Jump to content

La cati km a crapat turbina - motoare TDI


MOTANUL
 Share

Postare recomandată

volnick1986

- la 1.9 TDI 116 cai din 2000 cu 135 mii km reali (2009) cumparat la 70 mii (2003) tubina inca merge f bine dar am schimbat in acest timp 2 supape de vacum. 90% mers in oras.

- la 1.8T n-are treaba! la 134 mii (reali sau nu?!?) merge de rupe!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 291
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • andREI

    9

  • marius1982.11

    8

  • noname_

    5

  • cristianionut

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

1.9 TDI 101 cai din 2003 cumparat la 180k km din germania am schimbat-o acum la 225k km pentru ca dadea semne ca e pe duca.

Mecanicul s-a uitat la ceva la calc si mi-a zis ca au fost modificati km masinii deci e probabil sa fi avut chiar mai mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.9TDI 280.000 Km 110 CP ASV.Merge excelent nu am la mine un log sa va arat.Ulei Aral High Tronic.Am luat masina pe la 210.000 se mergea cu ea barbar era de firma, distributia a fost schimbata pe la 200.000 prima data s-a rupt o parte din curea si batea in capac ca altfel mai mergea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa inteleg ca pui in motor High Tronic ??? La pd trebuie pus Tronic 431 de la Aral nu ceea ce ai pus tu.Atentie!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sorinaccio_G5

am 128000km si nu am probleme cu turbina deocamdata, sper ca niciodata! :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hangyouridols
Sa inteleg ca pui in motor High Tronic ??? La pd trebuie pus Tronic 431 de la Aral nu ceea ce ai pus tu.Atentie!!!

:icon_thumright: ASV nu e pd,e non pd.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa inteleg ca Skoda Octavia 1 1,9 tdi 110 cp din 2002 are numai tipul ala de motor ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In 2002 motorul de 110 cp e ASV-ul non-PD...

Modificat de maniax
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am si eu o Bora de 1,9 TDI cu motor AXR din 2003, nr de km reali peste 150k km. Am avut niste probleme la motor si am facut niste schimbari, am pus alt bloc motor, motiv cu care mi-a fost dezasamblata si turbina. Niste baieti de la reprezentanta VW au analizat-o si au zis ca arata ok si ca nu trebuie schimbata. Nu avea rugina sau funingine, se vedea oarece uzura la ea. Am trimis-o la un specialist in turbine sa o verifice si eventual sa-i schimbe kit-ul. Axul avea un oarecare joc, cateva zecimi, el spunand ca e normal si ca probleme tehnice la o turbina le poti observa doar pusa pe masina, cu motorul pornit.

E pusa pe masina si functioneaza normal, din pct meu de vedere. Nu simt goluri de putere. Probabil ca nu conduc la turatiile recomandate de voi, ci merg la 2000 rpm maxim. Imi recomandati sa schimb vitezele la peste 3000?

In plus, observ cand conduc noaptea prin oras, ca dupa ce schimb viteza, ma uit in oglinda retrovizoare si observ val de fum la lumina farurilor masinii din spatele meu. E vorba de gaz de esapament sau poate fi vorba de altceva? Poate fi ulei ars sau motorina insuficient arsa? Ce-mi recomandati sa fac si cum sa verific?

Din ce-ati scris mai mult, recomandati ca turbina tine mai mult si functioneaza mai bine daca mentin turatia intre 1500-3000 rpm si din cand in cand, macar in weekend sa-i mai dau o blana la dum mai lung.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Calc-o putin si prin oras .. si incearca sa schimbi mai mult peste 2500 rpm chiar daca se aude motorul mai "neplacut" ca sa zic asa ... :blah_: - Sigur o sa scapi de fum :angry:

Modificat de Sergiu.B.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

Eu pe golful meu 4 TDI AGR 90cp am 245 mi km si merge binisor masina de ceva timp in coace am vazut ca ar manca ceva ulei .... sa poate sa fie de la turbina? sa fie obosita? Tin sa precizez ca Nu scoate fum nici la turati mici nici la turati mari , eu in legatura cu turatiele o turez foarte tare si ma duc totimpu cu ia turata , infara de fimineata cand motoru rece astept putin dar dupa aceea o urc bine in turati .

Deci nu stiu daca trebuie sa ma astept la o schimbare sau nu, uni spun ca da alti ca nu, dupa sunet : suna adica fluiera frumos si cateodat chiar si la relantiu dar unii spun ca nui o problema si ca dincontra ar fi bine ... mai am inca o mica intrebare, putem sa ne dam seama in treapta a 5 cu pedala la fund, in blana si sa nu traga numa pana la 170km/h?

Am uitat sa precizes ca ii Non PD si non GV ( turbo KKK nu VNT)

have a good time

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul este cu pompa de injectie.Nu este PD

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Passat AVF, deci 131 CP...206.000 km si merge excelent.

Am si o resoftare de 2 ani...aprox 165 cp

A, sa nu uit: am curatat turbina pe la 170k...si ce-am gasit acolo m-a speriat. Dar acum e ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Am folosit masina cam 50.000km (+/- cateva sute de km) iar acum am 149.000km. Nu am facut nicio reparatie la motor. Turbina cred ca este originala. Eu nu am facut nicio curatare (nu a fost nevoie deocamdata) nu am avut niciun Limp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am curatat turbina la 168k pt ca cu vreo 5000km in urma luasem niste limp-uri si am rezolvat atunci doar temporar problema. La miscarea actuatorului se auzea un scartait si mergea oaracum greoi.

Problema a fost la inelul care misca vanele respective(carbon si rugina) pe care l-am curatat si am dar cu o solutie de curatat depunerile de carbon, fara a pune hartie abraziva pe turbina. Joc la ax are doar in limitele normale, adica in timpul functionarii axul sta pe o "perna" de ulei. Dupa curatire am miscat tija si era de nerecunoscu, am crezut ca merge in gol :)).

Eu sper sa mearga mult si bine in continuare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

100500km, nici o problema, nu consuma ulei. Nu o fugaresc si schimb corect pe cat posibil. Se aude clar sunetul turbinei la 1500-1900 rot/min, cand incepe ea sa isi faca treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stii ce e ciudat, la mine incepe sa fluiere clar pe la 1200-1300 rpm, nu strident, dar se aude ca incepe, maiales cand e rece motorul(ulei mai vascos). e normal, sau e de la chip?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina din semnatura, 145.000Km, i`am curatat doar intercoolerul ca imi intra in limp mode, asta se intampla la 131.000km, acum merge foarte bine, nu mi`a mai facut nici o problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stii ce e ciudat, la mine incepe sa fluiere clar pe la 1200-1300 rpm, nu strident, dar se aude ca incepe, maiales cand e rece motorul(ulei mai vascos). e normal, sau e de la chip?

E normal, cred. Se aude si la mine dar mai subtire asha.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.9 TDI-PD AVF 96KW are ~295000 an 2003 si cred ca e cea originala. masina am luat-o personal din germ la 213000 si cred ca inca e ok.

Modificat de daniel.alecu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca sunt campion: 400 000 km la prima curatare a turbinei. Masina are cartea service pe ultimii 200 000km si cand m-am uitat pe vag masina are 400 000 km si la service mecanicul a zis ca este sigur ca asta e prima desfacere a turbinei si ca e originala (m-a minti oare?). Cel mai interesant e ca nu scoate fum deloc; peste 80% din passaturile din GL scot mai mult fum decat al meu. Singurul fum care-l scoate e iarna cand o las pornita mai mult timp la relati si e fum alb,ulei nu mananca mult (cam 4-500g in 15000). Motorul e 1.9 tdi, ATJ, 116cp, 6+1 mt.

Modificat de florin_miron
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

passat 1.9 avf 2001,picat turbina la 188500km.nu stiu cat sunt de reali,rezolvat turbina,noua de la colegul cipos

post-20115-1255368526_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1,9 tdi BJB pe un O2 are 120mii de la 35000 cu cip inca merge f b.

2,5 tdi BDG de pe un A4 177000 cu cip de la 127000 inca merge impecabil (e legat si de un multitronic motorul asa ca nu a prea fost chinuit)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda..la 37000 acuzat "mieunat" turbo bagata la porsche aviatiei si schimbata(asa zic ei)

La 62000 a luat-o pe ulei..schimbata la colegul cipos! (porsche vroia 1600 euro-masina iesita din garantie de 4 luni)

Concluziile trageti-le voi ca eu nu stiu ce sa zic!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!