Jump to content

Clima nu baga rece daca stau pe loc


iully2
 Share

Postare recomandată

de cand cu caldura asta si a mea mai face figuri ...

frig baga de ma ingheata doar cand masina e in miscare

IN SCHIMB daca stau pe loc compresorul tot se stinge si la interval de max 30 de secunde iar porneste merge iar 30 de secunde si tot asa ... deci imi baga aer rece cand porneste compresoru , si cand se opreste (am vazut cand se activeaza scade putin turatia dupa care revine , asa e normal stiu) baga aer slab caldut , chiar urat mirositor ...

ce poate sa fie de vina ?

vag com nu mai am :rolleyes:

Modificat de THE ROCK
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica ventilatoru de la motor daca merge, cred ca are nevoie de 1 ciocan :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc pt sfaturi la amandoi

o sa ma uit si vad . ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut si am inca si eu probleme asemanatoare .Poate va ajuta astea

http://vwforum.ro/index.php?showtopic=60218&hl=

http://vwforum.ro/index.php?showto...id=1047668&

PAssatul b5 si b5.5 nu are asemenea modul de control al ventilatorului, deoarece are un songur ventilator si merge pe o singura treapta. Nu mai cautati degeaba acel modul pe B5 si B5.5.

Si passat19tdi: nu mai indruma oamenii in directii gresite, crezi ca daca a ta are, au si celelalte?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PAssatul b5 si b5.5 nu are asemenea modul de control al ventilatorului, deoarece are un songur ventilator si merge pe o singura treapta. Nu mai cautati degeaba acel modul pe B5 si B5.5.

Si passat19tdi: nu mai indruma oamenii in directii gresite, crezi ca daca a ta are, au si celelalte?

Mai omule dar rau mai esti..am zis si eu 'poate'

ventilator cu o singura treapta ? interesant ..poate cu un infinit de trepte

un singur ventilator? unele da

ia uite aici un b5 demontat si... stupoare are 2 ventilatoare

b5 sa fabricat din 96 nu cred sa nu aiba modulul respectiv cel putin pana in 99 cand sa trecut la pd

Principiul de functionare al aerului conditionat cred ca e la fel .cand creste presiunea in instalatie ventilatorul trebuie sa se invarta mai repede daca nu ,decupleaza compresorul cam asta era ideea pe care voiam sa o transmit .

post-25908-1247917290_thumb.jpg

Modificat de passat19tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact si doar unul este electric. Ala din stanga din poza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ventilatorul din stanga are treaba cu, clima. cel din dreapta e pe vascocuplaj, tu ai modulu cu 2 rele ca la golf 4 bora ce actioneaza electric amandoua ventilatoare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fratilor ma poate ajuta si pe mine cineva cu problema care o am. Asa cum am mai scris si la postul nr. 49 cand dau drumul la aer in special dimineata masina imi baga un fel de fum alb, ca si aburul, doar ca nu are nici miros si e un aer uscat, nu stiu ce ar putea avea. Daca ma poate ajuta cineva ca incep sa-mi fac probleme(se intampla prea des aproape in fiecare dimineata).

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Antigelul nu scade? Sa nu fie caloriferul de caldura fisurat in bord si vaporii sa apara din cauza lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fratilor ma poate ajuta si pe mine cineva cu problema care o am. Asa cum am mai scris si la postul nr. 49 cand dau drumul la aer in special dimineata masina imi baga un fel de fum alb, ca si aburul, doar ca nu are nici miros si e un aer uscat, nu stiu ce ar putea avea. Daca ma poate ajuta cineva ca incep sa-mi fac probleme(se intampla prea des aproape in fiecare dimineata).

Multumesc.

Nu trebuie sa te ingrijorezi vaporizatorul transpira (produce condens) in prima faza vaporizatorul se incalzeste si transforma in vapori condensul .

Mi s-a intamplat si mie asta la masina din semnatura cat si la laguna 2 2001 avuta anterior . Cred ca in perioada dupa ce am schimbat filtrul de polen un timp nu a mai facut aburi ,deci ...nu mai dau sfaturi ca iar ma ia la inpins vagoane vreun profesor de engleza care crede ca le stie pe toate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact produce condens, adica vaporii de apa din aer(umiditatea din aer) se transforma in picaturi care se scurg printr-un canal ...sub masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cheia consta in pierderea de antigel. Asadar... valentyn, scade sau nu nivelul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat19tdi- nu stiu ce sa zic, nu as crede ca e abur pentru ca io il simnt ca un aer uscat nu umed, si filtrul de polen il schimb constant la 10-15 000 km. si se observa in special dimineata.

Cosmin- imi pare rau dar nu stiu unde pot vedea nivelul antigelului, numai daca merg la un atelier sa-mi schimbe antigelul,poate ei sa-mi spuna daca am vreo pierdere pe undeva...

Daca puteti sa-mi mai dati vreun sfat... oricum multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum deschizi capota si te uiti la motor vei vedea in stanga masinii spre habitaclu un vas alb plin cu lichid roz. Acel vas are minim/maxim marcate pe el. Urmaresti in timp daca scade nivelul pe care poti s ail marchezi cu un creion(dar de fiecare data cand verifici sa ai aceeasi temperatura la motor, de preferat 90*).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nivelul antigelului se verifica "ochiometric". Vasul de expansiune (se afla pe partea soferului, din plastic transparent si ar trebui sa contina un lichid roz=antigel) are scris pe el MIN si MAX. Daca se afla sub min, completeaza si urmareste zilnic, daca scade nivelul. Mai multe despre antigel si poze din care poti identifica locatia vasului de expansiune http://vwforum.ro/index.php?showtopic=32848

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai omule dar rau mai esti..am zis si eu 'poate'

ventilator cu o singura treapta ? interesant ..poate cu un infinit de trepte

un singur ventilator? unele da

ia uite aici un b5 demontat si... stupoare are 2 ventilatoare

b5 sa fabricat din 96 nu cred sa nu aiba modulul respectiv cel putin pana in 99 cand sa trecut la pd

Principiul de functionare al aerului conditionat cred ca e la fel .cand creste presiunea in instalatie ventilatorul trebuie sa se invarta mai repede daca nu ,decupleaza compresorul cam asta era ideea pe care voiam sa o transmit .

Sustin ceea ce am spus mai sus, are o singura treapta ventilatorul electric.

Ventilatorul se invarte cu aceeasi turatie de la pornirtea AC indiferent de presiunea din instalatie, aste la b5 si B5.5. Compresorul decupleaza la 32 bari in instalatie.

Ventilator cu variatie continua a treptelor: La g5 si O2 si passat B6

ventilatorul din stanga are treaba cu, clima. cel din dreapta e pe vascocuplaj, tu ai modulu cu 2 rele ca la golf 4 bora ce actioneaza electric amandoua ventilatoare

Care 2 ca ai spus singur ca unul e electric? Acel modul este la masinile cu motor transversal, care nu au ventilator pe vascocuplaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care 2 ca ai spus singur ca unul e electric? Acel modul este la masinile cu motor transversal, care nu au ventilator pe vascocuplaj.

Si la b4 nu e cumva motoru tranversal? i-am explicat la passat19tdi ca la b5, b5,5 nu e la fel ca la el, la el e ca la golf4 bora :D

Modificat de Zabin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da la B4 e transversal 1,9 TDI-ul, ca la golf IV.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, am si eu o problema cu clima si anume nu raceste cum ar trebui si implicit nu face fata mai deloc. cu vagcomul nu am nici o eroare, pe climatronic la autodiagnosticare nu imi apare nici o eroare electroventilatorul functioneaza iar freonul a fost schimbat anul trecut. stie cineva care ar fi motivul si evident solutia? am citit undeva pe aici ca mai era cineva cu o problema asemanatoare si spunea ca avea presiunea mai mare decat normal motiv pentru care nu racea suficient. se poate asa ceva cum se scoate presiune?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dai clima pe LO si are trebui sa bage rece. Daca nu comuta clima pe LO/HI de cateva ori poate ai clapeta de cald/rece blocata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

baga aer recisor sa zic pe LOW dar total insuficient, sa incerc treaba cu LO-HI acum .... dar nu cred ca rezolv ceva .... am fost impresionat cand am intrat intr-o vectra acum 2 zile iar la 3 secunde de cand am pornit motorul a inceput sa dea un aer fooooartee rece ...ca in visele mele frumoase

am incercat ...nimic ...tot asa.... o adiere rece ... nimic mai mult. vreau sa zic ca seara cand se mai racoreste pe afara parca se simte un aer mai rece dar de asemenea nu suficient. de la ce naiba o fi ? exista freon prost ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

baga aer recisor sa zic pe LOW dar total insuficient, sa incerc treaba cu LO-HI acum .... dar nu cred ca rezolv ceva .... am fost impresionat cand am intrat intr-o vectra acum 2 zile iar la 3 secunde de cand am pornit motorul a inceput sa dea un aer fooooartee rece ...ca in visele mele frumoase

am incercat ...nimic ...tot asa.... o adiere rece ... nimic mai mult. vreau sa zic ca seara cand se mai racoreste pe afara parca se simte un aer mai rece dar de asemenea nu suficient. de la ce naiba o fi ? exista freon prost ?

La mine nu merge clima cand stau la semafor, insa stiu de la ce este. Nu mai merge electroventilatorul. Trebuie sa-i chimb carbunii si am inteles ca s-ar potrivi carbuni de ARO. De unde as putea gasi acesti carbuni si cam cat ar costa are cineva idee ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!