Jump to content

Coduri secrete GOLF III


BogMW
 Share

Postare recomandată

Salutare, am citit pe undeva chestia asta despre G3/Vento, poate verificati si merge:

Se apasa butonul de reset pt zilier, se tine apasat in timp ce se pune contactul, se ia contactul si se pune iar (tot timpul butonul de reset e apasat), apoi se elibereaza butonul.

In display ar trebui sa apara turatia motorului si inca vreo 3 indicatori pe care nu mi-i mai amintesc. presupun ca se navigheaza tot cu butonul de reset.. nu stiu....

sunt curios daca functioneaza

Bog

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 238
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • alex_abd

    21

  • GTI_85

    12

  • eugend

    10

  • Tracto

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare, am citit pe undeva chestia asta despre G3/Vento, poate verificati si merge:

Se apasa butonul de reset pt zilier, se tine apasat in timp ce se pune contactul, se ia contactul si se pune iar (tot timpul butonul de reset e apasat), apoi se elibereaza butonul.

In display ar trebui sa apara turatia motorului si inca vreo 3 indicatori pe care nu mi-i mai amintesc. presupun ca se navigheaza tot cu butonul de reset.. nu stiu....

sunt curios daca functioneaza

Bog

Se refara la procedura de resetare a remindurilor de service de pe bord care se gaseste AICI

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut eugen - chiar ai citit ce am scris? - ti se pare ca eu am scris acelasi lucru?????

Nu e vorba de resetarea intervalului - poate incerci la masina ta si functioneaza...

Bog

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai sigur ca am citit ;)

Daca faci asa cum ai scris tu acolo se intampla sa-si apara exact asta cu resetarea remindurilor de service.

Poate nu am inteles io bine, dar cum sa vezi turatia motorului din moment ce pui doar cotactul fara sa pornesti.

fii putin mai explicit ca sa inteleg si eu excat cum ce vrei sa testez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la ultimul contact pornesti masina..... sau?

discutia era pe o lista germana VW si bajetzii erau foarte incantati de chestia asta.

Bog

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hai ca testez diseara si iti spun ce se intampla.

Multam in tot cazul, si no offence!!!!!

Numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e ceva de genul asta...

pui contactul apesi si ti pe "reset" iei contactu' pui contactu' apoi dai drumul la reset ..... apare un meniu de la 1 la 8 (nu mai tzin minte exact)

se navigheaza cu resetul .... daca vrei turatiile selectezi 6 sau 7 (una din ele e sigur) si pornesti motorul.... ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e ceva de genul asta...

pui contactul apesi si ti pe "reset" iei contactu' pui contactu' apoi dai drumul la reset ..... apare un meniu de la 1 la 8 (nu mai tzin minte exact)

se navigheaza cu resetul .... daca vrei turatiile selectezi 6 sau 7 (una din ele e sigur) si pornesti motorul.... ;)

da domnule, asa e!

Mai intrasem si eu in meniul ala dar niciodata nu am pornit motorul asa ca nu i-am dat importanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut eugen - chiar ai citit ce am scris? - ti se pare ca eu am scris acelasi lucru?????
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eugen - nimeni nu se supara, ma bucur ca merge smecheria.

mi se pare o chestie folositoare. poate gasesc undeva explicatiile pt toti indicatorii de acolo.

Bog

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eugen - nimeni nu se supara, ma bucur ca merge smecheria.

mi se pare o chestie folositoare. poate gasesc undeva explicatiile pt toti indicatorii de acolo.

Bog

asta ar fi intr-adevar supe. pote facem un articol despre asta.

in afara de turatii care sunt putin diferite de ceea ce indica vag-comul nu am inteleg nimic.

este o valore numerica care creste odata ce mergi cu masina dar nu m-am prins ce este.

am mers 3 m si acoloindica 11. am mers aceeasi distanta cu spatele si a crescut la 35.

si mai e un trip (km zilnic) care difera de cel afisat in mod normal.

daca ma lamuresti ce e cu alea esti tatic dau... :bere: :bere: :bere:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...unii spuneau ceva de numarul de ture ale rotilor... de cate ori se invarte o roata.... mai studiez.

;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chestia aia care se modifica daca mergi e ceva legat de consum ceva de genu asta... incearca sa mergi 100m normal (schimbi la 2500rpm)

si dupa aia 100m cox (schimbi pe rosu) ...sa vezi ce repede urca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare!

Poate e un stupid question.....dar odata intrat in meniu, am inteles ca ramane activat meniul tot timpul(sau ma rog, elementul selectat din meniu care indica ceva parametrii). Cum il fac sa revina la indicatiile de kilometraj dinainte?

thx

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Poate e un stupid question.....dar odata intrat in meniu, am inteles ca ramane activat meniul tot timpul(sau ma rog, elementul selectat din meniu care indica ceva parametrii). Cum il fac sa revina la indicatiile de kilometraj dinainte?

thx

opresti motorul sau iei contactul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

asta mi-a dat bogMW

e tradus cu google din germana asa ca..

Disadvantage of the MFA is: One must make the attitudes specified down with each restart of the vehicle, because if the ignition is thereafter out, then also again the originals condition stands in it: ( Momentary consumption if one with a gulf III with MFA (multi-function announcement) the external button in certain steps presses and releases, can one momentary consumption indicate let! And so gehts: Button and keeps ignition pressed by ignition made of button releases button again to press and lets engine presses start button pressed to release! War's! Kilometer announcement button press to put back (around the odometer reading) and pressed stop then ignition on, ignition again out, and ignition again. SO LONG THE BUTTON STOPS! Then a "1" is located now can one the button as tracer use and in the different menus "rumspringen" to menu "6" is a meter counter that even dezimeter indicates in the field! Menu "7" is the tachometer. Service interval announcement putting the interval announcement back is quite simple. 1. You switch the ignition on. 2. Then you regard the button pressed as the daily kilometer and switch the ignition off again. The value of the daily kilometers is not deleted. It appears after the action again! 3. On the announcement appear OIL or IN01 or IN02 4. By pressures of the minute key of the clock you can put the announcement back. It appears then ---- in the announcement. 5. By pressures on the button of the trip odometer the next, interval which can be put back appears. 6. Continue as described under 4., until all intervals are neglected. 7. Ignition restart. Now IN00 should appear. Fairs of the load pressure with the MFA before absolutely the engine running hot, on approx. 90 degrees C oil temperature. * The load pressure can be based on a gulf or a Corrado G60 over the MFA. The vehicle must be equipped with Motometer instruments for it. In addition one must implement only the steps indicated down, then the MFA is brought into the measuring mode. With other VOLKSWAGEN, AUDI or SEAT vehicles it is similar. - engine out - MFA selector switches on 2 place - MFA Abruftaster press in slightly, ignition, and again out make, afterwards tracers release - MFA Abruftaster press again, and start engine, release tracers - MFA Abruftaster 1 time press, and the load pressure appears * the load pressure can only under load be measured. This is best in the 3. od. 4th course possible. With 5.600 U/min, and/or 5,800 the maximum value is in the series condition. However one should turn to approx. 6,000 U/min, so that the highest possible pressure can be also really developed. Functions in the measuring mode it can be implemented like below still different functions in the measuring mode: Number of the calling up aster manipulation 1 check total of the programmed bytes 2 vacuum tube pressure in mbar = load pressure 3 RPM indication in 1/min 4 momentary consumption of 5 impulses of the cooling fan speed monitoring unit 6 oil temperature in degrees Celsius 7 outside temperature in degrees Celsius the display time of new data amounts to 0.5 to 1.0 seconds, for the functions 1, 2, 3, 5 and 6. The check mode is activated, if the selector switch is set to 1. Here the engine specific characteristic diagram data are to be seen. A "personal" file is assigned to each engine with different identification letters. * Check mode number of the calling up aster manipulation engine identification letter PG PG engine characteristic diagram code 0,026,032 land remark code 1 1 * 1 * way number of revolutions 2,950 ** 950 ** upper speed limit *** 3 7418 7418 lower speed limit *** 4 1175 1175 schubabschaltung (mbar) * * * 5,320,320 segment test 6 all 7-Segmente with four digits-indicates shines all 7-Segmente with four digits-indicates shines * for 1 - all countries except the USA, Mexico and Great Britain 3 - Great Britain 4 - the USA 7 - Mexico ** to the 950 - Rallye gulf and all countries except the USA and Great Britain 955 - USA and Great Britain of the 1080 - Syncro (not Rallye gulf) *** the indicated numerical values are for the evaluation without meaning.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar ca sa pastram referinta intacta, textul in germana il poti pune?

TNX.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, bajetzi !

Am gasit astea pe un site de Corrado, poate va ajuta. V-as intreba daca la voi MFAul va arata temperatura de afara (cred ca la ultima apasare) , ca la mine a aratat-o doar o data la drum lung si nu stiu daca nu avea legatura cu folosirea climei. Oricum o arata prost -40C. In manual scrie ca ar trebui sa o arate. O fi sensorul defect ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O intrebare stupida: :salut: Unde gasesc acel comutator MFA? Am urmat procedura cu butonul de resetare a kilometrajului, mi-a aratat cele 8 coduri (din care numai rpm era cat de cat util) dar nici vorba de consumul instantaneu, mediu sau tem. uleiului. Am inteles ca trebuie comutat pe pozitia 2, dar unde este comutatorul? :colors:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masinile dotate cu MFA comutatorul este pe maneta de stergator. Nu e o doatare standard decat la GT, GTI si VR6.

Ibanias: si mie i-mi arata -40 de grade dar eu nu mi-am montat senzorul, deci probabil la tine s-a intrerupt pe undeva legatura intre senzor si bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma scuzati ca sunt un intrus,dar cumva chestia functioneazas si la Golf II GTI cu MFA?ar fi interesant de incercat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa magindeam si eu, ca e intrerupt, dar unde draq e sensorul ala ca io am destule doc-uri de Corrado da' nici pomeneala de sensorul asta. O fi pe linga filtru de aer. Si ce-i curios e ca nici nu mi-a aratat temperatura decit o data, in rest nici macar nu imi apare displayul cu temperatura pe MFA.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!