Jump to content

B6 - Lucruri Pe Care Nu Le-ati Descoperit Inca


DANNY VW
 Share

Postare recomandată

Pai aia cu incalzirea in timp ce merge morotul si lichidul de racire e rece o au mai toate TDI-urile de la VAG (1.9, 2.0 ..) si se numeste PTC. Mai exact sistemul consta dintr-o rezistenta electrica prin care aerul trece si se incalzeste. Rezistenta consuma o putere destul de mare, maxim 1200 W, si este activa doar daca climatronicul e setat pe HI... Celalalt sistem ,adica incalzirea stationara, e cu totul altceva, functionearea lui fiind mult mai complexa. Pe scurt este un sistem care arde motorina pentru a incalzii lichidul de racire si implicit habitaclul in timp ce motorul e oprit si nu trebuie sa ai neaparat telecomanda la el, cauta in meniul computerul de bord, dupa cum zice si colegul de mai sus, optiuna Auxiliary Heating ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

După o intervenție la mașină la care a necesitat să stau mai multe ore cu ușile deschise și cu luminile din plafonieră aprinse, am rămas fără curent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Cu siguranta mai ai o baterie in porbagaj (pe langa roata de rezerva).

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O avea Touareg si nu se vede din semnatura ? Vad ca si tu ai Passat B6, ai gasit bateria din portbagaj ?

Din acumulatorul incorporat in sirena, de aia se cheama back-up horn.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutam

Orice alarma cat de cat mai performata are o baterie proprie. E o chestie micuta pusa undeva probabil in bord acolo unde este montat si modulul acesteia.

Succes !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gresit. E incorporata in sirena si sirena e sub aripa dreapta fata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi cer scuze,

Din graba nu mi-am dat seama...stiu sigur ca am citit aici pe forum despre un coleg care a gasit o baterie cand facea curat prin porbagaj (pe langa roata de rezerva)....dar probabil ca NU eram in sectiunea B6. Totusi, sa mai discutat aici si probabil ca si prin alte parti :huh:

Rog un moderator daca considera ca am spus o prostie in postul meu anterior sa-l stearga.

Numai bine

Modificat de simplu_dj
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aia este DOAR pentru incalzirea stationara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca poate fi alarma OEM si fara monitorizarea interiorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

(...)

Ai alarma de fabrica ?!

Adica cea prevazuta cu senzor de monitorizare interioare + senzorul de inclinatie (butoanele aferente pe stalpu' stanga in spatele centurii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o chestie interesanta...

azi am incercat sa intru in masina si sa deschid usa cu cheia mecanica. dupa ce am dat jos capacelul si am rotit de cheie a inceput sa sune o alarma (ce-i drept cam anemica) si sa mearga avariile (ca la o alarma normala). asta inseamna ca masina are alarma? precizez ca nu are butoanele de rigoare pe stalpul din stanga soferului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, exista alarma si fara monitorizarea interiorului.

Si acumulatorul nu cred ca se schimba separat, nu degeaba goarna e vreo 150 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alarma "Pisica in calduri " are si alte versiuni de sunet?Se pot schimba cu VAG_COM?

Scuze de intrebare dar nu am gas in topic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok am inteles.

stie cineva la ce se foloseste butonul AUX de pe consola de NAVI? am vazut scris pe undeva da nu mai gasesc, ca ar trebui sa aiba un slot USB in bord sau in cotiera dar la mine nu exista. nu am nici magazie de cd`uri ceea ce mi se pare ciudat pentru ca daca bagi cd`ul de navigatie, ce faci? asculti doar radio?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar trebui ca in cotiera sa ai o mufa JACK de 3,5 mm.

Alarma are ceva setari pe acolo, le gasesti in coding la modulul de confort.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alarma "Pisica in calduri " are si alte versiuni de sunet?Se pot schimba cu VAG_COM?

Scuze de intrebare dar nu am gas in topic

Da, se pot schimba suntele respective ;)

Eu am ales sirena folosit pt North America ca mi s-a parut ce-a mai "urlatoare" :D

@Ottoflo: Hehe, ms.

Multumita tie, am aflat si eu chestia asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai mufa de 3.5mm la passat parca e in torpedou in stanga incuietorii de dezactivat airbag pasager.

La skoda e in cotiera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la variantele mai noi mufa e in cotiera centrala. Inainte erau in torpedou intr-adevar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai aia cu incalzirea in timp ce merge morotul si lichidul de racire e rece o au mai toate TDI-urile de la VAG (1.9, 2.0 ..) si se numeste PTC. Mai exact sistemul consta dintr-o rezistenta electrica prin care aerul trece si se incalzeste. Rezistenta consuma o putere destul de mare, maxim 1200 W, si este activa doar daca climatronicul e setat pe HI... Celalalt sistem ,adica incalzirea stationara, e cu totul altceva, functionearea lui fiind mult mai complexa. Pe scurt este un sistem care arde motorina pentru a incalzii lichidul de racire si implicit habitaclul in timp ce motorul e oprit si nu trebuie sa ai neaparat telecomanda la el, cauta in meniul computerul de bord, dupa cum zice si colegul de mai sus, optiuna Auxiliary Heating ...

Mai sustine cineva acesta afirmatie?

Stiam ca acest tip de incalzire porneste automat pana cand motorul poate furniza temperatura optima pentru incalzire. Nu aveam idee ca trebuie sa setam climatromicul pe Hi. Si privitor la rezistenta aia, eu stiam ca de fapt sunt 3 bujii incandescente amplasate pe circuitul de racire cu rol de a incalzi mai repede. Exista si o rezistenta prin care trece aerul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, sustin eu.

CA sa fie activata trebuie setata o temperatura la peste 80% din scala.

LA vechile modele intr-adevar erau 3 bujii care incalzeau apa, B6 sunt 3 rezistente montate intr-un radiator, montat langa cel de imcalzire habitaclu clasic cu apa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

unde e aceea mufa jack?

eu chiar ma gandeam sa adaptez ptr aux-ul de la nav o mufa jack ceva si acum cu surprindere citesc ca ar avea asa ceva ....

Dar unde e ? am cautat-o si nimic

cotiera nimic

torpedou nimic

deci eu nu am ajung iarasi la adaptat ,nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, sustin eu.

CA sa fie activata trebuie setata o temperatura la peste 80% din scala.

LA vechile modele intr-adevar erau 3 bujii care incalzeau apa, B6 sunt 3 rezistente montate intr-un radiator, montat langa cel de imcalzire habitaclu clasic cu apa.

La Golf 5 presupun ca este tot acelasi sistem este avand in vedere ca este acceasi generatie cu B6 si are acelasi tip de climatronic. Gresesc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, G5 are Z35, element de incalzire auxiliara a habitaclului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am masina de jumatate de an, dar doar acum am observat ceva: in buzunarul de pe portiera soferului in partea din spate este o mica bucata de plactic iesita mai in evidenta (ca si cum ar fi un fel de deschizator pentru un alt sertaras ceva) si nu am reusit sa-l deschid. Am observat ca in buzunarul portierei din partea de dreapta nu exista aceiasi proieminenta din plastic.

Are cineva ideea ce este? Sau ce se poate ascunde acolo? Sa trag mai cu putere?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!