Jump to content

B6 - Lucruri Pe Care Nu Le-ati Descoperit Inca


DANNY VW
 Share

Postare recomandată

  • Administrator
... sunt senzorii de la climatronic...

Exact PLay3R.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa am banuit si eu ,de la climatronic cred ca nu poate fi pentru ca e acoperit cu un fel de pasla fina(probabil pt. praf) ori ca senzor de temperatura n-ar trebui.

lamurit, mersi :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai bine ne faci o poza. Eu raman la parerea mea ca e vorba despre senzorii de interior de la alarma. Dar s-ar putea sa ma insel. Fa o poza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare si multumesc pentru toate lucrurile noi pe care le-am descoperit datorita voua. Am remarcat pe stalpul de la sofer un buton cu 2 pozitii, dar care nu actioneaza nimic la mine sau asa cred eu, ce sa fie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unul dintre butoane este pentru a dezactiva senzorul de interior atunci cand cuplezi alarma (daca vrei sa te duci, de exemplu, pana la magazin si lasi catelul in masina, ca sa nu urle alarma continuu), iar celalat este pentru anularea senzorului de tractare, daca trebuie sa fii tractat si vrei sa inchizi si masina in acelasi timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut ca unii dintre cei care si-au activat functia de afisare a vitezei in mph in locul kilometrilor parcursi (odometer) vor sa dezactiveze aceasta functie si nu stiu cum.

Procedura este urmatoarea: cu motorul pornit, stand pe loc (sau cu contactul pus si motorul oprit), tineti apasat pe butonul 0.0 aproximativ 6 secunde.

Initial contorul kilometrilor parcursi de la ultima resetare va deveni 0, apoi in locul contorului principal va aparea indicatia mph. Continuati sa tineti apasat butonul 0.0 pana apare din nou numarul kilometrilor parcursi apoi eliberati butonul. Contorul kilometrilor parcursi de la ultima resetare va reveni la valoarea initiala si astfel veti stii ca procedura a mers, altfel incercati din nou.

Pe scurt: tineti apasat 0.0 pana cand apare mph apoi continuati sa tineri apasat pana apare odometer-ul si eliberati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Ati gasit careva prin manualul masinii cum ca la temperaturi joase climatronicul baga aer cald incalzit electric dar numai daca esti in modul AC (ECON stins la modelele mai vechi)? Zilele astea am descoperit in alt topic ca merge treaba in conditii de solicitare a alternatorului sub 50% si modul ECON dezactivat. De obicei iarna mergeam fara AC pentru ca stiam ca e compresorul e dezactivat sub 5grade, dar nu m-am gandit ca are treaba si cu incalzirea electrica. Eu o duceam bine ca am scaune incalzite, dar pasagerii din spate dardaiau un pic pana incepea sa se incalzeasca in interior...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa stii ca e posibil sa ai dreptare desi in manual nu cred ca scrie nimic pentru ca l-am citit de vreo trei ori dar o sa mai uit maine odata.Deci eu dimineata ,de cand cu frigurile astea ,pornesc clima cu butonul care baga aer la parbriz (cel de sus de pe pe rotita din stanga) si intr-adevar porneste cu butonul econ dezactivat si in 30sec -1 min aerul este cald sau daca sunt pe auto si apas acest buton se dezactiveaza automat butonul econ.Cel putin mie asa mi se pare si porneste direct pe viteza maxima a ventilatorului sau penultima viteza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am incercat eu acum. sunt -12 grade. mergeam cu incalzirea numai la picioare si baga rece. facusem vreun km asa ca nu avea cum sa se incalzeasca magaoaia asa repede. mi-am amintit ce scria aici si am dat pe auto cu econul oprit si... surpriza! aer cald!!! :vaidecapulmeu:

cred ca aveti dreptate! sau poate sunt eu nebun... cert e ca baga aer cald fara sa ajunga temp la motor nici la 2 liniute

nice! :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A adevarat, azi am incercat si eu. De obicei nu porneam cu AC-ul nici macar pentru parbriz pentru ca tin masina in garaj si parbrizul e curat dimineata. Asta e... tot e mai bine sa aflu acum decat dupa ce trece iarna de tot. Pacat ca nu au scris 2 linii in cartea tehnica a masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

clau are diesel cr sunt mai noi si s-ar putea sa aiba altceva

dieselurile pd marea majoritate au incalzire auxiliara...celebrul webasto

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar webasto eu stiam ca inseamna incalzire auxiliara. Si in acest caz pompa de motorina stiu ca are o iesire suplimentara, tocmai pentru a alimenta acel sistem. Care, poate gresesc, dar stiu ca functioneaza si cu motorul oprit (ca de aceea se cheama si incalzire stationara).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ceea ce am descoperit acum nu e webasto. Asa cum spune si alxrro, webasto e optiunea numita "Incalzire stationara cu preselectarea

orei" si costa aproape 900 eur. Incalzirea asta e asigurata de rezistente electrice care vin puse in sistemul de ventilatie. Chestia e ca functioneaza numai cand e aprinsa lampa de AC pe climatronic. La modelele vechi cum nu exista tasta AC, e tasta ECON care ar trebui sa fie stinsa.

Modificat de clau_75
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa cum spuneam clau tu ai cr, e un motor nou cu jucarii noi (nu cunosc detalii)

insist, o buna perioada de timp toate passat-urile diesel 2.0 au avut webasto standard, o perioada nu (nu stiu exact perioadele).

webasto-ul care s-a pus standard nu are optiunea de a porni cu cronometru (sa-l programezi sa porneasca la ora h) porneste doar cand motorul e pornit

daca ai jucaria, cand porneste face fum alb, mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atunci ca sa ma lamuresc, o sa ridic bancheta spate sa ma uit la conductele de la pompa de motorina. Totusi tind sa cred ca e pur electrica toata treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vrei sa te uiti daca ai incalzire auxiliara, uita-te sub masina: langa teava de esapament, undeva spre mijloc tre sa ai ceva anormal, adica webasto. Aceasta chestie merge, fara sa pornesti motorul.

Cam asa ar trebui sa fie...

:icon_thumright:

post-54413-1264744451_thumb.jpg

post-54413-1264744463_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am masina de aproape un an si acum am mai descoperit cu ajutorul forumului lucruri noi cum ar fi: incalzirea rapida cu Econ dezactivat (bineinteles circulam din toamna cu econ activat) insa inca nu m-am lamurit daca am acea incalzire suplimentara pe baza de motorina; am faruri bixenon dar pt ca puneam intrerupatorul intotdeauna pe faza de intalnire si nu pe auto, acestea nu se roteau pe directia de deplasare. Manualul este destul de neclar si se refera de multe ori la dotari suplimentare pe care nu stiu sigur ca le am sau nu. Pe prima pagina din cartea de service se afla datele de identificare ale masinii sub forma acelor coduri; la numarul 4 sunt dotari optionale insa eu inca nu am gasit descifrarea acestora(am gasit un tabel cu dotari optionale din 2007 dar nu se potivesc cu acestea ale mele din 2006). Si inca un lucru pe care l-am mai aflat acum din manual si anume ca ESP-ul trebuie dezactivat la deplasarea prin zapada mare, cu lanturi sau cand ramai importmolit si vrei sa eliberezi masina. Eu am fost in toate situatiile acestea si nu l-am dezactivat si acum poate imi explic de ce am iesit cu tractiune integrala asa de greu dintr-o zapada nu foarte mare ...aveam impresia ca eu accelerez si ceva franeaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare, am un passat diesel, iar nu de mult timp, am observat ca atunci cind pornesc motorul si apoi il opresc se aude la motor un sunet, pe care l-as compara cu sunetul unui motoras care porneste si se invirte tot mai tare , si nu inteleg ce poate fii??? si benenteles ca maninca si din baterie avind in vedere ca ma si lasat acuma iarna, acuma nu pot zice ca acest motoras ar vi vina, insa ma tot intreb ce rol are aceea chestie??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cumva se aud motorasele de la frana de stationare electronica? Daca opresti motorul si ai Autohold activat, imediat dupa ce iei contactul se cupleaza frana...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe verificate! E microfonul de la carkit. :)

dreptate aici ... este microfonul de la carkit fara nici o indoiala...l-am avut la golf ( aveam carlit ) , nu il am la passat (nu are carkit)

in legatura cu caldura ... nu e webasto cum au zis unii colegi. pe lista de echipare in fabrica ii zice "incalzire suplimentare de iarna pentru motoare diesel" - cel putin asa era la golf , dar la passat se comporta exact la fel...

am auzit unele variante ca daca turezi motorul peste 2500 ture se decupleaza aceasta incalzire...insa nu e tastat.:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu sunt motorasele de la frana, e un alt sunet de motoras care se invarte din ce in ce mai tare, ca si cum ai tura motoru, din ce in ce mai turat si apoi se opreste, dupa cit sa zik un minut, poate nici atita, e interesant ca nu stiu ce rol are .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!