Jump to content

Clima nu baga rece daca stau pe loc


iully2
 Share

Postare recomandată

CAnd pornesti AC, porneste si ventilatorul eloectric ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

16 hours ago, EmilS said:

Salut,

Am citit toate posturile si nu am gasit nimic asemanator cu problema mea.

Am un Passat  5.5 cu motor BGW din 2005 si am probleme cu AC care functioneaza intermitent (cupleaza si decupleaza la 30 de secunde) pana se incalezeste sau cateodata pana turez motorul pa la 3000 de ture, apoi totul ruleaza corespunzator (electroventilatorul porneste si totul este ok).

Am incarcat cu freon acum 3 zile si nu are pierderi pe nicaieri si am schimbat filtrul de abitaclu.

Are cineva vreo idee ce poate fi??

Multumesc anticipat.

fa o scanare sa vedem ce erori ai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am aflat de unde provine problema.

Este electroventilatorul care funcționează doar in a doua treapta (maxim), de aceea funcționa când era cald motorul și după ce turam motorul.

Am lovit ușor electroventilatorul și a pornit, totul este ok, acum trebuie sa il verific doar ca este într-un loc foarte inaccesibil.

Știți pe cineva prin zona trapezului care se ocupa cu asa ceva?

Mulțumesc pentru suport.

Modificat de EmilS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca merge atunci cand e cald, nu ventilatorul este problema, ci blocul de rezistente care da treptele de viteza.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmmm... sa verifice bine - daca a pornit cand a batut in electroventilator, pare ca acesta este de vina - verifica daca merge si pe tr 1 si pe tr 2 - sau pe niciuna... sau merge cand bati in el....caz in care face asa de la carbunii electroventilatorului, in general - schimbi carbunii sau electroventilatorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum porneste fara probleme in ambele turatii, doar ca la prima pornire trebuie lovit usor.

Acum trebuie sa schimb carbunii sau electroventilatorul, prefer doar carbunii deoarece ma costa mai putin.

Stie cineva une gasesc sa cumpar acei carbuni?

In cel mai rau caz il desfac si ma duc sa caut in bor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

carbuni - doar sa gasesti de la alte marci si sa-i tai... de la Aro, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este ok, am montat mai multe de la ei - Nissens - au fost ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totul OK, l-am montat azi și funcționează fără probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. 

 Am fost la un service care se ocupa de clime si mi-au spus ca ventilatorul de pe radiator nu functioneaza in treapta a doua si ca creste foarte mult presiunea in instalatia de freon...Nu inteleg cum se realizeaza trecerea dintre trepte. Am masurat tensiunea pe cele doua fire care alimenteaza ventilatorul si am aproape 14 v.( cu motorul pornit, la 90 grade si climatronic pornit) Este adevarat ca la multe passat-uri identice ventilatorul era deranjant de  zgomotos iar la  mine parca merge cam incet.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar pe treapta 1 merge?

Alimentat pe direct merge ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Viteza este comandata electronic din cate am citit, la mine pleaca incet cand este rece apoi cand se incinge se invarte destul de tare si intradevar este unpic cam zgomotos dar din interiorul masinii abia se aude.

Incearca sa il lovesti usor cu coada de la ciocam si vezi daca ii creste turatia (asa facea la mine) , daca da, atunci trebuie schimbati carbunii sau schimbat electroventilatorul.

Modificat de EmilS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tu ai doua trepte - nu variaza viteza, cat vrea ea....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On Wednesday, June 22, 2016 at 0:30 PM, Al Bundy said:

Dar pe treapta 1 merge?

Alimentat pe direct merge ?

 

Alimentat direct merge la fel, la aceeași turație. Eu nu l-am auzit mergând pe diferite turații... merge la fel de când am masina iar tensiunea din mufa e aceeași cu cea de pe baterie(de incarcare).... deci sa înțeleg ca trebuie sa-l schimb?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LA masina ta, treptele de turatie nu sunt date de ventilator, ci de un bloc de rezistente aflat sub lonjeronul stang. deci problema nu e de la ventilator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 20.06.2016 at 5:06 PM, EmilS said:

Asta merge si la mine?:) Sau e ceva special al 2.0TDI?

Dupa ce l-am reconditionat acum 3 ani prin schimbarea periilor, iar m-a lasat azi. Eroare pe climatronic si nu mai porneste decat batut. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimba-l. Vezi care este pentru motorizarea ta - parca nu difera la b5.5 de la 2.0tdi la 1.9tdi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma l-am desfacut astazi din nou. Bineinteles ca periile erau uzate pana la martor, deci au rezistat doar 3 ani fata de cele originale care au rezistat... 12 ani... 

Am cateva intrebari

1. Imi poate recomanda cineva perii bune? Problema cu cele pe care le-am avut e ca au lasat un praf dens si fin pe toate suprafata ventilatorului. Va dati seama motorul era imbacsit de praful negru si dens. Cele originale in mod cert nu au avut problema asta, dupa ce am scos ventilatorul si l-am desfacut prima data avea doar putin praf inchis pe el pe margini. Eventual daca stiti si magazinul :) 

2. Cum pot sa scot rotorul de pe caracasa sa? Pare ca e ceva elastic care il tine. Mai trebuie desfacut ceva?

3. Pare ca se roteste destul de greu rotorul si are un putin joc. Are vreun rulment pe undeva in spate?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Recomandarea mea este sa îl schimbi, nu are rost sa te chinui pentru 250ron (acum îl iei mai ieftin 239ron), asta este părerea mea.

Piesa pe care am cumpărato vine cu suport, doar îl pui și gata.

Se potrivește pe mașina ta fără probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Emil! E mai mult de personal project ... :)) stii cum e cand ti se pune pata sa rezolvi ceva :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu placere ;) .

Te înțeleg, dar câteodată merita sa aștepți :).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin si arat. Nu era nimic elastic, era doar puterea magnetilor mare si mi-era teama ca stric ceva. Am scos rotorul l-am spalat in motorina.

Acum tot ce v-as ruga e sa-mi dati sfaturi de unde pot cumpara niste perii bune! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma, presat de timp, am luat carbunii pe care i-am folosit si acum 3 ani si i-am instalat si functioneaza f. bine ventilatorul. Cred ca la urmatoarea schimbare de carbuni voi avea nevoie de un strung pentru corpul rotorului care a facut un sant semnificativ in locul in care carbunii apasa pe el.

In rest, aceleasi operatiuni descrise au mers fara probleme. Am tras cablul ventilatorului prin partea superioara a compartimentului motorului (iar nu pe jos, unde statea el in mod normal) pentru usurinta in accesibilitate. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!