Jump to content

La cati km a crapat turbina - motoare TDI


MOTANUL
 Share

Postare recomandată

din descrierea ta , nu e problema de la turbina pare a fi de la ambreiaj....care patineaza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 291
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • andREI

    9

  • marius1982.11

    8

  • noname_

    5

  • cristianionut

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Golf 4 1.9 TDI AJM - 215.000 si pare sa aiba probleme cu actuatorul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Eu am luat bora personal iarna trecuta din Germania la 200.000km si cand am venit in tara am schimbat uleiul.

Luna trecuta aveam 214.000 si urma sa il schimb, intr-o dimineata am plecat la munca si mi s-a parut ca suiera putin mai tare turbina, am mers normal pana s-a incalzit si pe centura am schimbat treptele 3 4 pe la 3000 de turatii sa vad daca disare suieratul si dupa ce am dat a5a , brusc nu s-a mai auzit turbina si a intrat in limp.

Am mers usor inca 2-3km pana la serviciu, am oprito  am repornito si auzeam cum agata paletii in carcasa si incepuse sa scoata putin fum, mi-am dat seama ca s-a dus turbo si n-am mai pornito sa nu o ia pe ulei.

Pana in acea dimineata nu a avut absolut nici o simptoma.... nu scotea pic de fum, tragea perfect, suiera foarte putin, actuatorul functiona perfect(a si ramas pe noua turbina).

 

Dupa inlocuirea turbinei am constatat ca murise si MAF-ul..

 

Singurul lucru constatat a fost cand am schimbat uleiul la 200k am observat ca vechiul ulei era destul de murdar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

bora 1.9 tdi ASV 

 

A picat o data la 193k am facut o turbina upgrade la mbituning (haplea) unde a zis ca am garantie 6 luni binenteles ca garantia era verbala , zis si facut turbina aia a tinut aproximativ 11 mii km , si a crapat (fara cip tuning ) chiar daca aceasta sa stricat in 3 luni ,a refuzat reparatia sa 

De 45.000 km am o turbina noua , originala ! si nu am probleme cu ea !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bora 1.9 tdi ASV 

 

A picat o data la 193k am facut o turbina upgrade la mbituning (haplea) unde a zis ca am garantie 6 luni binenteles ca garantia era verbala , zis si facut turbina aia a tinut aproximativ 11 mii km , si a crapat (fara cip tuning ) chiar daca aceasta sa stricat in 3 luni ,a refuzat reparatia sa 

De 45.000 km am o turbina noua , originala ! si nu am probleme cu ea !

Off Topic: - turbina pe care ai pus la Haplea, era nou sau second hand? Documente la mana nu ti-a dat dupa montarea ei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Octavia 2, 2005, 2.0 tdi, BKD, DSG6, am 283.000 Km facuti pana acum cu turbina originala care a fost curatata acum 15000km. A inceput sa fluiere putin mai tare dupa curatire, dar sper sa ma mai tina vreo 50000.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Octavia combi, alh, 320.000km, mers lejer, apoi depasire dupa care s-a dus de nebuna la 185kmh!! si nu glumesc cand spun de nebuna.....noroc ca eram pe 2 benzi pe sens...fum dupa mine ca la balamuc, am avut un moment necugetat zic in care am schimbat a 4a, in clipa aia turometrul sa dus la maxim dupa care am oprito in viteza a 4 a cu frana.......Faza e ca nu mai porneste si nici nu se aude vreun zgomot ciudat. Momentan este la service ,astept maine deznodamantul.A consumat ~2 l de ulei in 15....20secunde.Nu suiera, nu avea nici un simptom, nimic. doar a murit si gata Eroic as putea spune!

Acum stau in dubii, daca a tras ceva pale pe admisie se mai merita reparatia? sau alt motor de la dezmembrari (am gasit cu garantie si montaj la 500eur)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat fabricatie 2000 cod motor nu mai stiu 116cp-vandut la 350k km fara probleme turbina

Passat B6 BXE vandut la 280k km fara probleme la turbina (chiar dupa chiptuning)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

toledo tdi 110 cai ASV, am schimbat turbina la 140 000 , km reali. Mersul subturat al fostei proprietare a blocat geometria. Simptome: zgomot de sirena, overboost...am decis sa nu risc si am schimbat turbina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Skoda Octavia 1,motor ALH,vanduta la 415000 km fara nici o problema la turbina(eu unic proprietar),consum ulei 1 litru la 15000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut, din suflet rog , cine ma poate ajuta cu o adresa sau nr de telefon, mess, etc orice se poate lua legatura cu Cipos. va multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scrie pe google cipos turbo si gasesti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

salut! o2 1.9 tdi pica turbina la 65 mii km, motivul mers subturat in oras(treapta a 4 a, la 60 la ora). Masina o am de noua, iar mereu am mers cu muzica pornita la ea, cu 2 zile inainte sa imi pice turbo se auzea un mic sutuit la accelerari si  franari intre 1500 si 2000 ture. acuma am turbo reconditionat, m-a costat 1900 ron cu totul(manopera, ulei filtre, turbina reconditionata), iar de cand am luat masina din service, observ ca suieratul/fluieratul ala inca se aude intre 1500-2000 ture, cand e motorul rece mai tare nitel, cand e motorul cald nu prea se mai aude, am ascultat si alte masini din gama VAG, toate la fel au facut( golf 5 si 4, Octavia 2, superb 2, audi a4, passat b5 si b6) am fost la serviceul unde am reparat turbina, a ascultat suieratul  si mi-a zis ca e ceva normal ptr un motor facut de vw sa faca asa.. si vreau sa va intreb si pe voi daca e ceva normal. pentru ca incep treptat, treptat sa ii dau dreptate tatalui meu si anume cu cat o masina e mai complexa cu atata mai vulnerabila e

Modificat de mihai862002
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Buna,

Am de putin timp un Golf 5 1.9 di  2007 adusa din Germania. La relanti masina scoate un fasait dupa aproximativ 1 minut dupa ce o pornesc apoi daca apasa pe acceleratie se opreste iar dupa alt minut incepe iar. I-am schimbat racordul flexibil pentru ca era fisurat dar sunetul persista. Uneori in vitezele inferioare nu intra turbo .. da in gol. Sa dea semne ca ma lasa turbina? A mai fost schimbat la ea EGR ul ..

 

Multumesc!!

Modificat de Laura00
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fasaitul ala pare a fi de la traseul EGR, recirculare gaze, o lipsa de etanseitate.  La relanti turbina nu produce presiune, deci nu de la ea este.

VEzi la racitorul EGR ca pe acolo pierd gaze.

Fa o scanare sa vedem ce erori ai stocate pe motor. 

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

11 hours ago, andrei_221 said:

fasaitul ala pare a fi de la traseul EGR, recirculare gaze, o lipsa de etanseitate.  La relanti turbina nu produce presiune, deci nu de la ea este.

VEzi la racitorul EGR ca pe acolo pierd gaze.

Fa o scanare sa vedem ce erori ai stocate pe motor. 

Multumesc pt reply.

Am facut deja 3 diagnoze cu vag com si nu iese nimic desi pana acum mi s-a aprins de doua ori spirala (supraincalzire diesel) Oricum o sa verific traseul EGR si racitorul.

Thanks!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce supra incalzire ? spirala se aprinde cand e o problema la motor.... adica clar o eroare memorata. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!