Jump to content

Nu mai pornete cand e motorul cald


wolfydRg
 Share

Postare recomandată

Puteti sa-mi enumerati care ar putea fi problemele cu pornirea la cald.

La rece porneste la sfert de cheie.

Am citit cate ceva pe aici dar erau in general de la golf 2, si nu stiu daca care sunt diferentele dintre G1 si G2 la motorizare.

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa ceva am avut eu..poate fi ori din pompa ori de la electrovalva

Adica si acuma am la fel, daca merg cu ea si o incing, apoi pleaca doar cu shocu tras la maxim plus ceva pedale de acceleratie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pina raspunde cineva care stie si G1 (eu unul recunosc ca am lipsit si la lectia asta) poti face testul acela de racire fortata a pompei, caci n-ai ce strica sau deregla. Adica atunci cind vezi ca nu porneste / porneste f greu, toarna-i incet apa rece pe pompa. Cu rabdare cite o cana sa nu se scurga prea multa pe motor. Din cind in cind verifici daca s-a racit. N-o lasi pina nu se raceste complet. Apoi incerci pornirea. Daca porneste usor e clar ca problema e la pompa. Daca nu s-a schimbat nimic, vezi si urmatoarele:

- electrica (daca pompa de injectie are electrovalva).

- aer fals (aici ar fi util daca ai avea o portiune din furtunul de motorina de pe tur transparent - ai vedea imediat eventualele bule de aer daca exista).

- avans dereglat (prea mic).

Cauzele astea sunt principiale, caci repet nu cunosc G1. Mai exact poate zice cineva care-l stie.

Eu unul m-as mira sa nu fie aceeasi problema de pompa care ne-a cam tocat pe cei cu g2.

Bafta !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Viorel, care problema la pompa? Ca si eu pot sa ma "laud" cu aceleasi probleme.

Multumesc pentru raspuns

Mihail

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E vorba de acel cap hidraulic care este uzat peste limita admisa la majoritatea celor cu D / TD. Din aceasta cauza injectia nu mai "baga" suficienta motorina, cauzind probleme de pornire la cald.

Vezi ca mai e un topic pentru mk2 cu acest subiect la

http://vwforum.ro/index.php?showtopic=8880

Modificat de Viorel C
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ia sa iei o sticla de apa rece la tine si sa torni pe pompa sa vezi ce repede o ia :(, deci aceeasi problema am avuto si eu la una din masini si am dat comanda de cap hidraulic de la mefin sinaia 3,8 mil nou cu garantie deci sunati si intrebati daca au si pt voi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cipos

Ai fost multumit de capul Mefin ? Au cauzat vreo problema (consum mai mare, mai stiu eu ce alte anomalii) ? Pentru garantie recomanda ei vreun service unde sa inlocuiesti piesa ?

Eu m-am interesat si am aflat ca au pentru pompa mea: costa 3,2Mil lei fara TVA (pret valabil pentru cumparare direct de la fabrica - se poate cumpara si de-acolo).

Modificat de Viorel C
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai.. si eu tot de la fabrica l-am luat.. am pus banii in cont am trimis fax chitanta si lau pus prin curier rapid... de multumit sunt f multumit consumul... parca a crescut un pic, dar numai mult decat era la inceput cand am luat masina.... capul vechi era varza=> un consum mai mic.... deci pt un motor de 2800 turbo am un consum de 11% si e unul bun raportat la alte motoare de aceeasi capacitate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai ia un lucru in calcul: Electromotorul se invarte destul de repede?

Daca nu are turatia destul de mare, cu bujiile calde nu va pleca in veci.

Eu am avut aceeasi problema la diesel-ul meu si am rezolvat-o cu bucse si carbuni noi la electromotor.

Multa bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

O alta problema ar fi asa: Cumnatul meu a dus recent masina la mecanicul lui si se pare ca a lasat pe altcineva sa ii monteze furtunasele care sunt la injectoare si cele care pleaca de la pompa catre injectoare. Se pare ca a fost montat aiurea returul. Din cate am inteles returul a fost montat la injectorul numarul 1 in loc sa fie la injectorul numarul 4. Aceasta problema a observat-o cumnatul meu cand s-a uitat la motorul meu care nu are probleme si a vazut altfel montajul. Inainte sa duca masina cumnatul meu am facut o poza la motor si am constatat acelasi lucru. Rezultatul care a fost din cauza acestui montaj defectuos. Motorul pornea foarte bine la rece dar la cald se chinuia foarte mult sa il porneasca. Acum nu mai sunt probleme. O problema nu am reusit sa o rezolvam. Se pare ca masina scoate destul de mult fum. Motorul a fost facut recent si ma gandesc ca poate s-a umblat din greseala la pompa. Motorul este un 1.6l TDI. Ciao. B)

Modificat de _APoLLo_
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O alta problema ar fi asa: Cumnatul meu a dus recent masina la mecanicul lui si se pare ca a lasat pe altcineva sa ii monteze furtunasele care sunt la injectoare si cele care pleaca de la pompa catre injectoare. Se pare ca a fost montat aiurea returul. Din cate am inteles returul a fost montat la injectorul numarul 1 in loc sa fie la injectorul numarul 4. Aceasta problema a observat-o cumnatul meu cand s-a uitat la motorul meu care nu are probleme si a vazut altfel montajul. Inainte sa duca masina cumnatul meu am facut o poza la motor si am constatat acelasi lucru. Rezultatul care a fost din cauza acestui montaj defectuos. Motorul pornea foarte bine la rece dar la cald se chinuia foarte mult sa il porneasca. Acum nu mai sunt probleme. O problema nu am reusit sa o rezolvam. Se pare ca masina scoate destul de mult fum. Motorul a fost facut recent si ma gandesc ca poate s-a umblat din greseala la pompa. Motorul este un 1.6l TDI. Ciao. B)

P.S.: Daca am gresit pe undeva, va rog sa ma corectati. Inca sunt un incepator al motoarelor asa ca va rog sa imi iertati exprimarea. Oricum invat destul de repede.

daca nu te pricepi , nu mai da sfaturi,

nu este nici o problema in ce parte este returul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca sunt incepator asta nu inseamna ca nu pot da sfaturi utile. Vorbesc totusi din experientele prin care am trecut. Daca te uiti mai bine ma refeream la explicarea mea in termeni tehnici. Stiu destula teorie dar mai prost stau la practica la motoare, atata tot. Referitor la ce am zis mai sus se pare ca se poate sa fie si de la retur. Atunci nu pot explica de ce, dupa repozitionarea returului cum ar fi trebuit sa fie, motorul nu mai are probleme cu pornirea si elimina si mai putin fum. Ciao. B)

Modificat de _APoLLo_
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine o baterie noua a facut minuni

cand era calda pornea la a doua cheie de cate 10 secunde fiecare

acum porneste ca un benzinar :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut...viorel c si cipos trebuie sa le urmati sfatul ...adica mai putin e bateria sau electromotorul(altfel nu ar porni veac nici la rece cand frecarea e mult mai mare)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Ideea e k la mine la cald parca se inneaca. Invarte bine, parca ar avea tendinta sa porneasca dar nu o face :D , scoate fff mult fum si nu mai porneste decat impinsa, oricate baterii as consuma si oricat as incalzi bujiile. Are cineva vreo idee??

p.s. Prin motor calc intelegand nu oprit cu 1 min inainte de a-l porni ci daca il las 10-15 min si afara e frig atunci imi face probleme (nu e temperatura pt a intra bujiile incandescente).

Modificat de Micutzu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aaaavansul pompei de injectie e reglat bine??? Daca nu adio pornire. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

daca se lasa si cu fum ... verifica neaparat avansul...dar io nu as neglija injectoarele....deoarece la rece motoru sta pe buji iar cand e cald ar trebui sa o ia numai din compresie....

du te la un mecanic...dar cel mai probabil e avansul.(si cel mai fericit caz!)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am avut aceeasi problema la vechea masina. Un Passat B2, 1.6 D.

Problema a fost bucsa electromotorului din cutia de viteze, adica acea bucsa care sprijina un capat al axului electromotorului. la rece prornea OK. la cald insa, nu mai pornea nici s-o rogi. Am verificat prima data pompa, avansul. totul OK. Un mecanic mi-a spus atunci ca e posibil sa fie de la electromotor. Am schimbat periile dar ... la cald aceeasi problema. Apoi alt mecanic mi-a spus sa schimb si toate bucsele electromotorului. Am schimbat prima data numai bucsele din electromotor dar facea la fel. Apoi am dat jos cutia de viteze si am schimbat si bucsa din cutie. Dupa ce am schimbat acea bucsa ..... care de fapt nu prea mai exista ... s-a rezolvat problema ca prin minune.

Numai ca surpriza ...... bucsele ...BOSCH .... au fost de proasta calitate si dupa aprox 1 an .. a reinceput problema.

La verificarea bucsei din capacul electromotorului, am constatat ca avea un joc mai mare decat cea originala, care tinuse vreo 15 ani. Am inlocuit iar bucsele (inclusiv pe cea din cutia de viteze) si iar nu a mai avut nici o problema de pornire la cald. Am folosit acum niste bucse NO NAME .... care au tinut vreo 3 ani pana am vandut masina ... si cred ca mai tin si acum. Succes

Modificat de horgarban
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

;) :D :) tare...cu piesele de firma ai toate shansele sa fie contrafacute...pe cand la noname nu cred sa se inghesuie nimeni....

am mai auzit faza cu piesele de firma din gura unui vanzator de piese auto. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am aceiasi problema la golf-ul meu....dar se rezolva cu apa rece turnata pe capul pompei deci trebuie schimbat....eu am sa-mi cumpar unul nou..ar trebui sa-l schimbi(acum cand e mai rece stai vreo` juma de ora pe langa ea sau in ea ....si o sa porneasca dar vara e jale)

spor..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!