Jump to content

Probleme consum benzina ridicat


WSN
 Share

Postare recomandată

De la o vreme incoace,VW-ul meu a inceput sa consume cam mult (asta insemnand 12l/100km pe benzina si 14-15l/100km pe gaz - urban).

Am avut pana acum 2 luni o problema cu catalizatorul care era infundat si atunci incepuse sa consume foarte mult.Am crezut ca asta e singura cauza.Dar : catalizatorul(carbunele) a fost dat afara,consumul a scazut pana la valorile care vi le-am spus.

Intrebare : Ce test/diagnoza ar trebui sa ii fac ca sa aflu cauza acestui consum ridicat? Si unde? Si daca stiti si pretul ar fi perfect !

THX!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa ne dai mai multe info despre masina ta. (eventual completeaza datele la profil)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa ne dai mai multe info despre masina ta. (eventual completeaza datele la profil)
Date :: a.f.1994, 1600i, 75cp, monopunct, motor ABU, instalatie gas.

Ca o curiozitate : dupa ce dau de pe gaz pe benzina, cativa zeci de kilometrii imi oscileaza turatia la relanti (intre 800 si 2000 ture) dupa care se potoleste si revine la normal.Am schimbat motorasul de la regulatorul de turatie fara nici un rezultat (bani pe fereastra).Ultima ipoteza (pe care am auzit-o chiar azi) ar fi ca mufa aceea care intra in injectie (pe partea dreapta) ar fi defecta :salut:(am inteles ca are nu stiu ce ac magnetic care citeste nu stiu ce si ca daca e intrerupta banda aia magnetica sare acul si de acolo rezulta acea oscilatie :)))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Banuiesc ca vorbesti de potentiometrul clapetei de acceleratie. Atentie! A nu se desface acel potentiometru sub nici o forma! Curata doar contactele la mufa. Cu VAG-COM-ul poti verifica contiunuitatea acelui potentiometru. Cu contactul pus verifica la Engine, grupul 000, campul 2. Apasand usor pedala de acceleratie valoarea aceea trebuie sa se modifice uniform, in funtie de cum apesi pedala. (Sau in grupul 3, campul 3, unde e dat in procente cat e de deshisa clapeta de acceleratie)

Acum, ca citesc mai atent, vad ca ai probleme numai cu benzina. hmmm... Daca ar fi potentiometrul de vina, ar trebui sa oscleze si cu gaz. Verifica (sau direct schimba) filtrul de benzina.

In legatura cu consumul, uite un test sa vezi daca sonda lambda iti funtioneaza in parametrii. Porneste motorul si scoate mufa de la sonda lambda (mufa se afla la tamponul motor spate stanga, daca stai cu fata la motor) si masoara tensiunea intre pinii 1 si 2 (pe partea rotunda a mufei) Trebuie sa ai minim 11V. Daca ai tensiunea necesara, treci la VAG-COM, Engine grupul 000. Cu motorul pornit, temperatura minim 85 de grade, in campul 5 trebuie sa ai valori intre 106 si 150 si trebuie sa fluctueze aceste valori de cel putin 30 de ori pe minut.

Tine-ne la curent sa vedem ce se intampla!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:salut:

O sa incerc sa curat acea mufa si sa schimb filtrul de benzina.Momentan nu prea am timp de asa ceva (probleme servici).

Din pacate nu am nici softul(VAG COM) si nici interfata pentru a face ce mi-ai spus tu,desi se pare ca ar fi edificator.

Stie 'cineva pe cineva' la care as putea face treaba asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Salut!!

Am un Seat Toledo din 1993 pe benzina ,1.6 (1F) si am un consum imens...20% in oras si 15 % afara...+ ca imi da rateuri mai tot timpul si am schimbat:

-senzorul de temperatura , si sonda lambda,

Ce parere aveti?!, Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mutat topicul aici, poate are mai mult succes (problema e oricum legata de motor).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca de obicei... primul lucru ar fi o scanare de DTC-uri. Dupa ce scrii, eu m-as astepta la probleme cu senzorul Hall, sau alta parte din aprindere

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este mult prea mare consumul !!!

ia-o metodic 1.tester

2.filtru aer

in rest nu lasa problema asa ca nu se rezolva singura si te costa mai mult benzina decat reparatia mai ales decand cu scumpirile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce intelegi prin "rateuri"? Se aude o bufnitura in filtrul de aer (in partea din fata a motorului)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!