Jump to content

Intrebare despre ALH


Vladi
 Share

Postare recomandată

Am o curiozitate foarte mare in legatura cu acest motor. Nu stiu daca este o problema sau asa este normal, sper sa ma poata lamuri alti posesori.

Nu trage, adica nu pur si simplu nu trage, se tureaza in reluare chiar si la relanti. Viteza maxima la care am reusit sa ajung e 140 (o singura data) in rest 120 dar cu foarte foarte foarte mari eforturi, sa merg cu el in afara e un chin, ma croseteaza daciatii de nu ma vad. Daca n-as fi avut un E30 si as fi mers cu leguma asta in fiecare zi in doua saptamani ma internam la boli nervoase. :offtopic:

Am schimbat filtru de aer, filtru de motorina.

Asa se comporta si la alti posesori sau e al meu rebel?

Multumesc!

Modificat de Vladi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am tot ALH ....al tau din ce ai descris mai sus sigur are probleme ...probabil turbina .....cel mai bine incerci sa vb cu Cipos.

Eu ajung lejer cu el la 160-170 iar daciotii n-au nici o sansa.

Modificat de XDany
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu este normal, am ajuns la 170 lejer cu al meu si pe la 190 un pic chinuit, fara chip-tuning.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Vladi:

Am si eu o curiozitate, fara nici un pic de rautate.. Nu zic ca trebuia cautat inainte, ca se descoperea topicul "Pierdere putere..." etc. etc.

Zic altceva: Daca din start ai stiut ca e o problema de motor, stii chiar codul motorului, de ce ai pus (initial) topicul la aria Golf 4?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Obs: La relanti nu se poate tura. Probabil vrei sa spui "pe loc".

Oricum, ceea ce descrii tu nu este deloc normal si iti recomand o scanare cu VAG-COM, inainte de orice alte presupuneri.

De curiozitate, ce motorina folosesti? Intreb pentru ca am avut si eu problema asta o singura data (se tura foarte greu), cand am ajuns pe rezerva, si a disparut imediat ce am facut plinul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum, ceea ce descrii tu nu este deloc normal si iti recomand o scanare cu VAG-COM, inainte de orice alte presupuneri.

... si este foarte probabil sa apara defect debitmetrul (250 ron), convertizor presiune (sonda vacuum) 150 Ron, piese relativ mai "usoare" (sa te linistesc un pic :offtopic: )

Modificat de volksman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Vladi:

Am si eu o curiozitate, fara nici un pic de rautate.. Nu zic ca trebuia cautat inainte, ca se descoperea topicul "Pierdere putere..." etc. etc.

Zic altceva: Daca din start ai stiut ca e o problema de motor, stii chiar codul motorului, de ce ai pus (initial) topicul la aria Golf 4?

Um...sincer, nu stiam ca e asa o mare panica daca nu stau sa caut in analele forumului (pentru ca am treaba si chiar nu am timp) orice topic care mi se pare mie un pic sugestiv si oarecum legat de problema mea si nu cred ca i-a cazut lui nenea moderatorul degetelul pentru ca a facut cateva click-uri in plus sa-mi mute mie topicul. Pentru ce se face atata tam-tam, nu mai e loc pe forum pentru un topic in plus? Se dau topicurile cu ratie? Sau cu bon de ordine? ;)

"Pierdere putere...etc." de unde era sa stiu eu ca motorul meu are o _pierdere de putere_ atata vreme cat eu nu am mai mers cu alt ALH si, astfel, nu am termen de comparatie.

Vad ca de fiecare data (din cele 3, cred)cand am avut ceva de postat pe acest forum mi s-au pus tot felul de probleme din "preputul profund al gandirii".

Topicul l-am pus "initial" (a fost mutat de cineva) pe aria Golf IV PENTRU CA AM UN GOLF IV! :offtopic:

Acum sa revin ontopic, poate iau warning.

Alex>Da, pe loc era corect, din pacate sunt foarte obosit la ora asta dar totusi cred ca s-a inteles foarte bine ce am vrut sa spun.

Pun motorina de la OMV/Petrom si merg numai cu cel putin 1/2 de rezervor.

O sa vad unde gasesc un VAG-COM sa verific.

Volksman> Multumesc frumos pentru info. Chiar ma gandeam la debitmetru si alte avioane. ;)

Modificat de Vladi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...orice topic care mi se pare mie un pic sugestiv si oarecum legat de problema mea si nu cred ca i-a cazut lui nenea moderatorul degetelul pentru ca a facut cateva click-uri in plus sa-mi mute mie topicul. Pentru ce se face atata tam-tam, nu mai e loc pe forum pentru un topic in plus? Se dau topicurile cu ratie? Sau cu bon de ordine? :Driver:

Topicul l-am pus "initial" (a fost mutat de cineva) pe aria Golf IV PENTRU CA AM UN GOLF IV! :cheers:

Acum sa revin ontopic, poate iau warning.

1. Nu iti da nimeni warning pentru asta, mai ales ca eu am intrebat de ce, tu doar ai raspuns.

2. Atitudinea ma dezamageste.. e similara cu cea a celor ce depasesc coloana de la semafor si se baga in fata ca "ei se grabesc si nu au timp sa astepte". Si ne doare "degetelul" sa dam cate 4-5 click-uri per fiecare balarie pe care o gasim in "gradina". Si e plin de balarii, crede-ma.

3. Toata treaba de la care am pornit dialogul fuse faptul ca vroiam sa stiu cum gandesc cei care actioneaza ca tine, adica posteaza in aria corespunzatoare masinii lor.

Sunt curios, daca aveai o problema cu o anvelopa (stiu eu, vreo galma, o pana, echilibrare etc. etc.) pun pariu ca nu postai la "Jante si anvelope" ca, normal, doar Golf-ul 4 are jante si / sau anvelope, altele au camere de bicicleta si roata cu spite. E un mod mai subtil de a-ti spune ca motorul ALH e prezent si pe alte modele decat Golf 4.

Cu aceasta vreau sa inchei acest offtopic, daca mai ai sa imi spui ceva te rog sa folosesti PM. (PM = Personal Message :blink: )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca se tureaza greu la ralanti si nu trage, iar viteza maxima este 140 km/h 99% debitmetru, daca mai mergi asa cu masina pana pe 1 august, eu atunci vin in buc, punem debitmetru meu pe ea si ai sa zici ca ai racheta sub tine :cheers:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa o incercare, scoate mufa din debitmetru (pe tubulatura groasa imediat dupa filtrul de aer) si vezi daca merge mai bine - e o metoda empirica, valabila pentru debitmetrele foarte obosite. Asta pana la o scanare cu vag-com, care iti va spune mai multe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie neaparat o scanare serioasa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la simptomele descrise de om numai trebuie nici o scanare, e aproape sigura treaba,debitmetru varza :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Um...sincer, nu stiam ca e asa o mare panica daca nu stau sa caut in analele forumului (pentru ca am treaba si chiar nu am timp) orice topic care mi se pare mie un pic sugestiv si oarecum legat de problema mea si nu cred ca i-a cazut lui nenea moderatorul degetelul pentru ca a facut cateva click-uri in plus sa-mi mute mie topicul. Pentru ce se face atata tam-tam, nu mai e loc pe forum pentru un topic in plus? Se dau topicurile cu ratie? Sau cu bon de ordine? :)

"Pierdere putere...etc." de unde era sa stiu eu ca motorul meu are o _pierdere de putere_ atata vreme cat eu nu am mai mers cu alt ALH si, astfel, nu am termen de comparatie.

Vad ca de fiecare data (din cele 3, cred)cand am avut ceva de postat pe acest forum mi s-au pus tot felul de probleme din "preputul profund al gandirii".

Topicul l-am pus "initial" (a fost mutat de cineva) pe aria Golf IV PENTRU CA AM UN GOLF IV! :)

poate mai are cineva aceasta problema pe passat si face acelasi topic.... de asta trebuie pus la locul lui topicul...

no offence..dar tu te-ai uitat in talonul masinii..vezi ca acolo scrie si viteza maxima constructiva, puterea..etc...daca ti se pare asa mare diferenta intre datele de acolo si cele reale... poate iti dai seama ca ai o "pierdere de putere".... sau daca vedeai ca ai muuult mai putina putere decat la E30, si diferenta nu ar trebui sa fie asa mare..... ai termen de comparatie acum...

scuze de :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa proba cu debitmetru si pe urma o sa spui ca E30 trage greu :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Nu iti da nimeni warning pentru asta, mai ales ca eu am intrebat de ce, tu doar ai raspuns.

2. Atitudinea ma dezamageste.. e similara cu cea a celor ce depasesc coloana de la semafor si se baga in fata ca "ei se grabesc si nu au timp sa astepte". Si ne doare "degetelul" sa dam cate 4-5 click-uri per fiecare balarie pe care o gasim in "gradina". Si e plin de balarii, crede-ma.

3. Toata treaba de la care am pornit dialogul fuse faptul ca vroiam sa stiu cum gandesc cei care actioneaza ca tine, adica posteaza in aria corespunzatoare masinii lor.

Sunt curios, daca aveai o problema cu o anvelopa (stiu eu, vreo galma, o pana, echilibrare etc. etc.) pun pariu ca nu postai la "Jante si anvelope" ca, normal, doar Golf-ul 4 are jante si / sau anvelope, altele au camere de bicicleta si roata cu spite. E un mod mai subtil de a-ti spune ca motorul ALH e prezent si pe alte modele decat Golf 4.

Cu aceasta vreau sa inchei acest offtopic, daca mai ai sa imi spui ceva te rog sa folosesti PM. (PM = Personal Message :offtopic:

E nasol daca atitudinea mea te dezamageste. Blestem :blink:. Cred ca mai bine incheiem aici si ne concentram pe problema mea, nu a ta. Oricum cu prima ocazie voi tine cont de sarcasmul tau gratuit. E bine ca tu esti deasupra "celor ca mine" care n-au rabdare sa astepte la semnafoare si etc. Citesti cumva in zatzul de cafea de ma cunosti ca pe o carte deschisa? Rezuma-te la persoanele care le cunosti.

Daca te doare degetelul atunci lasa-te de moderat. Poate nu ti s-a explicat bine ce presupune aceasta functie. :D Sau esti si tu unul din cei multi care sufera din cauza acestei functii si sunt sunt buni numai sa faca haos?

Voiai sa stii cum gandesc cei care actioneaza ca mine? Ai spus-o de parca ai studia un animal la zoo. Iti sugerez de acum incolo sa ma abordezi cu o maniera mai prudenta. Prietene, coboara cu picioarele pe pamant (Pam

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina lu Vladi trage cum trage a mea adica ca un golf 2 1.6 d numai ca eu la 140 aveam juma de pedala rezerva ( o fi cutia de vina :offtopic: )

debitmetrul poate sa fie una din cauze iar a doua sonda lambda

turbina daca e dusa papa ulei si altele iar simptoma de turbina dusa e cu tot diferita fata de cea de debitmetru

si eu iti recomand sa scoti mufa de pe debitmetru si apoi sa vezi daca se simte alfel

iar fata de E30 nu cred ca o sa traga mai bine :blink: ca e grea masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dieselul are sonda lambda? :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu stiu ca da

si inainte si dupa catalizator la anumite modele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are nicari sonda lambda

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost in seara asta la domnul Voinea si s-a dovedit a fi debitmetrul plecat cu pluta.

Multumesc inca o data celor care m-au ajutat. :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ne bucuram ca am putut fi cat de cat de ajutor..succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!