Jump to content

Aditivi pentru ulei


guvidu
 Share

Postare recomandată

Salut! Anul trecut am bagat un DURA LUBE in motor si sincer am fost multumit de el.Dar acum vreau sa incerc sa gasesc un aditiv mai ieftin , care se introduce la fiecare schimb de ulei.Am gasit MOTOR HONEY de la firma americana CASITE.Ce parere aveti despre el? merita? A folosit cineva asa ceva? Ce altceva imi recomandati? :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in ce sens ai fost multumit de Dura Lube?..... cum ti-ai dat seama ca e bun?.... uleiurile de motor au aditiv in ele , motorul nu are nevoie de altceva suplimentar decat de un ulei bun, exista tot felul de incompatibilitati dpdv chimic intre uleiuri si aditivi asa ca ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in ce sens ai fost multumit de Dura Lube?..... cum ti-ai dat seama ca e bun?.... uleiurile de motor au aditiv in ele , motorul nu are nevoie de altceva suplimentar decat de un ulei bun, exista tot felul de incompatibilitati dpdv chimic intre uleiuri si aditivi asa ca ...

Am fost multumit in sensul ca a scazut putin consumul si in 25.000 de km cu masina nu am avut nici o problema mecanica la motor, asta tinand cont ca acum motorul are aproate 200.000 km.Banuiesc ca si aditivii aia trebuie sa fie buni la ceva cat de cat.Normal ca nu ma astept la niste accelerari fulminante sau scaderi spectaculoase ale consumului.Dar rolul lor cel mai important este acela de a preveni uzura motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai ca sa vezi treaba asta , adica ca a scazut uzura motorului si ca acesta a fost protejat trebuie sa faci analiza metalografica a uleiului uzat , inainte si dupa tratamentul cu Dura Lube , ai facut asa ceva?... multi zic ca le-a scazut consumul, zgomotul , consumul de ulei etc. pai asta scrie si pe prospectul Dura Lube , probabil ca se transmite ca un mesaj subliminal si te face sa crezi ca asta chiar e solutia miracol... nu sunt GICA_CONTRA , am bagat si eu DuraLube intr-un motor si ...nimic... de asta chiar eram curios cum ti-ai dat seama de toate aceste beneficii , sa nu imi zici de consumul de combustibil ca nu se sustine... uite eu merg in Bucuresti cu Skoda si scot un consum de maxim 7 la suta intr-un trafic infernal si alti colegi de forum nu scad sub 8 , 9 sub nici o forma... cu aceeasi masina sau motor...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu eu VW nu recomanda folosirea aditivilor in ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici un producator de ulei NU recomanda adaugare de aditiv.

Nici un fabricant de masini NU recomanda folosirea aditivilor.

Mai mult decit atit,BMW si Mercedes (daca am retinut eu bine din articolul din AutoMondial) avertizeaza posesorii autoturismelor respectivelor marci ca daca folosesc aditivi in ulei,pierd garantia

Crezi ca merita ?

Erau si niste explicatii acolo,destul de ample,iar ideea era urmatoarea,aditivul iti da impresia ca face bine atunci pe moment,dar in realitate si in timp,face mult rau.

Daca era o chestie reala,nu crezi ca toti marii producatori ar fi adaugat asa ceva in uleiul produs de ei ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut in decurs de 15000km doua tratamente consecutive cu duralube unui motor de 1.4 benzina ce avea atunci 170000km dintre care 120000 de mine. L-am lovit frontal la Piata Romana si am plecat de acolo cu radiatorul gaurit, fara lichid, nestiind asta deoarece afara ploua torential. Am ajuns pana acasa, in Brancoveanu si in fata portii mi s-a oprit motorul. Am incercat sa-l repornesc dar demarorul nici macar nu a reusit sa-l invarta. Dupa doua ore am incercat din nou si a pornit fara nici o bataie sau zgomot. Acum masina are 200000km si nu necesita nici o interventie la motor. Consuma intre schimburi (10000km) cam 300 ml ulei. Oare am avut eu bafta sau poate duralube este conceput pentru situatii limita?... Astept sa sariti pe mine. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am bagat Dura Lube pe cand aveam SuperNova-45 000km...si in 2 ani motorul a inceput sa tacane simtitor.Si am mers foarte fumos cu masina aia...fara forje.Apoi am gasit pe net unde scria de Duralube ca e un fake si ca au pierdut procese in instanta de zeci de milioane de $ si inca mai au procese.Uleiurile si toti aditivi de la noi sunt ceaiuri...asta se stie.ASa ca eu recomand ulei bun,schimbat inainte de vreme si fara nici un fel de aditiv.Daca puteti sa aduceti uleiuri de pe afara e perfect.

@nea vizanu....din cate inteleg ai pierdut antigel?care e legatura cu uleiu?crezi ca duralube ti-a asigurat racirea motorului?:D))

La mine cand prind o intersectie aglomerata rau vara motorul sta la 120 de grade zeci de minute in sir.E nevoie sa ma deplasez un pic in fata astfel incat volumul de aer fierbinte de sub capota sa fie dezlocuit cu unul de temperatura mediului,sa se produca putina ventilatie.So what?motorul merge perfect...

Modificat de iuliane
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda... Poate a asigurat ungerea in conditiile dilatarii componentelor pe care doar cineva care a desfacut macar un motor cu mainile lui le cunoaste... Am avut patru flacoane aduse de varul meu din Navara Calif. Poate alea nu erau fake asa cum sunt cele care intra pe alte piete. Sau cine stie, efectul placebo. Motorul a fost convins ca e protejat si nu s-a blocat. :D Supernova am avut si eu si pe mine m-a tinut motorul ala chiar mai putin. Puteai sa mergi si cu forje ca mine(Buc.-Iasi 4,5h) ca tot atat te tinea. Nu erau nebuni francezii sa ne dea noua pe dacia motoare fiabile, doar ce nu au pus ei pe renault... d'alea facute in bambustanezia. :D Acum s-a schimbat calimera, scrie pe ele "by Ren."

P.S. Motorul, de fapt ventilatoarele tale nu trag aerul din fata, prin masca? Tu nu ai masca la masina? :D :) De ce crezi ca miscarea doi metri mai in fata face mai mult decat volumul de aer "tras" de ventilatoare?

Modificat de Nea Vizanu'
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina fiind foarte mare se aduna o masa imensa de aer firbinte sub capota si sub masina efectiv.VEntilatorul(1) ca celalalt e pt clima nu reseste sa dezlocuiasca toata masa de aer fierbinte...asa ca e nevoie ca sa merg 5-10m si temperatuta scade imediat la 95-100 de grade.E crima curata ca sa deschid usile vara pe canicula in timp ce stau in intersectie...toata caldura intra in masina ...e groaznic.Vorbesc aici de un V8 de 3,6L incare intra 14L de antigel si 8,5L de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu cum e cu un V8 de 5.9l pe un JEEP... :D . Eu mi-am spus doar patania, atat. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da domnule...stiu ca stii.Ideea era ca un ventilator de 30cm in diametru nu poate "trage" tot aerul fierbinte de la un monstru de V8.

Modificat de iuliane
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!