Jump to content

B6 - Lucruri Pe Care Nu Le-ati Descoperit Inca


DANNY VW
 Share

Postare recomandată

Alte masini pornesc cu cine stie ce alte combinatii de butoane, mai ales astea noi cu buton de pornire, nu cheie care se invarte. Personal consider ca metoda folosita de VW e cea mai de bun simt, fata de Renault de ex. La fel de Ok mi se pare si deblocarea franei de mana doar concomitent cu apasarea pedalei de frana si alte "conditionale"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gresesc sau nu, imi cer scuze preventiv, insa pana la b6 cu pornire prin apasare toate masinile cu cheie prin rotire pornesc cand este pe liber si daca tin minte bine am impresia ca si Meganul l`am pornit cand era pe liber, care are cheie tip cartela. Infine e ceva interesant pt mine cel putin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma cum a ramas cu rotile viratoare pe spate ?

A verificat cineva?

Vorbim doar de passat sau si de alte modele din gama?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie apasat ambreiajul si din motive de siguranta. De pilda un copil poate sa apasa butonul din curiozitate, dar sa apase si ambreiajul e mai greu. Daca apasa si ambreiajul, nu este din curiozitate sau greseala, ci vrea sa porneasca. Pt a elibera frana de mana, tot din siguranta e asa, eliberezi frana de mana printr-o apasare pe panta.... , dar daca ai apasat si pedala de frana, nu se intampla nimica.

In legatura cu rotile viratoare din spate... ar trebui sa fie ceva mecanica in spate, ceea ce inca nu am vazut la passat, asta nu inseamna ca nu exista, dar la mine sigur nu exista.

:icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gresesc sau nu, imi cer scuze preventiv, insa pana la b6 cu pornire prin apasare toate masinile cu cheie prin rotire pornesc cand este pe liber si daca tin minte bine am impresia ca si Meganul l`am pornit cand era pe liber, care are cheie tip cartela. Infine e ceva interesant pt mine cel putin.

1 e nemteasca... nu franceza etc

2 e motivul din cauza careia am B6 si nu altceva ..

3 mai sunt multe

oricum multumesc tuturor celor care au scris pe topic. pina la urma asta e ideea sa invatam pina la moarte ...sau REMAT

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... toate masinile cu cheie prin rotire pornesc cand este pe liber si daca tin minte bine am impresia ca si Meganul l`am pornit cand era pe liber, care are cheie tip cartela...

Toate masinile, indiferent de "cheie" pornesc si daca masina este angajata intr-o treapta de viteza, cu conditia sa apesi pedala ambreiajului. Si Dacia si Megane si B6 si BMW. In cazul cutiilor automate maneta trebuie sa fie la pozitia de parcare (punctul mort).

Dar acesta este abc-ul condusului. Sau poate ca pentru unii colegi are legatura cu titlul topicului. :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multe masini pornesc, sau se poate pune pe automat, chiar daca nu apesi pedala de ambreiaj. La noi veneau clienti care au ars electromotorul, ca din diferite motive nu pornea masina si au dat pe automat (au rotit cheia pana cand dadea curent la electromotorul) si astfel avansau. Poate ca nu m-am exprimat bine.... se poate pune pe automat si daca nu e in viteza, porneste, daca e in viteza avanseaza si nu porneste. Daca trebuie pornit o masina si ete in liber (cutie manuala) si in servisuri de multe ori pornesc fara sa se urce si rotesc numai cheia (vorbesc din experienta).

Aratati-mi o dacie care nu se poate porni fara sa apesi ambreiajul, si loganul si vw polo porneste fara sa apesi ambreiajul, daca e in neurtu sau liber (nu stiu cum se zice). :)

:rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cazul cutiilor automate maneta trebuie sa fie la pozitia de parcare (punctul mort).

In cazul cutiilor automate punctul mort este N (neutru), P este pozitia in care rotile sunt blocate (adica in viteza) :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Victor, stiu si eu cum se porneste o masina ca altfel nu mai eram pe aici... nu am vrut si nici nu vreau sa pun accentul pe "cum se porneste o masina" sau cum e mai bine ... stiu si eu ca trebuie apasat ambreiajul (macar atat), ideea era urmatoare ca alte masini pornesc cand schimbatorul e pe liber, dar b6 NU porneste.

Modificat de Alleczander
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe P rotile sunt blocate, mai bine zis cutia, si masina nu e in nicio treapta de viteza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cazul cutiilor automate punctul mort este N (neutru), P este pozitia in care rotile sunt blocate (adica in viteza) :)

P este pozitia in care rotile sunt blocate (dar nu in viteza). :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Astazi pe o ploaie torentiala am descoperit ca cu stergatoarele date pe treapta 1 cand ele merg continuu, daca opresti, ele nu vor mai merge continuu si trec automat pe temporizator, treapta cea mai mare. Cand pleci de pe loc incep sa mearga fara oprire din nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scria si in manual treaba asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

probabil ca scrie si in manual, dar pentru colegul qqq: daca tragi de maneta stergatoarelor in jos de la punctul de 0 si o tii acolo mai mult de 1-2 sec. incep sa stearga ca nebunele...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si asta scrie in manual.

Ca de altfel 99% din toate "informatiile" din topicul acesta.

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare tuturor. Sunt un nou posesor de vw passat B6 si am o intrebare pt cei cunoscatori si nu numai. Cum pot sa schim afisarea connsumului instantaneu din mile / galon in litri /100 de km? Precizez ca vw e passat din 2006 2.0 fsi, iar vitezometrul( analog) este in mile nu in km, iar cel digital este in km/h.Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In manual - Caietul 3.1 singura mentiune este la pag. 13 - apasati tasta 0.0 cu contactul pus, in stationare.

dsc02387y.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pt informatie , dar eu am intrebat de consumul instantaneu de benzina, cel care iti spune cate mile/ galon sau litri/100 de km.Masina are volanul pe dreapta (Anglia).Deci vitezometrul este in mile.

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu VCDS recodezi bordul si schimbi tara.

VCDS=VAG COM soft si interfata de diagnoza.

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aaa nu e nevoie chiar de asa dramatic..

E procedura aia..cu motor pornit, masina stationata, apesi pe tasta de jos de la BC lung..audio, mfd, setup, intri in setup..setezi acolo la instrument cluster ce sa iti arate, l/100, mpg, uarevar..si iar lung sa iesi..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

De asta ce parere aveti,centurile de pe masina mea sunt facute la noi ,adica Romania.Sunt curios daca si pe modelele mai noi e la fel.

post-28968-1276797693_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multe componente printre care centuri, volane, etc se fac la Arad, asa cum si turbinele vin de la Brasov. :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Mi-am cumparat din Germania un passat de cateva zile . Am descoperit la o inspectie mai amanuntita ca are o baterie in portbagaj (sirocou ) . Sti cineva daca are rol si de a incalzi habitaclul ? Se poate programa cumva ? Am citit pe internet ca ar fi trebuit sa primesc de la fostul proprietar si o telcomanda pentru functia de incalzire auxiliara , da nu am asa ceva . Sa inteleg ca functioneaza autonom ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu neaparat tre sa ai telecomanda pt incalzire auxiliara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-am cumparat din Germania un passat de cateva zile . Am descoperit la o inspectie mai amanuntita ca are o baterie in portbagaj (sirocou ) . Sti cineva daca are rol si de a incalzi habitaclul ? Se poate programa cumva ? Am citit pe internet ca ar fi trebuit sa primesc de la fostul proprietar si o telcomanda pentru functia de incalzire auxiliara , da nu am asa ceva . Sa inteleg ca functioneaza autonom ?

Salut!

Sirocoul incalzeste habitaclul. Nu am urmarit, dar am inteles ca incalzeste si uleiul din motor si apa din sistemul de racire. Am intalnit in schimb la cineva tot cu un B6 2.0 TDI, care avea sirocou dar nu avea posibilitatea pornirii acestuia asa cum am prezentat mai jos; cred ca porneste odata cu pornirea motorului atunci cand temperatura exterioara este scazuta.

Nu stiu cum e la tine dar eu cel putin pot porni sirocoul astfel:

1. Apasand butonul de jos al comutatorului din mijloc(ventilator) al climatronicului indiferent daca motorul e sau nu pornit,

2. Intrand in meniul computerului de bord la Auxiliary heating(am setat limba engleza), unde se pot programa 3 perioade diferite(zi, ora si durata diferite).precum si functionare pe incalzire sau racire,

3. Apasand butonul telecomenzii pentru incalzirea stationara(alta decat cea pentru deschiderea si pornirea masinii), eu setam temperatura climatronicului pe HI si viteza maxima la ventilator inainte de a cobori din masina, apoi dimineata porneam din telecomanda cu 10-15 min. inainte de apleca de acasa.

Sper sa iti fie de folos!

Modificat de Adi 36
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!