Jump to content

Clima nu baga rece daca stau pe loc


iully2
 Share

Postare recomandată

termostatul meu e facut sa deschida la 92 de grade (nu am idee de ce) iar in mod normal apa imi sta la 98-100gr pe loc. in mers (mai tare) la 105... pe vagcom, in bord acul sta la fix 90. astea fara clima pornita.

si poate va uiati daca voi averi releul care lipseste la mine...

Modificat de Ratonul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si cu clima, la cat sta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu si nici nu are importanta. ideea e ca trebuie sa mearga cand se incalzeste motorul.

LE . @misulake . nici mie pe bord nu-mi trece de 90. doar pe vag-com.

Modificat de Ratonul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Electroventilatorul porneste odata cu clima sau cand temperatura motorului depaseste 98 de grade.

LE: in locul lipsa la tine, nu exista releu nici la mine. Am verificat acum. Deci nu asta e cauza pentru care nu porneste ventilatorul.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici eu nu am vazut la passatul meu, ventilatorul electric sa mearga cu clima oprita, mai ales ca vara trecuta nu am avut freon in instalatie si clima nu pornea. Dar poate nu a trecut niciodata temperatura antigelului, de 90*.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In bord acul nu trece de 90 de grade decat daca motorul se incalzeste excesiv (peste 110 grade daca imi amintesc bine). Asa este el conceput, altfel ar face acul ca indicatorul de benzina la dacie. Si la combustibil este un astfel de circuit doar ca are o reactie un pic mai rapida adica totusi apar mici diferente intre deal si vale. Electroventilatorul poate porni fara sa se faca auzit din interior.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Electroventilatorul porneste odata cu clima sau cand temperatura motorului depaseste 98 de grade.

LE: in locul lipsa la tine, nu exista releu nici la mine. Am verificat acum. Deci nu asta e cauza pentru care nu porneste ventilatorul.

poate din cauza ca eu am pe benzina ?

in cazul asta care este releul/siguranta pt elecroventilator? (cand dau drumul la AC merge, iar termocupla e noua)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite siguranta ventilatorului (cea portocalie de 40A) si cele 3 relee aferente celor 2 trepte de viteza si pentru cuplajul in caz de overheat:

passat8positionrelaypan.th.jpg

Si uite si locul liber de care vorbeam:

passat13positionrelaypa.th.jpg

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

siguranta e buna, ramane sa schimb releele de la altcineva si revin cu detalii...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cosmin ori pozele puse de tine nu sunt de passat b5.5 ori e diferenta intre diesel si benzina.

passat8positionrelaypan.th.jpg 29062010211.th.jpg

passat13positionrelaypa.th.jpg 29062010212.th.jpg

releul 373 e bun, daca il scot nu mai merge electroventilatorul cand dau drumul la AC.

am scos mufa de la termocupla si vreau sa simulez o supraincalzire. intre ce pini sa fac "scurt" ? firul rosu e notat cu 4.

29062010214.th.jpg 29062010216.th.jpg

Modificat de Ratonul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pozele sunt de Passat. O fi diferenta intre diesel si benzinar.

Nu stiu intre ce pini ar trebui sa faci puntea. Poate colegii...

Pozele sunt de Passat. O fi diferenta intre diesel si benzinar.

Nu stiu intre ce pini ar trebui sa faci puntea. Poate colegii...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut punte intre pinii 1-3 , 2-4 (in urma sfatului unui coleg forumist ) si merg amandoua vitezele elecroventilatorului.

cand am scos mufa de la electrocupla a iesit f usor , iar dupa ce am infipt-o bine n-am mai putut s-o scot , deci banuiec ca nu facea contact si asta era problema. acum sa vad cand plec la drum daca porneste electroventilatorul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

florin_ionut

Desi am alt model din gama VW, aceeasi problema o am si eu, daca stau pe loc nu vrea CLIMA sa bage deloc aer rece, am citit pe aici dar nu am vazut pe nimeni sa zica, eu am schimbat asta si a mers, daca s-a scris va rog sa ma scuzati,iar daca nu va rog frumos si mie sa imi spuneti ce a-ti reparat, schimbat la ea. Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai e clar: electroventilatorul nu mai functioneaza si nu se mai face transferul de caldura. Urmareste daca porneste acel ventilator cand pornesti clima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut o problema asemanatoare (nu functiona AC-ul cand stam pe loc si crestea temp motor) pe care am rezolvat-o prin repararea FCM-ului (avea o lipitura rece pe cablaj )...si la B5 trebuie sa fie ceva asemanator .

Modificat de passat19tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

B5 cu motoare longitudinale nu mai au. Comanda e prin relee.

Dar Golful colegului florin vn are.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

florin_ionut

#cosmin daca prin electroventilator tu intelegi cele doua electrventilatoare montate pe radiator, sa stii ca ele pornesc dar numai cand motorul e in sarcina, la fel si compresorul, daca pornesc motorul si dau drumu la AC pot sa stau fericit 1h ca nu porneste nici compresorul si nici vreun electroventilator.

#passat19tdi la tine temperatura motorului crestea mai repede??? dar la drum lung pe peste 50km, crestea temp mai mult de 90 grade C, cum ti-ai dat seama ca e defecta componenta aia(9FCM)??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In acest caz, ar trebui sa faci o scanare. E posibil sa fie o problema si cu senzorul de presiune pe radiatorul de clima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

florin_ionut

O sa ii fac o scanare, oricum in dimineata asta am observat ca daca stau pe loc si accelerez pleaca ambele eletroventilatoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

#passat19tdi la tine temperatura motorului crestea mai repede??? dar la drum lung pe peste 50km, crestea temp mai mult de 90 grade C, cum ti-ai dat seama ca e defecta componenta aia(9FCM)??

In maxim 30 sec de stat pe loc decupla clima (AC).La viteze de peste 70Km/h nu mai decupla iar temp motor scadea la 90.Motivul....treapta a II a ventilatorului nu cupla presiunea in instalatie crestea etc etc si se oprea .La passat B4 TDI tr II-a cupleaza daca este cuplata clima sau daca temperatura motorului creste ,asta face acel modul.Tr I-a se cupleaza direct prin comanda de la termocupla de pe radiator.Banuiesc ca la B5 similar cu tr II-a la B4 este cel de-al doilea ventilator care este cu motor electric :blah:

Am observat ca ventilatorul nu are probleme ,.. am ajuns la concluzia ca e un defect de comanda si studiind bine forumul am ajuns la concluzia ca acel modul e raspunzator de comanda ventilatorului

Modificat de passat19tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

eu sunt nou pe forum.Am luat si eu de 3 zile un Passat 1,6 benzina 101 CP, din 97 si am observat ca in oras cand dau drumul la clima dupa 5 min mi se ridica apa peste 90 grade (2 linii peste 90-nu stiu cam cate grade sunt)

As vrea sa imi spuneti daca e normal sau are vreo problema.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De vreo 3 zile masina nu-mi mai da aer rece cand stau pe loc ( de exemplu- la semafor. ). Cand prind viteza ( de la vreo 40 km/h in sus) totul e ok. mentionez ca se aude un scartaiala cand dau drumul la clima. Sa fie compresorul de ac? dar atunci de ce merge cand masina are viteza?

Salutare! Am un passat din 2000 si am aproximativ aceeasi problema ca si tine, ba chiar uneori cand am clima pornita si pun contactu imi apare urmatoarea chestie

, pana la urma care o fi problema ?? Mersi!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

de cand cu caldurile astea (ca si anul trecut) masina iar are pb cu clima

nu imi baga are rece cand masina sta pe loc si nu porneste ventilatorul de clima cand pornesc clima !

ba mai mult ventilatorul de clima nu porneste nici cum DOAR daca dau in el cu coada de la ciocan DAR si asa porneste dar merge incet si nu se aude cum se invarte si nu baga are rece !

aceeasi pb am avut o si anul trecut dar mi a rezolvat o un coleg de pe forum cu metoda ciocanului !

acuma insa nu mai vrea nici asa !

am dat un scan si mi a dat eroarea aceasta !

Address 08: Auto HVAC Labels: 3Bx-907-044.lbl

Part No: 3B1 907 044 H

Component: CLIMATRONIC B5GP 0002

Coding: 17000

Shop #: WSC 05311

1 Fault Found:

00792 - A/C Pressure Switch (F129)

35-10 - - - Intermittent

ce ar putea sa fie ? freon , senzor , ventilator defect sau altceva ?

multumesc anticipat !

Modificat de THE ROCK
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai.Nechifor

Aceeasi eroare am gasit-o si eu ieri la un prieten cu passat b5,5 si un fost coleg de aici de pe forum mi-a spus ca e senzorul ala care se vede daca dai grila centrala de la radiator jos (cea de jos dintre proiectoare).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aloha!

Aceeasi problema am avut si eu la Passat, nu-mi baga rece cand stateam pe loc. Nu stiu exact ce inseamna eroarea aia dar la mine era vorba despre ventilatorul de la radiator care avea carbunii tociti si pe care am reusit sai mai scot inafara si mi-a mai mers inca un an perfect ...pana a ajuns saraca in RAI (dauna totala) :)

Dar in mers iti baga rece?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!