Jump to content

La cati km a crapat turbina - motoare TDI


MOTANUL
 Share

Postare recomandată

Chiar ai schimbat turbina?

Asa mare incredere ai avut in dealer?

De curiozitate, cat te-a costat "afacerea"?

P.S. Acum am vazut ce esti in Olanda. Intr-adevar ei nu se complica cu reparatul/curatatul turbinei.

Nu vad de ce nu as fi schimbat-o daca este pe costul lor si masina nu mergea in parametri.

Increderea in dealer este un termen relativ. Adica am incredere ca nu imi iau piese de pe masina cum am mai auzit ca se mai intampla in Romania, dar ca si tehnic nu ii asa cum se spune pe forum: tot ce ii "inafara" este ff bun. Is si ei oameni ;)

Nu m-a costat nimic deoarece (norocul meu) inca am garantie aprox un an. O turbina costa aici cam 1.000 euro + 2 zile de lucru (manopera 70 euro / ora) deci ajunge pe la 2.000 de euro.

Dan

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 291
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • andREI

    9

  • marius1982.11

    8

  • Swat Cat

    5

  • noname_

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gandeste-te ca e o linie automatizata de productie care geografic se afla in Romania dar nu vine Vasilica sa ia la pila paletzii turbinei stai tu linistit. Practic fiind un proces automatizat nu conteaza unde se afla, fie chiar pe luna.. :D :angry:

Nu ma asteptam la asa ceva oricum mi se pare aiurea ca intr o tara sa vinzi masini unele cu turbine facute intr o tara altele in alta....Adica asa saraci stia de la vw sa se bucure ca in romania ies putin mai ieftin...Daca aici s-ar face toate, nimic de zis.Dar cred ca primul aspect sunt banii..(mana de lucru ieftina in romania).Nu a zis nimeni ca ia paletii la pila dar uite Porsche ro cati sunt multumiti de servicii sau intra pe forum bmw sa vezi cati sunt multumiti de bavaria......astea din romania ma refer.

:angry: (Acum vin de la bavaria cu un prieten al carui BMW are probleme.I au schimbat turbina si nu i am strans suruburile pe acolo s-a intor leau restrans si acu dupa 200 km a scuipat tot uleiul afara nu se stie pe unde....Sa pleci cu suruburile de la galerie si diferite plasticarii desfacute....)

Modificat de TazVW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e tare cu turbina 1000 de euro si manopera pt 2 zile de lucru !! (schimbarea ei) inca 1000, stiind ca un mecanic din service poate schimba o turbina in ...30 minute?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

30 de minute daca asta face toata ziua si numai asta (are totul in reflex) si nu e nici un surub incapatanat insa mai mult de 4 ore nu ar trebui sa ia nici batut. 1000 EUR se poate daca e reprezentanta (pretul turbinei in sine)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai la ce m-am gandit cand am fost surprins: Laurentiu si cipos, cei care printre altele curata si turbine au de facut urmatoarele gesturi: lasat motorul sa se raceasca putin, demontat turbina de pe masina, lasat turbina sa se raceasca si ea bine, desfacut turbina, curatat , refacut planeitate vane, montat turbo la loc si montat pe masina...toate astea dureaza cam 3 ore !

Raman la parerea ca 2 zile pentru schimbat o turbina e bataie de joc pe banii clientului (chiar si in garantie tot banii clientilor sunt) .

Dar suntem cam offtopic...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe mine m-a tinut 12000 Km! :D Noroc ca era in garantie!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

readeagle, cred c-ar mai merge ceva completari la tine :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si ce 12000.... furiosi..si furibunzi :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

160.000 km are acuma ( fara cip tuning) . Turbina originala, fara nici o problema . Oricum vreau sa merg si eu la o curatare cu ea asa preventiv ...

Mers cat se poate de corect. Schimbat la peste 2500 rpm, talpa sub 2200 niciodata. Prin oras nu ai ce face, eventual accelerezi pana la 2000 mai usor fara sa fortezi turbina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

220 000 golf tdi 110 cp din 1998

la 180 000 am curatzat-o si la 190 000 i-am facut chiptuning . masina cand am dat-o , cam scotea fum in sarcina , dar manca asfaltul . Actualul proprietar a schimbat garnitura de chiulasa care se stricase, turbina in ca merge .

Masina am cumparat-o din Germania cand avea 113 000 , si nu am mers deloc ushor cu ea , dar nu i-am dat niciodata jar pana nu s-a incalzit motorul la 90 C.

Foloseam plaja de turatie 1500-3000 , rar sub 1500 si foarte rar peste 4000 , asta este cheia !

Shuiera frumos !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Masina din semnatura, 247.000 km, fara probleme inca la Turbina.

Drive Safe!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

t4 caravelle din 2001.Motor 2.5l tdi 5 cil in linie 150 cai turbina garret cu geometrie variabila 460 000 km "still going strong" .. daca mai tine pana la 500k km o dau jos, o lustruiesc si o pun in vitrina :D :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

255000 km -turbina praf.In 100 de km mi-a halit 1,5l ulei. Schimbata la Cipos. Fara chip.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe fosta masina... 2001 VW Passat B5.5 m-a tinut turbina 210.000 km. Nu am avut soft la masina. Am schimbat-o la Cipos pt ca a zis el ca are joc in ax cand am dat-o jos sa o curete. Mai mergea destul dar am schimbat-o pt ca am vrut sa pastrez masina. Din pacate la 2 saptamani dupa am vandut-o. Am aflat de curand ca masina are 350.000 km, turbina merge perfect dar i-a cazut cutia... tiptronic... dar asta e e alta poveste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.190.000 km si nu sa umblat delok la turbina si merge fara probleme,acum catva timp i-am facut o curatire la egr dar turbina este in perfecta stare si sper sa mai duka inca mult si bine pana la adinci batraneti :) .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

185.000 km turbina este originala Am ceva ulei in intercooler cam 100 de g de la ea sa fie problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Neeh, probabil e de la gazele de carter.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e problema stai lin, daca era mai mult gen de la 1 l in sus ar trebui sa iti faci probleme asa 100 g e normal mai scapa din cauza vaporilor de ulei deci stai linistit nu e problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hangyouridols

272k km si turbina e originala;mai merge mult si bine fara problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

192000km am curatato si acum merge perfect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la 350 000 am scos-o ca am gasit noua la pret bun si trebuia sa o curat.

Cel caruia i-am dat-o e multumit de ea dupa ce a curatat-o.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristianionut

La 150 000 (reali dumnezeu stie) avea joc in ax turbina KKK, a fost schimbata cu garet de 17.

La golf 2 cu turbina simpla masina are 380 000 de km, dar are un pic de joc in ax.

Turbinele fabricate de la Turbomecanica, este de fapt o mica platforma (sectie) din turbomecanica care este privata si apartine concernului Garet, iar masinile de prelucrare a metalului care sunt dotate cu calculator, sunt aduse dn italia, iar muncitorii romani au beneficiat de traning.Deci din punct de vedere a calitati sunt ok.

De fapt injectoare pentru diesel sunt fabricate in India, Brazilia de catre concernul Bosch.

Modificat de cristianionut
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La un Golf4 101cp, 190k reali , turbina(Garret) a fost refacuta complet la Turbomecanica Buc. cost 1100lei ! Parca este alta masina acum , iar sunetu produs de turbo e ff misto ! :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

145 000 km, nicio problema la turbina, nicio problema la motor..si vreau sa spun ca nici nu am grija de masina deloc..am schimbat filtrele dupa 45 000 de km , ca si uleiul.(doar am completat)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

:offtopic: Dupa 45000 de km tu doar ai completat uleiul???? Si ai schimbat filtrele???? Glumesti, nu-i asa? Sorry de off topic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!