Jump to content

8v vs. 16v


cristivw
 Share

Postare recomandată

eu totusi vreau un G60 :D, dar sunt foarte greu de gasit :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai eu am kr. Crezi ca nu stiu ce am pe masina? :D Nu detoneaza la 10:1 stai linistit, de ce ti se pare asa mare compresia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sigur il ai pe acolo pe undeva :D. cauta in manualul bentley sa vezi :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lol. Am desfacut cam tot ce se afla sub capota (mecanica+electrica) pana la ultimul surub:icon_rambo:. Crezi ca trebuie sa ma uit in manual pt asta?

Voi confundati KR cu PL, bentley e pt america cum e si PL.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

jetta gli are sigur kr de 139 de cai, si are knock sensor !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai eu am kr. Crezi ca nu stiu ce am pe masina? :) Nu detoneaza la 10:1 stai linistit, de ce ti se pare asa mare compresia?

compresia de 1:10 este mare in raport cu alte motoare gen 8V. daca mai si pui benzina de 95, sigur o sa ai probleme. Tu crezi ca a fost doar un moft de-a lui VW ca l-au pus ?

Eu m-am uitat si prin manuale dar am avut pana acum 3 motoare 16v dintre care doua erau KR-uri si aveau knock-sensor.

OK nu ai incredere in Bentley :P ...

dar pe Etka europeana o crezi ? Uita-te bine si vezi ca acolo KR-ul ARE knock sensor.

Si daca ai desfacut motorul fara sa te uiti in manual... nu e cred ca e un motiv de lauda.

nu vreau sa atac pe nimeni, dar am vazut si eu motoare facute de la 0 care au mers mult mai prost decat inainte de a fi desfacute. oare de ce ? pt. ca omul era prea bun ca sa se uite in manual.

sa iti povestesc ceva trist, un om a bagat 10000 euro intr-un KR, l-a facut tot, axe cu came sport, pistoane custom de pe net, biele usurate, dublu carburator, chiulasa port & polished, compresia marita, evacuare cu serpi, se tura ca o albina, avea probabil vreo 160-180 cai ... primul drum Cluj - Sibiu l-a facut... in Sibiu a explodat.

Modificat de scirocco
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sunt adeptul urmaririi manualului in rebuild-ul unui motor. Nu cred ca e cineva asa de destept sa stie pe dinafara cuplurile de strangere. A, nu exista cheie dinamometrica?

Atunci stai linistit i-ati mai bine alt motor nedesfacut sau o masina noua. Parerea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce cuplu are 1.8 gti16v de 140cp?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-a mai zis ... 1.8 16v KR 139 CP

cuplu maxim:

ISO: 168NM@4600 RPM

putere maxima

ISO 102KW @ 6300 RPM

DIN 139CP @ 6100 RPM

Modificat de codres_ali
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@frn nu mai posta aceeasi chestie in mai multe locuri

@scirocco nu stiu de unde ai tras concluzia ca nu ma uit deloc prin manuale. Ai inteles pe dos, am zis ca nu trebuie sa ma uit tocmai pt ca le visez. Oricum manualul e o chestie de baza, un abc al motorului, nu e nici pe departe suficient ca sa spui ca stii tot despre motor. Si in ETKA nu scrie prea clar de knock sensor pe kr, daca ai vazut tu pune o poza.

Daca ai citit manualele ai vazut ca aproape toate motoarele de 1.8 au compresia de 10:1 nu numai kr, cele 2.0 16v au chiar 10.8:1.

KR la baza nu are knock sensor, doar daca s-a pus mai tarziu pe unele modele. Sa mai spuna si alti proprietari de 16v daca pe mine nu ma credeti.

Apropos de tipul caruia i-a explodat motorul, crezi ca daca se uita in manual nu-i exploda? Acolo a fost problema mai grava decat un surub nestrans la cuplu, poate chiar detonatii fiindca kr nu are knock sensor :)). De fapt asta si este una din probleme la cele modificate, incep sa detoneze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok au fost si cu si fara, dar eu cand imi pun 16v-u incerc sa imi pun si knock sensor- ul :))

dar tu nu ai VEZ ? calculatorul ala de la aprindere ? ala stiu ca are intrare de la knock sensor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am unul hella 811 907 384, care nu are decat o mufa. Oricum in Haynes nu pomeneste de nici un knock sensor la nici o aprindere, doar la digifant. Daca vrei sa-ti pui iti urez succes ca merita pus, dar sunt destui care au trecut pe alte injectii din cauza detonatiilor. Si pana la urma tot la reglaje se rezuma totul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cis-u a rezistat cu brio pe primul audi quattro de a rupt tot la raliuri :), nu e chiar nevoie de alta injectie, un cis stock poate tine 180-200 cai in fraie fara modificari ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cis-u a rezistat cu brio pe primul audi quattro de a rupt tot la raliuri :), nu e chiar nevoie de alta injectie, un cis stock poate tine 180-200 cai in fraie fara modificari ;)

e bun cis-ul, usor de depanat fiabil... si eu is de parerea asta, n-am avut treaba de 5 ani tot cu el traiesc, nu mi-a facut figuri de nerezolvat ;)

ar fi bine un admin sa faca join cu inca un post ce l-am startat eu cu acelasi topic (aproximativ)

mersi fain.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!