Jump to content

martor abs aprins


zep27
 Share

Postare recomandată

o mica problema (sper)

mi se aprinde martorul de la abs in mers fara un scenariu anume si nu tot timpul ,merg de multe ori o ora si brusc se aprinde alta data se aprinde dupa o jumate de minut fara sa franez.mentionez ca abs-ul functioneaza si dupa ce se aprinde becul. cunoasteti ceva despre asta?

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceva in genul asta mai patesc si eu cu martorul de ESP... O explicatie ar putea fi incarcarea masinii in mod inegal ceea ce poate duce la balans al masinii si poate vreun senzor o ia razna.. Nu bag mina in foc pentru explicatia asta.

Modificat de kasius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca asta e si cazul tau, dar tata a avut o problema similara pe un Ford Mondeo, mai demult, cand era un contact imperfect la nu stiu ce fir. Nu pot sa detaliez ca nu stiu prea multe - s-a intamplat de mult - dar stiu sigur ca era de la un fir.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chestia cu incarcatul cade pt ca masina face aceeasi chestie si goala si cu 1,5 t incarcatura.

cineva imi zicea de ''praf la senzorul abs'' unde e domle senzorul asta sa il ''sterg de praf'' :) :) :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Mie mi-a dat eroare ca senzorul dreapta fata e mort. L-am schimbat iar aseara, impreuna cu cipos am bagat din nou VAG-COm-ul pe masina si am sters eroarea. Becul din bord tot nu s-a stins. Am efectuat un parcurs de proba, dar ABS-ul mort. Nu merge deloc. Bagam din nou testerul si da eroare ca acum e mort senzorul de pe partea stanga fata. Ce mama masii are ? Senzorii astia mor pe rand, asa, imediat ce il schimbi pe unu' tre' sa crape altu'? Nenea Vioelectric !!! stii ceva in legatura cu prostiile astea de ABS-uri ? Is negru de suparare... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai nu e asa de greu ... cu un multimetru conectat in mufa controllerului de ABS poti vedea exact ce senzor merge si ce nu ... apoi daca senzorii sunt cu totii ok , codarea controllerului este ok , alimentarile sunt ok atunci este buba ;) ... incearca sa misti de mufa ce intra in ABS .... dac ase aude ceva clantanind pe acolo atunci nu e de bine .. controllerul de ABS e pe duca .. ... dar .. asa cum spuneam este tare usor de verificat senzorii .. ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

corect spus

de obicei la astea in ultima vreme am tot dat de controler dus ,adica pana in mufa pe controler este resistenta si de acolo mai departe sufletu intrerupt inauntru ceva se pare ca aici nu au fost prea ganditi nemtzii :ceuameni: .

eu zic ca in problema asta ar trebui verificat in mufa aia mare de pe abs fiecare senzor (trebuie sa aiba intre 900 si 1700 ohm) sa nu fie vreunul intrerupt din contacte imperfecte la mufe(pe senzori sau fir intrerupt) daca sunt toate ok urmatorul pas trebuie verificat distanta dintre senzor si roata de semnal (aia cu gauri)sa nu fie mizerie sau distanta mai mare de 1 mm dupa aia daca masina nu are esp se pot ridica pe rand rotile cu problema si se verifica pe vag-com in grupuri de valori(pe abs bineinteles :scratch: ) daca viteza citita acolo corespunde cu cea din bord(cei care au esp pot risca sa sara de pe cric masina la viteza mai mare de 15 km la ora) daca viteza este exact aceasi cu cea de pe bord se sterg erorile si gata ;) uram drum bun la mare... :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos de indicatii si de urari! Azi fac verificarile conform indicatiilor date de voi si maine va zic ce am gasit. Inca ceva: @Vioelectric: mii de multumiri pentru schemele trimise. Imi sunt de un FOARTE REAL AJUTOR. Despre geamuri ti-am dat PM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-am mai apucat sa mai verific ABS-ul deoarece am tot muncit la electrica geamurilor. Am verificat motorasul pe direct si functioneaza. Am verificat tot ansamblul (motoras cu tot cu modulul de comanda aferent) pe mufa de la usa din stanga spate unde imi merge geamul si nu a miscat deloc. Concluzia mea este ca modulul electronic de comanda al motorasului e defect. Acuma, ce e defect in el, zau ca nu stiu ca nu ma pricep la asa ceva. Acu' intreb si io ca prostu': se poate repara modulul respectiv (am cate unul pe fiecare portiera si se pare ca si cel din dreapta spate e la fel de..."sanatos") sau trebuie inlocuit cu totul? Nenea Vioelectric: daca stiiceva desprea chestia asta zi-mi si mie. Daca vrei, ti-l trimit pachet sa-l intrebi de sanatate. ;)

Modificat de lucastn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ahaaaa.... ;) deci mai este si o problema cu geamurile electrice /// din ce inteleg cele de pe spate sunt cu probleme .. ai verificat mufele din mansonul de trecere intre stalp si usa ? au prostul obicei sa sara de acolo ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geamurile pe partea dreapta sunt nefunctionale. Masina se prezinta cam asa:

- portiera din fata-stanga: macara mecanica simpla, desi masina a avut macara electrica. Se pare ca portiera a fost lovita intr-un accident si desteptu' care a avut-o a schimbat toata portiera, inclusiv ceva din instalatia electrica de pe ea care era normala, acum nemaifiind in portiera nici mufa aia mare pentru macaraua respectiva. In schimb, mai am fire cu mufa trase la butoanele de actionare a geamurilor pe manerul portierei. In schimb, oglinzile electrice functioneaza. Ar putea sa fie si de aici ceva probleme? ma refer la faptul ca nu mai am instalatia completa pe portiera.

- portiera stanga-spate: aici macaraua este electrica si singura care este functionabila.

- portiera dreapta-fata: macara electrica - nu functioneaza. Am dat jos tot angrenajul si l-am cuplat la mufa de la portiera spate stanga dar nu a miscat deloc. Am demontat partea electronica si am pus motorasul pe direct. Rezultatul - motorasul este FUNCTIONAL. Cu schema electrica data de Vioelectric (mii de multumiri inca o data) am verificat prezenta tensiunii pe firele din portiera si totul e ok. Concluzia mea: modulul de comanda electronic este defect. Vioelectric mi-a dat un pont: a zis sa verific siguranta termica din modul care poate sa fie la baza necazurilor. Acum astept pana sambata dupa-amiaza si dau din nou jos geamul etc., etc.

- portiera dreapta spate: macara electrica. Nu am mai apucat sa o verific si pe asta, ca a plouat zdravan aseara.

Cam asta este tot ce stiu si eu despre geamurile mele electrice.

Modificat de lucastn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 years later...
Palade Constantin

Si mie m-i sa aprins martorul abs ,la verificare a spus roata dreapta spate,l-am inlocuit dar este tot aprins.Are cineva schema electrica pentru a incerca sa verific cablurile si eventual mufele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu sau fara ESP sau ASR ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

... sunt nou pe aici...

am si eu o problema... mi se aprinde martorul de la ABS + ESP.. in mers.. la 10-15 m dupa ce plec de pe loc (cateodata daca merg incet si dupa mai mult)...

mi-a pus-o cineva pe tester si i-a dat =mechanical error= stanga spate

cica senzori si cabluri ar fi ok...

intrebarea mea este... pe ce citeste senzorul ABS pe spate (pe butuc/pe rulment..etc? asta puteam sa aflu dand roata jos.. dar am rupt deja 2 chei pe piulite.. nu stiu cine si-a batut joc de mine... si momentan nu am cum sa ajung la un service sa le desfaca cu cheia pmeumatica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe fata stiu ca este un inel ABS, o roata dintata pe capatul de planetara, unele modele tot asa au si pe spate, de acolo lunadu-si citirea, iar daca un dinte este rupt sau sa crapat acel inel, apare problema, daca il demontezi, are doar un surub, o sa vezi in aceasu gaura de pe isi ia senzorul citirea. spor la munca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

am si eu problema asta la lt ...... se pare ca e un senzor pe spate dar nu stiu cum sa ajung acolo ......ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!