Jump to content

Intrebare Golf 3/92/1.4l-ABD


asistent60
 Share

Postare recomandată

Am si eu o masina Golf3, motor ABD 1.4l benzina mono-motronic, din 1992.

Deoare unul din genialii mecanici din Romania a umblat la singurul surub la care nu avea voie(

ma refer la surubul de la fluturasul de la injector ALA PE CARE IN TOTE CARTILE SCRIE NU UMBLATI!!)

am fost nevoit sa cumpar o parte noua din corpul superior al injectiei( spre norocul meu am gasit

o piesa veche cu un milion lei si nu 400EURO cum imi cerea un dealer).

Si acum sa revin la ce ma doare. Am dorit sa fac un TBA si pentru aceasta am facut o interfata cu optoculori

model Jeff si am descarcat un VAGCOM 3.11, deoarece conectarea se face prin vechile mufe 2x2)

Toate bune si frumoase, dar la conectarea calculatorului prin interfata ( dupa setare interfata la 9600 bit, testare, salvare, conecare la 08-Engine) in afara de grupul 000 cu circa 10 valori din care nu inteleg nimic, nu se conecteaza la nici un modul, ( bine mai obtin si faimmoasa eroare G40 dar aceasta dispare la pornire motor). Am redus rezistenta de 140KO pana la 100KO ( cum spunea Andy Whittaker) , si am setat calculatorul si interfata fara firewall si antivirus pe 9600 bit (si mai putin) ,dar tot nimic.

Versiunea de Vag COM este activata, dar asta nu ma ajuta la nimic.

Din cele citite de mine Golfurile 3 din 92 sunt aproape imposibil de abordat (este adevarat???)

Si ce inseamna cele 10 grupe de valori din setarea 000/08-Engine Management?

Daca cineva a reusit sa se conecteze la Un Golf 3 model 1992 (conectori2x2) il rog frumos sa-mi spuna si mie cum a facut-o? Nu de alta dar sa dau 100EURO pe o interfata si activare soft dupa care sa nu mearga

parca nu imi vine.

Cu multumiri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. nu-mi mai amintesc daca am scanat vreun golf din 92, insa sigur am facut-o de cateva ori folosindu-ma de conectorul 2x2. Interfata este facuta de mine dupa aceeasi schema (prima interfata nu mi-a mers deloc :D )

2. nu vei reusi sa faci un TBA la masina ta, indiferent de versiunea de VAG-COM sau numarul pinilor conectorului pentru ca... nu se poate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am scanat Vento din 92 monopunct, dar nu am avut probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o rugaminte, stiu ca este cam off topic, dar poate ma poti ajuta. Poti pune o poza cu motorul tau?? Vreau sa vad diferente inte 1,4 si 1,6, pentru ca am dubii ca un motor ar fi de 1,6 si il banuiesc a fi de 1,4. Sau daca exista pe undeva, pe net, poze cu tipurile de motoare de la golf 3 de din anii '90. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai doua fisiere word cu fotografii si tipuri de motor. Al meu are filtrul rotund si injectie monopunct mono-motronic. Am vazut si motoare de 1.4l cu filtre de aer dreptunghiulare,in partea dreapta fata.

Scuze, am facut armata la ff. deci filtrul este imediat dupa panoul frontal, stanga fata( si nu dreapta).

Nu mai folositi quote la mesajul anterior

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!