Jump to content

Tzacanit tacheti?


Andi TDI
 Share

Postare recomandată

Tot AE au fost si ai mei care m-au costat in 10 000km o axa cu came + alt rand de tacheti INA si cuzineti .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Am uitat sa mai spun ceva. Dupa ce ai schimbat tachetii spuneai ca a mai ramas un tzacanit. sa nu fi fost acel tzacanit ramas, din cauza supapei-problema.

Asta ar explica multe.

Si aia tot cadea si cu tachetii vechi. A fost probabil o coincidenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa zic şi eu...coincidenţă. Am şi eu o

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n
c
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

păi eram cu a5a la 110. Asta

Modificat de axxa84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

La mine cu motorul cald sta la 820 rot/min. Fluctuatiile le-am avut si eu, dar era de la G62.

Nu are ce sa fie separat de motor, care sa-i provoace asemenea distrugeri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal. Scuze de neştiinţă dar ce e G62, ce face el şi unde e pus? mc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok...m-am convins...

Modificat de axxa84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...

Cand turatia ajunge sa fie apropiata de cea din ralanti, ECU mai porneste motorul din cand in cand, in functie de turatia pe care o are la un moment dat.

Pentru a evita asta, incearca sa mentii turatia in frana de motor macar la 1500rot/min.

...

Cand mergi in frana de motor si turatia masinii ajunge la relantiu si soferul nu accelereaza cu toate ca turatia descreste sub relantiu atunci ECU "porneste" motorul si il "accelereaza" suficient cat sa atinga turatia de relantiu.

Fa proba daca vrei cu masina si mergi intr-o trepta de viteza (sa zicem 1.400 rot/min sau mai mult, acum in functie de drum), iti setezi BC-ul sa-ti afiseze consumul instant, iei piciorul de pe acceleratie si ai sa vezi ca turatia va scadea progresiv pana va atinge turatia de relantiu (din momentul cand ai luat piciorul de pe acceleratie consumul instant va fi 0 si va ramane asa pana atinge turatia de relantiu cand va incepe sa creasca progresiv cu cat ECU accelereaza motorul), moment in care ECU va accelera motorul suficient cat sa mentina turatia de relantiu.

Modificat de liviu_petrasc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

repet: la mine se

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Imi spun si eu pasul aici poate de la ultimul post pana acum s-a mai descoperit ceva.

La mine motorul are un tacanit ritmic diferit de zgomotul motorului. Este un fel de tac, tac, tac.... Eu il aseman cu zgomotul produs de motoarele diesel de pe vechile cobra, dar este mult mai incet. Se distinge zgomotul rotund produs de motor fata de acest tac, tac, tac...Zgomotul este sesizabil din interiorul masinii si este localizat undeva in dreptul consolei centrale, dar la motor. De la motor se aude dar foarte putin in parte dreapta acestuia cum stai cu capota deschisa in fata masinii.

Acest zgomot se masnifesta cand motorul este rece si se atenueaza destul de semnificativ debea cand motorul atinge temperatura de 90C.

Este un tacanit care creste constant cu turatia motorului. Se poate auzi de la turatia de relani pana la maxin 1300 ture.

Acest zgomot a apartut uneva dupa 3000k parcursi de la ultimul schimb de ulei. Uleiul si filtrele sunt aceleasi marci de cand am maisna: Castrol EDGE 5w30 si filtre MAHLE.

La prima vedere ai putea da vina pe volant, dar si cu abreajul apasat si cu el eliberat zgomotul este acelas. Nu se modifica nici in intensitate nici in rtmicitate ...nicum.

Modificat de rotitza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rotitza si eu am avut acest zgomot dupa ce am schimbat distributia,si era de la tacheti,erau loviti toti 8,si in momentul cand acceleram pana la 3000rpm zgomotul crestea.

Deci dupa tot ce ai scris in postul tau,este foarte probabil sa fie dusi tachetii!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer nu cred sa fie tachetii....

Cu motorul pornit am desfacut busonul de la ulei. In mod normal daca sunt tachetii ar trebui sa se auda mai pronuntat zgomotul prin acel orificiu de alimentare ulei, iar in cazul meu zgomotul nu provine din camera chiulasei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu neaparat.

Eu am avut tachetii facuti varza si nu se auzea bataie in zona aia.

Am intalnit tachet spart la un AWX si , la fel nu se auzea bataie deasupa chiulasei doar ca imi ridicase valoarea la injector pe VAG Com pe grupul 13 .

Nu te lasa inselat de lipsa zgomotului deasupra chiulasei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e de la tacheti neaparat. Poate fi chiar si un bolt de piston. Vorbesc din experienta, nu din auzite.

E destul de dificil de diagnosticat. Si costisitor daca nu ai nimerit cauza.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salutare

azi am patit-o si eu cu passat-u, mergeam cam cu 120 km/h si dintr-o data am auzit un zgomot metalic si am simtit ca pierde si din putere, am oprit si zgomotul venea din partea de sus da parca tremura motorul, parca era desprins de pe tampon. am desfacut capacul de sus, m-am uitat la tacheti da pareau in ordine. am mai pornit de pe loc cu ea da vibra tare si parca nu avea forta. am lasat-o vreo 3 ore si apoi am pornit iar motorul da nu se mai auzea, am accelerat d ecateva ori si a inceput iar sa bata. m-am uitat la curele si sunt ok sunt intinse.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

vreau sa schimb si eu tachetii si axa cu came

am gasit de golf 5 de 105 cp

este posibil sa se potriveasca axul si tachetii/

eu am passat 101cp din 2001

Modificat de C o s m i n
post triplu.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu ai motor AVB, Golful 5 cred ca are motor BKC. Codul tachetilor pentru motorul AVB este 038 109 309 F iar pentru motoarele BDK, BRU, BXF, BKC, BXE, BLS, BMM este 038 109 309 C.

La toate tachetii au diametrul de 35mm, dar e posibil sa difere lungimea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar axul cu came ar trebui sa mearga, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, uitasem. Axa cu came de pe BRU, BXF, BKC, BXE are acelasi cod cu cel de AVB al tau.

Deci daca golful 5 are unul din motoarele enumerate, axa cu came e identic (038 109 101 R).

Daca nu, doar masurandu-l poti afla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi cosmin

mai am o intrebare

crezi ca injectoarele de 105 cp ar merge la mine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta nu stiu. N-am vazut niciodata motor din seria noua de 1.9 TDI desfacut, sa-mi dau seama daca injectoarele au aceleasi dimensiuni.

Poate colegii...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristianionut
:) Esti tare Radule...

Dar referitor la zgomotul motoarelor noastre, nu-ti dau dreptate. Amicul meu cu ATJ ca al meu zici ca are motor benzinar. Nu auzi inauntru NIMIC. Chiar il invidiez. Masina lui are 450.000 de km si e intr-o stare deplorabila. Dar motorul merge impecabil.

Deci nu e regula. Depinde de motor.

Da, corect precizat si eu am o obsesie cu zgomotul motorului, dar sunt linistit, ca e mai mic fata de alte masini in conditiile in care nu folosesc vara capacul de plastic pe motor la golf 4.E adevarat ca e PD si se simte altfel, ca o bormasina cu percutie, dar mult micsorat zgomotul in intensitate. Deh schimbul regulat al uleiului si filtre si cam atat, in rest mers, se apropie spre 265 000 de km reali. O data la 50 000 de km fac la schimbul de ulei si o spalare interioara a motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum speli motorul pe interior? Folosesti acea solutie care se pune in uleiul vechi, si se lasa cateva minute sa mearga, dupa care se da afara?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!