Jump to content

Fabia - moare la relanti


Alex1981
 Share

Postare recomandată

In ultima saptamana, de 2 ori, in timp ce stateam la semafor, in DRIVE, a murit motorul. A ramas aprins becul de la baterie. Inainte si nici dupa nu a dat nici un semn ca ar avea ceva. Apoi la pornit fara nici o problema. Cu reviziile sunt la zi, doar bujiile sunt neschimbate si sincer am uitat de cand. De tras trage foarte bine. Am schimbat benzina, dar nu cred ca asta ar putea fi cauza. Cam astea ar fi toate simptomele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Greu de spus... cred ca cel mai bine ar fi sa faci o scanare cu VAG-com ca sa vedem ce coduri de eroare apar.

Cati km are masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina are 43K si se intampla numai cand este in DRIVE.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Greu de spus... cred ca cel mai bine ar fi sa faci o scanare cu VAG-com ca sa vedem ce coduri de eroare apar.

Cati km are masina?

Salut Bog!

Te rog mult sa nu te superi pe mine, insa te rog mult sa imi spui si mie (asa ca unui novice ce ma gasesc) ce inseamna exact "VAG-com" ....

Neofitul din mine are o VAGa :) idee, dar ar vrea sa fie sigur despre ce e vb pe viitor....

Multumesc mult si sper ca nu am "inoportunat" prea mult acest topic...

O zi (cat mai) racoroasa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VAG-COM este un program de diagnoza pentru masinile grupului VAG.

Site-ul Ross-Tech: http://www.ross-tech.com/

In rest poti gasi pe forum multe detalii practice despre ce se poate face cu acest soft.

Modificat de BogMW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti recomand sa mergi la service Skoda si sa faci investigatii la cutia de viteze automata !

P.S. Asta daca la ultima revizie ai schimbat toate filtrele, bujiile, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Ar mai fi o treaba. Incearca aditiv de benzina de la 2+2. Vezi ca sunt 2 tipuri. Ia d-ala pt. motoare cu injectie. Gasesti la Petrom 50-60 k cutia pt un plin. E posibil sa nu fie perfect din prima. La mine a functionat. Dar dupa ce am pus de vreo 3-4 ori. Avea cam aceleasi simptome, si n-am cutie automata.

ASTA DACA ITI ZIC AIA DE LA SKODA, LA CONSULTATII, CA PACIENTUL E OK !

Modificat de B-40-YTD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Am si eu o Fabie din 2000, motor 1.4 MPI, 50kw, 68 Cp, cod motor ATZ.

A venit frigul si incep problemele.

In ultimele 3 zile, am urmatoarea problema. Pornesc motorul imi aprind o tigara si dau sa plec, supriza motorul moare cand calc pedala de acceleratie.

Merg 100 - 200 metri, la primul stop imi cade relantiul (dracu stie unde, dar cade, cred ca prin baia de ulei), motorul tinde sa moare.

Ma poate ajuta si pe mine cineva cu niste idei in vederea remedierii acestei probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Go Back BRISKODA - The Skoda Forums > Skoda Model Discussion Area > Fabia I

Dies cold! Help! The problem with the startup. Dies cold! Help! The problem with the startup.

Unhappy Dies cold! Help! The problem with the startup.

Dies cold! Help!

The problem with the startup.

Since its cold weather, we have a problem with the startup.

Start the engine and speed when he dies, dies at traffic lights (I leave), restart the engine goes to a stationary and tends to die. We lack the throttle at low Speeds.

I can help someone?

I have a Fabia 1.4 MPI 8v, 68 hp, ATZ.

Default Re: Dies cold! Help! The problem with the startup.

Seems like the fuelling is all wrong. The first suspect would be the engine coolant temperature sensor. The thermostats are also prone to breaking on these engines so for the little extra cost it may be worth getting a complete thermostat with temperature sensor. The part number for a thermostat assembly at a guess is : 047121111S.

Ce parere aveti de raspunsul primit pe briskoda.net

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

thedead, vad ca esti nou pe forum. Cam ce parere ai tu? cum putem sa iti rezolvam noi de pe forum, din fata unui calculator, o problema cu care tu vii insa fara sa ne dai datele problemei corect/complet? Asa cum ti-a spus si Alexandru, te rog sa cauti un coleg de forum care sa iti faca o interogare a memoriei de defecte pe calculatorul de motor si apoi, daca nu reusesti sa pui un diagnostic, vino cu defectele aici sa vedem ce putem face. Asa cum ti s-a raspuns si pe Briskoda, cauzele pentru astfel de probleme sunt multiple.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Buna Ziua!

Astazi iar au inceput problemele cu renaltiul, cred ca o sa merg sa fac o scanare cu Vag.

Oare exista vre-un coleg pe forum dispus sa ma ajute cu o scanare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e posibil sa fie clapeta de acceleratie? Nu ar ajuta o curatare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!