Jump to content

Arc Scaun Sofer


tiranha
 Share

Postare recomandată

oarecum off-topic, sper sa nu se supere nimeni, ati patit cumva sa va scartaie scaunul soferului?cateodata cand apas ambreiajul, sau cand mai merg pe drum cu gropi, parca se aude undeva intre scaunul soferului si cotiera , si cateodata cand apas scaunul soferului in partea laterala, spre spate,acolo unde se imbina sezutul cu spatarul dispare pt un timp...apoi apare din nou iar apas pe acolo, iar dispare....etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stelist_2007

si eu am aceeasi problema......dar acum sper sa o rezolv cu ajutorul pozelor postate de voi....multumim

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

..temasi in ele de arcuri,mi-au cazut si mie amandoua,of.of.si am un chef sa dau scaunele jos :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rog pe cineva care a facut operatiunea cu brio sa imi explice si mie(eventual ca la retardati :lol: )unde se prinde arcul in spate,in fata am vazut dar nush cum vine in spate.Am gasit in masina accel tamburus de aluminiu pe care un coleg la fotografiat si postat.NU de alta dar sa nu-l pun eu nush cum sa ies prin parbriz :lol: .MULTUMESC ANTICIPAT.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Poate te ajuta ultima parte a DIY-ului astuia.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gata ma apuc de treaba ,ori il fac RECARO ori imi pun scaune de bucatarie in masina :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut scaun dreapta,e ceva de munca.Am pus arcul in cocasul unde intra nitul de aluminiu..demontat sigurantele care tin spatarul ,demontat crichetul care actioneaza spatarul,indoit putin capatul arcului sa il pot baga in gaura unde a fost nitul.Nus de ce nu au facutoo asa din fabrica.Nitul se rupe pentru ca arcul sta tensionat numai cand scaunul e pozitionat jos de tot si banuiesc ca majoritatea din noi mergem cu scaunele pe podea.Sambata viitoare fac si scaunul din stanga. :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se simte diferenta mare intre efortul de a ridica scaunul acum (cu arcul montat) si inainte (fara arc)?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Mda, aceeaşi problemă şi la mine, am găsit acul respectiv sub scaun, dar nu m-am obosit nici măcar să aflu de unde vine, noroc cu voi. :) Eu nu reglez niciodată scaunul, având 1.93 înălţime, deşi dacă aş putea l-aş da puţin mai jos, dar e deja la maxim. Mă îndoiesc că o să-l pun vreodată la loc, şi aşa anul viitor vreau să schimb maşina, asta va ajunge la cimitir cel mai probabil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Adevarat ca nu este greu de dat jos scaunul dar sa ma f.. pe el de arc ca nu am unde sa-l agat. Este lipsa total acel nit. Chiar am dat jos si scaunul din dreapta cu sperata ca vad acolo unde este agat.. nu se vede mai nimic. Dupa 2h am gasit unde este agatat dar nu am unde sa-l agat la scanul de la sofer ca lipseste acel nit. Am incercat si cu saiba si cu sarma sa-l agat dar nu reusesc nicicum. Ma duc inapoi la el afara si mai incerc 20 min si ma dau batut si-l pun asa la loc. LA mine nu e nevoie de ajutor sa ma ridice ca nu canteresc o tona dar am observant ca atunci cad trec peste denivelari se aude o pocnitura cum scaunul se misca putin. Cred ca acel arc tine totul in tensiune si nu-i permite sa miste. Hai ca fug afara la el pana este lumina. CRAPA----IAR CAPU de arc.!!!!!!!!!!!!!!!

 

PS.

Gata ma dau batut. Din propria-mi experienta eu zic ca nu merita sa va pierdeti timpul. Daca a picat arcul inseamna ca s-a rupt acel nit si oricum nu mai ai unde sa-l agheti.Daca as deschide de tot scaunul as putea sa-I sudez inapoi acel nit sau orice dar nu pot sa-l deschid. Asa ca ma dau batut si pun arcul pe raft sa-l vad din cand in cand si sa-i zic de bine. 

Modificat de qAdrian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu la Golf am pus arcul un gaura nitului. a fost putin de munca si de chin ca a trebuit sa indrept urechea arcului si sa-l inghesui acolo dar a stat. Eu zic sa mai incerci ca pana la urma reusesti. Indreapta urechea arcului cat sa intre in canalul ala si sa poti sa bagi varful in gaura, apoi il fortezi cu o surubelnita si-i indoi capul cu un ciocan. Partea ailalta o bagi exact unde a stat initial, ai grija ca e greu de intins, sa nu te ranesti, eu mi-am bagat surubelnita in mana dar tot nu m-am lasat  :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Le-am aruncat. Alta conceptie de doi bani. La cat ma ajuta arcul acela nu voi pierde nici 5 secunde sa vad macar de unde vine. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LA mine nu e nevoie de ajutor sa ma ridice ca nu canteresc o tona dar am observant ca atunci cad trec peste denivelari se aude o pocnitura cum scaunul se misca putin. Cred ca acel arc tine totul in tensiune si nu-i permite sa miste. 

Neah. N-are nici o treaba arcul.

Ia vezi aici: http://vwforum.ro/topic/62317-diy-eliminare-pocnit-si-scartait-scaune/

Nu stiu daca voua va apar pozele, ca mie nu. Daca nu, o sa le incarc din nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Le-am incarcat din nou. Dar fara semne.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare tuturor,

 

Azi am reusit sa montez si eu arcul sub scaunul stanga, datorita acestui topic, fara sa demontez scaunul.

 

Pasii la inceput sunt cei descrisi de colegu Piratu in postul 14:

 

- pasul 2 + demontarea mecanismului de reglaj inaltime prin desurubarea celor trei suruburi;

- cand scoateti mecanismul, grija, ca scaunul va cadea din inaltime, deoarece nu il mai sustine nimic, ar fi indicat sa aveti ajutor care sa tina scaunul la scoaterea mecanismului; Eu nu am avut ajutor, a cazut, dar chiar daca cade, nu provoaca nici o paguba;

- dupa aceea ridicati manual scaunul de tot in pozitia cea mai inalta, si veti vedea acea tabla neagra cu ramasita nitului in ea care va iesi in partea cea mai inferioara scaunului, in dreptul gaurilor de la mecanismul de reglaj inaltime;

- nitul se scoate batand cu ciocanul un pic, dupa care am introdus un surub M6 x 12 cap innecat din partea opusa in care era introdus nitul, deoarece daca introduceam tot din partea aceea, capul surubului ramanea prea in afara, si freca la miscare; am facut filet cu ajutorul surubului, dupa care am pus un surub nou, ca la asta i-am cam distrus capul;

- dupa aceea am montat la loc mecanismul de reglaj inaltime, manevra destul de grea, lucrand singur, dar am reusit pana la urma;

- am agatat capatul lung al arcului in surubul montat, iar capatul scurt in locasul sudat sub scaun;

- am facut cateva teste de ridicare, lasare a scaunului cu si fara greutate, si chiar se simte diferenta;

- am montat plasticurile la loc, si treaba terminata.

 

Poze nu am apucat sa fac din lipsa de timp, dar eu zic ca daca aveti ajutor si un pic de habar, in 2 ore terminati toata operatiunea.

Daca aveti intrebari, va ajut cu placere.

 

Cu stima, Robert

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!