Jump to content

Clima nu baga rece daca stau pe loc


iully2
 Share

Postare recomandată

salut,

de cand cu caldurile astea (ca si anul trecut) masina iar are pb cu clima

nu imi baga are rece cand masina sta pe loc si nu porneste ventilatorul de clima cand pornesc clima !

Eroarea pe switch apare ca ai presiune prea mare din cauza incalzirii excesive. Repara/inlocuieste ventilatorul si se rezolva problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi eroare am gasit-o si eu ieri la un prieten cu passat b5,5 si un fost coleg de aici de pe forum mi-a spus ca e senzorul ala care se vede daca dai grila centrala de la radiator jos (cea de jos dintre proiectoare).

si cat costa oare un senzor de asta pt clima ?

btw. senzorul asta de care vb tu ca se afla acolo nu e cumva senzorul de temp care arata pe climatronic temperatura de afara ? sau e alt senzor ?

Aloha!

Aceeasi problema am avut si eu la Passat, nu-mi baga rece cand stateam pe loc. Nu stiu exact ce inseamna eroarea aia dar la mine era vorba despre ventilatorul de la radiator care avea carbunii tociti si pe care am reusit sai mai scot inafara si mi-a mai mers inca un an perfect ...pana a ajuns saraca in RAI (dauna totala)

Dar in mers iti baga rece?

da in mers e ok adica baga aer rece !

Eroarea pe switch apare ca ai presiune prea mare din cauza incalzirii excesive. Repara/inlocuieste ventilatorul si se rezolva problema

nu sti trebuie data jos bara din fata ca sa pot sa ajung sa repar daca se mai poate ventilatorul de clima ?

multumesc ca mi ati raspuns :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Colegul de care vorbesti tu, ti-a zis de anul trecut ca trebuie schimbati carbunii sau inlocuirea ventilatorului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimbati carbunii si nu o sa mai aveti probleme. Eu mi-am pus pe unu dintre ventilatoare carbuni luati din piata, ieftini (5 lei setul de 2 bucati) si inca imi merge, dar mi-am luat si de la bosh cu 15 lei setu si urmeaza sa fac si celalalt ventilator. Preferabil ar fi cei de la bosh ca sa nu mai aveti probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimbi carbunii la vascocuplaj? :soare:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sabin, mergi la pyramis si ii un tip Catalin care stie sa faca, tot el mi l-a facut si mie :soare: Oricum, nu ii greu de facut. Singura chestie e sa lipesti firele cu un "ciocan de lipit" nu cu pistol de lipit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu latcon se lipeste

Am glumit doar, ventilatorul din partea stanga de la tine e pe vascocuplaj, fara carbuni

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ala de clima din stanga ii cu carbuni la mine :) doar i-am schimbat :wub:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca te uiti din fata la masina atunci e partea stanga

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact :) ca doar doua am, unu in stanga si unu in mijloc (de la radiator), iar ala de clima ii pe carbuni :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

cum se da electroventilatorul jos? se da bara si panoul frontal prima data sau cum?

este un DIY pe forum dar acolo este deja dat jos plus ca nu se mai vad pozele .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se da nici bara si nici panoul frontal dar trebuie dat scutul de plastic jos ca sa asezi firul corect. Se da jos capacul acela de plastic de la distributie ca sa poti baga mana mai bine. Vezi ca are niste cleme capacul ala de plastic de la distributie.. Se mai da jos capacul ala negru de plastic de la vasul de lichid servo-direcite. Sub ala este si mufa care vine de le electroventilatorul de clima. Daca ai ampermetru leaga-l la mufa aia si vezi daca ii vine curent pana in mufa aia si daca electroventilatorul e mort. Dupa ce verifici cu ampermetru, te apuci de treaba, vezi cum vine prins electroventilatorul. Vezi sa ai grija pe unde vine firul, sa te bagi pe sub masina sa te uiti atent ca la remontare e jale cu firul ala pana il bagi pe unde a fost.

Modificat de ionutctn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi pentru promptitudine

nu am reusit sa-l dau de tot jos pentru ca nu am avut acces sub masina sa scot tot cablul ala . o sa ma ocup maine mai detaliat poate fac si nisto poze ca sa le punem in DIY existent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Exact problema expusa si filmata de mariusxxx23 o am.Dar va rog sa imi spuneti care e problema pana la urma - carbunii aceia? Mi-e nu imi face faza aia mereu.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Sunt la limita de uzura si fac contact doar uneori.

Sau e un fir dezlipit in motoras si face contact intermitent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reconditionat si eu zilele astea un electroventilator Gate de la un A6. Am facut si niste poze din timpul lucrarii. Daca se poate le pun si aici. Am facut o lucrare mai ampla, nu doar schimbatul periilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.

Am si eu un Passat B5 si am probleme cu Climatronicul. Ventilatorul nu mai functioneaza de ceva vreme. La inceput se oprea si pornea din cand in cand, mai ales daca treceam peste vreo denivelare mai serioasa, iar acum nu mai porneste deloc. L-am desfacut, primeste curent dar nu porneste nici macar daca il invart ca sa-i dau un impuls.

Am dat o scanare interna a climatronicului si mi-a afisat urmatoarele coduri (cu ventilatorul scos):

313 (senzor aer aspirat)

4F7 (motor clapa externa)

4F9 (ventilator)

31d (senzor foto)

511 (senzor temp. aer suflat - picioare)

510 (senzor temp. aer suflat)

4b6 (semnal timp viata) - nu stiu ce vrea sa insemne

30b (senzor bara ext.)

Se poate ca toate astea sa fie din cauza unui singur contact intrerupt sau a unui releu?

Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema cu clima ( nu climatronic) aseara am dat din greseala sa pornesc ventilatorul (chestia care o intorci 1234:) si am dat pe 3,4 direct, ceea ce nu fac deobicei, si s-a oprit smecheria, si cu ea si ac-ul. Adica, chiar daca intorc pe pozitia 2,3,4 butonul rotativ, si apas pe AC nu mai portneste.... am verificat siguranta, este ok... fara tester ce as mai putea verifica sa-l pun la loc sa mearga? unde este motorasul ventilatorului din habitaclu? are acces de sub capota? sau sub bord? este vreu DIY undeva pe forum ptr treaba asta? nu am gasit.... plz help:) se poate sa fie o problema a controlerului din bord? daca nu mai porneste nici ac? sau oricum are altundeva ac senzor sa vada daca merge motorasul si atunci se poate sa se fii ars motorasul? Mentionez ca masina este din 98/99 Passat cu AC nu climatronic. Astept ajutor va rog.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai.Nechifor

La passat motorasul pentru aerul intrarea aerului in habitaclu e in spatele torpedoului

Modificat de Mihai.Nechifor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema cu clima ( nu climatronic) aseara am dat din greseala sa pornesc ventilatorul (chestia care o intorci 1234:) si am dat pe 3,4 direct, ceea ce nu fac deobicei, si s-a oprit smecheria, si cu ea si ac-ul. Adica, chiar daca intorc pe pozitia 2,3,4 butonul rotativ, si apas pe AC nu mai portneste.... am verificat siguranta, este ok... fara tester ce as mai putea verifica sa-l pun la loc sa mearga? unde este motorasul ventilatorului din habitaclu? are acces de sub capota? sau sub bord? este vreu DIY undeva pe forum ptr treaba asta? nu am gasit.... plz help:) se poate sa fie o problema a controlerului din bord? daca nu mai porneste nici ac? sau oricum are altundeva ac senzor sa vada daca merge motorasul si atunci se poate sa se fii ars motorasul? Mentionez ca masina este din 98/99 Passat cu AC nu climatronic. Astept ajutor va rog.

ti-o fost musai?

scapa de jafu' ala, la broasca nu ai asemenea probleme. :frigbaitata:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi ca esti off topic:) si da la broasca nu ai asemenea probleme clar:)

Deci ma ajuta cineva plz????

Modificat de Kafer_CJ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Buna

M seaca si pe mine clima din masina. Cam de o saptamana am mers la un atelier unde s-a schimbat radiatorul de clima, s-a efectuat incarcarea cu freon. A mers in acea seara. A doua zi, surprizaa, baga aer cald chiar daca e pe LOW. Oare ce poate fi. Nivelul freonului e ok. Pe tester nu apare nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Compresorul porneste ? Electroventilatorul porneste ?

Nivelul freonului - zici ca e ok ca a fost completat sau ca ai verificat acum ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salut,va rog sa imi spuneti si mie ce rulment este la ventilatorul de clima si ce carbuni se potrivesc va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!