Jump to content

La cati km a crapat turbina - motoare TDI


MOTANUL
 Share

Postare recomandată

  • Replies 291
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • andREI

    9

  • marius1982.11

    8

  • noname_

    5

  • cristianionut

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Golf V 1.9 TDI din 2005 - 120.000 km fara probleme...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

GOLF V 1.9TDI 105 cp din 2004. 147.0xx km. Nu am inca nicio problema cu turbina si sper sa nu am in continuare :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

topicul asta e pt a spune exact ca a tinut turbina...nu ca am 50 000km si merge bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-a tinut aprox. 200000 de km. Suferea de limp mode si cum la inceput habar n-aveam ce-i aia, asa m-am dus cu ea si am fortat turbina pana cand "o puscat" :). Daca o curatam, ma mai tinea mult si bine, dar asa am schimbat'o complet.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golf 5 1.9 TDI BKC - 103500 km - a crapat turbina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la bkc au fost cazuri la 8000 si 47000 astea sunt cele mai rapide pe care le stiu :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

au fost rezolvate?...sau inca pica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.9 TDI-PD AVB 105CP - 240.000KM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina luata la 142.000km, cipuita imediat dupa cumparare, acum are 205.000km. mi se pare ca de 2-3 luni agata la 1900 de ture dar doar in treapta a 2-a si cand e motorul rece.(se simte un mic gol de putere). vag-com-ul nu zice nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut pentru Toti!

Golf IV 2000 ATD 340000km. Nici PD nu au fost schimbate, nici turbina. :)

La rece max 2000 rpm, dupa forja lasat 2-3 minute in relantiu, si ulei bun. (ulei VW 507.00, schimbat approx la 12-14000km )Asa tine motorul mult.

Numa' bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

S-a dus azi turbina. Era turbina originala de pe Gf 4 ALH , a avut 227.000 km.

De cand am achizitionat masina foarte multi km i-am facut in oras cu schimbari de viteza la turatii joase , ceea ce i-a adus sfarsitul banuiesc.

Offtopic: Sfaturi in ceea ce priveste schimbarea vitezei la ce turatie?

De asemenea pot monta o turbina mai mare pentru un viitor upgrade stage 3?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golf 4, an 2000, tip motor AHF, curatat turbina la ~68xxx km - avea vanele blocate complet de depuneri. Cum spunea si Dragos, actuatorul turbinei este boala lor, si al meu este ruginit si sper sa mai tina ceva. Acum are 107xxx km si merge ok, nu da semne de probleme, knock on wood!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a dus azi turbina. Era turbina originala de pe Gf 4 ALH , a avut 227.000 km.

De cand am achizitionat masina foarte multi km i-am facut in oras cu schimbari de viteza la turatii joase , ceea ce i-a adus sfarsitul banuiesc.

Offtopic: Sfaturi in ceea ce priveste schimbarea vitezei la ce turatie?

De asemenea pot monta o turbina mai mare pentru un viitor upgrade stage 3?

Multumesc

Sfaturi turatii aici: http://vwforum.ro/index.php?showto...amp;#entry57531

Din pacate le-am descoperit prea tarziu:

Skoda Octavia 1.9 TDI MY2006, turbina a murit la 70.0000 din cauza de sofer/propietar tractorist.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Seat Leon 1p 1.9 TDI PD din 2006 la 15000km , a crapat turbina in mijlocu Clujului in Observator vara trecuta ... era in garantie dar a trebuit eu sa platesc reparatia la Seat pentru inceput .... ca de asha e in Romania. Am stat toata vacanta fara masina. @#%@)^%@^

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Skoda Superb 1.9 TDI 74KW - 260000 km....merge fara probleme....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VW Passat 265.000 km 96 kw AWX - speedy gonzales :icon_thumright:

Modificat de ciprianD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

liviuplaton

GOLF IV din 2000 motor ajm , ma lasat la 200.000 km pe bord , in ECU 370.000 km , motorul a fost schimbat de fostul propietar , nu stiu exact cati km are turbina .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut pentru Toti!

Golf IV 2000 ATD 340000km. Nici PD nu au fost schimbate, nici turbina. :exclaim:

La rece max 2000 rpm, dupa forja lasat 2-3 minute in relantiu, si ulei bun. (ulei VW 507.00, schimbat approx la 12-14000km )Asa tine motorul mult.

Numa' bine

ATD am avut si eu,dar din 2003, la ~220 000km l-am dat, dar turbina tragea bine, si avea si soft. tratament bun si tin fara probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Golf IV 1.9 ATD 2000 74 kw turbina crapata la 220.000 km. Cu masina am mers normal, cu motorul rece neturat mai mult de 2200 rpm, uleiul schimbat la 8500 - 9500 km, in rest unele excese, adica talpa de la 2000 - 2100 la 4000 fapt ceea ce a dus la sfarsitul ei.

Modificat de rabbit85
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Skoda Octavia2 din 2006 1,9 TDI 105 CP, BJB, a murit la 118.000 km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la benzina tot in veselia asta pica turbinele?

a mea are 100 mii pe bord si vreo 300mii reali...trage bine motorul,nu consuma ulei,nu suiera turbina.

care sunt semnele de sfarsit la benzina?

stiu aici e TDI forum,nu ma omorati

Modificat de m-nus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Nu mai fluiera turbina.♦

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Golf 4, AXR, 142000km (cumparata la 114000)...Nu cred ca turbina a fost curatata vreodata. Ulei+filtru schimbate la timp (pana in 12k), turatii pana la 3700-4000 (mai rar 4000), motorina "made in Romania", protejata cand e motorul rece, folosita 80% in mediu urban, Log-uri in mers facute cam odata pe luna (toate in regula)...Cam asta e.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la benzinare pica mai rar.Am un prieten cu A6 din2002 cu 1.8T de 180cp si are 306.000 si nu a schimbat nimic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!