Jump to content

help wanted ! golf 2 CL... va rog...


mastabac
 Share

Postare recomandată

tocmai am "mostenit" un VW golf 2 CL din 91 motor 1.6 benz. cutie automata... are cam 160kkm.

imi place f. mult ca masina, e f. manevrabila si ma impac f. bine cu ea ca design.

numai ca saraca e chinuita de fostul meu unchi (nici nu-l mai recunosc pt. ce i-a facut)...

imi aduc aminte cand a luat-o era super... avea pana si alarma cu sinteza vocala...

acum... datorita interventiilor facute pe la diferiti "mecanici" gasiti naiba stie pe unde... e intr-un stadiu avansat de modificare genetica degradanta....

- radiatorul nu mai e cel original ... e unul mai mare (nici nu stiu daca e de golf), dar care din pacate nu isi prea face treaba (cand stau la stop sau la COADAAA ($#%^$@#)... imi fierbe apa pana imi usuca instalatia de racire), in schimb cand merg (peste 40km/h), temperatura e ok, nu mai creste. De asta daca stiu ca trebuie sa stau la coada nici nu mai iau masina.

- datorita unui scurt la blocul de diode de la alternator (cred ce ala a fost cauza), instalatia electrica a luat foc. Odata cu ea si computeru de bord si electrovalvele de la carburator. Datorita acestui fapt si faptului ca unchi-miu l-a dus la un mecanic sa i-l faca, dar fara sa mai bage bani in el... acum are alte shortcuturi facute cu care inca mai merge, dar pe care vreau sa le inlatur. (electrovalvele sunt scoase, computeru la fel si momentan merg cu socu, ceea ce ma usuca la buzunar pt. ca consuma de rupe).

CONCLUZIE: trebuie refacuta instalatia electrica, schimbat computeru si carburatorul...

- manerele de la usi sunt varza (am o masina de gentleman: st.fata se deschide doar dinauntru, dr.fata doar de afara, cele din spate doar dinauntru)... inchiderea centralizata e clar ca e dusa si ea.

- capul schimbatorului de viteze e pleznit si trebuie schimbat (pt. cutie automata, e din ala cu buton lateral de blocare)

Si cam atat pt. moment :lol: ...

Vreau sa stiu daca stiti careva pe vreun individ priceput care sa ii faca o consultatie... si sa ma inteleg cu omu cum sa i-o las, cat sa i-o las, cat sa-i las :rolleyes: pt. o renovare ca la carte... ca eu nu prea am nici timp, nici spatiu unde sa o insir :(

Va multumesc anticipat pt. ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fiind si din bucuresti, cred ca te vor indruma taticii consacrati al golfului de pe aici. (stiu ei care) :rolleyes:

pt piese poti apela la @Golfistul, el sigur va avea tot ce iti trebuie.

ca sugestii din partea mea: fa-i sistemul de racire: clar ceva nu functioneaza cum trebuie, ori radiator infundat... ori.. cine stie. doar sa nu se gripeze motorul. carburator cu electrovalvele ok sigura gasesti unde am precizat mai sus, manere de usi la fel. inchiderea se repara foarte usor la un magazin de audio pt masina si alarme - sigur aveti multe prin bucuresti. motorasele (actuatoarele) de la inchidere (daca o ai pe electric) sunt relativ ieftine. daca e pe vacuum si nu se mai poate face nimic, iti sugerez sa treci pe electric.

cam atat si sper sa te ajute baietii sa iti pui pe picioare masinuta. oricum ea saraca sunt sigur ca mai rezista, doar sa o pui la punct si sa ai grija de ea, nu cum a facut unchiul tau.

numai bine si sa ne spui ce i-ai mai facut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Salut domnule.

A trecut aproape un an de la postul tau.

Ai facut ceva pana acuma? Ma refer in primul rand la instalatia electrica.

Din motive similare, ma vad in acelasi punct in care erai tu acum un an. Vreau sa ma apuc sa schimb (din) instalatia electrica si incerc sa aflu la ce ma inham.

Toate bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cred sa mai fi facut ceva....posta doar...

Modificat de armando
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

credeti voi... toata lumea pe care o cunosc s-a pus contra la masina asta.... mai putin eu... care fiind precum Keraban incapatanatul nu m-am lasat pana nu am facut-o... nu este inca 100% refacuta, mai trebuie sa o rezolv cu motorul si sa vad pana la urma la ce fel de carburator o sa raman... electronic sau mecanic... dar masina functioneaza....

o sa mai bag detalii diseara ca acum nu am timp sunt la birou... alexella, zi-mi ca nu ai si tu cutie automata:))))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aha...

asta cu "s-a pus lumea contra" o stiu si eu. Diferenta e daca vrei sa te dai cu o masina sau "masina ca hobby". Eu sunt mai mult ultima parte...

Dar nu mi-ai raspuns: ai rezolvat cu instalatia electria? Daca da, cum.

Mai dau doua-trei vorbe pe aici si ma gandesc sa deschid un topic nou.

Am decis sa "defragmentez" instalatia electrica pentru ca in decursul timpului, diversi mesteri au mai montat diverse sarme ca sa le inlocuiasca pe cele arse. In continuare am bucati de cablu fuzionate intre ele si... fericiti cei saraci cu duhul. Daca nu stiam, mai mergeam cu ea cum am mers si pana acuma. Dar asa, vreau sa ma apuc sa le repar.

Intrebare 1: exista chit de reparatie continand intreaga instalatie electrica? Daca da, m-ar interesa daca s-a apucat cineva de asa ceva. Vreau sa-mi fac o idee despre amploarea operatiei.

Intreabare 2: a inlocuit careva doar mufele care intra in panoul de relee/ sigurante? Cum a procedat: lipire cu cositor sau papuci.

et...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu partea electrica am si eu probleme... si asta din cauza unui scurtcircuit masiv pe care l-am mostenit odata cu masina. partea proasta la golf e ca are mufe si nu e pe papuci precum dacia, si mie au inceput sa mi se rupa cablurile pe langa mufe de la atata frecush, plus ca invelisul de plastic de la fire fiind rascopt de la caldura si timp e cimentat si plezneste imediat cum il torsionezi.

am inteles ca toata firaraia cu mufe duce pe la vreo mie de euro...

nu stiu daca merita...

ca si eu am de gand sa o restaurez putin, mai ales ca in bord nici nu am umblat pana acum si cred ca mai am si pe acolo ceva fire topite.

la reparatia unui cablu rupt de langa mufa nu am gasit inca nici o solutie viabila, doar carpeli temporare.

as fi interesat daca s-ar gasi cumva doar mufele de cumparat si sa le aplic eu pe fire noi. dar inca nu am gasit asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu exista kit de reparatie pentru partea electrica, in schimb exista cabluri sau seturi de cabluri in original dar costa mult. Cel mai convenabil ar fi sa gasesti din dezmembrari tot setul de cabluri fata +spate si atentie cumpara si tabloul de sigurante pentru ca mai mult ca sigur a suferit si el.

Dar atentie mare: sa fie de la acelasi TIP de motor, altfel trebuie sa faci iar modificari

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am eu o instalatie de g 2 diesel completa

cine vrea,sa-mi telefoneze

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1000 de euro??? No f_ _ _ _ n way. S-ar putea asta sa fie pretul de catalog dar nu merita soto. Mai ales ca, daca e sa te duci la atelier, iti mai ia vreo 3-4 zile de manopera si .... a-a... In cazul asta, e mult prea mult.

Mufele (unele dintre ele) care intra in panoul de relee.. din pacate.. nu prea permit extragerea pinilor si re-lipirea unui fir. La mufele mari am reusit dar am niste "stupi" cu pini mama mici de 1mm diametru care... bruh... nu merg scoase neam.

Da, solutia cu recuperari mufa + cativa zeci de centimetrii buni de cablu pare cea mai buna. Zic asta pentru ca la mine am un fir care mai are un mustiuc de 1cm la mufa, de acolo a trebuit sa-l lipesc pentru ca de acolo s-a ars.

Cred ca voi aplica pentru urmatoarea metoda (DACA nu am probleme si cu panoul):

- o mufa cu toate firele intacte pentru cel putin 10-20cm, multe alte fire colorate (de sectiune corespunzatoare), scoci cu cifre (ca-n echipamentele profesionale de comunicatii... pentru numerotat firele adica), letcon cu gaz, termocontractil, spirala plastic pentru strans cabluri... ce-mi mai trebuie..... cositor...si multa rabdare. Ah, foarte important: un aparat foto dublat de un pix si o foaie. Altfel... dracii o ia...

Bordul trebuie dat jos (macar partial). Altfel, ne-avand rampa, dupa doua ore cu capul sub volan si picioarele sus pe tetiera, ma simteam precum Gagarin la antrenamente. Mai greu a fost cand a trebuit sa merg din nou cu capul in sus... nu mai intelegeam nimic.

Golf 2 Diesel... hm... o sa ma uit pe scheme sa vad care-i diferenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

credeti voi... toata lumea pe care o cunosc s-a pus contra la masina asta.... mai putin eu... care fiind precum Keraban incapatanatul nu m-am lasat pana nu am facut-o... nu este inca 100% refacuta, mai trebuie sa o rezolv cu motorul si sa vad pana la urma la ce fel de carburator o sa raman... electronic sau mecanic... dar masina functioneaza....

o sa mai bag detalii diseara ca acum nu am timp sunt la birou... alexella, zi-mi ca nu ai si tu cutie automata:))))

AM UN CARBURATOR +CALCULATOR PT MASINA TA,MAI MA SI PRICEP LA VW,tel 0722501091

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ia-ti 100m cablu de cupru litat de 3mm (aprox 3-5000/m) si niste mufe ce se pot adapta la ce-i acolo si refa-o singur de la capat... iti mai trebuie si multa banda izolatoare ca sa impreunezi firele pe traseele comune si spltere pt bifurcatii panoul de sigurante se poate adapta si de la alte masini dar sa ai minim acelasi nr de sigurante si relee pe el... de prins se gasesc metode...

vezi sa fie pe culori firele ca la interventii ulterioare sa se priceapa ceva

pe langa astea iti trebuie cablu cu rezistenta mare pt alternator-baterie-electromotor cu ocazia asta poti integra si un sistem audio ca din povesti...

o sa fie mult de lucru dar merita...

stiu ca si instalatia mea a fost varza (motor JP) si acum e instalatie full-option + audio 6 difuzoare + 4 tweetere si 1 subwoofer ( si am lasat loc si pt neoane, alimentare jocuri de limini fata si spate)

pana si alarma daca nu e dezarmata nu poti face nimic decat sa deschizi usile si sa pui avariile sau pozitiile - pt descuierea usillor am facut si un backup... in caz ca incui cheile inauntru am un contact secret undeva... destul de accesibil de afara... da nu va spun unde e B)

mi-e mila de tine cand o sa ajungi la bord... mie mi-a luat 5 zile sa fac ce e acolo si sa pun innapoi... si tot mai trebuie dat jos odata ca am ceva idei pt ceasuri :D

urmatoarea misiune va fi (daca) sa imi pun trapa... sa fie electrica... problema o fi cu locul dintre plafoniera si tabla... dar daca ma hotarasc oi gasi eu o solutie...

deocamdata am o trapa de mertz 124 la dispozitie dar as vrea sa o fac din material transparent...solid... nush daca poliplexul e bun pt asa ceva...

Modificat de SRDJaN
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!