auto sa termine de vb cu un "pretenar".

Clientii? da-i dracului...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost si eu ieri la PoRo Vest1 si am constatat ca bilele negre pe care le ofera o mare parte dintre cei care ajung acolo sunt pe buna dreptate. Pe langa faptul ca am fost taxat cu 1.2 pentru nimic ( chiar radeau niste prieteni de mine ca mi-au luat 1.2 mil pentru folia de plastic care mi-au pus-o pe scaun :D ) agentul care s-a ocupat de mine la intrebarea " Deci eu cumpar piesa asta, dar spuneti-mi si mie exista vreo posibilitate ca dupa montarea piesei sa va razganditi si sa ma puneti sa cumpar altceva pentru ca am mai auzit astfel de cazuri" a inceput sa ma ia la misto si sa imi raspunda ironic..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai linistit Bogdane!Nu te mai agita, ca o faci degeaba. Daca te uiti la oricare service de pe forum o sa vezi exact aceleasi probleme. Nu o mai lua personal.

Tu sa iti vezi de treaba ta si continua cu ce faci ca e ok.

Asteptam detalii in continuare despre oferte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:lol: tot eu sunt, va povesteam data trecuta despre ''maimutoii" de mecanici " mai priceputi" decat cei de la pbn din pipera- voluntari care ori nu stiu nici un fel de mecanica, ori nu sunt interesati de masinile clientilor in nici un fel.

Oare daca vorbesc cu directorasul lor credeti ca se va schimba spre mai bine situatia mea sau a celorlanti clienti????!

Daca m-am dus la pbn din pipera- voluntari pentru ca am observat un zgomot ciudat ( fata stanga),la un polo in garantie cu doar 4-500 km la bord si le-am spus problema mea ; raspunsul a fost nu are d-le. nimic este masina buna raspunde la comenzi este totul OK.

Bineinteles ca m-am dus in cartier la mine pe centura la pbv 1 si astia m-au facut pe moment fericit. Da sunt ceva probleme din fabricatie la o bucsa, o rezolvam noi.

Si uite asa dupa vreo 7-8 plimbari pe la ei cu nervii bine intinsi , cu stres, cu invoiri de la serviciu, s-a rezolvat problema mea doar pe hartie si in mintea lor, putin bolnavioara. Dar spuneam data trecuta ca nu ma las si o s devin cel mai bun prieten pe care l-a avut directorul de la pbv 1 vreodata, in sensul stiti voi, il bat la CAP pana ma rezolva.

Astept si eu o parere despre asta.

La revedere! :) :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca sa te mai duci la alt service pt inca o parere sa fii sigur ca ai ceva la masina. daca intr-adevar ai ceva la masina, incearca si un mail mai sus de cei din .ro (la vw .de)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu dau o bila neagra la PBV1. Revin cu detalii mai pe seara, ca m-au umplut de draci. :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vreau sa fiu singurul care nu se incadreaza in acest curent anti-porsche , insa trebuie sa recunosc ca eu am fost multumit de prestatia PBV1 ; de dimineata am ridicat masina de la ei , dupa ce mi-au rezolvat doua chestiuni destul de delicate ; am fost foarte multumit mai ales de prestatia consilierului de service care s-a ocupat de masina , om cu care poti discuta si care m-a sunat de mai multe ori sa-mi spuna cum sta treaba ( din cauza programului meu , am lasat masina acolo si am ridicat-o de-abia azi , desi era gata de ieri dimineata ). Eu o sa mai trec pe la ei ... pana la proba contrarie , cel putin :-)

Numai bine !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am reusit sa lovesc masina ieri, am fost la politie(unde am stat 5 ore), luni merg la casco si apoi la service. Vreun sfat se poate in privinta servicului? PBN sau PBV1?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

So... am fost din nou la PBV1. De data asta cu o usa infundata.

Iar mi-am facut nervi (recunosc ca dupa patania mai veche eram pregatit sa musc) dar in final am fost multumit. Desi a trebuit sa folosesc o metoda mai veche, nu o spui! :)

Se pare ca se incearca sa se schimbe ceva ... inspre bine, evident...

In rest probabil ca totul tine de noroc... si dispozitie...

Oricum inca mi-au ramas cu o piesa datori...care nu era pe stoc... si poate o sa imi lipeasca mai bine decoratiunea cromata de pe usa...

Si pentru ca anul asta am intrat prima data pe forum: La Multi Ani! tuturor, service si clienti!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

din ciclul "se mai fura sau nu piesele la Porsche Bucuresti?" am si eu o intamplare.

geam spart de hoti, asigurare, asa ca vreau sa pun un geam pe care sa scrie VW.

dau telefon la PBV1 si ma programeaza peste 1 ora si jumatate.

perfect, zic eu, uite promptitudine.

ajung la service, imi preia un consilier masina in vreo 5 minute, amabila toata lumea.

mi se spune ca va dura doua ore, doua si jumatate.

ma intreaba daca am probleme la macaraua respectiva.

le spun ca nu, din cate stiu eu, dar, daca e ceva, sa nu schimbe vreo piesa si sa-mi dea geamul ca ma duc eu sa-l montez in alta parte, urmand sa le platesc manopera pentru operatiunile efectuate.

astept 3 ore si jumatate, conditii civilizate, lume amabila. cumpar si un litru de lichid de servo, ca vad ca e ieftin.

dau de consilierul respectiv, care imi spune ca e o piesa ruta la macara si ma intreaba ce fac, folosesc kit-ul lor de reparatie ori o las asa. ii spun ca o las asa, imi iau geamul, platesc si plec.

cumpar piesele ce presupuneam a fi rupte la macara, ajung la cineva vare imi desface usa si imi spune ca, surpriza, lipseste una din piesele metalice care sustin geamurile, una din clamele alea din metal cu cauciuc pe ele.

ok, montez geamul de proba, intr-o clama, si azi dimineata dau telefon consilierului de service si ii spun ca poate s-a "uitat" piesa respectiva pe undeva prin service. dupa doua ore mai dau un telefon mi se spune ca mecanicul va veni pe la 14 si ca ma va suna atunci. ma suna la ora respectiva si imi spune ca au gasit piesa. si ca pot trece pe acolo sa o iau sau o poate aduce ele la Universitate.

ajung la service si o iau in jurul orei 18.30.

dl. consilier a fost amabil, dar nu mi-a oferit nici o explicatie si nu si-a cerut vreo scuza.

prioritatea mea era sa recuperez piesa, asa ca nu am vrut sa fac scandal.

oricum, daca cineva a uitat sa monteze piesa e forte grav. daca ma duceam la ei sa-mi fac franele? imi puneau franele doar pe o roata? sau ma lasau doar cu frana de mana?

daca cineva a vrut sa fure piesa respectiva e si mai grav.

oricum, maine voi face un scandal mare la PBV1 insotit si de plangeri, daca e cazul.

nu mi se pare normal ca eu sa platesc inca o data montarea geamului doar ca ei au uitat sa imi inapoieze o piesa demontata de pe masina.

si eu care voiam sa-i laud ca au lucrat curat, ca sunt amabili si ca mi-au facut programare in aceiasi zi....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut !

Baieti, ma cam speriati....

Desi nu am luat masina decat de 3 sapt. mi-a aruncat unul o piatra in parbriz si am o crapatura de toata frumusetea.

Vreau sa schimb parbrizul la ei....pbv1....

chiar atat de multe probleme ati avut acolo ?

Am vazut multe la tv...d-aia nu m-am dus la pbn...dar nu credeam ca e o boala generala....

Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

pana la urma, sa fiu corect si sa comunic finalul ispravii de mai sus cu PBV1.

am dat telefon a treia zi si am discutat cu directorul de service, Gabriel Dumbrava parca.

omul, foarte amabil mi-a spus ca isi cere scuze pentru cele intamplate si ca nu i se pare normal sa mai platesc odata operatiunea de demontare a geanului pentru montarea piesei. asa ca a ramas ca in orice zi sa ma duc la ei, fara programare sa imi monteze respectiva piesa.

zis si facut. peste o saptamana si ceva, dau un telefon, spun ca as vrea sa vin in ziua aia si dl. de mai sus imi spune ca nu e nici o problema, sa vin la orice ora, mai putin in pauza de masa.

am ajuns acolo si am asteptat vreo 15-20 de minute ca era intr-o intalnire, lucru care nu m-a prea deranjat, intrucat nici eu nu spusesem o ora clara la care vin. masina a fost preluata rapid si remontata piesa cu problema.

observand ca geamul cumparat de la ei e o alta nuanta (usor mai deschisa) decat a celorlalte geamuri, am intrebat consilerul de service ce se poate face.

Raspunsul: NIMIC, geamul v-a fost livrat si montat, noi am luat-o dupa seria caroseriei.

nu am mai discutat asta cu directorul de service, din doua motive:

1 nu simt o placere sa ma cert cu oamenii si ma satur usor de scandal.

2 o oarecare parte din vina o am si eu ca nu am verificat la livrare daca nuanta ce cea potrivita, desi cred ca si ei se puteau uita la masina sa vada ce coduri au geamurile, mai ales ca sunt originale.

una peste alta, o bila gri sau mai bine zis una alba pentru directorul de service si una neagra pentru mecanicii si consilierii de service.

dar cum nu am prea avut multe experiente pozitive cu service-urile din Bucuresti, consider ca e ok ca problema s-a rezolvat in cele din urma.

Batfa multa!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am fost cu ceva timp in urma la pbv1 sa-mi schimb uleiul la cv, la masina din semnatura si vreau sa va spun ca am fost destul de multumit de cum a decurs operatiunea, avind in vedere ca am stat linga masina tot timpul. Se lucreaza foarte curat si cu grija. Inca o data va spun ca am fost multumit si nu am nici un interes sa-i laud.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!