Jump to content

Ventilatoare - probleme


oqyelectro
 Share

Postare recomandată

Salutare,

Am demontat astazi ventilatorul si l-am testat pe un acumulator la servici si functioneaza perfect.

Unde sa fie defectul atunci ? De ce nu pornesti atunci cand pornesc clima?

multumesc,

Modificat de smok3r
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

L-ai testat pe ambele trepte de viteza?

Ai facut verificarile descrise de mine in DIY dedicat ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare ,

 

Am si eu o intrebare(problema)....care ventilator pleaca pe AC....ieri pana sa scimb ventilatorul mare(pornea decat la "ciocan") pornea ventilatorul mic.....acum de cand l-am schimbat pleaca ventilatorul mare si cel mic sta cu AC pornit...Golf 4 1.6 AKL

Modificat de QuickRTS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu 3 posturi mai sus :ceuameni:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai si de ce nu pornesc....am zis in post de ma sus ca ala mic ponea pana ieri si azi cand l-am inlocuit pe cel mare nu mai "pleaca"....deci???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

loveste-l putin cu ciocanul(manerul), cand merge clima. Poate porneste, e pe duca. Verifica si mufa daca e bagata bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa-l lovesc...dar am mai spus...cu o zi inainte pana sa il inlocuiesc pe cel mare functiona fara probleme cel mic...am sa verific si mufa ca asa m-am gandit si eu ca doar am umblat eu la ele cand l-am inlocuit...deci sa inteleg ca trebuia sa porneasca ambele ventilatoare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema rezolvata fara ciocan...una din mufe nu era bine "infipta"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut

Detin de curand un audi A4 b7 2005 2.0 tdi si am testat-o cu vag la temperatura apei am ajuns la 98.3 grade  si termocupla (am doar una) nu a plecat

.La ce temperatura ar trebui sa plece ?

Nu stiu de ce mi-a sarit un furtun de la radiator in timp ce aveam testerul pe ea, am oprit reconectat furtunul si completat cu antigel

Ventilatorul functioneaza cand dau drumul la clima.In rest nu stiu si poate ma ajuta cineva mai priceput.

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

si pe instruments aveai tot 98 de grade? daca da, posibil sa fie termocupla, insa iti spun sincer, nu stiu cum e la B7, mai asteapta pareri in aceasta privinta.

daca e alta valoare, posibil sa fie senzorul de temp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Salut,am si eu o problema,cand scot siguranta din tabloul de interior,ventilatorul porneste,o pun la loc si se opreste,azi mi-a fiert motorul si ventilatorul tot nu a pornit,stie cineva care ar fi problema ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu fie termostatul sau racordul de plastic rupt in care impige cuiul termostatului ca sa deschida.Eu asa am patit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare tuturor. Am si eu o problema cu Golful meu si anume ca de ceva vreme au inceput sa-mi porneasca ventilatoarele la maxim la punerea contactului indiferent de temp de afara. La scoaterea cheii din contact mai merg vreo 10 min sau pana moare bateria, chiar daca e rece bocna motorul. Am scos siguranta de 30A de pe acumulator si am circulat fara ventilatoare toata luna decembrie. Am facut urmatoarele teste:

A. Motor rece

 1. Pun la loc siguranta 30 A   -   ventilatoarele tac

 2. Pun contactul   -   pleaca in treapta 2

 3. Scot contactul   -   mai continua cateva min (nu mai tin minte treapta)

B. Motor rece 

 1. Pun siguranta de 30 A si scot mufa termocuplei din radiator   -   ventilatoarele tac

 2. Pun contactul   -   vent pleaca in forta

 3. Scot contactul   -   vent mai baga cateva minute (uneori pana omoara bateria)

C. Motor la 95 C

 1. Mufa cu 14 fire scoasa din modulul de control AC/Vent de sub lonjeron

 2. Mufa termocupla din radiator conectata  -  acul din bord la 90C , VAG-COM Engine arata 95   -   pornesc ventilatoarele si tin pana la 87C

Deci acum ma bazez doar pe termocupla din radiator (macar atat). Nu am nici o eroare pe VAG-COM. Ar putea fi oare bulit modulul de sub lonjeron de imi porneste toata ziua ventilatoarele sau a luat razna ECU?

 

Multumesc,

Andrei

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PAi la modelul tau, ventilatoarele pornesc DOAR pe baza informatiei de la termocupla de pe radiator, si doar cand pornesti AC mai primeste o comanda in plus.

 

verifica alimentarile modulului de sub lonjeron.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci sa ineleg ca senz G2/G62 e doar pentru bord si afisare temp exacta la diagnoza, daca decizia de a porni ventilatoarele se ia doar pe baza celui din radiator. Ciudat ca eu am acel senzor cu 4 fire.  Si daca la punerea contactului imi pornesc ventilatoarele e ca si cum as avea undeva comanda de  pornire AC  blocata pe ON, nu?

Senzorul din radiator sigur nu baga strambe, ca imi porneste ventilatoarele  la 95C daca merg cu mufa de 14 scoasa.

 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

G2 si G62 - duc informatia la motor si la ceasuri. Nu au treaba la modelul tau cu pornirea electroventilatoarelor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles acum cum e cu G2/G62 si termocupla din radiator. Oare exista vreo modalitate de a vedea cu VCDS-ul cum  e AC-ul, pornit sau oprit? Am impresia ca desi am butonul din consola AC oprit, sistemul il vede cumva invers, pornit, si tine ventilatoarele pornite.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FA verificarile descrise de mine in DIY dedicat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut baieti,

Imi poate spune cineva daca difera ventilatorul mare in functie de tipul motorului? Am un golf 4 ARL, si nu mai merge ventilatorul mare, prin urmare as vrea sa cumpar unul SH, dar as vrea sa stiu de pe ce masini, tipuri de motoare se potriveste la mine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut. Am un passat b6 din 2007 si acuma cateva zile am observat ca a trecut apa de 90 de grade si ventilatorul nu a pornit am verificat sigurantele si am gasit siguranta din tablorul de sigurante din compartimentul motor arsa(cea de vine prinsa in piulite) am schimbato si acuma cand pun contactul imi pornesc amandoua ventilatoare si nu se mai opresc. 

Care ar fi cauza? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut.

Am si eu probleme la ventilatorul de clima , cel mic, nu se mai opreste dupa ce opresc masina. Am facut test pe motor la ventilatorul cel mare si acela functioneaza normal.

La climatronic butonul de auto nu se mai dezactiveaza cand apas butonul de Econ, e normal?

De unde ar trebui sa incep sa caut problema?

Am scanat si nu e nici o eroare pe ac.:huh:

Touran 2004 1.9 tdi

Modificat de karlosss
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mic este comandat de cel mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am desfacut ventilatorul mare si intradevar se vede ca ceva sa prajit in modulul de control.

Exista la vanzare doar modulul de control sau e doar complet cu ventilator?

1K0959455CM e codul de ventilator de care am nevoie, incerc sa il cumpar second dar nu e usor de gasit codul respectiv, stiti ceva echivalente la el?

 

Ms.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am primit o oferta ptr ventilator nou dar difera codul, cine vinde ma asigurat ca potriveste la masina mea.

Poate cineva sa confirme ca e asa?Nu vreau sa cumpar de 2 ori.

Cod oem ventilator actual 1K0959455CM

cod piesa nou 1K0959455FJ.

Touran 2004 1.9 tdi 100 hp AVQ

Mersi.

Modificat de karlosss
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. 

Am un golf 4 1.9 tdi alh

Am avut un accident in care a fost lovita fata masinii , dedigur radiatoare jos si azi ma duc sa incarc instalatia cu freon , toate bune si frumoase , nu am scurgeri dar domnul mecanic mi-a spus ca nu pornesc ventilatoarele , el a spus ca ele trebuie sa porneasca odata cu pornitea climei si pana nu rezolv problema sa nu o mai pornesc ca poate nu decupleaza compresoru si risc sa crepe conductele . Eu ce nu inteleg este urmatoarea chestie... Daca freonul este suficient de rece si ventilatoarele nu primesc comanda de racire ... Doar cine stie dupa cat timp , spun asta ca am vazut intr-un post precedent ca persoanei respective ii pornesc cam dupa 2 min ... Imi pot exploda conductele asa cum a spus domnul mecanic? Mentionez ca atunci cand am testat clima la service am lasat-o pornita cc 15 secunde dupa care a spus sa o opresc ...

Ventilatorul pentru racirea apei nu merge tot timpul doar uneori porneste si cred ca este normal , cel de la ac a functionat normal inainte de accident 

va rog , ajutor .

multimesc frumos !! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!