Jump to content

SCIROCCO MK I


DanS22

Postare recomandată

Salut tuturor! acum o luna mi am luat primul meu vw scirocco MK1 ,1977,un fost GTI modificat pe carburator :( , avea 110cp ,OARE CU CAT AM MAI RAMAS DIN EI?? ,cu un carburator simplu de golf 2 ,1600??

Saptamana trecuta mi am mai luat inca unul tot MK 1 ,din 1979,un GLI, injectie 110 CP, 207588Km reali ,50000km rulati in romania(din '92) , 2 proprietari unul in tara si unul in austria.

Diferentele dintre cele 2 (in talon) este doar greutatea ,diferenta de 95kg la Gli.Stie careva de ce GTI e mai usor cu ce i 95kg??Asa ca in Oradea sunt 3 MK1 ,2 am eu :(

..niste poze cu fostul gti ,sper sa reusesc sa pun si cu cealalta niste poze!

Link către comentariu
..niste poze cu fostul gti ,sper sa reusesc sa pun si cu cealalta niste poze!

salut! ai nimerit bine aici suntem cativa proprietari de MK1 ! :) frumoasa masina asteptam poze si cu celelalte doua din Oradea .

la intrebarea cu caii putere nu stiu ce sa spun...

despre diferenta de greutate dintre gl si gti pot sa derive din cutie si motor plus mici dotari.

diferenta de 95 kg este foarte mult si cred ca e o aiureala de-a RAR-ului. in mod normal GTi-ul ar trebui sa fie mai greu.

eu am Scirocco 1 GTI din 1979 cu 4 viteze greutatea in talon este 800 kg

uite aici daca vrei sa vezi greutatile originale

http://www.driversfound.com/scirocco/histo...german1980v.htm

vrem mai multe poze! in curand o sa fie si un www.scirocco.ro si speram sa te inscrii membru acolo :)

poate facem si niste intalniri. In cluj Suntem vreo 7 cu Scirocco 1 (pe care-i stiu eu).

Link către comentariu

da gti u are 800 kg iar gli u are 895 si are o multime de dotari ,astept deja de o luna sa se deschida www.scirocco.ro :)

Link către comentariu

imi pare rau ca nu pot posta mai multe poze pt ca sunt prea mari..mi ar place o intalnire in CJ pt ca distanta nu este ff mare (or-cj)

Modificat de DanS22
Link către comentariu

redimensioneaza cu ceva soft (irfan, etc) sau trimite-le pe mail scirocco1@gmail.com

istef edit: Te rog nu mai folosi quote la mesajul anterior. Citeste regulamentul aici. Urmatorul pas este warning.

Link către comentariu

salut din nou ,am o intrebare pt tine ,cum de pe un motor 1.8 injectie ai numa 112CP ??

Link către comentariu

E motor cu 8 valve, de aceea are numai 112 CP. Ca si al meu.

Totusi, in cazul meu, desi are "numai" 112 CP, e cel mai puternic motor de 1.8 pus pe Audi 80 B3. Din cate stiu, toate celelalte motoare 1.8 pe injectie au 90 CP.

Link către comentariu
Totusi, in cazul meu, desi are "numai" 112 CP, e cel mai puternic motor de 1.8 pus pe Audi 80 B3.

au mai fost PB-urile pe MK2 cu 115 CP 1.8 8V cu digifant.

probabil se refera la 1.8 16valve sau g60 cu respectiv 129/139 si 160 CP.

el are gtiul original de 1.6 care are 110 cp dar cuplul este putin mai mic fata de 1.8 gti.

Link către comentariu

:( am inteles ca motoarele de 1600gti 110cp sunt mai rare???

hey iti vinzi masina

:lol:

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

salut ,am vazut ca ai deschis siteul www.scirocco.ro .Astept cu nerabdare sa fie gata si sa fim cati mai multi inscrisi pe el .Mult Succes in continuare !!

Link către comentariu
  • 2 months later...

1.8 8v gti e suficient pt a avea senzatzii, 112 cai la 800kg e ceva. 16v e o alternativa, dar e motor de turatzie si ca sa te simtzi bine tre sa mergi la 5000 rpm. ambele se pot "dopa" cu doo carburi dublucorp delorto sau weber. despre 1.6 110cp nu ma pot pronuntza, nu am experimentat niciodata. daca ai probleme cu motorul treci la un 1.8 dar evita k-jetronicul, o sa itzi manance viatza.

Link către comentariu

da..mi a mancat banii ,am auzit ca e un sistem tare prost k-tronicul ,,,ia m pu injectoare noi (8mil)pompa benzina noua(100euro) si filtru benzina nou (700 000)....si acum alta problema..ambreiajul e mort...alti bani alta distractie...

Link către comentariu

k-jetronic e un sistem foarte bun si foarte fiabil, are nevoie de o intretinere minima.

are si rutine simple de diagnoza ... dar nimeni nu le respecta totul se face dupa ureche

si atunci se da vina pe sistem..

Link către comentariu
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

e adevarat ca e simplu, dar cum are ceva (multzi) ani inseamna ca are uzura. uzura inseamna functzinare deficitara, ceea ce duce la injuraturi cumplite (prietenii shtiu de ce :beerchug: ) oare de ce bmw a folosit sistemul asta doar vreo 2 ani?

Link către comentariu

pai dupa cum spuneam, daca desfaci unu itzi dai seama. cantitatea de benzina injectata este data de un sistem de parghii. toate piesele care intra in contact sunt supuse uzurii in timp din cauza frecarilor intre piesele respective. itzi dai seama ca la un sistem care trebuie sa functzioneze "ca ceasu" modificarile care apar in.....20 ani sunt substantziale, piesele nu mai culiseaza ca la inceput, de aici apar marile probleme. sa nu uitam injectoarele care sunt deschise de presiune si nu electronic. si ele sunt supuse aceluiash proces de imbatranire......pe scurt fier pe fier se mananca...

Link către comentariu

Injectoarele le am schimbat,noi noutze,pompa benzina schimbata ,nou noutza..sper ca ,capul de distributie sa nu se duca....e vreo 1500 de euro unul nou

Link către comentariu

pai acolo e toata shpirla!!!!! daca desfaci unu si te uitzi la suprafetzele de contact ale pieselor mobile ai sa intzelegi....

Link către comentariu

Le ce suprafete in contact te referi? Eu am desfacut 2 pana acum si la nici una nu apareau probleme majore. La butoiasul care se plimba si dozeaza benzina prin fantele alea suprafetele erau perfecte si lucioase. Doar la membrana de metal dinauntru se vedeau niste urme in dreptul fiecaruia din cele 4 varfuri care duc la injectoare.

Link către comentariu

k-jetronic-ul meu a trecut prin multe maini de mecanici care au zis... nu se poate face... si uite ca in ziua de azi merge ceas. cu un cap de injectie vechi de pe un DX, motorul e un EV de pe Audi, injectoarele noi. sistemul este destul de fiabil si culmea, simplu ! (dar se pare prea complicat pentru mecanicii romani care nu vor sa citeasca manuale, fac totul dupa ureche) dar se stie ca se cam strica daca masina nu este folosita timp indelungat.

uitati-l aici sciroccou meu powered by k-jetronic :) :

Link către comentariu

ok luci (scirocco) tu ai noroc de un cap ok, shtii bine ca se gasesc greu k-lumea, eu am incercat de mi s-a acrit. nu eu inventez uzura mecanica si nici imbatranirea fizica. eu doar am acceptat realitatea. cat despre mecanici...atata pot, ei shtiu ca sistemul e prost, nu shtiu si de ce. eu m-am saturat sa miroasa dupa mine a benzina si sa miros ca ieshit din atelier, si sa invart de debitmetru de cate ori vreau sa plec ;) sorry de offtopic

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

:Driver: ....am si eu o intrebare :D, daca scot un injector afara ,e de ulei ??? asa trebuie?? sau garnitura de chiulasa sau simeringurile sunt duse??

post-6315-1169411896_thumb.jpg

post-6315-1169411909_thumb.jpg

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!