Jump to content

problema curea distributie?


misu1lica
 Share

Postare recomandată

Salut,

sunt proaspat posesor de VW Golf III TDI 90 HP (1Z). Am luat masina cu o problema: dimineata (cand afara este mai frig) , la pornire, scartaie ceva prin zona intinzatorului curelei de accesorii. Daca o las sa mearga vreo 3 minute nu mai scartaie. Daca afara e mai cald nu mai scartaie. Am citit despre problemele care pot apare din cauza ruperii curelei de distributie si ... :? Ce sa fac? Sunt din Ploiesti si pe aici se gaseste cam greu un service serios.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bine ai venit pe forum.

te rog sa-ti completezi semnatura..

trebuie identificat exact de unde vine zgomotul.

daca ai luat masina de curand si nu stii ce e la distributie mai mai bine schimbi cureaua si rolele dacat sa ai probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As completa cu faptul ca cureaua de distributie nu are cum sa scartaie.

Oricum, curele se schimba daca nu stii istoria masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deseori scartzaie asa ceva din cureaua de accesorii:

- rola intinzatorului automat

- fulia alternatorului (acesta e folosit la pornire - reincarcare baterie)

- cureaua propriu zisa de accesorii

dar se mai poate:

- intinzator curea distributie - asta nu e prea bine - in timp se poate gripa (daca e super uzat) si rupe cureaua -> motor bulit.

Ideea este, intr-adevar , daca nu ai o dovada a schimbarii curelei de distributiei si a intinzatorului aferent, sa schimbi astea si sa stai linistit. Insa ai grija unde o faci, sa faci si verificarea avansului static de injectie cu un tester electronic (tip VAG-COM sau VAG 1551/1552)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pt. informatii. M-am interesat pe aici (oras) si nici unu nu-mi face vreo verificare cu VAG-ul dupa ce inlocuiesc cureaua de distributie. Este vreo problema daca aceasta verificare o fac mai tarziu?

Cu masina am mai mers zilele astea si nu a mai scartzait.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atata vreme cat distributia nu e aiurea de tot (prea putin probabil in cazul unei lucrari cat de cat) nu e nici o problema dar nu castigi nimic din nereglat la loc avansul mecanic. In realitate pierzi la consum nitel, la incalzire, fum si altele.

Ca simptome ale unei dereglari SERIOASE de distributie ar fi:

* start greu la cald si foaaaaaaaaarte greu la rece

* putere redusa semnificativ

* sunet serios modificat al motorului

* nu mai stiu momentan - Andi, help?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ATENTIE ! Cureaua de distributie are doua role: rola intinzatoare si

rola de ghidaj .Din spirit de economie si.....mai merge o tura....

multi mecanici nu schimba rola de ghidaj .

Schimba mai intii rola de la intinzatorul curelei de accesorii (alternator etc. ). Costa in jur de 1200.000lei si se schimba fff usor. Si aceasta este

neglijata de mecanici . :12:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!