Jump to content

B6 - Lucruri Pe Care Nu Le-ati Descoperit Inca


DANNY VW
 Share

Postare recomandată

Pentru a intelege mai bine fenomenul postez despre sistemul utilizat de Renault Laguna (modelul nou), sistemul fiind similar si la Passat si la alte masini din clasa medie/mare:

"Atuul masinii sta insa in sasiul Active Drive care permite virarea pe toate cele patru roti. Acesta asigura un control absolut asupra masinii, Laguna GT fiind exceptional de agil pe serpentine si in succesiunile de curbe.

La viteze mai mici de 60km/h, rotile din spate vireaza in directia opusa celor din fata, pana la un unghi de 3.5 grade. Aceasta aduce doua avantaje: o raza de bracaj mai mica, ce permite manevre mai usoare, si eforturi mai mici din partea soferului pentru a pune masina pe directia dorita.

Cu virarea pe patru roti asigurata de sasiul Active Drive, Renault Laguna GT are o raza de bracaj cu 10% mai mica decat modelul standard! Avantajele se vad mai ales in curbele in ac de par si pe stradutele inghesuite.

La viteze mai mari de 60km/h insa, rotile din spate vireaza in aceeasi directie ca si rotile de pe puntea fata, dand impresia de masina pe sine. Sistemul Active Drive contracareaza forta centrifuga care tinde sa arunce spatele masinii spre exteriorul curbelor si astfel creste viteza cu care pot fi abordate in siguranta virajele.

Axa spate este trimisa astfel pe o traiectorie ideala, cu un unghi de virare pe rotile spate de sub 2 grade, care se traduce printr-o eficacitate si o stabilitate crescute in curbe.

Dar sistemul Active Drive va interveni si in caz de urgenta, pentru ca este in stare sa detecteze situatiile in care soferul este nevoit sa evite un obstacol la viteze mari. In aceste cazuri, unghiul rotilor din spate poate creste la 3.5 si la viteze mari, iar interventia sistemului ESP clasic este putin intarziata, pentru a favoriza stilul de condus sportiv.

Mai mult, prin intermediul unitatii de comanda ESC/ABS, sistemul 4WS detecteaza si situatiile de franare asimetrica, adaptand unghiul rotilor din spate in mod automat pentru a pastra stabilitatea masinii."

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si unde scrie chestia asta la passat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In brosura de prezentare - "punte spate cu sistem de ghidare a rotilor" (pag.36 din ghidul Passat editia oct. 2007).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vireaza la orice model sau numai de la 2007 in sus al meu e 2006 de asta intreb !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

[Victor Blackedition], poti pune te rog un print screen dupa brosura sau un link....am cautat, dar nu am gasit nimic.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, sper sa se vada...

dsc02088w.jpg

dsc02089.jpg

dsc02090g.jpg

Despre acest lucru mi-a relatat si dealerul, inainte sa iau masina. Trebuie sa mai cautam pe net sa gasim amanunte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar fi ceva daca ar avea toate Passat-urile B6, dar nu sunt convins. Poate ne lumineaza cineva totusi care masini au asa ceva!

Modificat de Cristi_VW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am luat masina in mai 2008 si brosura de prezentare avea chestia asta. Nu as sti cum sa verific daca dpdv tehnic masina mea chiar face asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, sper sa se vada...

Despre acest lucru mi-a relatat si dealerul, inainte sa iau masina. Trebuie sa mai cautam pe net sa gasim amanunte.

Tu ai sistemul asta pe masina, sau se putea cere ca optiune?

Cum se poate verifica, daca e numai optiune?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este optiune, este in prezentarea generala a B6, m-as astepta ca toate B6 sa aiba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine in carte nu am gasit nimic specificat despre aceasta functie a puntii spate. Nu trebuia sa scrie daca avea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cartea tehnica, adica in manualul masinii ? Pai nu cred sa descrie acolo toata platforma tehnica, acolo iti spune numai functiile pe care le poti tu folosi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La pag 52 zice de functia aia care sterge placutele de frana de apa.

Nu vad despre virarea spatelui, dar nu vad nici motoarele noi CR, de ex. Poate s-au introdus ambele mai tarziu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Putem face un experiment - urcam un B6 pe rampa si, cu motorul pornit, viram stanga/dreapta sa vedem daca se misca si cele din spate. Desi, daca este vorba de cateva grade este destul de dificil sa vedem. Cred ca in felul acesta rezolvam dilema (de mult ma framanta si pe mine).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maine am programare la service (revizia de 45 000.)

O sa ma uit eu...desi nu imi pun prea mari sperante.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi cer scuze ca am intarziat cu raspunsul.

Dupa cum spuneam...am incercat, insa nu s-a vazut sa se miste ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La pag 52 zice de functia aia care sterge placutele de frana de apa.

Functia e activa tot timpul ca nu are cum sa detecteza cand e apa pe sosea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu daca s-a mai scris pe aici, mi-a aratat un coleg cu Passat B6 ca atunci cand este motorul pornit si se pune semnalizarea (stanga sau dreapta) si se scoate cheia din contact raman pozitiile aprinse atat pe fata cat si pe spate pe acea parte pe care s-a semnalizat. Stiu ca aceasta functie se foloseste atunci cand se lasa masina pe marginea unui drum neiluminat, pentru a putea fi vazuta masina de la distanta de cei aflati in trafic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E valabila de la G3 incoace.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa, ca fapt divers, aceasta functie o are cam orice masina nemteasca. Si trabantul are (fost detinator) :vwrullz:

Modificat de Cristi_VW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si golful 2 avea functia asta (fost posesor)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am si eu o intrebare, nu stiu cat de stupida e... De ce nu porneste cand este pe liber si trebuie sa apas neaparat ambreiajul?

Modificat de Alleczander
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Orice masina porneste mai usor daca e apasat ambreiajul, pentru ca in felul acesta demarorul invarteste doar motorul nu si cutia de viteze.

Asa ca e mai usor, consuma mai putin curent, ceea ce iarna la -25 grade, poate fi de maaaare ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MUltumesc de informatie, dar alte masini pornesc chiar daca e pe liber fara sa fie apasat ambreiajul pe cand la b6 porneste numai cu ambreiajul apasat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!