Jump to content

La cati km a crapat turbina - motoare TDI


MOTANUL
 Share

Postare recomandată

Mi-a picat turbina la 122k. Modelul era KKK si am schimbat-o cu un Garret de la Ciprian. Totul este ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
  • Replies 291
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • andREI

    9

  • marius1982.11

    8

  • Swat Cat

    5

  • noname_

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

A sosit si randul masinii mele sa ceara o turbina noua. Are 345.000km, resoftare de la 250.000km si a inceput sa suiere la relanti si sa consume putin ulei. Inca mai functioneaza, dar am dat-o jos pt ca nu vreau sa risc sa patesc ce au reusit altii. Din pacate este KKK, nu mi s-a recomandat sa o reconditionez si se pare ca v-a trebui sa o inlocuiesc cu una Garret.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu sta pe ganduri,baga una noua,sigur gasesti la cipos,si nu mai ai treaba cu ea pana dezmembrezi masina! :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Gata, in sfarsit reparata, montata, probata. Masina merge cum nu a mers niciodata de cand am cumparat-o. Multumesc inca o data Cipos. :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Mi-a intepenit geometria variabila, am miscat de ea dar scartaie si nu-si da drumul,plus de asta am si joc in ax (mic cei drept dar are), mai mult de 110km/h nu merge masina are 250k.As vrea sa fac un tur de schrot-uri sa vad ce oferte au (ca doar se verifica usor o turbina ...sa nu aiba joc in ax si sa mearga usor geometria ) ... intrebarea de 10 puncte ar fi ...Ce motoare mai au turbina identica cu a mea (AFN)??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sunt sigur dar cred ca

AHF, ALH, ASV chiar...

Modificat de pop cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Octavia 1 din 2002 a picat in garantie la 75000 km. a doua e inca pe masina la 200 000 km.

La Golfu plus de acum am 137 000 si aud un "uuu" pe prima perioada a accelerarii sau in frana de motor. Stie cineva de acest simptom ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

prima pe la 18.000 schimbata la 20.000, iar a doua pe la 21.000 tinuta pana la 27.000 acum am 38.000 si merge ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca si la mine a murit turbina ca scoate mult fum alb-albastrui la greu...mai ales cand e in sarcina si tot in sarcina se aude un suierat metalic pe la 1500 Rpm...am pus testerul pe ea dar nu imi arata nici o eroare.Acum va intreb pe voi...a crapat turbina daca se manifesta asa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rock daca crapa banuiesc ca masina nu mai tragea .Iar in al doilea rand un miros puternic de ulei incins!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la T5 a crapat la 280.000km, dar mai mult din cauza ca n-am schimbat pompa de apa la timp si a intrat apa in ulei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate am observat eu masina trage f slab nu am depasit 2000 de Rpm...mirosul de ulei incins se simte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

la 190 000 km a cazut turbina brusc si in 2km mi-a scos doi litri de ulei din motor si l-a aruncat in evacuare.Problema e ca am trimis-o la bucuresti pt reparatii iar cand am montat-o am avut surpriza ca nu trage mai deloc,ba chiar la anumite turatii moare de tot si devine un adevarat SDI.Am sunat la cei din Bucuresti si mi-au zis ca nu are voie sa faca asa.Acum sincer nu stiu ce as putea verifica,regla ca mie frica sa intru in vreo depasire. Daca aveti vreun sfat astept cu nerabdare :icon_confused:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PAi vezi ce erori ai.POate trebuie "sters" ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

apropo,valva N75 ce face pentru ca aceasta eroare imi arata la test.voi incerca sa imprumut de la un prieten o asemenea valva pentru a vedea diferenta.dar pana atunci "vant din pupa" :dry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Electrovalva N75 regleaza debitul vacuum-ului care ajunge la actuatorul turbinei, in functie de ce-i dicteaza ECU, pentru asigurarea presiunii necesare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am postat la alt topic, nestiind initial ca problema e de la turbina, am masina in service acum!

Turbina motor 1,9 tdi 105 cai BKC (de la Cipos am inteles ca e KKK)....mi-a crapat la 172.000 km! Fata de altii, vad ca sunt chiar norocos! :blackeye[1]:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

:RO flag: victorie .Problema nu era de la nici o valva.Problema era de la tija capsulei vacumatice.Am rezolvat-o cu ajutorul unui prieten care poseda un vag com si din aproape in aproape am ajuns la presiunea ceruta de comp.Pur si simplu nu i se dadea presiunea pe care o cerea motorul.La inceput era o diferenta de peste 900 de milibari si scurtand tija am obtinut ceea ce doream.Dupa 5-6 teste si reglaj de sub masina,ca e singura cale de acces m-am ales cu cateva arsuri la maini dar a meritat si nu in ultimul rand mi-au ramas banii in buzunar :icon_thumleft: .Acum nu mai intra in limp mode si am toti caii acasa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

La 280.000 km a intrat in coma si turbina mea. Am curatat-o de vreo 3...4..5 sau de 6 ori + schimbat geometrie si actuator la ultima curatare :) fara rezultat, in 1 luna se gripa inapoi. Ulei consuma aproximativ 1L - 1,5L care era deajuns sa o gripeze.Am schimbat-o cu una de la cipos (garantie 1 an) acum o luna si nu se mai vad urme ca ar tinde sa o gripeze (am boost gauge - presiune este in parametri tot timpul iar tija de la actuator se misca destul de usor si cu mana)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar dacă s-a întâmplat vara trecuta, am găsit topicul acum și am zis sa postez și eu crescând numărul celor care au avut prematur probleme cu turbina:

Skoda RS 2.0 TDI CR - turbina a picat la 36.000 km în condițiile în care am avut foarte mare grija la maniera de condus si la schimburile periodice de ulei și filtre! :angry: Mașina este stock, nu a fost folosita niciodată în curse sau alte bălării iar viteza maxima a văzut-o de vreo 2 ori pentru timp scurt în Germania ( 230 km/h).

Săptămâna trecuta , alta paguba ( mașina are 41.000) am fost nevoit sa înlocuiesc și clapeta de stop aer care era plina cu ulei pe partea electronica de acționare și s-a blocat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciprian Ciobanu

Subscriu si eu colegului Razvan referitor la problemele premature aparaute la turbo..La mine la Bora 1.9 TDI Alh, turbina a intrat intr-un limp de toata frumusetea la 20k km...a fost data jos de doua ori si curatata. momentan am 38k km si se comporta foarte bine, nu mai am problemele survenite inainte de curatare. Precizez ca masina este stock, fara remare sau alte modificari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

masina avea 20k km? sau dupa 20k km dupa ce ai achizitionat-o tu la 200k :D ? intreb, in conditiile in care am curatat una de ALH si pe alocuri se vedea luciul metalic, blocat fiind inelul de centrare a vanelor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciprian Ciobanu

Nu, masina am achizitionat-o la 19k si ceva de km. Total in bord. Am luat-o de la mos care a mers subturat cu ea rau de tot. Si am avut blocata turbina de funingine si calamina. Vezi in semnatura e topicul masinii daca vrei mai multe detalii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

avb schimbata la 310.000 pt ca avea putin joc axul! :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!