Jump to content

B6 - Lucruri Pe Care Nu Le-ati Descoperit Inca


DANNY VW
 Share

Postare recomandată

Chiar l-am citit cu multa aviditate. THANX A LOT !!!!!

Ar fi fost un subiect de topic interesant si pentru forumul nostru. Oricum din cate am citit nici ei in SUA nu au inca mult-ravnit si trambitatul sistem ACC, de reglare a distantei de franare, de care scrie chiar in manualul in lb romana al masinii .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi zice si mie cineva ce vor sa zica baietii in fraza de mai jos? unde anume tre sa tii apasat?

How about holding in the trip odometer button next to the wrench until the display changes. It then shows your speed digitally in km/hr while travelling.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ce sa zica..la ei vitezometrul masinii e in MILES iar jos le indica digital si in km/h...la noi e pe dos.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta am inteles. dar nu prea am inteles care anume e butonul asta "trip odometer button next to the wrench"

sau butonu se gaseste doar pe masinile americane? nu prea cred pt ca pe forum zic baietii ca pe passatu european se afiseaza vitezometru in km/h si digital in mile/h iar la cel american invers, vitezometru in mile/h si digital in km/h

deci stie careva unde anume apesi ca sa vezi current speed digital?

10x

Modificat de pantagruel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In partea dreapta jos a vitezometrului sunt doua taste. Este tasta din stanga 0.0 de langa cea cu cheia (inf. service). Se apasa tasta cu contactul pus in stationare pentru comutarea afisarii intre nr. total de km parcursi si viteza instantanee.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In partea dreapta jos a vitezometrului sunt doua taste. Este tasta din stanga 0.0 de langa cea cu cheia (inf. service). Se apasa tasta cu contactul pus in stationare pentru comutarea afisarii intre nr. total de km parcursi si viteza instantanee.

in mile la noi si in km la ei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Guest somebody
In partea dreapta jos a vitezometrului sunt doua taste. Este tasta din stanga 0.0 de langa cea cu cheia (inf. service). Se apasa tasta cu contactul pus in stationare pentru comutarea afisarii intre nr. total de km parcursi si viteza instantanee.

Poti fi mai explicit cum se face setarea? Ce am incercat eu: am apasat tasta aia vreo 5 secunde minim. A aparut afisajul in mph, dar... cind am luat degetu de pe tasta, afisaju a disparut. Iar afisaju mi-a aparut in locul numarului total de km parcursi, dar numai cit timp am tinut tasta aia apasata.

Intrebare: CUM fac sa imi arate PERAMNENT viteza instantaneie?

Modificat de somebody
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DOAR IN MPH

las ca te sun io si iti spun maine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DOAR IN MPH

las ca te sun io si iti spun maine

pai eram si eu curios sa aflu. Cand apesi pe tasta 0.0 ce indicatie trebuie sa ai selectata pe display la computerul de bord ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motor Oprit!

Bagi cheia (ma rog...) in contact pana se sting becurile dar fara sa pornesti. Afisajul e km totali deasupra km partiali sub.

Apesi 0,0 si iti apare mph. Scoti cheia

GATA!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau alta optiune pentru afisarea vitezei instantanee digital ar fi cam urmatoarea:

tii apasat tasta "ECON" si apesi tasta circulare aer sus pe climatronic care are,

dai de rotita temperatura pt zona sofer pana ajunge la canalul 19.0

asta e tot, iti va afisa viteza instantanee pe displayul climatronicului pentru cel din dreapta.

ca sa iesi din meniu apesi inca o data "ECON"

Modificat de pantagruel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Guest somebody
sau alta optiune pentru afisarea vitezei instantanee digital ar fi cam urmatoarea:

tii apasat tasta "ECON" si apesi tasta circulare aer sus pe climatronic care are,

dai de rotita temperatura pt zona sofer pana ajunge la canalul 19.0

Nu functioneaza chestia asta la mine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adica daca apesi in ordinea urmatoare : ECON-tii apasat + buton circulare sus cum e indicat in poza de mai jos (deschide-o ca se vede mai bine) chiar nu iti merge? foarte putin probabil sa nu iti mearga.

eu am incercat pe mai multe si a mers, nu numai la passat b6 ci si la golf nou

Modificat de pantagruel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Guest somebody

Pai nu ai fost chiar explicit in ce ai scris prima data... Deci trebuie sa tin apasate ambele butoane si dupa aia sa invirt pe rotita de temperatura? Si pe care din ele, pe cea de la pasager, sofer sau e totuna?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dom' sef...iar ma faci sa te sun...

Apesi SIMULTAN tastele ECON si VENTILATIE SUS (sageata sus)

ASta te face sa intri in meniu

Apoi, de la rotita de la sofer (ca daca scriu rozeta soferului presimt niste ranjete!!) selectezi chiestia aia..

Na..asa e bine explicat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Guest somebody

Asa e bine, sefu... Explicatia e perfecta acum. Nu mai tre sa ma suni. Si apropo, in urmatoarele 2 saptamini sa nu ma suni, ca nu iti raspund...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Chestia cu climatronicul e aceeasi si pentru touran?

Modificat de Extreme
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

la passat B6 (2006) cum setez sa vina aerul de afara la temperatura lui. adica sa u fie influentzat de aerul conditionat? (in ideea ca nu vrei sa folosesti aer conditionat).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apesi tasta ECON, si atunci scoti compresorul din circuit, lasand doar ventilatoarele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
  • 4 months later...

E un topic a I-a si nu trebuie lasat sa moara.

1. Am citit secretele de pe vortex la care ne-a dat link colegul DANNY VW si sunt extaziat de cate am aflat.

2. Multumim pentru secretul cu ECON si tasta sus la climatronic.

3. Voi aduga si eu o descoperire...la cei cu navi daca tineti apasat cateva secunde pe butonasul cu soare si luna (care schimba intre fondul alb si cel albasctru al displayului), acesta va va afisa mesajul display off si se va stinge. De asemenea foarte interesant...cand se aprind luminile in masina contrastul displayului creste automat...ca sa vedeti atentie la detalii nu gluma.

4.Mi-a placut de asemenea secretul cu scoaterea cheitei din telecomanda si introducerea ei in pozitie inversa longitudinal astfel incat vom avea o cheie de forma normala adica asa O-

5.Continuati cu secretele ca va asigur ca mai sunt inca multe.

Modificat de mariovenera
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate este ceva ce cu totii stiti, dar eu m-am bucurat sa descopar astazi luminile de la picioare. Le-am activat din computer din curiozitate si apoi am vazut unde se aprind. Merita sa incercati, mai ales seara se vad super.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apesi tasta ECON, si atunci scoti compresorul din circuit, lasand doar ventilatoarele.

Eu ce ma fac? Am B6 2008 si rotita ECON s-a transformat in AC :huh:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!