Jump to content

a4 2.5 tdi quattro


vladenkoA4

Postare recomandată

salut tuturor ...

tocmai ce mi-a venit masina din franta ...maine voi face toate actele ..prin sistem leasing o iau

a4 2.5 tdi quattro 180 cp 128k km 2003 6+1 manual

am sa pun imediat si niste poze

am cateva intrebari pt voi ..

am avut mai multe masini cu puteri intre 150 si 210 cai ...deci stiu la ce sa ma astept .evident as vrea un chip la masina asta.. ( l-am si sunat pe voinea zilele trecute..mi-a zis sa ma astept la un 210-215 cai )

intrebarile mele sunt urmatoarele

1 . citind aici pe forum am vazut multa lume cu probleme la ambreiaj ..am tras urmatoarea concluzie (explicatie ) dar vreau sa-mi confirmati daca am inteles bine sau nu

probleme cu ambreiajul au doar cei cu moatoare mai putin performante ...gen 1.9 de 90 sau 110 cai ..care si le duc in 120-130-140 de cai ...ambreiajul lor nefacand fata la cuplul cel nou ...cei cu motoare de 1.9 130 ..care si le chip-eaza.. n-au probleme din ce-am observat.. banuiesc ca si eu tre sa stau linistit .....de la 180 la 210 ...

2. ce parere aveti ....sa-mi fac remapare din prima zi in care iau masina ? sau mai intai sa merg cu ea asa cu 180 de cai ..repet ...am experienta cu masini puternice deci nu se pune problema vreunui soc daca o sa merg cu ea direct cu 210-215 cp ........nu stiu ..vreau si parerea voastra.. in definitiv n-are importanta daca ii fac remapare acum . peste o saptamama sau peste o luna ..se poate oricand ....

in alta ordine de idei ..(sunt un pic offtopic) am tot rasfoit topicurile referitoare la consum si nu prea m-am lamurit ........parerea mea este ca aceasta masina ....ar trebui in oras mers normal (deci nu batraneste ) sa consume cam 12-13 l/100km ...ce parere aveti ? este corect ( vorbesc de bucuresti ) sau pot spera si la mai putin ??

va multumesc si abia astept sa iau masina si primile intalniri ....scanare vag-com si tot tacamul

iar un mic offtopic. .rog moderatorii sa mute la sectiunea respectiva dar in 3 min tre sa plec si nu mai am timp sa deschid alt post.......reducere 10% pt toti membrii forum-ului la tot ce inseamna proiectare constructii (arhitectura instalatii rezistenta etc)

o zi buna va doresc in continuare si abia astept raspunsurile voastre

Modificat de vladenkoA4
Link către comentariu

clima bizonica si audi concert, ce sa iti doresti mai mult :huh:

felicitari pt achizitie si multi km fara probleme.

Eu as zice sa o lasi putin ne chipuita..sa mergi cu ea asa cum e ea acum. O sa ai o satisfactie mai mare dupa remapare :)

Link către comentariu

Frumoasa masinuta,s-o stapinesti sanatos si sa faci multi km fara probleme :huh:

Link către comentariu

Superba scula ta.

Sa ai parte de ea fara probleme..

Eu zic s-o cipuiesti din prima..

Cit priveste consumul cam asta este.La al meu consumul iarna este in jur de 11%,iar vara cu aer cam 13-14%.Este drept,fiind A6 este o idee mai greu,dar consumul nu poate scadea semnificativ..

Luigi Vicol

Link către comentariu

salut

masina este 15.800 cu tot cu tva.. o iau in leasing pe firma deci incet incet imi recuperez tva-ul

luigi ...ai tot v6 180 de cai ? mi s-ar fi parut normal vara sa fie un pic mai scazut consumul si iarna mai mare cu 1-2L

Link către comentariu

s-o stapanesti sanatos...iti zic foarte sincer sa n-o chipuiesti din prima pt ca nu vei mai fi la fel de incantat...mergi cu ea asa la 180cp ca se misca destul de decent...cel putin 3000km sa faci si drumuri pe afara...si dupa fa-ti soft sa vezi cat o sa-l apreciezi...asa daca-ti pui acum e no fun...

cu ambreiajul nu cred ca ai probleme...eu am plecat de la 130cp am in jur de 210cp in acest moment cuplu limitat la 400-410nm si masina n-a mirosit in viata ei a ambreiaj d-apoi sa patineze si am 79.500km si pot spune ca am facut destul de multe plecari de pe loc...

Link către comentariu

Ce dotari si cati kilometri?

Chiar in urma cu cateva zile am mers cu un amic care si-a luat de curand si merge frumos masina, V6-ele se aude a uzina :D

Link către comentariu

noroc

zGb....super tare 210 din 130 ..

dar ...ce i-ai mai facut ? sau doar din remapare ai scos caii astia ??????

da ..pana la urma aveti drepate..am sa merg cu ea asa ...sa ma bucur de ea ..si apoi remapare ..sa vad concret diferente performante ..consum etc...

toni : km sunt 128.000 e luata din franta de la reprezentata VAG ca si dotari .. nimic spectaculos ....v6-le si quattro sunt dotari spectaculoare :D

audi concert cu 10 boxe din pacate NU bose , comenzi pe volan , pachetul crom pe exterior , fara xenon (pun sapt asta) fara piele (doar volanul care chiar e misto ) cutie 6+1

sapt viitoare ii schimb distributia ca sa stau linistit ..astea sunt preturile pe care le-am primit pana acuma .. le postez poate si-a mai schimbat cineva si imi da o parere :

curea mica pompa injectie 45 RON

curea mare distributie 185 ron

intinzator curea mica 225 ron

intinzator curea mare 215 ron

rola ghidaj curea mare 150 ron

levier intinzator 105 ron

amortizor intinzator curea mare 255 ron

pompa apa 175 ron

TOTAL

13.550.000

filtru aer 700.000

filtru ulei 350.000

filtru motorina 1.330.000

ulei 5x40 380.000/l castrol

astept vesti

Modificat de vladenkoA4
Link către comentariu

Eu zic sa o lasi asa cu 180 cp masina se misca destul de bine cu cei 180 cp. In rest iti zic sa o stapanesti sanatos.

Link către comentariu

Frumoasa masina...si eu zic sa pastrezi pt moment puterea actuala, pe caroseria de A4 este suficienta! :blink:

Link către comentariu

daca nu te superi bogdan ..."ce-i aia " ASZ si FMM ?;)

Link către comentariu

nu ma supar.. ;)

ASZ e tipul motorului... 1.9 TDI - 130 cai diesel

FMM e nr masinii.

cel mai bine, da click pe cuvintele subliniate .. ;)

Link către comentariu

da ..sunt acolo ..citesc cu infrigurare.. ;)

se pare ca pe seara iau si eu masina ..(doamne ajuta) ...cel tarziu maine

cine ma poate ajuta cat mai repede cu un vag-com ..o diagnoza mica ? am vorbit cu voinea ieri pe messenger dar a plecat din tara pana vineri

Link către comentariu
luigi ...ai tot v6 180 de cai ? mi s-ar fi parut normal vara sa fie un pic mai scazut consumul si iarna mai mare cu 1-2L

Nu,al meu a avut 150 cai si l-am cipuit cu vreo 32 cai.Dar fiind Quattro se mai pierde prin diferentiale,cardan,greutate..oricum al meu este A6,deci mai greu.

Desi pare paradoxal,vara consuma mai mult din cauza aerului conditionat cu vreo doi litri.Oricum,iarna inainte sa plec de pe loc las motorul pornit vreo doua/trei minute ca sa urce uleiul in rampe si sa se incalzeasca cit de cit.

Si intr-adevar,mugetul pe care il scoate un V6 este excitant :Driver: !

Sanatate si sa ai grije de ea..

Luigi Vicol

Modificat de l.u.v
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!