Jump to content

Transporter/Multivan/Caravelle


Extreme
 Share

Postare recomandată

omul vrea comfortu si spatiul mare a unui VAN. sa poti sa stai relaxat pe 3 randuri de scaune sa ai spatiu sa te plimbi prin masina din mers. E foarte placut si relaxant sa parcurgi sute de km la bordul unei dubitze.Prietenii mei se cearta cand avem undeva de mers 2-3 masini pe motiv ca ei vor sa vina cu duba.. nu pentru ca restul masinilor ar fi naspa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

noobsound- am si eu o intrebare: doar la multivan ultima bancheta se poate transforma in pat? Cum se procedeaza cu bancheta ca sa faci pat? La mine doar se rabateaza in fata si atat, sau poate nu stiu eu cum sa-i fac :)

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

doar la multivan se poate... Motivul pentru care tu nu il poti face pat precum la multivan este dat de faptul ca la multivan ai posibilitatea sa culisezi scaunele de pe randu 2 cat si bancheta.

Ca sa il faci pat trebuie sa intorci scaunele de pe randu 2 180 grade si sa le lipesti spataru de scaunele din fata apoi sa tragi bancheta in fata si spatarul va cadea si v-a forma o suprafata plana cu politza din portbagaj( se dau tetierele de la bancheta jos).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca si sistemul de rabatare al banchetei difera pt ca eu nu o pot trage deloc in fata si nu din cauza banchetei din randul 2, ms de info, o sa-mi caut o bancheta de multivan si polita aia din portbagaj sa-mi pot face si eu pat :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e nici o sina in podea. Banca spate culiseaza pe niste role direct pe podea. E drept ca la modelul meu bancile de la mijloc nu sunt pe sine, doar se pot scoate dintr-un buton. Poate la cele mai noi, la care bancile din mijloc si cea din dreapta fata se pot muta pe sine si intoarce, e posibil ca si banca spate sa fie pe sine. Dar cred ca e suficienta o banca pe role cum am eu si atunci nu mai are nevoie de nici o sina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e sa schimb as vrea sa trec la van ptr. spatiul interior si pozitia din trafic.

Am parcat de curind 520 meu linga un Viano (kompact) si BMW meu era mai lung cu vreo 70-80 cm. dar ca spatiu... muuult mai mic; deci vrau neaparat sa iau Van daca e sa schimb (neaparat cutie Auto). Stie cineva daca la modelul Caravelle (2008) sa pliaza banchete de pe spate (adica sa se faca pat)?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, multivan 2008 se rabateaza scaunele pe spate si cele de la mijloc pe fata pentru a face un pat

numai la multivan, la transporter 2008 se rabateaza in fata si nu mai ai acelasi loc, denumirea caravelle a fost abandonata in 2003 din cate stiu

Volkswagen-multivan-2500.jpg

Volkswagen-multivan-2500.jpg

Volkswagen-multivan-2500.jpg

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit pe net un Caravelle Autm. DPF Trendline klima Standheizung din 2008 131 PS si are 180.oookm... Intrebarea mea, nu cumva sunt prea putini acesti 131PS ca sa miste acest T5? Daca e ai fac un tuning si mai adaug 20-30cp... Nu are sina la scaune dar banuiesc ca se pot face pat cel putin cele din spate (bancheta). "soila" ce crezi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu nu am vazut decat la multivan si 2 modele care au sina, cu masuta pe mijloc, si au 3-2-2 scaune, alea se fac cu siguranta pat, se lasa pe spate si in fata

la transportere se pliaza in fata bancheta, si nu poti dormi pe el :D

131cp sunt suficienti, gandeste-te ca e un motor 2.5 R5 TDI, care dezvolta 370Nm, raportul in cutia de viteze e pentru tractiune nu pentru turatie :)

nu te gandi ca la masinile mici care au nevoie de multi cai ca sa dezvolte forta sa care greutate... van-urile sunt gandite sa care 8+1 adulti si bagaje.

mai multi mi-au zis ca se pot adauga 25cp numai din soft la un 2.5 R5 TDI, iar daca pui o turbina mai mare si injectoare mai mari, ajunge si la 200cp si peste 400Nm

si gandeste-te ca exista cea mai mica motorizare la T5 de 1.9 cu 80cp.. unele sunt si long, alea ce mai fac saracele ? :D sunt cam trase de par motoarele dar merg daca e numai pentru uzul familiei si nu faci italia saptamanal cu ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Ce crede-ti: sa iau un T5 Caravelle/Multivan din 2008 (131cp) care este destul de dotat, sau sa mai astept sa scada preturile si sa incerc sa iau unul din astea noi cu motor de 2.0 (140cp) dar fara prea multe extrase, care am auzit ca sunt comon-rail (fata de pumpedusse la T5). Adica se justifica diferenta de bani? Am vazut unul din asta nou(fara prea multe extrase) si nu e prea diferit de cel anterior (T5)... ce zice-ti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca common-rail ca tehnologie e verificata si de succes la alte marci, faptul va VW a adoptat-o asa de tarziu nu garanteaza ca prima generatie va fi mai buna decat vechiul "pumpe-duse". Iar daca noul T5 abia aparut il compari cu altul 2008 - merita sa astepti daca mai ai rabdare 2-3 ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic ca motorul de 2.0 va fi tras de par si va fi si mai pacatos daca il exploatezi pe masura

degeaba e CR, daca vor crapa turbine si alte piese mai repede decat la un PD

daca iti permiti sa platesti taxele si impozitele, mergi pe un 2.5 R5 TDI, e mama lor, cu cat e mai mare un motor, cu atata e mai rezistent in timp

tare vad eu rau motoarele astea noi bi-turbo... nu cred ca rezista nici pana la 150.000km fara piese mari schimbate pe ele :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  On 13.03.2011 at 15:25, do_it a scris:

Ce crede-ti: sa iau un T5 Caravelle/Multivan din 2008 (131cp) care este destul de dotat, sau sa mai astept sa scada preturile si sa incerc sa iau unul din astea noi cu motor de 2.0 (140cp) dar fara prea multe extrase, care am auzit ca sunt comon-rail (fata de pumpedusse la T5). Adica se justifica diferenta de bani? Am vazut unul din asta nou(fara prea multe extrase) si nu e prea diferit de cel anterior (T5)... ce zice-ti?

Motorul CR 2.0 / 103 kw ( 140 CP ) este mult mai silentios decat PD-urile , un avantaj la drum lung ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

La dezmembrari,vad ca esti din Ploiesti incearca la Chitorani acolo am vazut T4 la dezmembrat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost zilele trecute la drive test cu multivanul 4x4. Am urcat (pentru cei care cunosc, pe drumul de acces la partia de ski din Piatra Neamt, un drum foarte greu de accesat iarna). Drumul era acoperit cu zapada si gheata, masina s-a comportat exemplar pana la un punct unde pur si simplu a refuzat sa ma ajute. Intr-un final am descoperit butonul "minune" post-89551-0-38013000-1362419278_thumb.j, buton care a schimbat masina 100%. Am urcat fara probleme pana in varful partiei de ski.

 

Cateva fotografii.

post-89551-0-38013000-1362419278_thumb.jpost-89551-0-21151300-1362419804_thumb.jpost-89551-0-59543900-1362419804_thumb.jpost-89551-0-04569000-1362419805_thumb.jpost-89551-0-47125600-1362419805_thumb.jpost-89551-0-91218300-1362419805_thumb.jpost-89551-0-28488600-1362419806_thumb.jpost-89551-0-67661600-1362419806_thumb.jpost-89551-0-11831300-1362419807_thumb.jpost-89551-0-47863100-1362419807_thumb.jpost-89551-0-98704400-1362419808_thumb.j

 

Si un filmulet (deocamdata se proceseaza, cand va fi gata poate fi vizionat)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, dar la cat timp petrec acolo ar trebuie sa-mi iau o jumate de norma :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intrebam, pentru ca posturile tale par a fi promovare online :D nu ca ar fi rau dar ar trebui specificat, 

 

chiar ar fi utila o sectiune "test drive cu noile modele vw"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce motorizare colegu?chiar au scos motoarele de 2.5?

Sent from my One X

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate motorul R5 2.5 TDI pompa duse (5 pistoane) a murit in 2009

 

toate modelele dupa 2009 (face-lift) sunt 2.0 TDI 16v common rail (4 pistoane), iar versiunea de 174cp are 2 turbine

nu mai exista distributie pe pinioane (indestructibila) ci s-a pus pe lantz, care trebuie schimbata la un nr de km de uzura.. nu mai stiu cat este

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are cineva idee cam care este valoarea noxelor la T4 Multivan motorul de 2.5 TDI ACV, euro 2?

Am luat masina de curand de vreau sa imi fac o idee cam la cat m-ar duce
inmatricularea ei aici sau ramane tot varianta cu Bulgaria.

Daca am postat gresit rog un moderator sa ma ierte si sa mute topicul unde considera.

Multumesc frumos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cineva cu T5 a avut probleme cu indestructibila transmisie pe pinioane care sant dintr-un plastic dur spunea el si l-a papat de vre-0 1800 eur angrenajul.  Pareri de rau dupa vechiul T4!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pinioanele la motorul 2.5 de pe T5 sunt din fier .. le-am desfacut personal :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!