Jump to content

Pierdere putere la pornirea climei.


tzucul
 Share

Postare recomandată

terminatoru

Parerea mea e ca e simplu raspunsul: Ac On → crestere consum,atat instant cat si in mers→ o crestere a cantitatii injectate pt a compensa cuplul absorbit de compresorul de clima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 107
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • romytaxy

    12

  • marius1982.11

    9

  • alex_pescaru

    7

  • Ice_2k

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Corect, asta am spus si eu de la inceput.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am senzatia ca merge mai bine cand am clima pornita dar am dsg si nu pot estima .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut am un ford galaxy 1.9 tdi 96 kw si cand dau drumul la clima am impresia ca raman cu 90 de cp din cei 131 , plus ca nu scade consumul sub 12%  in oras cu AC pornit . cine imi poate face si mie i scanare vag com in braila eventual galati?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

La mine e o diferenta imensa de putere intre clima on/off cat si intre anotimp rece/cald  in special in oras.  La mine intercoolerul e montat in fata facut sanvis intre radiatorul pentru apa si cel pentru clima.  Pe intercooler vine aer cald de pe radiatorul de clima...    motorul e lipsit de putere sub 2500 rpm si intre schimbarile treptelor de viteza am un gol de putere de toata frumusetea. 

 

  Stie eventual sa imi spuna cineva daca exista o solutzie ok pentru curatzat exterior intercoolerul?  Daca dau cu pistolul cu presiune de la spalatorie risc sa indoi lamelele? Am observat ca e cam imbicsit cu insecte si mizerie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Il inmoi bine cu solutie de curatat cu un puf de geamuri, dupa care dai cu presiune usoara perpendicular pe faguri eventual cu un furtun la care tii degetul in fata sa-ti reglezi jetul cum vrei tu, sa nu deformezi aripioarele. E bine sa le cureti pe toate ca aerul circula de la primul pana la ultimul.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

IC e dintr-un material mult prea tare incat sa-l poti indoi cu jetul, sa fim seriosi, scoti grila si dai cu jetul. Ideal e sa dai cu ceva detergent inainte sa se inmoaie ce-i pe acolo, daca nu faci asta des.

Eu dau la mie la fiecare spalare la self wash.

Cam prost designul daca radiatorul de clima e in fata IC. La golf e un fel de palnie de plastic intre IC si bara astel incat sa ia din priza de aer doar aer de afara, sa nu fie lipsa la tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

24zg3m9.jpg    in fata se vede cel de clima dupa care cel mare e intercooler,   cel de apa nu se vede ca e dupa ele.  in oras e dezastru vara si daca trag de ea mai si scoate fum.  

Modificat de noobsound
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!