Jump to content

Revizie ciudata


premiumfaraplumb
 Share

Postare recomandată

premiumfaraplumb

Am intarziat cu revizia anul acesta (14.000km)

Cu 5 milioane m-am dus spre un mecanic recomandat d altcineva.

Mi-a adus, filtru aer, polen, motorina si ulei + 4L de ulei Castrol TXT 5W40 Cu totul 5 milioane.

Tin sa spun ca toate erau MANN si nu era o iota de germana pe ele. Iar cu uleiul a aparut cu Aral. Si a trebuit sa ii specific ca vreau Castrol ca stiam ca se pune Castrol in VW nu?

Ce parere aveti? Eu am impresia ca astea mann sunt cele mai ieftine si mie mi-a luat o gramada de bani, 5 milioane. O scoteam cu 4 daca le luam eu?

Va multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca cautai in multe locuri si taiai bucurestiul in doua probabil gaseai filtrele la 2.500.000-3.000.000 + ulei aprox 2 mil=5; Omul a luat 5 mil doar pt. filtre?

Poate nu a vrut sa bata tot bucurestiul sa obtina un pret bun (sunt destule magazine la care gasesti cu 5 milioane filtrele)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate am inteles eu, omul a spus ca filtrele+4 l ulei l-au costat 5 milioane. Asa ca dupa cum spune MOTANUL e un pret corect. Din pacate nu stiu sa iti spun cam cat costa. Maine ma duc sa fac un schimb de ulei si am sa vad cat ma costa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu stiam de Mann ca sunt printre cele mai bune, si nu ca ar fi cele mai ieftine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ref. la MAN

calitate buna-f. buna dar si pret maricel (in mod sigur nu sunt printre cele mai ieftine); 5 milioane este un pret corect pt. ulei (de calitate) + filtre (filtru polen cu carbune activ/ulei/motorina/aer). Eu am pus filtre produse in austria (nu imi aduc aminte exact marca - dar stiu ca vin in echiparea de serie la multe modele VAG). Ca idee am intrebat si cit costau MAN (2 erau mai scumpe, 2 mai ieftine - deci tot pe acolo ajungeam)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zorro Classic

Cam multicel, dar nu exagerat. Ca si filtre am luat de la Volksman unele Mahle care sunt bune (el mi le-a recomandat). Cred ca la praful din Bucuresti nu merita sa dai banul pe unele scumpe care oricum isi pierd calitatile destul de repede. Preferabil sa iei unele medii-bune si sa le schimbi mai des (aer + polen)

Preferabil sa iei tu unele de care-ti plac si de unde-ti convine (NU VITAN!) si sa te duci cu ele (daca accepta mecanicul). Iesi, in mod sigur mai ieftin. Oricum, filtrul de aer si polen nu merita schimbate in service. Costa mult mai ieftin sa le schimbi singur si se schimba destul de usor.

PS Cum adica se pune Castrol in VW? E o gluma, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca tu glumesti, bineinteles ca se pune castrol, uita-te si tu la etichetele de service lipite pe usi nu neaparat aici in romania, dar si in germania.referitor la filtrele mann, sunt proaste pentru ca sunt facute in Turcia sub licenta.mai bune Mahle, facute, cred, in Austria

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut baieti

am fost in fabrica la mann si vreu sa va spun ca MANN-HUMELL SI KNECHT sunt cele mai bune filtre posibile.

in timisoara filtrele Mann pentru un passat costa aprox ulei 190000 lei aer 320 000 combustibil 710 000 si polen 360 000 lei castrol 505.01 620 000 lei/litru schimbul 200- 300 000 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

premiumfaraplumb

Deci asta e pretul se pare ca nu mi-am luat teapa.

NU stiu exact cat au fost fiecare pentru ca nu i-am cerut factura.

Dar v-am spus toate filtrele erau MANN (polen, aer, motorina si ulei) iar uleiul Castrol txt 5w40 4 bidoane de 1L. 5 milioane cu totul. Mi-a spus ca filtrul de aer si uleiul sunt cele mai critice pentru motor. Ca daca nu filtreaza bine aerul scapa pietricica in motor ciobeste peretii si scapa aer pe langa piston si se duce compresia si intr-o buna dimineata calduroasa si frumoasa nu mai pleaca. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

premiumfaraplumb

Prima problema. Am lasat masina vreo 4 ore. Am dat sa porneasca ... nema. Motorul pornea, vrm vram vram vram.... dar nimic. Imi era frica sa nu se duca bateria. Curent aveam, motorul se invartea, incerca sa o ia dar nimic.

1. Motorul era sus pe bordura, spatele pe jos.

2. Imi scria "Please refuel" dar acul era pe mijlocul zonei rosii, si tin minte ca am mers cu ea cand era pe ultima *** rosie, deci motorina exista.

Am rezolvat situatia dupa ce am dat-o jos d p bordura si am insistat la demaror apasand acceleratia, spritzand ca la dacie si a pornit.

Acelasi lucru dupa ce am mers cu ea am lasat-o 3h. A pornit cu spritzuri din ce in ce mai puternice ale pedalei de acceleratie.

Ceva nu se leaga pentru ca mi s-a spus ca pedala de acceleratie nu este mecanica, ca la dacie ci computerizata, deci poti sa apesi pe ea cat vrei cand este motorul oprit pentru ca nu baga motorina deloc sa innece.

TOTUL a aparut azi dupa schimbul de filtre si ulei. Mai mult ca sigur e de la filtrul de motorina nu credeti? Nu o fi pus corect? Curge din el?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sper ca pe bidon scrie pe langa TXT si norma 505.01 ptr ca motorul tau e pompa duza.

prin filtru de aer doar daca e spart trece mizeria altfel nu are cum. pietricica de care ti-a spus prima data ajungein turbina( mai ales daca mecanicul nu e atent cand schimba filtrul de aer) pe care o face praf in 20 de km.... abia atunci poate merge mai departe sa distruga si altceva.

Dar v-am spus toate filtrele erau MANN (polen, aer, motorina si ulei) iar uleiul Castrol txt 5w40 4 bidoane de 1L.

nu mai fa experiente cu rezervorul gol si in mod normal nu mai circula sub 25% din el( mizeria sta pe fundul rezervorului)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand ti-a schimbat filtrul de motorina l-a amorsat?

adica l-a umplut cu motorina inainte sa-l monteze?

daca nu, ai aer de scos, nu gluma...

plus ca poate sa-l fi montat prost.

eu m-as duce peste el inapoi sa verifice ce a facut.

Modificat de VEKAU
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai modelul de filtru de cobustibil cu supapa de plastic s-ar putea sa fie de la oringul ei(sa prinda aer)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

premiumfaraplumb

Acum, in dimineata asta m-am dus special la masina si a luat-o din prima cheie dar peste 5 secunde incepea sa moara motorul, am ajutat-o cu niste spritzuri si am trecut peste moment.

Ba l-a umplut cu motorina din ala vechi.

Io tind sa cred ca nu a pus bine capacul ala de deasupra filtrului si nu e etans. Sau pe undeva se scurge motorina din filtru si dimineata nu are de unde sa o ia. Ce prost e, nu mi-a strans bine surubul de la capacul mare de deasupra motorului si a sarit acum sta in 2, mor pe astia care dau rasol

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e clar ca ceva aer prinde pe undeva. la capac ti-au disparut si dopurile?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

premiumfaraplumb

dap, nu am dopuri de cand am luat-o nu stiu de unde sa fac rost

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt mai multe lucruri de zis aici:

1. Problema de pornire greoaie si oprit motor dupa pornire se datoreaza din punctul meu de vedere unei neeteanseitati pe traseul de alimentare cu motorina. Ori filtrul nu e bine pus (etans) ori altceva iti face sa traga aer in loc de motorina

2. Faptul ca te-a ajutat apasarea pedalei de acceleratie la pornire desi pedala este electronica nu trebuie sa te mire.

Pedala este ignorata doar sub 300 (trei sute) RPM. Cand invarte demarorul ai sub 300 RPM insa cand prinde niste motorina si o injecteaza asta arde in piston si accelereaza motorul peste 300 rpm, atunci incepe sa iti ia in considerare pedala, baga si mai multa motorina si asa mai departe pana reuseste sa porneasca.

Se poate sa fie etans circuitul cat de cat insa sa fi ramas aer in diverse puncte si solutia care ti-o recomand este sa gasesti o portiune libera si sigura de drum si sa ii dai 4000-4500 RPM in a 2-a (cam 80 km/h vine +/-) pentru a mai elimina din aerul ramas. Mai cureti si esapamentul cu ocazia asta :(

Pe de alta parte daca circuitul e neetans metoda de mai sus va da roade temporar, pana iar incepe sa faca asa, caz in care trebuie sa mergi la cineva mai putin incompetent ca primul si sa rezolvi problema de neetanseitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

premiumfaraplumb

Problema de neetanshitate fiind grava daca merg cu ea 1 saptamana? Zboara motorina pe-acolo?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea. La PD-uri ca ale tale exista circa 6 pompe de motorina daca vrei sa iti zic exact. Exista o pompa in rezervor (ca la benzinare), una de medie presiune in compartimentul motor (numita si pompa tandem daca nu ma insel) si 4 injectoare-pompa. In total 6.

Pe noi ne intereseaza doar primele doua. Mai exact prima pompa, cea din rezervor, ridica presiunea in circuit si alimenteaza pe cea de-a doua care in final alimenteaza injectoarele-pompa.

Mentionez ca aceasta configuratie, PD, nu imi este prea familiara si exista posibilitatea sa mai zic si prostii.

Oricum, riscul este sa pierzi foarte putina motorina care oricum nu se aprinde ca benzina deci riscuri fizice efective sunt cam zero.

Eu am stins un foc de tabara cu motorina deci nu iti fa griji pentru siguranta ta. Nu recomand insa nimanui sa incerce sa stinga un foc de tabara cu benzina pentru ca nu voi da bani pentru flori la mormantul lui. :( :( :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti merge linistit . faptul ca masina porneste inseamna ca aerul din instalatie este foarte putin. am vazut un caz similar la audi 2.5v tdi v6 unde, cand mecanicul a montat filtrul de motorina a gatuit putin oringul de etansare. 2 saptamani s-a chinuit cu masina si abia a gasit solutia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

premiumfaraplumb

"a gatuit putin oringul de etansare. 2 saptamani s-a chinuit cu masina si abia a gasit solutia."

Explica ptin mai simplu pls, nu d alta dar mecanicul meu s-a chinuit sa bage filtrul in inelul acela mare ca nu incapea si pana la urma i-a dat una de a intrat fortat, dup aceea a pus capacul acela cu furtunase deasupra si ala mi-e sa nu fie etans nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

premiumfaraplumb

Deci acum porneste, dar in primul minut vrea sa moara, are gatuiri, dar vad ca isi revine fara sa apas pedala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
cred ca tu glumesti, bineinteles ca se pune castrol, uita-te si tu la etichetele de service lipite pe usi nu neaparat aici in romania, dar si in germania.referitor la filtrele mann, sunt proaste pentru ca sunt facute in Turcia sub licenta.mai bune Mahle, facute, cred, in Austria

mie la revizia facuta la pbn mi-au pus aral vrac(asa apare pe factura)... iar cand m-am dus la magazie sa mai iau un litru sa il tin cu mine, mi-au dat castrol 5w40 PD. incep sa ma ingrijorez....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apropos de filtre ca tot ziceati:

-filtrele MAHLE vin din echiparea din fabrica,ba chiar pe multe modele VW pe capacul filtrului de aer,de ex se da si codul pt MAHLE.Deci eu zic ca pt VW sunt cele mai bune!

-filtrele MANN sunt cam la aceeasi calitate ca si BOSCH sau CHAMPION,adica calitate satisfacatoare(BOSCH, CHAMPION si-au diversificat gama de porduse atat de mult incat calitatea a scazut).

5 milioane pentru filtre si ulei Castrol TXT 505.01 ar fi un pret corect,poate un pic multicel.Daca ai fi cautat putin ai fi gasit mai ieftin...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!