Jump to content

Consum de benzina...pe bune vr6 versus g60


Alex_shaolin
 Share

Postare recomandată

Hai sa spunem lucrurilor pe nume si sa vedem pe bune CIT CONSUMA in oras un vr6 2880cm3 sau un G60 1800cm3,eu sincer nu stiu si am 2 oferte si sincer vreau tot golf sa imi iau :

-un Golf 2 G60 din '90 cu mici probleme(curge cam tot uleiul din caseta de dir. si face servo-ul ca dreaqu),

-sau un Golf 3 vr6 full fara piele dar impecabil dpdv.tehnic,

-rog adminiii sa imi dea si citeva explicatii ale avantajelor si dezavantajelor modelelor mai sus mentionate

multzumiri la tot poporul :))

P.S daca bag gaz pe ele ce are?(nu saritzi pe mine va rog,am vorbit cu 1000 de oameni si parerile sint impartite)

g60-ul e cel albastru de pe Ion slatineanu pe la Romana care e si pe net...iar vr6 e din Craiova e rosu si e si el pe net,stiti ceva de ele?

Modificat de Alex_shaolin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce am mai citit eu se pare ca motoarele G60 ar putea avea probleme cu compresorul. De asemenea, am mai gasit pe undeva ca la forja uleiul se incalzeste foarte tare.

Despre motorul VR6 am gasit numai de bine.

Consumul e ceva mai mare la VR6. Impozitul va fi substantial mai mare la VR6.

Eu as merge probabil pe VR6. Acum depinde si care e pretul masinilor.

Totusi, intre o masina performanta si GPL exista o contradictie... Eu nu as pune GPL pe nici una dintre aceste masini.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La treaba cu GPL-ul si eu sunt de acord cu georgem> Nu are rost sa pui GPL pe un motor care e proiectat sa fie puternic. Adica ii incatusezi spiritul. Hai ca pe asta am scos-o. :)) . In fine cred ca toata lumea a inteles ce vreau sa spun. Vrei sa pui gaz? Ia-ti 1.4. Oricum, din cate stiu, GPL-ul nici nu da acelasi randament pe motoare mai mari de 2 L .

In ceea ce priveste comparatia intre motoare las pe altii sa isi spuna parerea aici. Si eu parca as merge pe vr6. G60 - ul are 160 CP din cate stiu. Asta nu-i mare chestie in comparatie cu cuplul. G60-ul are cuplu foarte mare si daca motorul e in mintile lui rupe din asfalt. O alta problema pe care o ridic la fileu: TURBO PE VR6 : cat de fezabila este treaba asta? Chiar si fara turbo, vr6 mi se pare ca este varianta optima din punct de vedere al fiabilitatii dintre cele 2 motoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK,inteleg,dar totusi CIT CONSUMA pe bune masinile astea?

-in alta ordine de idei:preturile nu sint mari,G60-UL e undeva la 2600-2700E si vr6-ele pe la 4500 E

-asta cu G60-ul a zis ca undeva in jur de 13%,iar cel cu vr6-ele 12-13%(in oras,ca afara nu ma intereseaza),dar reglate si curatzate ar trebui sa consume mai putzin nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca trebuie sa mai adaugi 3-5 litri la ceea ce ai spus mai devreme.

Vezi ca Alex_DUB are un Corrado VR6, poate te poate lamuri el care e consumul urban. N-ar trebui sa fie diferente semnificative fata de Golf III.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ia-ti golf 3 vr6...un motor senzational si cu un sunet care te unge pe suflet...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ia-ti golf 3 vr6...un motor senzational si cu un sunet care te unge pe suflet...

eu as lua g60 daca are compresorul OK. consum mult mai mic, nu lasa lumea sa spuna ca un vr6 consuma cat 1.8 :offtopic: , putere apropiata si posibilitati de tuning bunicele :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca imi datio voie, din cate stiu eu VR6 are distributia pe lant, in timp ce celelalte motoare o au pe curea. De aici rezulta un avantaj la VR6. Plus ca daca vrei sa te simti bine intr-o masina puternica si nu te calicesti la 3 kile de benzina, pune mana pe VR6. Mai ales ca spuneai ca VR6 e impecabil din pdv tehnic, in timp ce 1.8 e...mai obosit. Parca mai degraba bagi un ban in plus la benzina, decat la reparat masina. Parerea mea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Despre ideea cu gpl pe o super sportiva nu pot spune decit pacat de masina...

Eu as alege VR6 daca daca-i perfecta tehnic. Indiferent de diferenta de consum sau costuri de intretinere. Foarte rar gasesti asa ceva - VR6 in stare ok.

Modificat de Viorel C
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Nimeni vad ca nu stie de fapt care este consumul real la aceste masini am gasit pe niste site-uri pe afara ca ar consuma intre 18-25% un vr6,,,,,,,,de g60 nu am gasit,

2.Gpl-ul din cite stiu eu reduce puterea masinii cu 5% din cauza cifrei octanice si cred ca este o idee preconceputa sa nu pui gaz ca e masina sport cind defapt nici nu se simte ca e gaz si nu mai e benzina,altfel spus afara se produc masini cu motoare mari de sute de cai putere cu GPL din fabrica pe ele ;),aaa uzuraaaa pe care o induce arderea uscata a gazului?!aceasta uzura se concentreaza 90% in zona supapelor ptr. ca supapele se usuca la anumite perioade si inchid neunse,aici e beleaua si din cauza asta e zvon peste tot ca nu e bun gazul pe masina fie ea sport sau normala...stiATI CA existe instaltii de gaz cu picuratoare de ulei in capul supapelor cu senzor pe carter care simt cind se usuca supapa si toarna o picatura de ulei pe supapa prevenind uzura?!:P,la noi nu s-a auzit de asa ceva,buuuuuun deci pina la urma cit CONSUMA UN VR6????????

Modificat de Alex_shaolin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

25% un vr6...no way...un 20% in forja e mult mai realist...la vr6 auzi sunetul superb...vezi flacari pe esapament...nu din bujii in tobe sau mai stiu eu ce....NATURALE ;)

VR6 FOR THE WIN!!! :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti zic si eu din ce am vazut..m-am plimbat cu DUB in Buc cu corrado vr6. la mers normal ia vreo 13-14, dar daca incepi sa te dai la ea ia vreo 20, asta inclusiv ca vrei sa pleci cu scartz de la stop sau o turezi. Sa nu crezi ca vei merge linistit (asta referitor ca ai spus ca te intereseaza doar consumul in oras) pt ca masina te imbolnaveste nu poti merge normal. Dar eu nu-nteleg, de ce ai prefera tu sa ai un motor super puternic, care sa iti consume si enorm, dar sa-l pui pe gaz? Cu vr6 nu poti merge cum ai mers cu orice alta masina, pentru ca nu te poti satura de ea. M-a dat o tura mica Dub, dar dupa ce m-am dat jos din ea, vreo 3 zile n-am putut sa ma gandesc la altceva ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A si inca un lucru uitasem, vezi ca este pe forum un baiat cu nickul Walde, care are golf 3 VR6 de 174 de cai. Banuiesc ca el te poate elucida perfect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in concluzie. avem VR6 2.8 174 CP cuplu 240 nm vs. 1.8 G60 160 CP cuplu 225 nm

diferenta NU e asa de mare ca putere. Cu un chiptuning g60-ul ajunge catre 190 CP.

Ca si consum ESTE. Vezi ca daca alegi G60-ul sa mearg compresorul etc altfel o sa ai doar 90CP.

Un G60 consuma la mers normal in afara 6-7 % ceea ce nu o sa vezi cu VR6-ele.

G60-ul are probleme de fiabilitate pt. ca la fiecare 100.000 km trebuie rebuild-uit superchargerul ceea ce nu prea se intampla de aia sunt cam praf toate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu sincer as opta fara discutii pt vr6, desi g60-ul este si el ceva "kinky". acum sa spun de ce: la motoarele de 1.8 de pe golf 2, o sa schimbi la arbori, cuzineti, biele etc. de o sa ti se acreasca. asta este boala lor... se "papa" urat in interior. am vazut aceste probleme la mai toate motoarele de 1.8 de pe GTI-uri, cu sau fara forja de rigoare. si 8v si 16v. de g60 am auzit ca sunt foarte pretentioase, iar intretinerea costa. au piese mai finute in interior, si nu cred ca s-ar baga oricine sa le faca. cu compresorul sa zicem ca nu ar fi treaba atat de grea. se poate gasi un kit de supercharger si poti face din el ceva frumos.

oricum, un lucru este cert. 1.8 dopat nu se va compara niciodata ca fiabilitate, durabilitate si multe altele cu un vr6 care la "talpa" nu functioneaza sub stress. putere mare, motor mic => stress, implicit degradari in timp, si alte belele. motor mare, putere mare, atinsa la turatie relativ mai mica decat a unui motor mic => durabilitate.

ca si consum... nu stiu ce sa spun. eu iti dau un exemplu cu golf-ul meu, motor PB (alias GTi 8v, 82kw). la oras papa pe cinstite 11-12 la mers normal. cu talpa nu stiu, pt ca nu-l prea ard.

de vr6 am auzit multe chestii, de la proprietari. de exemplu, cineva cu un passat din '91, la regim de oras, mi-a spus ca are consum de 17% (nota: passat-ul in cauza era break, oricum ditamai "mastodontul"). alt prieten, cu golf 3 vr6, mi-a dat un consum de 14% in regim de oras.

bun, ca sa inchei aici. vad ca fiecare si-a spus parerea, si toti inclina spre vr6. deci! vr6 sa fie! :P serios, chiar merita acea masinuta. plus ca ai golf 3, care este mai nou decat golful 2... asta ar fi si primul avantaj. plus starea tehnica pe care ai mentionat-o mai sus :P

sper ca ti-am putut fi de ajutor. succes in alegerea masinutei potrivite!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc la toti si inclin in final la un vr6 dar ma mai documentez...g60-ul se jura ca turbina trage normal si ca motorul e tzutz...dar cica e un compresor de fapt ca incepe sa invirta de cind ii dai cheie nu intra la turatia 'x'invirte tot timpul si se simte la putere extraordinar auzi... :angry:

-cica asa e din fabrica ca defapt asta este priincipiul g60 nu are lag sau ceva de genul asta merge incontinuu incepind de la relanti.

Modificat de Alex_shaolin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Si turbina merge inclusiv la ralanti nu doar compresorul mecanic insa compresorul mecanic intr-adevar nu are intarziere (lag) cand "intra" (termen prostopopular).

2. Dezavantajul compresoarelor in fata turbinelor este ca ele dau randament maxim la turatie maxima pe cand turbina poate da randament maxim pe la jumate de turatie pana sus, cat e nevoie.

Ca sfat eu as lua G60-ul in ciuda fanilor VR6.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

g60 all the way !!! consum mai putin, putere apropiata cu vr6-le, impozite mai mici, este deja pregatit pt boost !, piese supe ristnt in motor, intr-adevar g-laderul creaza problme, dar.... piese mai iefine la g60 decat la vr6 ... mai vrei ?? ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vorba multa saracia omului !

Vrei sa aflii cat consuma vr6 ii dai un mesaj lui DUB

G60 consuma afara in jur de 8-9 la viteze decente in oras e discutabil variezi f mult in functie de stil, aglomeratie etc dar te invarti intre 13 si 18.

Desi nu ar trebui sa zic totusi o fac ca sa nu ai te dai cu capul de pereti dupa aia, G-60 -ul albastru este fostul FUG negru masina a fost busita la putin timp dupa ce a fost cumparata de actualul proprietar si buseala a receptionat-o taman in lateral in montant.

Din pacate de asemenea masina nu prea mai are nimic din ornamentele originale.

La capitolul motor pot sa iti spun ca e foarte urat din partea lui sa spuna ca masina merge perfect si compresorul este ca la carte pt ca nu e asa iar datele din anuntul de pe 4tuning sunt chiar sf.

Bafta tie !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos inca odata la toata lumea and thanks to god ca exista acest site si baietzi adevarati ca voi,am aflat intradevar ca G60-ul este fostul FUG :D si din pacate nu imi permit dpdv. pecuniar un vr6,va multumesc inca odata la toti si declar topicul inchis

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!