Jump to content

Ventilatoare - probleme


oqyelectro
 Share

Postare recomandată

alimenteaza-l pe direct.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus pe mufa cu 3 fire pe firul maro masa si pe celelalte am dat plus. Nu s-a intamplat nimic. E corect pe maro minus de la baterie si cel alb cu rosu si alb cu negru plus pt treapta 1 respectiv 2 ma gandesc? Multumesc

Modificat de alyn08
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, este ok cum aiverificat, daca nu a pornit pe niciuna din trepte atunci este defect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

18354 - Modul de comandă 1 pentru ventilatot

            P1946 - 006 - defect - intermitent

             împrejurări cod:

                    RPM: 2176 /min

                    temperatură: 93.0*C

                    temperatură: 39.0*C

                    viteză: 57.0 km/h

                    RPM: 864 /min

                    temperatură: 96.0*C

                    temperatură: 48.0*C

                    viteză: 0.0 km/h

Ventilatorul mic nu mai functioneaza , la diagnoza am eroarea postata mai sus . Din ce am citit aici modulul de comanda se afla in corpul ventilatorului mare . Deci am ventilator mare funcional si unul mic nefuntional . Se poate ca ventilatorul mic sa nu funtioneze din cauza ca nu primeste comanda din ventilatorul mare ?  In cazul acesta avem un ventilator mare functional care trebuie inlocuit si un ventilator mic nefuntional dar de fapt defectul fizic nu este al lui . Este si altceva de vrificat ? Cu stima !

Motorizare 1.6 BGU

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alimenteaza pe direct cel mic si vezi daca functioneaza.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

23 hours ago, florin_gti said:

18354 - Modul de comandă 1 pentru ventilatot

            P1946 - 006 - defect - intermitent

             împrejurări cod:

                    RPM: 2176 /min

                    temperatură: 93.0*C

                    temperatură: 39.0*C

                    viteză: 57.0 km/h

                    RPM: 864 /min

                    temperatură: 96.0*C

                    temperatură: 48.0*C

                    viteză: 0.0 km/h

Ventilatorul mic nu mai functioneaza , la diagnoza am eroarea postata mai sus . Din ce am citit aici modulul de comanda se afla in corpul ventilatorului mare . Deci am ventilator mare funcional si unul mic nefuntional . Se poate ca ventilatorul mic sa nu funtioneze din cauza ca nu primeste comanda din ventilatorul mare ?  In cazul acesta avem un ventilator mare functional care trebuie inlocuit si un ventilator mic nefuntional dar de fapt defectul fizic nu este al lui . Este si altceva de vrificat ? Cu stima !

Motorizare 1.6 BGU

Golf 5 ? daca da, testeaza cum ti-a recomandat bundy. Daca nu porneste, atunci alt ventilator mic. Daca porneste, proiblema este la cel mare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa  inteleg ca indiferent de cauza trebuie demontat difuzorul cu ambele difuzoare pentru a fi testat .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai acces la mufa fara sa le scoti de pe masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut exact cum a spus Al Bundy , ventilatorul mic este functional cand este legat pe direct . Deci problema este in modulul din ventilatorul mare . Cautand in harburi am gasit un ventilator mare identic dar are pateta de plastic rupta ( sparta ) . Aveti idee daca se poate scoate paleta de pe al meu si sa o pun pe cel functional . Din ce i-mi amintesc la golf 4 nu mergea era presat la cald sau ceva de genul ! Cu stima !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat mai simplu si mai ieftin decat credeam .   Dupa ce am demontat totul si am facut teste , cu gandul ca trebuie sa cumpar un vetilator in viitorul apropiat am montat totul inapoi pana cand achizitionez altul . Surpriza a fost ca au pornit ambele ventilatoare . Posibil un contact imperfect in mufa mica sau ceva blocat in ventilatorul mare . Cert este ca acum merg ambele fara probleme .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut, la pornirea ac se invarte doar vent mic pe tr. 1. Dupa o perioada porneste cel mare pe tr.2 timp in care cel mic se opreste. Dupa cca. 1 minut se opreste cel mare, o ia din nou cel mic pe treapta 1 si tot asa. Apa nu sare de 90, clima pare ca baga la fel ca inainte. Care sa fie problema?

Modificat de copanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mic e comandat de cel mare, pare ca functioneaza ok, cu clima pornita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inainte porneau amandoua pe treapta 1, odata ce porneam ac ul. Am testat pe direct: pin 1&2 porneste doar al doilea pe viteza 1. Pin 1&3 cu contactul pus, porneste primul pe viteza 2. Mie imi pare ciudat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut

Detin un golf 4 1j1 din 2002 motorizare 1.9 tdi ASV

 Intrebarea este urmatoarea

Poate un scurt in conectorul de la senzorul de nivel /temperatura ulei sa declanseze ventilatoarele la punerea contactului/oprierea motorului?

Mentionez ca nici compresorul de a/c nu cupleaza si imi arde siguranta 5

Multumesc anticipat!

Modificat de Trdsc77
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut colegii. La un Golf cu climă, chiar dacă temperatura este setata pe HI, pornesc ambele ventilatoare. Dacă opresc clima de tot se opresc. Aveți ceva idee de ceea ce se întâmplă? Sau o diagnoza ar fi mai concludenta? Mulțumesc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vb cand sunt afara peste 6 grade, porneste AC ul si automat pornesc ventilatoarele. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 3/2/2021 at 2:54 PM, F l o r i n said:

Daca vb cand sunt afara peste 6 grade, porneste AC ul si automat pornesc ventilatoarele. 

Chiar dacă temperatura interioara e dată pe HI??? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atata timp cat ai AC apasat si temp exterioara este peste 6 grade, porneste compresorul si pornesc si ventilatoarele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 7/6/2020 at 9:03 AM, Al Bundy said:

Alimenteaza pe direct cel mic si vezi daca functioneaza.

Salut Bundy. Mie mi-a picat AC-ul asta vara pe o caldura torida in Baia Mare. Am mers la diagnoza. Aveam presiune la freon dar a verificat sub baterie la o borna, probabil aia cu 1234 numerotata, cu un bec. A zis ca e dusa cupla sau ambreiajul, cum ii spune, de la compresor cat si ventilatorul mare. Ventilatorul mic merge.  Am luat o electrocupla si cand sa desfac surubul ruginit si gripat de pe axul compresorului, s-a rupt cu tot cu filet. Am luat un SH exact acelasi cod. Am pus freon inapoi. Dar fiind deja toamna, nu mi-am dat seama cat de bine baga rece. Dar se simtea cum motorul trepida putin, in momentul cand dadeam drumu la clima. Golful e 1.9 TDI 90 cai, alh, 1j1, 2001 din descriere. In seara asta, pe vreo 7 grade afara, cu motorul cald, am dat jos bateria si masca( suport) sa ajung la borna triunghiulara sa testez pe direct. Dar nu am reusit sa introduc surubelnita plata sa desfac mufa asa ca am intepat firele mai sus, la baza suportului de baterie. Eu am rosu mai gros, alb cu rosu mai gros si unul mai subtire cu rosu si galben. Cand am cuplat cel rosu la baterie la negativ si cel alb cu rosu la pozitiv, s-a invartit ventilatorul mic de la pasageri care mergea astazi. Cand am conectat rosu cu ala mic rosu/galben, nimic, nu s-a invartit nimic. Am pus totul la loc. Am dat cheie, am pornit clima si acum nu mai merge nici ventilatorul cel mic. Tin sa mentionez ca am garaj neincalzit si in bord zicea ca-s 5 grade. Oare e din cauza ca la 5 grade nu mai porneste clima ( de fapt ventilatoarele )sau wtf did I bulit? In cutia cu sigurante totul pare ok. Si la baterie si la sigurantele din panoul din interior, ce tine de AC. Astept vreme mai calda si revin cu info daca ala mic merge. Dar cel mare, am batut in el cu un lemn, nimic. Probabil trebuie schimbat.

Modificat de Alex2015
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa verificarile descrise si gasesti defectiunea. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper sa pot ! Revin cu info cand reusesc daca reusesc ! Mersi !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am facut un drum scurt de 5 km dupa apa la izvor si mergea ventilatorul de clima. Am scapat usor. Urmeaza sa fac candva testul DIY. Daca nu merge ventilatorul mare e clar ca e dus. L-as scoate sa-l mesteresc dar ce fac cu masina, ca am nevoie de ea? Am gasit si nou la 155 lei si sh la 100 lei. As opta pt sh pt ca e original. Am gasit si releu de control, si nou, 85 lei si sh cam tot atat...dar nu stiu exact ce cod am pe al meu pana nu il dau jos. Asta in caz ca si al are un bai. Astept caldura sa pot sa verific pe bune cum baga aer. Si de baga aer rece, tot trebuie sa schimb cel mare de racire radiator.

Modificat de Alex2015
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu un update: am luat un SH cu 100 lei si l-am montat mai inainte. Are un scartait. Ce e pe duca oare ? Am observat pe una din palete o clema metalica ruginita aproape de baza paletei. Eu cred ca e o tentativa de echilibrare. Se aude doar cand opresc motorul. Deci ventilatorul cel vechi nu invarte deloc. L-am adus in casa pe covor. Vreau sa-l studiez. Nu am facut testul lui Bundy inca. Daca la vara nu baga rece il fac. Momentan nu imi permite vremea si spatiul. Am sa il fac eventual la tara.

164778261_924181204994093_4429968113216830481_n.jpg

164937583_10222314524526051_9009469079509608611_o.jpg

Modificat de Alex2015
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Well what do you know: dupa ce l-am batut bine bine dar cu dragoste, merge si asta demontat, in ambele viteze. Il batusem cand era montat dar mai usor si a fost incomod sa il bat pe toate partile !

Modificat de Alex2015
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
Silaghi Alexandru Silvestru

Bună, am un golf 5,din 2006,1,9 tdi, și chiar și în iarna, porneau ventilatoarele dimineața, la minus 12°,ieri am dat jos ventilatoarele, le-am mufat separat, și tot asa pornesc, la punerea contactului, am schimbat senzor de temperatura ce se afla în partea de sus al motorului, în dreapta, am înțeles ca mai este unul pe radiator, acum vreau sa identific releul de la ventilatoare, și vreau sa îl dezmontez sa îl duc la verificat, sper sa fie din releu, va anunț când rezolv problema, 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!