Jump to content

Noua oferta Skoda Avantaj la dealeri..ce parere aveti?


SamuraiX
 Share

Postare recomandată

Salut,sunt nou pe forum si as dori sa stiu ce parere aveti de noua oferta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E destul de veche oferta. Este defapt motorul 1.2HTP 64 CP "redus" la 55. E cu 800E (parca) mai ieftina masina. Cred ca ar fi bine sa cumperi macar motorul de 64 ( parca acum are 70?). Am un prieten cu motorul asta (64CP) si fara aer conditionat si cu 2-3 insi in masina e ok, insa cu aer conditionat si masina semi-plina devine destul de "inceata".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e la toate motoarele mici. Se simte foarte tare lipsa de putere cu aer conditionat. La cel cu 55CP chiar nu se justifica aerul conditionat. Pe de alta parte insa, ai o masina cu dotari decente la bani putini. eu zic ca merita, cu conditia sa nu vrei performante si sa foloseti aer conditionat extrem de rar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E destul de veche oferta. Este defapt motorul 1.2HTP 64 CP "redus" la 55. E cu 800E (parca) mai ieftina masina. Cred ca ar fi bine sa cumperi macar motorul de 64 ( parca acum are 70?). Am un prieten cu motorul asta (64CP) si fara aer conditionat si cu 2-3 insi in masina e ok, insa cu aer conditionat si masina semi-plina devine destul de "inceata".

Este vorba de acelasi motor in 3 cilindri cu capacitate de 1.200 cmc, diferenta fiind data de numarul de supape din sistemul de admisie si evacuare.

Motorul de 64 CP (1.2 HTP) are 4 supape pe cilindru, adica 12 in total, iar cel de 55 CP (1.2 HTP) are numai 2 supape pe cilindru, adica 6 in total.

Tinand cont de caracteristicile tehnice ale motorului, acesta este destinat in principal pentru folosire urbana si ocazional pentru folosire extraurbana cu viteze maxime de 120 - 140 km/h.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E un motor in 3 cilindri pe benzina (daca are 12v=64cp, daca are 6v=55cp). Motorul este super ok pentru oras, chiar si cu pasageri in masina. In momentul in care cuplezi aerul conditionat se simte intr-adevar o scadere a puterii...dar cum spunea cineva, e un motor urban, pentru cineva "linistit" care nu este un adept al condusului sportiv sa zic asa. :) Acum cand citesti "linistit" nu te gandi ca este chiar motoras de feon (cum mai rad unii prieteni de-ai mei :D ) este destul de sprinten pentru oras.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Am citit si eu "linistit" ce s-a scris mai sus...

Totusi, ce inseamna ca masina, tinand cont de caracteristicile tehnice ale motorului, este indicata preponderent utilizarii urbane? Cu alte cuvinte, vreau sa va spun ca eu utilizez aceasta masina preponderent in afara orasului si sunt foarte multumit de cum se comporta si de tinuta de drum in general(si folosesc si aerul conditionat)!

Recunosc ca nu merg cu mai mult de 120 km/h!Consumul pana la acea valoare mi se pare unul decent asa incat nu vreau sa intrec masura! :)

Nu sunt un foarte priceput in aprecieri tehnice, insa personal simt diferenta intre actuala masina si o Super Nova pe care am avut-o inainte!

O recomand fara ezitare!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se pune problema ca acest motor sa fie recomandat, ca si utilizare, in oras. Datorita puterii relativ mici se recomanda acest motor pentru cei care isi vor folosi masina mai mult in oras. Dar asta este valabil in special in vest, unde castigurile pe familie permit achizitionarea mai multor masini.

Este buna in ora pentru costul scazut de achizitie, cuplul maxim la turatie scazuta (pt un benzinar) si consumul mic la un stil calm de condus. Dar poti sa o folosesti si in afara orasului si, bine-nteles, este mai "sanatos" pentru motor. Dar deja vorbim de un motor VW cu o fiabilitate dovedita, asa ca nu mai trebuie sa-ti faci probleme de genul asta.

PS: Felicitari pt achizitie! Sa o conduci cu placere! Spune-ne si nou ce intelegi prin diferente de la DSN la Fabia HTP.

Modificat de stefan_ieu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai condus inainte un HDI sau TDI sau in fine, un diesel cu turbina....se simte diferenta de cp, nu mai ai acelasi demaraj. Dar daca il compari cu un benzinar mic (fostele dacii) e o adevarata placere HTP-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai il compara cu un benzinar mai mare : DSN (75 CP).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totusi, ce inseamna ca masina, tinand cont de caracteristicile tehnice ale motorului, este indicata preponderent utilizarii urbane? Cu alte cuvinte, vreau sa va spun ca eu utilizez aceasta masina preponderent in afara orasului si sunt foarte multumit de cum se comporta si de tinuta de drum in general(si folosesc si aerul conditionat)!

Recunosc ca nu merg cu mai mult de 120 km/h!Consumul pana la acea valoare mi se pare unul decent asa incat nu vreau sa intrec masura! :)

Vreau sa se inteleaga ca totusi este un motor de 64 CP (respectiv 55 CP) pe care nu-l poti duce afara la viteze mari. Si cand spun asta ma refer la viteze constante de 130 - 150 km/h pe durata catorva ore de mers pe o autostrada...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

George Burciu

Eu am o Skoda cu motorul de 64 CP.Am facut cu ea 10500 de km si de curand a trebuit sa ma tin dupa un prieten care avea o masina mai puternica(un Mitsubishi Lancer 98 CP) care a mers constant pe autostrada cu 140-150.Am reusit sa merg cu masina cu 140 constant cu anumite perioade de accelerari pana pe la 160 in masina mai fiind 2 persoane si AC-ul pornit o perioada.Masina s-a comportat exemplar,fiind destul de stabila la aceasta viteza si nu foarte zgomotoasa.Consumul mediu a fost la final de 7.6 L.AC-ul la mine se simte in special la plecarea de pe loc,din viteza a 3-ea in sus nefiind dupa parerea mea diferente foarte mari.Totusi cred ca motorul de 55 CP e mult prea mic pentru o masina de dimensiunile Fabiei.Daca pornesti si aerul risti sa pleci ultimul de la stop.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci sa inteleg k nu e grozava motorizarea...fiind vorba de un pret asa de mic,nu e de mirare.Atunci e preferabila o motorizare superioara,preferabil diesel.Se justifica diferenta de pret intre motorizarea diesel si pe benzina,avand in vedere preturile la combustibil....?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aia numa tu stii, in functie de cati km faci pe an, daca faci 30.000, renteaza, daca nu, nu prea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PS: Felicitari pt achizitie! Sa o conduci cu placere! Spune-ne si nou ce intelegi prin diferente de la DSN la Fabia HTP.

Salutare din nou!

Ma refeream la cateva lucruri, cum ar fi: zgomotul motorului, zgomotul masinii in sine (DSN-ul zdranganea din toate partile si din toate colturile, consumul, stabilitatea masinii (cel putin asa am simtit eu) la viteze de peste 120 km/h si (desi nu face parte din discutia in sine si sunt putin off-topic: are roata de rezerva in masina si nu sub ea! Am un vecin pe care l-au usurat de roata de rezerva de la DSN! :lol: )

Prefer sa ma opresc aici....

Va doresc drumuri si drumetii bune si sigure!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ooooffff Aseara mi-a spus tata ca vrea sa intre in programul rabla si m-a pus pe jar. Caut masini si variante de finantare cat mai bune pentru el si se pare ca Fabia Avantaj e o varianta demna de luat in calcul.

Eu i-as mai pune ca optionale: bancheta rabatabila fractionat, oglinzi incalzite si ABS.

As mai vrea si eu opinii de la posesori de motorizari AWY 40KW.

Tata nu e un mare sportiv. 120 km/h sunt indeajuns pentru el, nu ca nu ar sti sa mearga cu viteza asta ci pentru ca nu prea ii place. In plus isi ia masina asta pentru o perioada mai lunga de timp si nu foarte multi km (cred ca sub 7.000 km/an).

Vreau si eu pareri daca Fabia cu motorizarea asta i s-ar potrivi.

uffff cred ca ma duc sa fac si un drive test :Driver:

L.E. cred ca innebunesc.... :) acum am vaztu si oferta de Fabia Junior: http://www.aviamotors.ro/index.php?cale=te...onid=337&menu=1 care se pare ca e un Avantaj fara aer contidionat, comp de bord si inchidere centralizata

Modificat de bj
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am sunat la Avia si la PBA, si tata voia o Skoda Fabia in cadrul programului "rabla". Oferta e destul de buna dpdv financiar, problema cu Fabia Junior e ca s-a scos de pe ea cam tot ce se putea si din oferta reiese ca nu are nici macar servodirectie... INSA: locurile alocate programului s-au epuizat imediat, la PBA ziceau ca au vandut 1090 de bucati in 2 zile si nu se stie daca se vor suplimenta... :blink:. Intr-un fel e un lucru bun ca vor disparea o gramada de rable de pe drum si din parcari, pe de alta parte trebuie sa ii fac rost omului de masina si nu as vrea sa iau ceva din afara VAG.

Modificat de KLF
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

....

L.E. cred ca innebunesc.... :blink: acum am vaztu si oferta de Fabia Junior: http://www.aviamotors.ro/index.php?cale=te...onid=337&menu=1 care se pare ca e un Avantaj fara aer contidionat, comp de bord si inchidere centralizata

Mare grija, Junior e un downgrade mult mai mare decat descris de tine. Cel putin pre-faceliftul avea directie si frane de Felicia. Si alte cateva componente mostenite...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BogMW, cu tot respectul, faptul ca Junior a preluat ceva repere de la Felicia n-o transforma intr-un sicriu ambulant. Am condus Felicia Combi Face-Lift 6 ani si o declar cel mai fiabil model Skoda (de la Favorit la Octavia 1 / Tour, nu includ aici Octi2 si Superb). Asa ca desi este poate depasita moral, nu este o oferta gen Made in China. Sper ca m-am facut corect inteles. :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doru, nu a fost intentia mea sa jignesc vre-un Felician :blink:. Insa sunt informatii foarte importante pentru un eventual interesat, corect? Sunt convins ca si tu ai vrea sa stii ce se gaseste sub tabla masinii pe care o cumperi....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De acord, decat Junior mai bine Felicia SH, cu asta suntem in acord (ma refer strict la pretul de achizitie). Nici nu am inteles ca vizezi vreun Felician, ci doar am insistat ca Junior nu e un Trabant mascat. :lol: :rolleyes:

Modificat de DORU_14
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!