Jump to content

Coduri secrete GOLF III


BogMW
 Share

Postare recomandată

@ alex_abd

ceasuri pe motoras sau parghie.Difera designul lor, uitate pe forum ca sunt prezentate cu poze care de ce fel ii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 238
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • alex_abd

    21

  • GTI_85

    12

  • eugend

    10

  • Tracto

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

Deci..... se pare ca este o simpla coincidenta, miscarea acului de la benzina, in functie de turatie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am incercat si la mine la accelerare scade spre rosu iar in frane de motor urca dar oscileaza si la relanti...nu cred ca indica cva anume cand e bagat codul respectiv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) @alex abd:da,ai ghicit prescurtarea corecta.brgds.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

. deci practic imi arata cam cat timp sau cam cati km mai pot face in functie de tipul de mers . stiu ca exista aceasta functie la masini cu calculator de bord ,

tu te auzi ce spui ? cum sa iti indice cat mai faci cu ce ai in rezervor tot pe gradatia rezervorului ? e ilogic .

confirm si eu ca acul se misca dar in functie de balansul/inclinatia autovehiculului in panta/coborare accelerare/decelerare,care determina miscarea combustibilului in rezervor. nu are nici o legatura cu modul de afisare a turatiei digital sau a estimarii consumului . nu am incercat cu rezervorul plin dar va asigur ca doar la ceasurile cu parghie se intampla lucrul asta. la cele cu motoras nu am vazut/auzit.

masinile de generatie mai noua sesiseaza ca se afla in panta iar Ecu transmite indicatorului de combustibil sa inghete cat timp acea inclinatie/acceleratie/deceleratie persista, tocmai pentru a evita afisarea eronata.

Modificat de tracto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat si eu sa vad daca se misca acul de benzina si o face:). exact cum a descris alex_abd. daca o calc se misca spre rosu,daca merg simțit sta la normal(unde ar indica cata benzina am in rezervor) iar la frana/frana de motor se duce mult inspre dreapta. toate astea doar daca sunt in miscare. pe loc nu se clinteste. :( faina smecheria. ce ceasuri am nu stiu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

" sau poate pur si simplu erau intr-o faza incipienta cu aceasta tehnologie si nu isi permiteau sa o faca publica pana nu erau siguri de ea, "

asta e cea mai amuzanta chestie. daca golf 3 avea computer de bord capabil sa afiseze consumul instantaneu si mediu crezi ca era o tehnologie asa noua si super experimentala ca sa implementeze inca un mod de estimare a km ramasi de parcurs cu continutul rezervorului ?(daca aveai deja consumul mediu si continutul rezervorului ?) un simplu calcul efectuat de comp de bord atat mai trebuia. nu vad de ce s-ar fi complicat cu indicatorul de combustibil .

ca sa se lamureasca toti postez :( pozele cu ceasurile pe parghie respectiv cele cu motoras. v-am usurat treba nu mai trebuie sa cautati.

in prima poza sunt cele cu motoras.

post-10002-1259232381_thumb.jpg

post-10002-1259232420_thumb.jpg

Modificat de tracto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca o usoara concluzie,la cele cu motoras nu fac pe cand la cele cu parghie fac...eu cred ca e un simplu caz de progres iar unii dintre voi se chinuie sa mai gaseasca un hint ceva...eu am tot ceasuri cu motoras...brgds all.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sincer ...diferenta pe care o vad eu e ca unu e de la 0 la200 altu de la 20 la 200 , in cazu asta eu am de la 0 la 200 deci..e cu motoras?

man dar si eu am zis mai sus , stiu mai era decat un singur calcul de facut ... OFFTOPIC : ECU-urile sunt de diferite feluri , ma refer la masinile noastre , cum ma uit spre ex sa vad ce cod are ecu meu ? poate gasim vreo coincidenta acolo

@byz de mai jos :mellow: da este original

Modificat de alex_abd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e cel original de pe masina ar trebui sa fie cu motoros pentru ca e model din 95.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sa incerc si eu diseara sa vad care e treaba.

Oricum la mine acul de la benzina indica bine si nu se deplaseaza la accelerari sau franari. Doar in panta se misca.

Si inca ceva: cum aflati cel mai simplu daca ceasurile sunt cu motoras sau cu parghie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La modelul cu parghie arata iconitele jos chiar daca nu sunt aprinse dupa cum se vede in poza,iar la cele cu motoras se vad doar cand se aprind + ca difera fontul la cifre.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am atasat mai sus cele 2 tipuri de ceasuri cu motoras respectiv parghie.

@alex abd da ai ceasuri pe motoras,dupa descrierea ta.

Modificat de tracto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sincer ...diferenta pe care o vad eu e ca unu e de la 0 la200 altu de la 20 la 200 , in cazu asta eu am de la 0 la 200 deci..e cu motoras?

man dar si eu am zis mai sus , stiu mai era decat un singur calcul de facut ... OFFTOPIC : ECU-urile sunt de diferite feluri , ma refer la masinile noastre , cum ma uit spre ex sa vad ce cod are ecu meu ? poate gasim vreo coincidenta acolo

diferenta nu e data de 200 sau 220,ci de fontul cifrelor.si de dispozitia liniutelor si gradatiilor de la apa si benzina.daca te uiti cu atentie la cele doua,ai sa sesizezi diferenta.brgds.

scrisul este alt model

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tu te auzi ce spui ? cum sa iti indice cat mai faci cu ce ai in rezervor tot pe gradatia rezervorului ? e ilogic .

confirm si eu ca acul se misca dar in functie de balansul/inclinatia autovehiculului in panta/coborare accelerare/decelerare,care determina miscarea combustibilului in rezervor. nu are nici o legatura cu modul de afisare a turatiei digital sau a estimarii consumului . nu am incercat cu rezervorul plin dar va asigur ca doar la ceasurile cu parghie se intampla lucrul asta. la cele cu motoras nu am vazut/auzit.

masinile de generatie mai noua sesiseaza ca se afla in panta iar Ecu transmite indicatorului de combustibil sa inghete cat timp acea inclinatie/acceleratie/deceleratie persista, tocmai pentru a evita afisarea eronata.

de ce ti se pare ilogic? te-ai gandit ca poate nu au facut chestia asta publica pt ca modul de afisare e aiurea , cred ca aiurea se potriveste mai bn . hai ca am zis ca nu ma mai pronunt in problema pana nu dau vw un mail back asa ca ... tot ce se poate

@vali_devill atunci clar e tip 1 deci motoras !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:))

inca o completare . la ceasurile cu motoras martorului ii este iluminat doar conturul pe cand la cele cu parghie tot martorul (patratelul) este iluminat .

post-10002-1259236527_thumb.jpg

post-10002-1259236535_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adica la cele cu motoras,martorii se aprind doar ca simbol sub bagheta neagra,nu toata patratica.si sunt rosii,nu vopsiti cu alb pe plastic si cu led dedesupt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un simplu test cred ca ar elucida misterul. dar am nevoie de raspunsul la intrebarea de mai jos.

cand stationezi cu masina la vale scade sau creste nivelul de combustibil ?dar cand stationezi cu masina in panta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca am mai raspuns la intrebarea asta o data , citeste in paginile anterioare. pe scurt : nu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un update de la VW :

VW-2009/11-078747

Dear Customer,

Thank you for contacting us.

Please understand that we are unable to attend to all our customers from our headquarters in Wolfsburg, but count on the

competence of our world-wide network.

Consequently, we have forwarded your correspondence to our importer, asking them to look into this matter and get in touch with

you directly. Please await further contact from them.

Thank you for your understanding.

Yours sincerely,

Volkswagen AG

Customer Care

VOLKSWAGEN AG

Sitz/Domicile: Wolfsburg

Registergericht/Court of Registry: Amtsgericht Braunschweig

HRB Nr./. Commercial Register No.: 100484

Vorsitzender des Aufsichtsrats/Chairman of the Supervisory Board: Ferdinand Pi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sper sa va fie de folos si sper sa nu fie luat ca OFF TOPIC. ceasurile care au martorul vizibil cand nu e aprins becul, se vede lumina intr-un patratel si martorul este negru (pana in 94) sunt cu "parghii" mai exact bobine fara carcasa (se vede sarma din el) asta se intampla la toate cele 4 ceasuri din bord. din 94 pana in 95 s-au testat ceasurile cu "motoras" care este exact aceeasi bobina la scara mai redusa dar este capsulat cu plastic si au fost folosite la vitezometru si turometru, la ceasurile de combustibil si temperatura au ramas cu acele "parghii" acestea au banda de martori negra si se aprinde doar semnul nu intreg patratelul. din 95 toate ceasurile care erau pe golf sunt cu "motoras" adica aceeasi bobina ca si in 92 acelasi principiu doar cu imbunatatiri. toate cele 4 ceasuri erau cu bobine capsulate, erau mult mai promte in a indica valoarea (aici ma refer la faptul ca unele modelel de ceasuri chiar daca ai plinul facut la combustibil sau ai oprit de curand motorul, la o pornire imediata dureaza destul de mult pana se ridica ceasul in dreptul valorii corespunzatoare. nu acelasi lucru se intampla la vitezometru si turometru). o alta imbunatatire ar fi ca bobinele erau cositorite pe cablaj din 95 pana atunci erau facute prin "mufare". o imbunatatire a fost adusa si la display-uri care au ramas fara acel cauciuc conductor si au fost cositoriteasta dupa 96 si ele evident cu introducerea de smd-uri in toate cesurile de prin 97 chiar si unele modelel din 96. este o sursa made in DE. nuam bine

Modificat de electrobeat85
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si tot nu ne-am lamurit in legatura cu functionarea indicatorului de benzina ca indicator al consumului instant sau mai stiu eu ce alta functie cand este bagat codul pentru turometru digital. Oricum, multumim pentru lamurirea in legatura cu indicatoarele "pe parghie" si cele "pe motoras"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu daca o sa ne lamurim vreodata in legatura cu asta mai ales ca dupa cum vezi nu se intampla la toate modele, eu unul sunt sigur ca are o functie , nu stiu care e aia exact dar nu cred ca lasa neamtzu sa se balangane acu ala dupa cum se plimba plutitoru prin rezervor ...sau daca chiar asta e functia lui atunci ...La ce ajuta ? ...

inca astept raspuns de la vw desi am impresia ca vor sa ajunga din aproape in aproape la un dealer local care o sa ma sune si o sa incep sa insir iar ce se intampla si ala o sa se uite crucis la mine ca de cand e el angajat nu a vazut decat golf 5...

Modificat de alex_abd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o imbunatatire a fost adusa si la display-uri care au ramas fara acel cauciuc conductor si au fost cositoriteasta dupa 96 si ele evident cu introducerea de smd-uri in toate cesurile de prin 97 chiar si unele modelel din 96. este o sursa made in DE. nuam bine

masina mea e din 97, ceasurile nu au smd-uri si display-urile nu sunt cositorite

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!