Jump to content

La cati km a crapat turbina - motoare TDI


MOTANUL
 Share

Postare recomandată

268000 km la un Audi A4 2.5 TDI din 2000, cu turbina originala si fara nici o problema la turbina. A crapat in schimb injectia. Masina a fost luata la 14000 km din DE. In 2007 am dat masina deci nu stiu la ora actuala ce-i mai face turbina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 291
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • andREI

    9

  • marius1982.11

    8

  • noname_

    5

  • cristianionut

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

La 62000 a luat-o pe ulei..schimbata la colegul cipos! (porsche vroia 1600 euro-masina iesita din garantie de 4 luni)

Cat te-a costat la Cipos. Daca nu sunt indiscret :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda..la 37000 acuzat "mieunat" turbo bagata la porsche aviatiei si schimbata(asa zic ei)

La 62000 a luat-o pe ulei..schimbata la colegul cipos! (porsche vroia 1600 euro-masina iesita din garantie de 4 luni)

Concluziile trageti-le voi ca eu nu stiu ce sa zic!

trebuia sa faci scandal pt culanta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 283 K am schimbat geometria variabila dupa ce am curatat-o pe cea veche de vreo 2-3 ori in 4000 km fara rezultate prea spectaculoase si cred ca urmeaza acum la 285 k o schimbare de turbina ca nu-si mai face treaba mai deloc. Pur si simplu refuza sa faca presiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

310000 km

schimbat axu cu paleti, bucse si suportu de la vane

cost 330 euro

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuia sa faci scandal pt culanta

Am fost pana la porsche nord personal si le-am zis de culanta. Am facut o singura greseala. La 60000 pt ca iesise din garantie nu am mai facut revizia la service autorizat. Dar am folosit aceleasi piese ca si la toate celelalte revizii (aduse mereu de mine). Mi-au spus ca asta ar fi una din pretentiile producatorului in caz de acordare de culanta. Treaba si mai suparatoare este ca, pe turbina chipurile schimata de cei de la porsche aviatiei este stantata data de 03/2007 adica exact cand a fost facuta masina. Este dubios, si am sunat la rel clienti sa-i intreb ce cod a avut piesa schimbata de ei in garantie ca sa confrunt cu ce am gasit pe masina, spunandu-le si de ce-i banuiesc eu, dar mi-au spus ca asa ceva nu se face ca nu se pot da astfel de date. Oricum urmeaza alte actiuni mai legale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa-le cerere scrisa pentru aflarea codului de piesa

nu trebuia sa le spui ca-i banuiesti, ci ca ai nevoie de el pentru culanta oferita prin alt dealer :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat 1,9 TDI 81Kw, AFN, fabricatie 99,205000 km si merge perect fara chip fara curatare!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-a picat turbina la Passat prin 2006 cand avea ~150.000km Acum are peste 300.000km si merge brici. (No chip) .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Curatat turbina la 115.000 km (pe bord) la masina din profil. Intra in limp pentru ca am mers subturat o perioada pana am realizat eu cum se mere cu un turbo diesel :rolleyes: . Am 10 mii facuti de atunci si nu au mai aparut probleme la turbo.

O zi buna tuturor :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimbat geometria variabila la 145 mii km (cipos), intra in limp mode.

Masina cumparata personal din germ la 107 mii km (sper reali :D ).

Am facut 12 mii km de atunci; acum am un zgomot numai in mers, nu cred sa fie turbina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la fel ca multi de aici (din cate vad)...schimbat geom. variabila (cipos) la ~165.000 - limp mode

acum 179.000 si nici o problema

mananca pamant, nu da fum

fara chip

km ... chiar nu ma intereseaza nr lor, la cum se comporta masina... ;)

Modificat de mihuz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vw passat an 2003 motor 1.9 tdi -131 cp -350 000 km

bora an 2005 motor 1.9 tdi alh-200 000 km

masinile sunt cumparate noi de la vw

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine are deja 185.000 km si nici nu a fost curatata turbina :)

LUPO 1.2 TDI din 2000

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am 100.000 km, masina cu chiptuning facut la Voinea de la 15.000, fara nici o problema la turbina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.9 tdi 74 kw atd pd ,schimbata la 177300 km, la demontare s/a gasit uzura mare,palele axului au frecat corpul turbinei ,s/au rupt...muuult fum ,muuulti nervi si ...alta noua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.9 tdi 74 kw atd pd ,schimbata la 177300 km, la demontare s/a gasit uzura mare,palele axului au frecat corpul turbinei ,s/au rupt...muuult fum ,muuulti nervi si ...alta noua.

presupun ca era KKK

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La masina din semnatura,acum si-a dat duhul,228.000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La masina din semnatura,acum si-a dat duhul,228.000 km.

Si a mea la fel....in aceiasi saptamana, aceiasi problema !

Caut turbina sh mai ieftina, nu merita sa cumpar una noua la cati km are motorul (586.000)

Modificat de remier
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vorbeste cu colegul cipos, mai mult ca sigur el te poate ajuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

38.000 pana cand a inceput sa fluiere si a fost schimbata pe garantie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu daca aria suporta si discutii despre masini non VAG, dar am avut anul trecut un renault megane 1.5 dci

la 45000 de km, cand ma intorceam dintr-un drum lung, in panta fiind, cu masina plina si in depasire am schimbat din a 5-a in a 4-a si pur si simplu

mi-a scuipat paletele de la turbina prin toata admisia (am pastrat turbina ca amintire). de garantie la renault pentru asa ceva nici vorba.

:)

Modificat de sorinsab
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La masina din semnatura la 46000 km turbina garret made in romania si-a dat duhul. Se schimba pe garantie tot cu una garret made in romania.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!