Jump to content

Golfu' meu consuma mai multa apa decat benzina


Fabio
 Share

Postare recomandată

Fratzilor am o belea mare de tot .. cred ca in doi ani de ziele si 40.000 km am bagat 3 cisterne de benzina si vreo 2 de apa in ea... Imi pierde apa in draci... Iarna trecuta i-am cumparat si pus nishte Leak Stop. Ce-i drept a inceput sa nu mai piarda apa chiar asha in schimb mi-a dat batai de cap cu mazga pe care mi-a facut-o in vasu' de exspansiune si nu numai... Dupa ce am curatzat-o a inceput sa piarda iarashi apa si nu shtiu ce sa-i fac ..ca mizerie d'aia nu mai bag in ea.

Am fost la service ..mi-au ridicat preshurile ..au pornit climatizarea..au ridicat-o pe rampa ..nici o picatura ...unde se duce apa aia..numa' ea shtie... Kestia e ca nu am probleme cu temperatura (ajunge repejor la 90 si sta batz) Ce-i de facut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine ai venit pe forum, Fabio!

Poti sa ne spui si noua ce masina / motor ai ca sa te putem ajuta mai bine? Eventual completeaza datele masinii in semnatura.

Daca ar fi fost o problema la garnitura sau la chiulasa, s-ar fi supraincalzit motorul.... La cati km cata apa completezi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mare atentie domnilor; am avut pe vremuri un 205 GTi 1.9 130cp, care consuma apa, din cand in cand introducea ulei in vasul de expansiune si temperatura de funtionare a motorului era ok in orice regim de functionare;

SI ERA DE LA GARNITURA DE chiulasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din moment ce apa nu se vede niciunde dar totusi dispare, presupun ca se duce in motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine v-am gasit ...

OK..am schimbat semnatura.. am un golf din 2000 cu motor de 1.6 .. acum ce pot sa zic ...cand ii pun o data la 2 zile ..cand o data la 3 zile cam juma de litru si asta la o utilizare medie prin orash (20-30 km) ..... iar la un drum lung .. cam la vreo 3-400 km mers continuu (cum o opresc incepe sa chitzaie) daca opresc motorul dupa un mic rulaj si scot capacu de la ulei nu sunt semne ca ar fi apa in el.. si eu ma gandesc tot la garnitura de chiulasa..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fabio, la asa consum da apa ar trebui sa ai fum alb, in plus, daca apa aia chiar se duce in motor trebuie sa iei masuri urgente, altfel ramai fara motor :(

Ai relanti constant, fara vibratii?

Cu motorul incins ai presiune in instalatia de apa sau furtunele sunt "blegi"?

Mai exista o varianta si anume sa-ti curga pe la un furtun fisurat direct pe galerie sau alta zona cu temperaturi ridicate si sa se evapore pe loc, fara urme de scurgere....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi s-a mai spus ca ar fi treaba asta cu evaporatu' pt ca furtunele sunt tzapene ..la relanti nu am fluctuatzii ...deshi am inceput sa am alta problema care nu cred ca e legata de apa...si anume in viteze mici (pana la a III-a) mashina nu trage sau da in nas (uneori) si trebuie sa debreiez ..sa o turez un pic si sa cuplez...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu inclin sa cred ca este garnitura de chiulasa. Totusi o fisura in bloc nu poate fi exclusa 100% Poate intreb in plus, dar totusi: Pierzi apa numai cand merge motorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!