Jump to content

Ventilatoare - probleme


oqyelectro
 Share

Postare recomandată

Va salut, tin sa va spun ca la mine problema a fost: firele care intra in mufa ventilatoarelor erau intrerupte de la frecarea cu scutul cred, ma bucur ca a fost doar atat :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare ,

aceeasi problema o am si eu .. ca si B32FDY .. pe un golf5 .. doar ca pornesc ambele ventilatoare atunci cand pornesc motorul . Sa fie oare senzorul de temperatura ? Are idee cineva cam cat ma costa sa remediez problema ? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este recomnadat intai sa faci o scanare, apoi sa te apuci de cumparat / inlocuit piese. Pozibil si senzorul de temperatura antigel, posibil si termostatul. Apa cum creste la 90 de grade? Repede?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apa creste ca si inainte ... doar ca acum avand ventilatoarele pornite de cand pornesc motorul probabil creste mai repede ( n`am idee ).Dar e grav daca mai merg asa cateva zile ? ... avand in vedere ca nu stau in tara iar preturile de aici te usuca . Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mecanicul de aici spune ca trebuie schimbate ambele ventilatoare si ma costa nici mai mult nici mai putin de 450 euro ( parca ar fi suflate cu aur ) noi . Inca o data intreb : e grav daca mai merg cu ele asa cateva zile ? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cer scuze pentru insistente ... senzorii de temperatura sunt " incastrati " in ventilatoare ? Adica , daca vreau sa schimb senzorii chiar trebuie sa schimb ventilatoarele ? Masina este un Golf 5 , 1.4 , 16v , 2004 . Multumesc .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Buna seara.

Am un Skoda O1 Combi 1.6i SR (pe benzina) model 2002. Ventilatorul radiator de racire ceea mare face un zgomot (suierat) parca ar trebui uns. Intrebarea ar fi: se poate unge cu vaselina sau ulei? Sau trebuie schimbat complet ? Peste o saptamana am de parcurs vreo 2000Km si nu cumva sa se blocheze. Multumesc anticipat pentru raspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este capsulat si nu se poatedesface. De obicei se duce bucsa dinspre elice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc ptr raspuns. Asta inseamna ca nu am de ales...trebuie sa schimb complet

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
daca ati eliminat toate pistele de mai sus, luati un bec, cu o dulie si fire(de 12v) , desfaceti mufa de la ventilator si daca becul se aprinde dupa ce bagati firele in mufa(operatiunea se face cu clima pornita) luati un ciocan si o bucat de teava si bateti in motorul ventilatorului(din 10 cazuri intalnite de mine, 9 sau rezolvat prin aceasta metoda) la unul si-a dat drumul dupa cc 10 min de batai, deci rabdare!!!!

La mine a mers asa. Multumesc pt sfat!

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am avut si eu probleme cu ventilatorul cel mic,cind porneam clima,cel mare pornea direct in viteza maxima si ala mic statea.am demontat tot suportul de plastic care vine peste radiatoare,am demontat ventilatorul mic si am gasit un el o perie blocata .era mult praf inauntru care intra printre masca din fata a masinii.am curatat periile un pic si am montat la loc totul.functioneaza ca nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Bratoveanu1988

Salut. Am si eu un Golf 4 2.0 benzina si am aceeasi problema la climatronic, nu-mi da nicio eroare cu vag com, mentionez ca i-am reincarcat freonul la un service specializat....si nimic......cand pornesc clima motorul da sa simta ceva dar nimic iar ventilatorul de la clima nu porneste deloc.....am verificat si releele si sunt ok. ce sa fie?...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ventilatorul e devina. Acum 5 minute am terminat si eu de schimbat carbunii la ventilatorul meu. Acum merg din nou cu aer fara probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

am o skoda fabia 1.2 htp an 2004.problema mea este urmatoarea:nu pornesc ventilatoarele cand dau drumul la ac.am verificat sigurantele toate,freonul,compresorul porneste,ventilatoarele pornesc daca motorul se supra-incalzeste.care este problema?ma poate ajuta cineva?

Modificat de ursu brun
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu merge ventilatorul de clima se verifica mai intai carbunii de la ventilator. La mine nu mergea ventilatorul mic de la AC, s-a desfacut s-au curatat carbunii(nu mai culisau bine) si acum merge ca nou. Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil, insa el zice ca ii pornesc ventilatoarele daca se incalzeste motorul, insa sunt de parere ca ii porneste doar cel mic.

Pornesc amandoua cand se incalzeste motorul? Poate fi problema si din unitatea climatronicului, ar trebui facuta o diagnoza mai intai sa vezi daca ai ceva erori stocate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar fi de luat in considerare si:

post-25544-0-18579800-1341084908_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea, pentru ca ventilatoarele pornesc cand se incalzeste motorul.

De fapt, e posibil sa ai putina dreptate. Mie cand mi-a lipsit chestia din poza, imi porneau ventilatoarele ca sa raceasca motorul, dar nu mergea A/c-ul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

Stie cineva la golf 5 cum se testetaza ventilatoarele, mufa are 4 pini (2 mari - 2 mici). Cu pinii mari legati la 12V merg ambele pe treapta 2 am impresia. Cu mufa legata la instalatia masinii cel mic nu porneste de loc. Cel mare merge normal.

Nu am stiut exact ce/cum sa leg pe pinii mici.

Cel mic, legat direct (nu prin mufa din cel mare) iarasi merge cred ca tot pe treapta 2.

Daca se discuta in alta partea problema pt. golf 5 pls link me. Eu nu am gasit nimic relevant. :(

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un electroventilator de golf 4 se demonteaza in maxim 5 min , cel putin atat mi-a luat mie. nu are decat 3 suruburi torx.tu ai demontat jumate de masina ca sa ajungi la el :nono:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

Stie cineva la golf 5 cum se testetaza ventilatoarele, mufa are 4 pini (2 mari - 2 mici). Cu pinii mari legati la 12V merg ambele pe treapta 2 am impresia. Cu mufa legata la instalatia masinii cel mic nu porneste de loc. Cel mare merge normal.

Nu am stiut exact ce/cum sa leg pe pinii mici.

Cel mic, legat direct (nu prin mufa din cel mare) iarasi merge cred ca tot pe treapta 2.

Daca se discuta in alta partea problema pt. golf 5 pls link me. Eu nu am gasit nimic relevant. :(

Multumesc.

Fir rosu gros la 12V fir gros maro la masa, celelalte fire subtriri la 12V si merge in turatie maxima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci 12V pe toate firele in afara de cel gros maro care se leaga la masa. Am inteles, mersi.

Daca testate asa functioneaza corect iar legate pe masina doar cel mic nu porneste de loc ai idee ce se poate verifica pe masina?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ambele ventilatoare pornesc (trebuie sa porneasca) la pornirea AC/clima pe treapta 1 ambele pornesca pe treapta 1 sau treapta 2 in functie de temperatura lichidului de racire. Ventilatoarele sunt legate in paralel.

1st stage on 92 ... 97 °C

off 84 ... 91 °C

2nd stage on 99 ... 105 °C

off 91 ... 98 °C

cititi http://vwforum.ro/topic/24576-electroventilatoareventilatoare-probleme/page__st__180

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta cu treptele nu se aplica la G5..

Daca cel mic nu porneste si separat, pe direct porneste, atunci cel mare este defect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alimentand direct de la o sursa de 12V firele groase de la mufa ventilatorului mare, pornesc ambele (si cel mare si cel mic). Cand este pus pe masina porneste doar cel mare.

Asa stiam si eu ca fan control module-ul la G5 este in ventilatorul mare. In prima faza asa am crezut si eu ca ori este dus ventilatorul mic (m-am inselat, porneste daca este legat singur la 12 V). Dupa care am crezut ca este dusa comanda din ventilatorul mare (asta inca poate fi valbila). Ceea ce nu inteleg este de ce daca este alimentat direct circuitul (ventilatorul mic este legat la cel mare), merg ambele, iar cand il pun pe masina merge doar cel mic.

Nu as cumpara un ventilator mare ca ii in jur de 7-800 roni pana nu ma elucidez.

Multumesc.

Modificat de geamgiul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!