Jump to content

La cati km a crapat turbina - motoare TDI


MOTANUL
 Share

Postare recomandată

Si eu as fi fost interesat de o curatire a turbinei dupa cei 166.000 km cat arata la bord(mai mult sau mai putini reali) si acum sa inteleg ca in cazul acestui model,nu se poate efectua o curatire?Turbina nu se imbacseste cu timpul?Cum poate fi intretinuta in acest caz?Sau,in caz de probleme(Doamne fereste),va trebui doar schimbata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 291
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • andREI

    9

  • marius1982.11

    8

  • noname_

    5

  • cristianionut

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Oameni buni, exista diferente masive intre turbinele cu geometrie variabila (VNT) si cele cu wastegate (non-VNT). Cele cu geometrie variabila au niste vane in plus langa "elicea" (observati ghilimelele) de admisie care se imbacsesc la TD-uri si TDI-urile 1Z/AHU/AGR nu sunt astfel de turbine. Au turbina simpla cu cale de deviere (wastegate).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

golf iv AHF din 1998. Powerbox la 15.000km si la 80.000 s-a blocat turbo (partial deschis , limp la 150kmh). Curatat atunci , si trecut pe chiptuning AED. De atunci pana azi (210.000km) masina a mers cu chiptuning de la 3 firme (de 30.000 chip TCM). Turbo e inca in stare buna dar actuatorul (desi nu intru ECU in limpmode) are boale platformei de GOLF IV unde rugineste in capsula.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

postez prima data, am un golf 5 tdi, 140 cp... are aproape 2 luni si 6000 km. Am vrut sa vad ce-mi scoate masina, pe autostrada soarelui, sa zicem ca ma faceam cu-n audi, sau aveam eu impresia asta... in 10 km, turbina a sarit in aer, fum, masini oprite... tot tacamul, nu vorbesc de senzatia de ciuda!

Masina a plecat in service, informatia traznet de la service???? TURBINA de pe gof5 (masina nemteasca) era MADE IN ROMANIA!

Se pare ca de ceva timp mai toate masinile de serie VW (inclusiv touareq) au turbine made in romania, turbomecanica brasov.

Dragii mei, cred ca s-a ajuns ca in 2006, in loc sa cumperi masina visata cumperi doar brandul de masina visata!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turbinele sunt facute la Turbomecanica Bucuresti si asta e un lucru stiut de mult timp. Nu stiu exact care turbine de la Vw sunt facute acolo. Oricum la ce povestesti tu 100% era eroare de fabricatie...se mai intampla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turbinele sunt facute la Turbomecanica Bucuresti si asta e un lucru stiut de mult timp. Nu stiu exact care turbine de la Vw sunt facute acolo. Oricum la ce povestesti tu 100% era eroare de fabricatie...se mai intampla.

merci, pt informatie, trebuie doar sa punctez ca profesia mea n-are nici o treaba cu mecanica sau ingineria... am cumparat o masina... mi-am dorit-o si nu mi se pare normal sa aflu ca are pe ea piese romanesti, daca imi doream logan... cumparam logan!

daca e asa cum spui, de ce imi aduc turbina din germania???? de ce nu-mi pun tot romaneasca?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ei bine, asta se numeste birocratie... Pe acea turbina se asigura garantie si garantia o asigura VW AG care trebuie sa o trimita spre tine (si probabil sa o verifice inainte--posibil) prin reteaua de dealeri. NU as pune la suflet prea mult ca e o piesa facut la noi, pentru ca in general produsele romanesti pentru export sint destul de apreciate cred eu :) ..

Sper sa nu fi gresit prea mult pe aici ..

Jules

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ei bine, asta se numeste birocratie... Pe acea turbina se asigura garantie si garantia o asigura VW AG care trebuie sa o trimita spre tine (si probabil sa o verifice inainte--posibil) prin reteaua de dealeri. NU as pune la suflet prea mult ca e o piesa facut la noi, pentru ca in general produsele romanesti pentru export sint destul de apreciate cred eu :) ..

Sper sa nu fi gresit prea mult pe aici ..

Jules

Da, ai dreptate... cred ca e logic ce-ai spus... piesa e trimisa din germania pt ca garantia o ofera VW!

Si da, ceea ce exportam e apreciat dar nu pot sa nu postez ceea ce povestea cineva vis a vis de turbina mea care a clacat la 6000 km, fiind romanesca! Un francez isi strangea bani pt un renault laguna, in franta costa 35 mii de euro, tipul martor la discutie il intreaba socat... cum pretul asta? in romania e 22 mii full

options. Raspunsul??? Multe din piesele de pe masinile pt est sunt fabricate in est... Iar unele turbine chiar functioneaza doar 6000 de km :) Din pacate!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroare de fabricatie zic si eu.

Am acelasi motor care a mers 19.000 km in varianta stock si in ultimii 3.500 km cu … ajutorul lui Voinea si nu l-am menajat deloc, dar absolut de loc, chiar ma gandesc cum sa fac sa schimb mai repede turbina cu una mai mare si cu tot tacamul necesar pentru a obtine mai mult …

Si referitor la stilul de conducere, schimb frecvent acum la peste 4000 RPM pentru ca trage vizibil pana la 4.500 …

Iar Garrett e Garrett, chiar daca e fabricat la Turbomecanica, si din ce in ce mai multe repere din industria auto se fac si in RO si … bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Subscriu la ce a spus razdan(inclusiv la stilul de condus, e pacat sa schimbi la sub 4000;) ). Eu am 35000km si 15000 cu chip si masina merge impecabil.

Cred ca ai avut ghinion.

Partea "Made in RO"nu are nici o relevanta pentru ca foarte multi producatori din industria auto mondiala s-au dezvoltat la noi in tara si se produc de la volane de Mercedes la centuri de Ferrari si... turbine de VW. Atat timp cat standardele de calitate sunt cele europene si ale producatorului eu chiar ma bucur sa am pe masina piese facute aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-ati convins, ramane doar impresia ca din nou n-am avut noroc in viata :Driver:

Macar sa se repare si sa se repare bine pt ca am un stil de sofat agresiv si n-as mai suporta o noua prbl la turbina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A crapat la 98.000 (in garantie inca) ....... cei din service au zis ca a fost viciu de fabricatie .......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A crapat la 98.000

Cred ca ar trebui specificat in fiecare caz ce inseamna "a crapat" , in mintea mea asta inseamna ca s-a spart in 2-3-x bucati :huh:

Spun asta pentru ca stim cu totii cum sunt schimbate turbine bune doar pentru ca la service-urile mari nu exista notiunea de curatare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu turbina care a crapat (efectiv a crapat, service-ul mi-a trimis poze cu ea bucati, bucati - lagarele au cedat, masina avea 6000 km :)) am ales nurvil, desi locuiesc in buc si nu-mi pare rau deloc, tipii sunt absolut profesionisti, am tinut legatura prin telefon , cand au spus ca e gata, a fost gata, jos palaria!!!!

Inlocuit turbina, piesa nu era pe stoc, 7 zile din care 6 zile a durat ca piesa sa ajunga din germania (normal... tot turbina de la turbomecanica :)) )

Bonus a fost claxonul care a venit din fabrica c-o prbl destul de enervanta, claxona doar intr-un singur loc al volanului si doar daca apasai destul de furtunos in el... stupoare, luandu-mi masina.... claxonul mergea uns!!!!!

Daca n-aveti alternative si alte service-uri v-au facut prbl iar distanta nu-i o mare prbl, nurvil e o alternativa mai mult decat onorabila!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci sa inteleg ca turbina de pe G 5 GTI nefiind cu geometrie variabila o sa ma tina mult si bine,avand in vedere ca o calc ocazional si nici atunci "full throttle"?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu cum e la 2.0 TFSI insa nu cred sa fie cu wastegate cum zici tu..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mea s-a dus la 105000Km.In momentul cand am desfacut-o vanele erau strambe.Solutia a fost:

pastrarea carcasei, restul nou. Mentionez ca problema s-a datorat fostului proprietar (primii 80000Km).Spun asta fiindca la mine vede in fiecare zi 4000 ture.

Modificat de black leon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am cumparat o Bora din 2001, din fericire cu garantie (masina din semnatura). Dupa 4 zile cand am mers pe autostrada mai mult de 140 nu a vrut. Am mers la dealer si concluzia a fost: o noua turbina. Deci pe "noua" mea masina turbina a tinut 99.300km.

Dan

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Skoda Octavia 2002(110CP) 230.000KM am schimbat doar geometria.Axul turbinei si paletii erau ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

g4 ASV 245.000 km, (*motor nou 60.000 km), turbina originala, merge perfect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cumparat o Bora din 2001, din fericire cu garantie (masina din semnatura). Dupa 4 zile cand am mers pe autostrada mai mult de 140 nu a vrut. Am mers la dealer si concluzia a fost: o noua turbina. Deci pe "noua" mea masina turbina a tinut 99.300km.

Dan

Chiar ai schimbat turbina?

Asa mare incredere ai avut in dealer?

De curiozitate, cat te-a costat "afacerea"?

P.S. Acum am vazut ce esti in Olanda. Intr-adevar ei nu se complica cu reparatul/curatatul turbinei.

Modificat de Cato
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turbinele sunt facute la Turbomecanica Bucuresti si asta e un lucru stiut de mult timp. Nu stiu exact care turbine de la Vw sunt facute acolo. Oricum la ce povestesti tu 100% era eroare de fabricatie...se mai intampla.

;) ;) Doamne...Sunt absolut uimit....Vrei sa zici ca am sanse ca noua mea masina nemteasca de peste 20000 E sa aiba turbina produsa in romania??

Modificat de TazVW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

golf 4 kombi 2004 1.9tdi 100 cp codu de motor nu il stiu o sa ma uit

174000 merge perfect... am mers si cu golf de 20000 de km si nici o diferenta:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

;) ;) Doamne...Sunt absolut uimit....Vrei sa zici ca am sanse ca noua mea masina nemteasca de peste 20000 E sa aiba turbina produsa in romania??

si care ar fi problema? daca e lucrata cum trebuie si merge cel putin la fel ca una lucrata in afara? eu am incredere in turbinele astea. daca nu in romani, macar in VW ca stie ce face am ;) atata timp cat masina mea are 200.000 km si trage foarte bine si fara fum si fara prob la turbina.. de ce nu as fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

;) ;) Doamne...Sunt absolut uimit....Vrei sa zici ca am sanse ca noua mea masina nemteasca de peste 20000 E sa aiba turbina produsa in romania??

Gandeste-te ca e o linie automatizata de productie care geografic se afla in Romania dar nu vine Vasilica sa ia la pila paletzii turbinei stai tu linistit. Practic fiind un proces automatizat nu conteaza unde se afla, fie chiar pe luna.. ;) ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!