Jump to content

La cati km a crapat turbina - motoare TDI


MOTANUL
 Share

Postare recomandată

doru.tanasoiu

La masina din semnatura am 183.000 de km cu ea,turbina kkk si cu soft am 60.000 si nu am avut nici o problema pana in weekend cand a inceput sa fluiere putin turbina si se aude un zgomot metalic la acceleratie.Acum astept sa pice....:lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 291
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • andREI

    9

  • marius1982.11

    8

  • Swat Cat

    5

  • noname_

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

marius1982.11

Vezi si tu daca e blocata geometria sau e joc la ax ca s-a putea sa pice impreuna cu motorul si nu ai vrea aia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golv iv 66kw ALH proapat cumparat la 270000, actuatorul era mort. Am pus unul nou si in 20 de metrii a crapat turbina!!!

Consecinte : ulei pe admisie , 4buc. biele strambe. Am skimbat kitul de reparatie la turbina si astept bielele :cool:

Mare grija cu nenorocitele !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine a trebuit sa schimb turbina la 200k, am remap de la 160k. La demontare turbina s-a constatat ca turbina a mers foarte mult timp gripata ()conducta de alimenatre cu ulei era partial obturata ). Stil de condus ... turat cu varfuri de peste 4500 in full load.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Postati doar daca "v-a lasat" turbina (dupa cum scrie in titlu).

Nu daca merge!

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.ma alatur si eu celor carora li s-a stricat turbina.acum m-au sunat de la reprezentanta si astept alte detalii.e vorba de masina din semnatura,92000 km,resoftata la 73000 si bagat softul original inapoi la 74000,dupa ce mi-a intrat in limp mode odata.imediat dupa ce i-am bagat softul original inapoi(asta s-a intamplat in vara) am fost la cineva si i-am facut o testare in mers si functiona normal.intrebarea e alta.mie mi s-a oprit masina in mers si nu a mai pornit.daca ii scoteam furtunul de la admisie pornea si scotea gazele pe la filtrul de aer,dar cum il bagam se oprea.pe teava de esapament nu scotea deloc gaze.care sa fie problema?sa se mai fi stricat si altceva?

stiti pe cineva priceput care poate repara turbine?merita sa o repari?

deci:nesimtitii aia la reprezentanta mi-au facut pret la turbina:7000 lei.si plus ca trebuie curatata admisia+manopera=undeva la 8500-9000 lei.cred ca merg cu o canistra de benzina si ii dau foc in parcare la ei.am ajuns la concluzia ca e cea mai proasta masina din cate puteam alege.mai bine imi luam un logan.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ia legatura cu artistul nostru in turbine Cipos.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am luat legatura cu cipos si a fost foarte amabil,mi-a raspuns la toate intrebarile si daca nu rezolv nimic cu astia la reprezentanta o sa ii pun una de 2.0tdi.exista vreun dezavantaj?ce ma sfatuiti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare.

Ieri mi-a picat turbina la un Golf IV 1.9TDI AXR 74Kw la 172.492Km (reali) .

Masinuta avea soft, tragea foarte bine....mergea ca unsa.

La intoarcerea spre casa de la Constanta (eu stau in Mangalia), la iesire din 23August a inceput dintr-o data sa fluiere ... fara talpa, mers lejer tot drumul.

Cand am ajuns la garaj a inceput sa rontaie ceva si i-am oprit motorul. Am impins-o frumusel in garaj si mi-am sunat mecanicul....(Alo....vino repede la mine ca e belea mare)...

Azi dimineata cand sa plec spre Constanta la service....surpriza....am pornit motorul nu se mai auzea nimic. Dupa 10-15 sec iar incepe sa fluiere de nebuna...parca aveam ventilatoare extra si toate pornite la maxim. Cum turam putin motorul la relanti cum fluiera mai tare si se auzea si ca o rasnita de cafea. Am plecat cu ea spre service incet incet, max 1400rpm ca mai sus oricum nu mergea...

Parcurg ~15Km se aude un poc mic si nu mai fluiera nimic. Parca era un benzinar :rolleyes: ..Nu scotea fum dar nici nu mai tragea (s-a rupt axul).

Ajung taras la service cu 40-50 km/h...opresc motorul si vb cu mecanicul.

Se duce la masina sa o porneasca sa o bage in service... da un nor de fum alb si da sa se inece motorul...scoate cheia din contact...hai baieti sa o impingem :blah_:

Dau turbina jos si cand ajungem la intercooler, scoate furtunul si iese ~1l ulei :D.

Am luat o alta turbina Garrett (SH - dar cu internele noi schimbate in fata mea) - (eu aveam kkk) facuta sa mearga bolt-on pe motorul meu, cu 12 luni garantie (pe hartie) de pe varianta Constantei langa pod de la Marian "turbinca" cu 2500lei si turbina mea la schimb - puteam sa o repar pe a mea cu 500euro, dar am preferat sa fie Garrett.

Maine ma duc sa o iau gata facuta..de abia astept sa vad cum trage (bineinteles cu soft nou-readaptat).

Total operatiune 3200lei (incluzand manopera si ulei+filtru ulei nou).

In concluzie poate crapa oricand si oriunde si fara preaviz (adica inceputul este un fluierat nebun)....drive safe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mult prea scump 2500 lei pentru o turbina reconditionata .Sunt pe forum cativa membri care vand la preturi mult mai mici . :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Liviu Pitesti

Pe mine m-a costat 350 de euro,cu manopera inclusa.Asta acum un an,...dar se poate reconditiona la Bucuresti cu 300 euro si ai garantie 1 an.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu va cred...multumesc pentru sfaturi oricum, dar timpul nu imi permite sa ma plimb prin Bucuresti acum.

Poate daca se intampla mai spre septembrie era altceva....dar daca asa a fost sa fie, noi sa fim sanatosi

Numai bine.

Offtopic....aveti idee, se face ceva rodaj la turbina schimbata.....ca nu am apucat sa intreb treaba asta.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Volkswagen Sharan,2001, fara chiptuning, 1.9 tdi, AUY, 260.000km,turbina a inceput sa suiere si dupa doua zilr s-a rupt axul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in spate la Turbomecanica sunt niste baieti priceputi la turbine

Intri pe langa Agip, si e a 2-a str in stanga

nu am vazut ca esti din Cj

Sorry, insa poate ii intereseaza pe altii din B

Modificat de dr.vlad
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si Cipos e mare meserias pe turbine (si nu numai pe turbine!) si foarte cunoscut printre membrii acestui forum, iar eu am facut turbina la el si merge impecabil de atunci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

golf 5 din 2006, adus din germania in 2008 la 115k km, a cazut turbina la 139k km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare

Am niste nelamuriri referitoare la fuctionarea turbinei;azi mi-am schimbat turbina(am pus una la second dar nu are deloc joc la ax si pare in stare buna),in urma schimbarii se aude un fluerat(nu foarte tare dar sesizabil),care nu stiu daca e normal si in urma unei diagnoze am observat ca functioneaza sub parametrii normali mai exact la relanti valoarea normala e de 1000 si ea indica 800-900,iar la 2500 de turatii valoarea normala e 1200 si indica in jur de 1000.Spuneti-mi va rog daca e functionarea la parametri astia e in ordine si daca flueratul respectiv e ceva de speriat.

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit o alta turbina(intr-o stare foarte buna) dar nu stiu pentru ce motor e si v-as ruga daca puteti sa ma ajutati.Nu am putut sa citesc integral seria,tot ce am deslusit este(sunt fractiuni): GT 164SU

HER 036 253 014 F

751651-3 S/N LCL

si nu sunt sigur ca e exact asa.Motorul meu e ASZ PD 131cp,la turbina asta difera putin galeria si evacuarea,ma gandesc sa o desfac si sa o pun pe galeria mea,dar as vrea sa stiu de la ce motor e turbina,sa nu fie de o putere mai mica.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Mi-a crapat turbina la 280000 km. S-a schimbat saptamana trecuta dar nu s-a rezolvat mare lucru din problemele masinii in sensul ca la 100 km/ora tot se plafoneaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pau unde ai montat turbina... au verificat actuatorul... sau poate nu are vacum....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-A SCHIMBAT LA PACKARD CU TOT CU ACTUATOR. DE VACUUM NU STIU NIMIC

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Turbina stock a fost schimbata la 144000km dar ea inca merge perfect, apoi s-a montat un hybrid de la turbo dynamics care a tinut fix 2000km, apoi s-a trecut iar la turbo stock pe urma s-a montat iarasi un turbo hybrid de la cr tubos care a tinut fix 1KM :P si apoi iar merg cu prima turbo :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

misto experienta.... nu stiu cum de n-au falimentat astia care asambleaza turbine ca pe lego

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La masina mea, golf 4 din 2000, motor ajm, intrata in tara la 100k km, a picat turbina la 140k km, iar la 104k km s-a gripat actuatorul. Ambele schimbate cu componente noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ! Sunt nou pe forum ,am achizitionat golf4 axr 2005 la 146000 cu carte service, am facut circa 2000km de la achizitie, cu ocazia distributiei m-am gandit sa arunc o privire la turbina, avea joc in ax, mecanicu mi-a zis ca ma v-a duce 10000 cu mers batranesc, am mers cu turbina (kkk) la Bv , am reconditionat-o cu 1200 ron . Stiecareva care e diferenta intre kkk si garrett ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!