Jump to content

La cati km a crapat turbina - motoare TDI


MOTANUL
 Share

Postare recomandată

la cea din semnatura 200k nici o problema.la fratelo curatata la 203k.ax cu putin joc.cod ajm.85 kw

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 291
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • andREI

    9

  • marius1982.11

    8

  • noname_

    5

  • cristianionut

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

A mea a "decedat" la 200.000km. Era Garett. Schimbata cu alta noua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tocmai am cumparat masina si are 198000 km

turbina a fost intretinuta de fostul proprietar prin acceleratii bruste ca sa dezmorteasca geometria :blah_:

o sa-i fac cat de curand un log in mers sa vad presiunile de la turbina

asa la mers pare super ok...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

246000 km a murit. Urmeaza sa o schimb cu una noua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper ca nu dar asa pare, ca scapa ulei turbina pe la ax...

Am motor AXR aveti idee ce tip de turbina are si cat costa una noua?

Cui ar trebui sa ma adresez sa intreb de o reconditionare?

Multumesc anticipat...o sa caut si un topic referitor la aceasta problema...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AI incercat sa intrebi la Porsche daca iti pot prelua turbina veche ?

Exista piese cu X si cred ca turbina se incadreaza si ea pe lista asta( cu X).

Avantajul? scapi de turbina veche si platesti la cea noua un pret mai mic( poate sa fie de ordinul 300-500 lei)si te alegi si cu garantie!

P.S.

...a mea are 184.500 km., fara reparatii pana acum!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am schimbat la 2.0 TDI la 59000 km a cedat nervos imediat dupa o resoftare ....nu stiu sincer daca a avut vreo legatura dar ....a cedat

acum la 70000 km ma pregatesc sa o curat un pic ...o cam cere

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

la mine am schimbat-o la 230 000 de km si o luase pe ulei, dar in faza incipienta, adica gaseam pe asfalt cam o lingura de ulei scurs in fata la intercooler, per total cam la 15000 de km (schimb) un consum de ulei de circa 1,7 litri.la scanare turbina era in parametri

buba mai mare era ca turbina era marca KKK si acest model nu se gaseste in Ro si implicit nici kit de reparatie.dar am gasit pe cineva care a demontato si a montat o turbina garett VNT 17 prin adaptare la galeria de evacuare.

acum dupa 30 000 de km evident ca gasesc picaturi pe la intercooler, dar consumul de ulei e ok, iar masina merge perfect. :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 37.000 Km si 2 luni dupa perioada de garantie, a crapat. Initial au zis ca o schimba pe garantie dar au gasit umblat la soft si a trebuit sa platesc tot. Adica 8.100 lei. atasez si o poza sa vedeti tipul, codul si cum s-a distrus.

post-15660-1260213771_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cati km aveai cand ai "umblat la soft " ? Nici asa nu avea voie sa pice la asa putini km . Unde ai facut resoftarea ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La trecerea de la 105 CP la 139 aveam 135.500Km. Imi cer scuze dar nu e corect sa spun cine a umblat la soft pt. ca nu pot sa fac o legatura intre defectare si upgrade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit azi un topic in care un membru vw forum suspecta probleme la turbina la 140.000 kml; Asa ca m-am gandit sa posteze aici - cei care au multi km la bord sa ne facem o idee la citi km ar trebui sa ne asteptam la asa ceva;

Ar fi de preferat sa posteze doar cei care cunosc nr. de km reali ai masinii + istoricul ei de noua. Pot sa posteze si acei nefericiti la care au aparut probleme la turbina mai devreme. :(

Salutare.

Sunt nou paici asa ca nu ma luati tare :(

Am un ALH si la 150k Km (adica saptamana trecuta) a ramas fara vlaga masina. Am fost la un doftor si dupa ce a zi ca e stricat debitmertu, valva EGR sau Turbina am ramas dezamagit.

Dupa mai multe verificari singura problema a ramas turbinuta de reparat..

De suparare am plecat si mi-am luat un cablu VAG si sa mai studiez problema.

Se pare ca media de viata la turbinuta se invarte pe la 150k, depinzad foarte milt de contitiile de mers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai linistit, si ia legatura cu Cipos , probabil ai nevoie de o curatare a turbinei .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 75 000 km m-a lasat turbina.... brusc a inceput sa pape ulei ca nesatula, noroc ca m-am uitat la nivel (nu prea obisnuiesc sa o fac).... aveam sanse sa las motorul fara ulei.... Oricum, turbina erea KKK (pe un motor 1.9 TDI, VW caddy 2007, fara chip, mers intr-un regim nici prea turat dar nici subturat dupa parerea mea 1800-3000 RPM) am gasit pe cineva in Buc care se ocupa cu reparare turbine si mi-a facut rost de un Garet nou la un pret :wub: Acum am 5 000 km cu Garet-ul si nu a mai "ciupit" nici o picatura de ulei.... De mentionat ca am schimbat singur turbina si am gasit ulei in furtunele care vin de la intercooler.

Am totusi o mica nedumerire.... cateodata cand merg la o turatie f mica, de ex in oras cu a 1-a pe la 1100-1300 RPM se aude un fel de fluierat.... sa imi fac griji sau e normal sa se auda acel fluierat..... in rest masina trage superb, nu consuma mult, nu am ce sa ii reprosez....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iuly01 daca papa ulei nu aveai fum pe evacuare ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aveam fum doar la pornire... in rest nu aveam fum.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai atunci pierderea de ulei se regasea in intercooler, iar in timp ori se preligea pe asfalt ori ar fi ajuns in motor.Deci ai aut la fel ca la mine, faza initiala de uzura, cu joc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

am un passat 1.9 tdi din 96. l-am cumparat in 2004 cand avea 360 000 km!! si dupa 5 ani are 540 000km. turbina am schimbat-o pe la 460 000 de km cu una de pe un golf 4 cica (cel putin asa a spus mecanicu care a schimbat-o). in rest, ce sa va spun..masina merge ca una de peste 500 000 de km. mai cade una, alta, da la km astia, nici nu am alte asteptari. au mai fost schimbate mai multe piese de directie, reparat alternator si electromotor. cel mai interesant e ca climatronic-u merge perfect :icon_thumright: ah, si motoru e 1Z fara chip.

da in prezent numai umblu mult cu ea, am p octavia tour 1,6 :) de la servici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

La 124k a decis ca este suficient. Am schimbat-o si acum am 4k cu cea noua. L-a inceput chiar imi parea ca trage mai greu in a3-a dar tinand cont ca atunci cand m-a lasat a inghitit instant tot uleiul invaluindu-ma intr-un fum ce iesea pe toba si dupa ce oprisem motorul, am considerat ca poate nu s-au curatat bine toate furtunasele asa ca dupa un buzau-brasov mai intens a revenit la normal si umpff-ul generat de schimbarea din a3-a in a 4-a.

Am totusi o mica nedumerire.... cateodata cand merg la o turatie f mica, de ex in oras cu a 1-a pe la 1100-1300 RPM se aude un fel de fluierat.... sa imi fac griji sau e normal sa se auda acel fluierat..... in rest masina trage superb, nu consuma mult, nu am ce sa ii reprosez....

Si la mine se aude la fel, deci fie e normal fie ne ingrijoram amandoi :)

Modificat de medley
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inainte de Golful asta am avut un Passat B5 2004 an fabric care l-am cumparat din DE la 140.000 de km, si eu am folosit masina pana la 320.000 apoi am dat-o. In cartea service nu aparea ca a fost schimbata, iar cand am dat-o nu dadea semne ca "nu mai poate" sau ceva...mie sincer mi se pare cam mult pt o turbina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un prieten are la golf 4 1,9tdi ALH 410.000km, si nu a fost schimbata niciodata turbina, ce e interesat ca inca functioneaza bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si a mea a decedat la aprox. 120.000 km (in bord, nu stiu daca reali) si a tras si tot uleiul din motor :icon_cheesygrin:(

Tre sa gasim alta :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Din cate am vorbit si cu fostul proprietar la cumparare masina a avut turbina originala Garrett Vnt 15,luna trecuta a murit la o talpa....a tres ulei.am inteles ca a fost curatzata de 2 ori,in momentul cand sa dus masina a avut 224.000 km,e adevarat ca inainte sa se duca fluiera tare se auzea linistit inauntru cu geamurile inchise dar de tras a tras pana in ultima clipa.cred ca a tinut destul sau nu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poi eu as fii foarte multumit sa ma tina cea noua atata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!