Jump to content

La cati km a crapat turbina - motoare TDI


MOTANUL
 Share

Postare recomandată

AVF turbina schimbata la 275 000 de km...in urma cu un an am curatat-o si a tinut pana in decembrie cand s-a dus axul si a inceput sa aiba un joc mare si sa scoata muuult fum alb!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
  • Replies 291
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • andREI

    9

  • marius1982.11

    8

  • noname_

    5

  • cristianionut

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 3 months later...

Passat B6 BMP 140hp 2008 - 95.000 km, verdict: joc ax, palele ating carcasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Urat... mai ales la km astia. Oricum, au existat cazuri cu turbine schimbate la 50-60.000km/.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-adevar urat, mai ales daca pun si toate celelalte de cand am achizitionat masina: volant, kit ambreiaj, ulei cutie (huruit roti la viraj), etrieri spate, discuri fata + spate, rulmenti roata fata, mai am acum rulmenti amortizoare si cine stie ce va urma. Banuiesc ca fostul proprietar si-a cam batut joc de masina - pe asta mizez acum in incercarea de a returna masina reprezentantei. Pana acum am reparatiile in garantie la masina s-au dus in ~3500 euro - am avut noroc de garantie, partea mea s-a situat doar la 400 de euro, kit-ul de ambreiaj (considerat consumabil). Acum schimbul turbinei costa ~1650 Euro, din care eu trebuie sa achit 520 turbina si 150 uleiul.

Am masina de 12.000 km si parte din simptomele turbinei le am de cand am cumparat-o dar ca cei de la service tot spuneau ca nu isi pot da seama ce are, sa mai merg pana se accentueaza. Acum 2 luni, la utlima vizita in service, au pus totul pe seama furtunului dintre intercooler si EGR dar se pare ca nu de acolo venea problema ci de la turbina. Saptamana trecuta mi-au spus ca e ok sa circul asa pana cand am programare (2 august) dar sincer mi-e cam frica, a inceput sa faca urat, la accelerari de la 1800 de ture se aude scartaind, noxe cat cuprinde (dar niciun pic de fum) sincer mi-e frica sa nu o ia pe ulei, nu mai folosesc masina si ma gandesc serios sa o duc pe platforma pana la service.

Modificat de Juliaen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

76.000km Passat 1.9 TDI BXE. Luata de noua :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

am 315000 km si turbina este ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Postati doar daca "v-a lasat" turbina (dupa cum scrie in titlu).

Nu daca merge!

zicea aici Cosmin o chestie interesanta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inlocuit turbina VNT14 la 137.000km. Nu a crapat propriu-zis, avea un mic joc in ax, dar oricum doream si un upgrade la VNT17, pe care l-am realizat cu aceasta ocazie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

schimbat ieri turbina la G3 motor 1Z la ... 421.XXX km ;nu s-a rupt dar avea probl in capsula si un pic de joc si am hotarai sa o schimbam . acelasi proprietar mai are un sharan cu AFN cu 506.000 km la care nu s-a umblat inca la motor nici la turbina .(masinile le "am in grija " eu de cand le-a cumparat din germania de prin 2002,respectiv 2003 )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare mai mult din curiozitate: care sunt simptomele pentru o turbina care e "pe duca"? Sau nu apar simptome, pica si gata?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt simptome,intra in limp mode(face presiune prea mare,ECU sesizeaza si-ti taie injectia,vezi ca masina se plafoneaza,nu mai trage) si daca o ia pe ulei,va scoate fum alb pe evacuare;da un search,ca s-a discutat pe larg problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Cod AJM - 115 CP, 336 000 km, scoate putin de tot fum alb la pornire, in rest gram de fum :icon_thumleft:, apropo de turbine am schimbat la Transit-ul meu cu motor de 2.5 turbina la 520 000 km :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Luci...asa mi se intampla si mie si mi-a cazut nu de mult dupa ce a inceput cu putin fum alb albastrui la pornire...si a luat-o pe ulei..si dusa a fost:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Turbina facuta praf la 158.000 km,masina era cumparata de 2 luni in Austria,a papat 1 l la 1 km,am avut noroc ca eram aproape de casa.Intrebarea mea este urmatoarea,am mers putin cam nervos cu masina si schimbam la 3500 4000 si pe la 4000 mi sa dus.problema e ca am cumparat masina si nu am schimbat uleiul imediat,am complectat putin,sa fie asta problema?ca dupa ce am complectat dupa vreo ora mi sa facut praf turbo.Ca sa numai zic ca am dat 1800 euro pe toata schema,turbo,curatat intercoler,golit esapamentu de ulei si ce mai era acolo,ulei +filtre...,stiu ca e mare pretul ...dar sunt in Austria si sunt scumpe toate....Acuma imi e frica sa mai ating turatiile de 4000 de teama sa numai se duca iar,...Turbina este Gerett

Numai bine si km multi fara probleme..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

problema e ca am cumparat masina si nu am schimbat uleiul imediat,am complectat putin,sa fie asta problema?ca dupa ce am complectat dupa vreo ora mi sa facut praf turbo.

Cati km e aia putin?

Si cati avea cand ai luat-o?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am luat masina la 153.700,o aveam de 2 luni de cand era la mine,de anu trecut din septembrie am cumparato..Eu am intrebat daca sa dus turbo din cauza ca nu am schimbat uleiul dupa cumparare,doar am complectat cu alta marca presupun,eu am bagat castrol peste......sincer cand am vazut cat fum scoate masina in spatele meu am crezut ca o pot arunca deja,am crezut ca sa spart motoru sau ceva.

 

Numai bine si multi km fara probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Ciprian Ciobanu

Am luat masina la 19500 km (cea din semnatura) in noimebrie 2010, iar la aprox 2 sapt limp dupa limp. S-a curatat turbina de 2 ori in interval de 2-3 luni. Acum am 49800 km, turbina a cedat. Daca s-a mai pomenit asa ceva ca la un ALH din 2005 si nici 50 mii de km sa cada turbina, va las sa decideti voi. Eu sunt profund dezamagit. O zi excelenta tuturor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate masina avea 195.000 km nu 19.500 pt ca dupa an nu are cum sa faca doar atati km si sa crape turbina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate 500 000 km la un alh din 2005, sau mergea cu el doar la piata?

Sent from my GT-I9001 using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciprian Ciobanu

As fi vrut eu.. Km reali verificati si ras-verificati, masina  cu provenienta din Romania, carte service cu schimburi de ulei facute doar la reprez din an in an. Asta se intampla cu un diesel statut si iar statut, pe viitor voi prefera una cu km mai multi si cu care s-a mers mereu si de an mai nou, decat una cu km putini si trasa pe dreapta in garaj, Dar ca sa nu deviem de la subiectul topicului, pentru cei care vor detalii mai multe am masina descrisa in topicul din semnatura. O zi buna tuturor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

@Luci...asa mi se intampla si mie si mi-a cazut nu de mult dupa ce a inceput cu putin fum alb albastrui la pornire...si a luat-o pe ulei..si dusa a fost:)

 

Salut,

 

acelasi lucru a aparut, se pare la masina mea in urmatoarele conditii: daca masina sta in repaus mai mult de 1-2 zile, cand o pornesc, scoate fum alb/albastru pt. cateva secunde, dupa care dispare fumul. Aici tot citesc de probleme cu turbina, sper sa nu fie de vina, in conditiile in care a fost schimbata acum vreo 60.000 km, masina avand momentan 200.000 km.

Mentionez, ca:

- tocmai am calatorit cu ea vreo 600 km in 3 trei zile si nu am observat nici un fel de probleme in ceea ce priveste puterea motorului, deci e ca inainte.

- la supapa EGR am curgeri de ulei, am inteles de la service ca ar trebui schimbata, ar putea fi asta o cauza?

Aveti vreo idee ce cauzeaza acest comportament ciudat?

 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa fac toate  tdi-urile 1,9 la prima pornire.Nu are nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nicureddogsflo

si la mine a crapat  la 107000 Km cod motor bjb turbina KK3 facuta in ungaria .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti , am si eu o problema , cred ca se futu turbina sau o fii infundata. Pot sa fac o scurta descriere la ce se intampla. Cand accelerez si trebuie sa intre turbina sunt 2 chestii : ba se accelereaza singura ( urca turometru in turatii) si isi revine la turatia initiala , ba cand o accelerez mai agresiv se aude un tremurat ( zgomot) . Precizez ca turbina nu mai intra decat rareori . Avetii ideea ce o fii si unde sa ma duc la bucuresti undeva de incredere?

 

Merci ,

 

Cosmin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!